Dorama `Miracle` - actori, subiecte, recenzii

Dorama "miracolul" a fost filmat în Coreea de Sud în 2016. Această mini-serie, care constă din 12 serii, fiecare având o durată de 15 minute. În drama "Miracle", actorii care au jucat rolurile principale sunt: ​​Hon Yun Hwa, Don Hen, Nachan, Jan Hak Jin. Această comedie romantică ușoară, care conține elemente de ficțiune.

Doram spune despre viața a două surori-gemeni, care sunt absolut diferiți unul de celălalt în aparență.Miracul actori dorama Kwon Shi A, din copilărie, a admirat toată frumusețea și farmecul ei. După maturizare, ea decide să se dedice carierei modelului, după care devine un idol universal și este întotdeauna înconjurată de mulțimi de fani. Kwon Shi Yong este absolut diferit de sora sa, nu numai în aparență, ci și în caracter. E ciudată și plină. Shi Yong nu este absolut popular cu bărbații, spre deosebire de sora ei. Cu toate acestea, ea visează să-i întâlnească pe prințul ei și să găsească dragoste. Kwon Shi Yong este foarte timidă în ceea ce privește aspectul ei, astfel că are un contact mic cu colegii ei și lucrează ca blogger fără să părăsească casa. Pentru a afla ce o așteaptă în viitor, ea merge la castel. La dezbinare, castelul îi dă o carte de tarot, care transformă ulterior întreaga viață a surorilor ei. După ce s-au trezit într-o dimineață, își dau seama că și-au schimbat trupurile.

Dorada "Miracle": actori de roluri feminine

Să analizăm această întrebare. Actorii principalelor roluri ale surorilor gemene sunt în seria "Miracle" actorilor Nachan și Hon Yun Hwa. Nahen actriță cunoscută joacă rolul unui model de frumusete Kwon Shi A, și să joace rolul de jumătate de inimă visător Kwon Yong Shi a primit nu mai puțin populare Hong Yong Hwa.dorama actori miraculoase și roluri

Actrita Nachan în rolul lui Kwon Shi A

Nahen nu atât de mult timp în urmă au început să apară în filme, rolurile sale cele mai notabile în drame, cum ar fi „Miracle“ și „Cho Yong -. Detectiv care vede fantome“ În plus, Nachan este implicat în muzică, este membru al grupului. În seria „Miracle“, actrita joaca rolul de popular Idol, care aduce toți băieții nebun și este invidiata de toate imitație fete. Pentru ea, principalul lucru în viață este popularitatea sa și opiniile altora, ea încearcă întotdeauna să fie frumos și drăguț pe oameni, în ciuda a ceea ce se întâmplă în mintea ei.

Actrița Hon Yun Hwa în rolul lui Kwon Shi A

Hon Yun Hwa este o actriță populară din Coreea de Sud. Filmul său de debut a fost "Naughty Kiss", unde a jucat cel mai bun prieten al personajului principal. Actrita joacă foarte des roluri comice. În dorama "Miracle", ea a luat partea fată timidă și modestă Kwon Shi Yong, în ciuda izolării sale, fata are o lume interioară bogată. Își este frică să meargă la școală din cauza hărțuirii de către colegii ei de clasă. În spatele incomodității și completării sale se află un suflet luminos și simpatic. Relațiile dintre surori nu se adună, Kwon Shi A este jenată de sora ei plină și, prin urmare, îi spune tuturor că este singură în familie.

Actori de roluri masculine

În plus față de rolurile feminine, în drama "Miracle" există două roluri principale de sex masculin. Actorii care interpretează rolul principal de sex masculin sunt Don Hen și Jan Hak Jin. Don Hen joacă rolul cântărețului Ban Heson.

actori miracol de filmUn fapt interesant este că, în viața reală, actorul este, de asemenea, un cântăreț faimos și are propria bandă. Cantaretul a scris scenariul sonor la dorama "Miracle". În serie, Don Hen joacă rolul unui cântăreț care nu are grijă de astfel de aspecte ale vieții publice a starului ca popularitate și rating. El nu incearca sa-i placa fanilor, pentru el cel mai important este muzica lui, in care isi pune sufletul. Cu toate acestea, din cauza circumstanțelor, Ban Heson este obligat să apară în publicitate împreună cu Kwon Shi A.

Un alt rol mascul important în serie este jucat de Hak Jin. Actorul joacă rolul unei celebrități școlare - Khan Gesoka. Shi Yong este nebun îndrăgostit de el și chiar și-a mărturisit în sentimentele sale. Cu toate acestea, Khan Hesok nu o observă și doar se aruncă cu prietenii săi. În viață, actorul Huck Jin nu trage doar în filme, ci funcționează și ca model. În trecut, actorul sa angajat profesional în sport, dar din cauza unei răni grave, a trebuit să renunțe la o carieră de volei.miracol actor serie

Doram "Miracle" este o serie tânără, împușcată în 2016, însă a câștigat deja o mulțime de popularitate. Puteți găsi un număr mare de forumuri în care există recenzii despre serii de la cei care au vizionat-o. Majoritatea spectatorilor sunt elevele și fetele adolescente care au aceleași probleme de adolescență și căută dragostea lor. De asemenea, publicul discută piesa actorilor în drama "Miracolul". Actorii și rolurile, așa cum mulți fanii din nota seriei, sunt aleși foarte bine. Sunt potrivite pentru personajele lor.

În filmul "Miracle" actorii au încercat să recreeze atmosfera vieții școlare, să înțeleagă problemele personajelor principale, precum și relația dintre ele. Dorama este remarcabil pentru ușurința sa, există o mulțime de momente amuzante și amuzante. În ciuda faptului că intriga filmului, în care personajele principale schimba corpurile, de multe ori, seria are propria aroma și se transformă neașteptate în complot. Un astfel de film este perfect pentru cei cărora le plac povestile romantice cu un sfârșit bun.

Ce este nou în jeepul restabilit `Sang Yong Kairon`?Ce este nou în jeepul restabilit `Sang Yong Kairon`?
Coreea de Sud dorama `Heirs`: actori și roluri, complotCoreea de Sud dorama `Heirs`: actori și roluri, complot
Kim Yong Jin: Biografie și filmeKim Yong Jin: Biografie și filme