Serial `Walking through the agony `: recenzii și recenzii

Celebră trilogie a câștigătorului a trei Premiile Stalin

în lectura lui Konstantin Khudyakov provocat recenzii conflictuale. "Mergând pe agonie" în 2017 - a treia versiune a romanului de Alexei Tolstoy. Din cele mai faimoase, publicate în anii șaptezeci, publicul a fost încântat. În serialele de televiziune, stelele din cinematograful rus - Y. Solomin, I. Alferov, M. Kozakov au jucat. Despre filmul "Walking by the throes" în 2017 este mai negativ.

recenzii de mers pe jos de agonie

Cu privire la victoria Reds asupra albilor

"Acesta nu este Tolstoi!" - fraze asemănătoare cu asta, se găsesc în răspunsurile furioase despre seria "Walking by throes" în 2017. Deci, ei spun, desigur, cei care știu: filmul se bazează pe o carte creată nu de Lev Nikolaevich, ci de un alt scriitor. Autorul - un scriitor sovietic și figură publică, care ar putea întotdeauna, spre deosebire de tizul său genial, pentru a găsi un limbaj comun cu cenzura oficială, după cum reiese din bonusurile de mai sus și alte premii de stat.

Recenzile și recenziile despre "Plimbarea prin agonie" au fost doar pozitive. Apropo, pentru această carte Alexei Tolstoi a primit al doilea Premiu Stalin. Primul scriitor a fost premiat pentru "Peter I". Al treilea a fost acordat postum pentru "Ivan cel Groaznic".

Despre romanul "Plimbarea prin agonie", comentariile criticilor contemporani sunt contradictorii. Înaltul merit artistic este prima parte - "Surorile". A fost creat în timpul emigrației și, prin urmare, a fost imbold cu un sentiment de nostalgie. Ultima carte din faimoasa trilogie a fost scrisă în Uniunea Sovietică. Încheie cu o imagine clară a victoriei Redșilor asupra albilor.

mers pe agonia 2017 de comentarii

Lectură gratuită

Autorii comentariilor negative despre filmul "Plimbarea prin gâfâi" în 2017 în special nu le-a plăcut interpretarea gratuită. Parcela este schimbată. În actrițe, este dificil să afli Catherine și Daria Bulavin - principalele imagini feminine din romanul lui Tolstoi. A. Chipovskaya și Yu Snigir nu au putut să spună naivitatea, entuziasmul, puritatea heroinelor. Potrivit recenziilor și recenziilor seriei "Walking on agony" (2017), actrițele pentru rolurile principale ar trebui să fie luate de cei mai tineri. Este corect să spunem că nu toți telespectatorii au făcut filmul lui Khudyakov atât de negativ. În opinia unor recenzori individuali, distribuția a fost excelentă.

de mers pe torturi revizuiri serie

Un punct de cotitură în istorie

În film, ca și în carte, este prezentată împărțirea țării. Această împărțire începe în sufletele oamenilor, în apariția unor teorii discutabile, introduse în conștiința în masă. Schimbarea viziunii asupra lumii și a protagoniștilor.

Primul război mondial începe. Existența lipsită de griji a surorilor Bulavins este un lucru din trecut. Ei se vor confrunta cu un test sever, precum și cu milioane de alți oameni ruși. Potrivit recenziilor din seria "Trecând prin agonie", principalul dezavantaj al filmului este o narațiune dinamică insuficientă. Parcela este foarte încurcată. Evenimentele revoluționare sunt scumpe. Și, desigur, scriitorii au adăugat multe din ceea ce romanul lui Alexei Tolstoi nu are.

În același timp, publicul notează: creatorii seriei au reușit să transmită atmosfera de război. Costume, scene, scene de luptă - toate acestea sunt livrate bine. Deși în recenziile negative despre "Plimbarea prin agonie" se vorbește despre deficiențele scenelor de masă.

mers pe agonia seria 2017 de comentarii

"Mersul prin agonie" (2017): recenzii critice

Merită să spui câteva cuvinte pentru a justifica scenariul și regizorul. Producătorii au avertizat: aceasta nu este o adaptare la film, filmul a fost împușcat pe baza romanului lui Tolstoi. Prin urmare, este permisă o citire gratuită. Deși există prea multe inconsecvențe cu sursa literară. Elena Rajskaya, care a scris scenariul pentru filmul Khudyakova, a abordat delicat interpretarea clasicului sovietic. Deci criticii cred. În acest fel, ei compară seria de 2017 cu adaptarea sovietică, care a apărut pe ecrane în anii șaptezeci.

Filmul modern nu este inferior filmului Vasily Ordynsky. Reprezentanții generației tinere o vor percepe mult mai bine decât filmul sovietic. Timp de patruzeci de ani cinematografia sa schimbat foarte mult. Au apărut noi metode artistice, ritmul dezvoltării parcelelor de astăzi, filmatorii folosesc mai rapid. În filmul Khudyakov totul este foarte modern. Temperamental, viguros. Conținutul unei serii corespunde conținutului a două serii ale filmului, create cu patruzeci de ani în urmă.

de mers pe jos pe durere comentarii ale filmului

Un film pentru spectatorul modern

Comparând filmul din 1977 cu versiunea lui Khudyakov este o afacere nerecunoscătoare. Treisprezece episoade ale filmului Ordynsky de astăzi nu sunt stăpânite de toată lumea. Spectatorul modern a obișnuit cu dinamica, impetuozitatea unui complot. El nu înțelege afișarea de zece minute a scărilor, o imagine statică a peisajului. Dar toate acestea au fost bine primite de audiența sovietică inteligentă din anii 1970.

Spre deosebire de Ordynsky și Roshal (regizorul primei versiuni de ecran), Khudyakov cunoaște sfârșitul viselor de fericire universală. Acesta este un alt punct, care indică faptul că este imposibil să comparăm filmul modern cu picturile din epoca sovietică.

Principalul avantaj al seriei "Plimbarea prin agonie" în 2017 este de a intra în realitate în realitățile, sentimentele și grijile actuale. Regizorul este acuzat că a arătat principalele fete heroine vulgare care caută în mod constant o viață mai bună. Poate că Dasha și Katya nu caută o viață mai bună decât sensul ei.

În jurul valorii de totul este noroios, instabil, incomprehensibil. Intelectualii sunt implicați în demagogie, cer schimbări revoluționare. Poate că totul este că ei înțeleg: în orice moment puteți să fugiți la Paris. Vărsăm sângele vor fi oamenii pe care îi interesează atât de mult. În această situație ciudată este dificil să se adapteze femeilor tinere. Khudyakov a arătat heroinele lui Tolstoi, fără a se preface romantismul, naivitatea, sublimitatea - tot ceea ce spectatorul modern nu a fost perceput.

plimbându-se pe flăcările revizuirilor din filmul 2017

Discuții politice și filosofice

Eroii seriei se cer constant. Nu e de mirare. În epoca unor schimbări teribile, discuții necinstite despre soarta țării - un fenomen normal. Pentru unii spectatori părea că producătorii de film au salvat pe istorici-consultanți. Eroii nu vorbesc deloc cum personajele lui Tolstoi sau ale oricărui alt scriitor spun începutul secolului al XX-lea. Dacă în imaginea lui Ordynsky Bessonov și a altor personalități dubioase își exprimă părerea cu tact, calm, aproape fără emoție, apoi cu Khudyakov, ei susțin în tonuri mai înalte.

Spectatorul simpatiei a fost cauzat de câțiva eroi ai filmului "Walking by throes". Unul dintre ei - Smokovnikov interpretat de Alexei Kolgan. În timp ce Bessonov înălțat își difuzează ideile destul de ciudate, soțul Catherine, un avocat de succes și bogat, spune: "Stabilitatea este bună". Totul revoluționar este străin de Smokovnikov. Este străin tatălui principalelor heroine - un alt personaj care nu irită publicul.

mergând pe seria de agonie 2017 recenzii

Surorile

Acesta este numele primei cărți a romanului de Alexei Tolstoy. Chipovskaya și Snigir au gestionat imaginile personajelor principale. Adevărat, se poate spune că, dacă nu le compari cu actritele Alferova și Penkina - din filmul din 1977. Starurile cinematografiei sovietice au jucat rolul surorilor din romanul lui Tolstoi, nu numai bine, ci splendid, strălucit. Irina Alferova scufundat în sufletul a milioane de spectatori, rolul lui Dasha Bulavina la glorificat în toată țara. Filmul lui Khudyakov nu a făcut o furie. Pentru actrițele care au jucat rolurile principale, această activitate nu a devenit semnificativă în carieră.

Anna Chipovskaya

Actrita a devenit cunoscuta dupa lansarea serialului "Thaw". Poate rolul în film Todorovsky - cea mai de succes de lucru Chipovskaya în acest moment. Cei mai mulți spectatori, care nu au refuzat să lase feedback cu privire la filmul Khudyakov, notează că actrița a jucat bine, dar imaginea unui reprezentant al inteligenței la începutul secolului al XX-lea a eșuat. Chipovskaia nu a putut transmite emoțiile lui Daria Bulavina, senzualitatea ei, organizarea subtilă a sufletului. Actrita este cunoscuta si pentru filmele "Pure Art", "About Love".

Julia Snigir

"The Last Slaughter", "Insula locuită", "Gloss" - din aceste filme a început cariera actriței. Julia Snigir a jucat în seria "Walking on agony", Katya de 24 de ani. Cel puțin, aceasta este vârsta eroinei din prima parte a romanului lui Tolstoi. În opinia audienței, Ekaterina Bulavina sa dovedit a fi ascuțită și chiar proastă în interpretarea lui Snigir. Imaginea creată de actriță nu se încadrează în atmosfera timpului. În plus, sora mai mare din film este modernizată. În ea nu există nimic din caracterul literar, prototipul căruia este soția lui Tolstoi.

Anton Shagin

Actorul a interpretat Bessonov, poet, în care sunt îndrăgostite surorile din Bulavina. În spectacolul său, după recenzii, personajul, al cărui prototip era Alexander Blok, pare ciudat. E greu de crezut că eroul lui Shagin ar putea surprinde sentimentele lui Daria și Catherine, precum și sentimentele oricărei alte femei.

Actorul a devenit faimos după filmul "Dandies". A jucat, de asemenea, în picturile "Kuprin. Yama "," Vineri "," Hammer ". În seria "Trecând prin agonie", Shagin a jucat probabil un rol prea departe de rolul său.

Singurul actor care a reușit să creeze o imagine care se încadrează în filmul istoric, care spune despre revoluție și primul război mondial, este Leonid Bichevin. Dar recenzentii lui sunt asemeni lui Solomin, care a interpretat Telegin in filmul din 1977.

Alți actori

Pavel Trubiner a jucat Vadim Roshchina - al doilea soț al lui Catherine Bulavina. Svetlana Khodchenkova - Liza Rastorgueva. Filmul a jucat Merzlikin A., A. Colgan, S. Koltakov, E. Tkachuk, A. Jatsenko, V. Aksenov, D. Dyuzhev, R. Madyanov, Stychkin E., S. Puskepalis.

Prima lucrare regizoare a lui Khudyakov a fost publicată în 1975. În total, a făcut 29 de filme. Printre acestea se numără: "Moartea în cinematografie", "Succesul", "Pe masculă superioară", "Leningradul", "O dată în timp în Rostov", "Umbrele Faberge".

Khudyakov a făcut un film perfect. Dar Tolstoi a scris și o carte remarcabilă, deși nu este deloc grozavă. Regizorul a adaptat complotul, completat cu detalii care sunt clare pentru majoritatea spectatorilor. A fost acuzat în repetate rânduri de către critici că a luat rolurile principale ale actrițelor "cu chipuri moderne". Dar ar fi dificil pentru el să găsească alți artiști. În cinematografia de lungă durată a personajelor media, eroii "presei galbene" au jucat. Este foarte dificil să se asocieze cu personajele literaturii clasice. Imaginea creată în 1977, bineînțeles, este mai bună decât seria lui Konstantin Khudyakov. Dar nivelul de film Ordynsky astăzi ar fi vizionat doar de criticii de film.

Taylor Kinney: biografie, viață personală, filmografieTaylor Kinney: biografie, viață personală, filmografie
Tânărul Brighton CharbinoTânărul Brighton Charbino
Biografie a lui Alexei Tolstoi - subtil liric, romancier istoric și dramaturgBiografie a lui Alexei Tolstoi - subtil liric, romancier istoric și dramaturg