Filmul "24 de ore de viață": recenzii, actori și povestiri

Filmul "24 de ore pentru a trăi" (2017) a fost lansat recent la televizor și a câștigat imediat audiența. Filmul filmului nu este nou, ci ca o suflare a aerului proaspăt, el a apărut în plăcerea unui iubit al unui thriller bun. Principalul punct de atracție al filmului de acțiune este participarea actorului celebru și foarte talentat Ethan Hawke. Hawk este cunoscut pentru blockbustere luminoase, cum ar fi „Vieți Luand“, unde a apărut în tandem cu frumoasa Angelina Jolie agatat incredibil thriller-ul „timp de patrulare“, unde joacă cu o actriță interesantă Sarah Snook.

Filmul

Despre filmul "24 de ore pentru viata", recenzia filmarilor scrie pozitiv. Dar există susținători de un punct de vedere negativ.

Intriga filmului „24 de ore de viață“ (2017) începe cu faptul că fostul agent al organizației secrete angajat Travis Conrad si numai face asta își petrece viața într-o sticlă sau două băuturi fortificate. Iar faptul că, acum un an, soția și copilul au fost uciși, iar acest lucru a devenit un șoc puternic pentru un bărbat. Odată ce un profesionist în domeniul său, care pentru moment nu are îndoieli cu privire la deciziile sale, Travis este acum complet deprimat și descurajat. Dar curând totul se schimbă.

Conrad își găsește fostul partener, oferind o afacere foarte profitabilă. Travis refuză în orice fel, dar în cele din urmă, ce altceva face el, este de acord cu o afacere. Sarcina lui este să găsească și să ucidă un martor valoros, care sa întâmplat să se afle într-un moment nepotrivit. Fostul șef al agenției - Liamu Cunningham - Această persoană este foarte necesară, pentru că martorul va da dovezi împotriva lui, iar apoi afacerea mare va ieși la capăt.

În fotografie un fragment al filmului "24 de ore de viață". Actorii sunt incredibil de talentați și fermecători - Ethan Hoiuk și Xu Qing.

24 de ore pe viață

În cele din urmă, Travis merge pe pista lui Keith Zera, același martor, dar este împiedicat de agentul de informații Lin, care, cu prețul vieții sale, este gata să-și facă treaba. Scopul său este de a livra "obiectul" spre destinația sa în siguranță și în siguranță. Iar după una dintre greșelile cu Travis, Lin îl ucide. Dar din acel moment povestea începe doar.

Cine filmase

După cum sa menționat deja, recenziile despre filmul "24 de ore pe viață" sunt în mare parte pozitive. Ethan Hawke sa descurcat perfect cu rolul său. Joacă caracterul său, el a dat publicului o mulțime de emoții - slăbiciune și depresie după moartea unei familii, profesionalismul și duritatea în lupte cu dușmani, o ușoară nebunie după ce ați introdus un medicament și tăria de caracter dupa ce a realizat că vii sunt foarte puțini.

Ethan Hawke în rolul lui Travis Conrad

Poate că, fără acest actor, proiectul nu ar fi fost atât de reușit. Și poate fi numită în mod sigur în mod sigur, deoarece acest lucru este evidențiat de pozitiv recenzii despre filmul "24 de ore pe viata".

Un rol luminos a fost jucat de Xu Qing, reîncarnat ca agent al serviciilor speciale ale lui Lin, care protejează atât de zelos martorul. Rolul partenerului Travis - Jim Morrow, a jucat actorul englez Paul Anderson, cunoscut pentru filme precum "Sherlock Holmes: Jocul umbrelor", "Survivor", "The Legend". Caracterul execrabilului și șeful unei organizații secrete - Uetslera băiat rău, a primit Liam Cunningham, care este cunoscut pentru proiectul de film de profil înalt, „Game of Thrones“.

În filmul "24 de ore pentru a trăi", examinat mai jos, a participat și legendarul Rutger Hauer. Actorul a jucat un rol mic, dar semnificativ pentru Frank, care este socrul protagonistului.

După cum am menționat mai devreme, recenziile despre filmul "24 de ore pe viață" sunt aproape toate pozitive. Filmografii scriu că filmul poate fi denumit în mod sigur o acțiune, iar complotul se dezvoltă atât de rapid încât captează de la bun început. Mulți entuziaști de film scriu despre faptul că actualul cinematograf îndepărtează rar ceva similar, astfel încât filmul merită doar 10 puncte.

actori

Dar există și negative despre filmul "24 de ore pentru viață". Mă bucur că nu sunt mulți dintre ei, ci doar despre faptul că acest film este pentru o singură dată.

În concluzie

Filmul "24 de ore pentru o viață" este perfect eliminat, iar actorii, bineînțeles, toți au jucat perfect personajele lor. Caracterizarea filmului de acțiune poate fi o acțiune dinamică cu elemente de ficțiune, pentru evenimentele despre care reușiți să urmăriți numai. Dar acestea sunt doar recenzii despre filmul "24 de ore pe viata", si daca arata sau nu este afacerea tuturor.

Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului
Filme cu Angelina JolieFilme cu Angelina Jolie
- Patrula de timp. Actori în paza prezentului- Patrula de timp. Actori în paza prezentului