Filmul "Fără frâne" (2017): actori, recenzii, complot și personaje ale unei comedii interesante

O comedie incredibil de dinamică și plină de umor a apărut pe ecranele largi în luna ianuarie a acestui an. Apropo, francezii sunt foarte renumiți pentru umorul lor neobișnuit și cu adevărat ascuțit. În mod surprinzător, toate acțiunile au loc pe drum și cu mare viteză, ceea ce conferă filmului o întorsătură specială. Și ar trebui adăugat că filmarea nu a avut loc în studio (așa cum de obicei decolează cursa), dar cu adevărat la viteză și pe pistă.

Filmul

În filmul "Fără frâne" (2017), ai căror actori sunt profesioniști ai cinematografiei comice, personajele principale sunt o familie nefericită, mergând în vacanță. Fiecare personaj al acestei familii are caracterul său complex și ambiguu, astfel că această excursie a fost concepută într-un fel raliu. Dar, la început, o călătorie plictisitoare se transformă în nebunie, când se dovedește că un nou SUV frânele au fost refuzate.

Capul familiei, Tom, a fost ingrozit cand a aflat de defecțiuni în funcționarea autovehiculului, deoarece masina este pe cei doi copii, soția gravidă și tatăl în vârstă și ciudat. Și este înfricoșător faptul că viteza jeepului este de 160 km / h și este în continuă creștere.

Principalii actori din film

În general, povestea este destul de interesantă și extremă. Familia trebuie să continue să încerce să nu iasă din role, deoarece în timpul călătoriei sunt clarificate diverse fapte secrete, diluate cu dialoguri ridicole.

Principalele personaje ale călătoriilor extreme

În filmul "Fără frâne" (2017), actorii perfect încorporați în personajele lor. Și instigatorul acestei povesti nebune a fost șeful familiei Tom. Caracterul lui Tom este interpretat de Jose (sau Jose) Garcia, cunoscut pentru filmele sale "Asterix la Jocurile Olimpice", "Iluzia de înșelăciune", "Măsuri puternice". Jose spune că eroul său, deși nu este un om tânăr, dar destul de modern, care ține pasul cu vremurile și este pur și simplu obsedat de toate gadgeturile și tehnologiile noi. Tom a fost cel care a cumpărat foarte "Medusa" - un SUV, încercând să-i arate pe toată lumea ceea ce era un tip "la modă".

Jose Garcia notează de asemenea că primul lucru care l-a atras să participe la film este filmarea pe drumul real și la viteză, și nu în studio. Apropo, aceeași opinie este împărtășită de un alt actor care a jucat rolul tatălui lui Tom, André Dussolier. Andre nu este tânăr, are 71 de ani, dar încă mai există un praf de pușcă în baloane. Filmografia sa începe deja în 1966. El este cunoscut pentru participarea sa la filme precum Cortex, Do not Tell Anybody, Angajamentul datoriei.

Însoțind mașina

Următoarea eroină este soția lui Tom Julia, interpretată de Caroline Vigno. Așa cum recunoaște actrița, după ce a citit scenariul, a chemat imediat agentul și a fost de acord cu rolul. Caroline citi scenariul într-o singură respirație, râzând încă. Apropo, pentru actriță, acesta este primul rol în cinematografie. Este binecunoscuta in Franta ca participant la stand-up. Carolyn notează că o astfel de experiență pentru ea a fost nouă și, în același timp, interesantă, așa că nu și-a regretă deloc decizia.

Și câteva personaje mai pline de umor

În filmul "Fără frâne" (2017), actorii au jucat într-o singură respirație și toți, ca unul, pur și simplu încântați să participe la acest film de comedie. Dar unii dintre ei sunt încă foarte tineri, dar sunt foarte talentați și promițători. Potrivit povestii, Tom și Julia au doi copii - Leeson și Noah, care au fost jucați respectiv de Josefine Kalle și Stilan Lekeille. Așa cum se întâmplă adesea, fratele și sora nu se înțeleg foarte bine și nu au prea mult contact cu părinții lor, astfel că și călătoria lor comună nu a fost foarte încurajatoare.

Apropo, pentru Josephine Kalle aceasta este prima lucrare din film, iar Stilan are deja un mic portofoliu, iar acest film este al optulea la rând.

Salvarea cadrelor

Un alt personaj interesant și în același timp ciudat este Melody. Ea intră aleatoriu în mașină, iar fata este o persoană neobișnuită, care, totuși, se amestecă armonios în tabloul principal. Apropo, rolul Melody a fost interpretat de actrita Charlotte Gabris, care are o mica opera de film, dar este destul de renumita. Și anume: "Supernyan", "Supernyan 2 "," Câștigă-mă, tipule. "

În final,

În concluzie, vreau să spun că toți actorii din filmul "Fără frâne" (2017) și-au făcut personajele foarte reci și au făcut pe râsul de film. Ei bine, cei care nu au privit comedia, vă recomandăm să vedeți.

Apropo, recenziile despre filmul "Fără frâne" (2017) sunt aproape toate pozitive, deci acesta este un alt motiv pentru a include o comedie în vizionarea serii de familie.

`Studio 17` - actori ai primului și al doilea roluri`Studio 17` - actori ai primului și al doilea roluri
Privire de ansamblu a filmului "Addams de familie": actori, recenzii, povestiriPrivire de ansamblu a filmului "Addams de familie": actori, recenzii, povestiri