Dorama `Fairy of Weightlifting`: actori și personaje, complot, recenzii ale spectatorilor

În drama "Fairy Heavy Athletics

tiki Kim Pok Zhu" (actorii Lee Zhe Yoon, Lee Song Gene) nu întortocheată complot, chase, lupte și dorința de a câștiga cu orice preț, ca și în filmele similare despre sportivii mari. Dar această serie captează. Pătrunde în inimă și face inima sufletului să se trezească. Care este secretul său?zăpadă actori de haltere

Audiență simpatie

Fiecare persoană din lumea modernă este implicată în robie: acasă, muncă, copii, studii, treburi domestice și probleme nesfârșite. Oamenii au nevoie de filme ca "Fairy Heavy atletism. „Actori au încercat să le transmită căldura inimii lor și au reușit. Privind la dorama, se pare că te duci într-o altă lume, unde totul este mai ușor, unde există sprijin și iubire de la cei dragi, unde chiar scene tristă lasă speranța și credința într-un viitor bun. Această atitudine vă permite să depășiți cele mai grele zile din viața voastră.

Actorii din seria "Fairy haltere " pune accentul pe iubire. Prima dragoste adevărată adevărată dintre tineri în 20 de ani. Credeți că acesta este un complot pentru oamenii flegmatici? Nu contează ce este. Pe film, chiar și unchii brutali adulți strigă. Emoțiile transmise de pe ecranul televizorului sunt atât de puternice încât le perpetuează cu energie, motivează și inspiră fapte. Iar acesta este un motiv bun pentru a vă aminti prima dragoste. zăpadă zăpadă actori kim pok zhu

În total, există 16 serii în drama. Fiecare durează 60 de minute. Canalele rusești nu au semnat încă un acord pentru a prezenta seria la televizor, dar este disponibil pentru vizionarea pe site-uri populare. Piesa actorilor, sinceritatea sentimentelor, uneori se pare că în viață, Li Zhe Yong și Li Song Gen sunt, de asemenea, în dragoste.

Pentru prima dată, telespectatorii din Coreea de Sud au văzut dorama în 2016. Este clasificat ca o serie sportivă (dorama de la engleză dRAMA - numele generalizat al seriilor de televiziune japoneze, indiferent de gen).

Bazele povestirii au fost evenimentele reale care au avut loc cu campionul olimpic Chan Mi Ran. Accentul nu se pune pe realizările profesionale, ci pe experiențele personale. Tatăl ei - cu denumirea atlet, halterofil de nivel mondial. C copilărie el a instilat o dragoste pentru fiica mea la bar. Faptul că fată are putere a fost clar imediat. Ea a ridicat cu ușurință obiecte grele și a respins infractorii. Dar a venit o adevărată dragoste pentru fier Pok Zhu numai în 9 ani. Prima atingere a barului - și soarta fetei sa schimbat pentru viață.

"Fairy of Weightlifting" (actori Lee Zhe Gen Yun și Li Song)spune publicului despre sufletul tremurat al corpului de oțel. tineri Pok avea un caracter puternic și puternic. Vorbeaegalitate cu luptători și grele. Dar într-o zi, o femeie sa trezit în ea. Vroia să trăiască ca toți ceilalți: să iubească și să fie iubită. Și cum să procedăm, dacă tipul visei tale a zâmbit o singură dată și mai mult nu M-am uitat? Circumstanțele îi obligă pe fată să se adreseze medicului Chon Jae, cu care lucrează oameni suferință obezitate.

Ce a încheiat această poveste? Nu poți să iei și să citești întreaga poveste fără intrigi. Acest film trebuie să fie simțit.

actori dramă de haltere

Actrita serialului

În drama "Fairy of Weightlifting Kim Pok Zhu " iar rolurile pe care le-a moștenit sunt foarte realiste. Artistul tânărului a devenit Li Song Gen. Aceasta este o actriță sud-coreeană și un model de succes. Născut în 1990, semnul zodiacal al leului. Aceasta explică dorința ei de a fi mereu primul. Deja la școală, Lee Song Gen a construit o carieră la modă. Debutul ei a avut loc la concursul Super Model Contest 2008. Premiul a fost acordat concursului de frumusete asiatic Asia Pacific Super Model Contest 2009. zâmbet actori și roluri

Filmografia actriței

Primul film - și imediat rolul principal. În Dorad "Totul este în ordine, aceasta este dragostea" Lee Song Gen a făcut o companie Kwan Su. Eroii sunt foarte memorabili pentru public și au lăsat o impresie bună. Actrita joaca nu numai roluri bune. În seria "Brânză într-o capcană de șoareci", ea a luat rolul de cățea și freeloader, cu care sa confruntat cu succes. Alte doradas unde visul a fost filmat: "Doctori" (2016), "Floarea ecuatorului" (2014). De asemenea, în cont se află un film de lung metraj comisionar (2016).

Lee Song Gen este favoritul poporului. Este adesea invitată la emisiuni și emisiuni de televiziune. ea continuă să filmare în publicitate, iar revistele de modă sunt pline de fotografiile ei. Succes și faimoasă - aceasta este actrita de vîrstă de douăzeci și șapte de ani "Fairies greu atletism ".

Actorul serialului

Personajul principal din seria "Fairy Weightlifting" actor Lee Zhe Yun a jucat strălucit. Din cauza asta Coreea de Sud bărbatul frumos este deja de aproximativ 20 de dolari, în ciuda faptului că el însuși sa născut și a fost educat în Canada. 15 decembrie Zhe Yun (engleză nume Peter Lee) va sărbători cele 33 de ani.

În anii școlari, actorul a fost angajat în atletism, până când într-o zi prietenii lui au fost invitați la localnici AMDatichesky cerc. După primul rol major, a primit prestigiosul premiu canadian Mangrove festivaluri. A fost un succes pe care toată Coreea de Sud o spusese deja. Nu e de mirare că chiar acolo Zhe sunat din studio și invitat filmare în unul program de divertisment. Dar tipul a refuzat, pentru că a terminat ultima clasă la școala canadiană și se pregătea să intre în departamentul de fizică al institutului din Toronto. După absolvire, sa întors în Coreea și și-a continuat studiile la universitate Dongguk,.

Filmografie

dacă Zhe Yun și-a făcut debutul în dorama "Fără oprire 5„(2005). El a avut un rol mic, dar asta a fost suficient pentru a face o notă înaltă, dense prodyusĂSURI. Pentru 12 ani actor, a jucat multe roluri în serie, și așaaceeași full-length filme:

• "Tu esti vampirul meu" 2014-

• "Trucurile lui Venus" 2014-

• "Istoria primei iubiri" 2010-

• „aghiotanții“ 2012.

În contul filmului actorului în șapte clipuri. A fost premiat cu Premiul Internațional "Pentru cea mai bună noutate în cinematografie" și a devenit cel mai bun un start stea a versiunii 2011 a SBS dramă Premii.

Alți actori de film actorii din seria zână de haltere

secundar rolul jucat de astfel de actori ai dramei "Fairy of Weightlifting":

• ne Zhu Heck a jucat pe tineri Chon iunie Hyun-

• Ken Su Jin frumusete Fiul Shi Ho-

• ChohehJeong în rolul lui John Nam Hee-

• dacă ZhuYong-

• Kim ZheHyun-

• oh leaSik-

• Zhi Ile Dzhu-

• Cho sou Hyan-

• Ray Yang.

Fapte interesante

Restaurantul Bok chiken, unde eroii filmului "Zână de Haltere" (actori dacă Zhe Yoon, Lee Song Gene), există în realitate. Dar el este chemat Jageun Maeul. favorit fel de mâncare iubitorii de pui prăjit. Nu există un astfel de meniu în restaurant. Pentru că nu aparține mâncării naționale coreene. Dar tot felul de supe și mâncăruri de orez sunt pregătite perfect.

de actori și actori

Unul dintre cele mai frumoase locuri din serie este parcul vis lume. Asta îl numește protagonistul atunci când se îmbrățișa dragă. Inimile lor umplut căldură atunci când au umblat și au admirat natura. Oricine poate face asta, deoarece parcul - l nu o producție scenică, ci un teren real. LKO nu în Seul, ci în sud-estul orașului Daegu. Și numit E-lume.

sfârșit

Desigur, în dramă, totul sa încheiat bine. Aceasta este o serie minunată ușoară, pe care trebuie să o observați pentru cei care sunt obosiți de intrigi constante în filme, militanți și crime. Relațiile călduroase dintre cele două inimi iubitoare umple sufletul cu liniște și pace. În paralel cu asta, în film sunt prezente notițe AMDatizma, mesaj către spectator: "Ridicați-vă, luptați, intrați în sport, mergeți la obiectivul dvs. și nu vă opriți". Filmul lasă o impresie plăcută. "Fairy of Weightlifting": actori și roluri, scene și dragoste - totul este recomandat la vizionarea fără restricții de vârstă.

Actori coreeni. Cele mai frumoase actori coreeniActori coreeni. Cele mai frumoase actori coreeni
Ce este dorama? Drama japonezăCe este dorama? Drama japoneză
`Frumoasă Noodle`: actori, roluri, complot`Frumoasă Noodle`: actori, roluri, complot