Filmul "Bună ziua, tata, Anul Nou!" - recenzii, observații și fapte interesante

A petrece o seară într-o companie bună urmărind o comedie de familie ușoară este o modalitate excelentă de a te relaxa și de a uita de probleme. Foarte populare sunt filmele în care eroii intră în situații amuzante, dar de viață. Viața de familie nu merge bine pentru toată lumea și, prin urmare, mulți spectatori doresc să vadă cum personajele se confruntă cu aceste sau alte probleme, iar râsul și ponderea ficțiunii artistice ne ajută să ne uităm la acțiunile și acțiunile noastre din afară. O bună ocazie pentru acest lucru va fi filmul "Buna ziua, tata, Anul Nou!". Recenzii despre jocul actorului, complotul și activitatea regizorului pot fi găsite în articol.

Regizat de

Mulți spectatori într-un comentariu al filmului „Bună ziua, tată, Anul Nou!“, A recunoscut că imaginea originală a cauzat unele îndoieli și chiar părtinitoare, pentru că a luat scaunul de regizor de data asta Sean Anders. Publicul după un astfel de film ca "Papa-dosvidos" și-a pus la îndoială aptitudinile. Dar, cu toate acestea, Sean Anders știe cum să scrie script-uri de înaltă calitate și filme de a face în cazul în care umorul este una dintre principalele locuri. Prin urmare, pentru a da șansa de film este încă merită.
salut tata opinii de an nou

În general, tema tatălui în lucrările regizorului apare destul de des. Amintiți-vă cel puțin un film minunat "Pinguinii lui Mr. Popper". De asemenea, paternitatea este jucată în filmele "Suntem Millers" și "Dumb and Dumber 2", în care eroii încearcă tot ce pot pentru a stabili relații cu copiii.

Publicul străin a dat răspunsuri pozitive la filmul "Bună ziua, tata, Anul Nou!". Cu toate acestea, pentru percepția vorbitoare de limbă rusă, umorul pepperat străin cu glume specifice nu este întotdeauna acceptabil. În această imagine, astfel de vrăjituri nu sunt atât de frecvente, încât nu permite înregistrarea unui film în categoria celui mai rău.

Primul lucru care este dedicat recenziilor despre "Bună ziua, tata, Anul Nou!" - Aceasta este o poveste. Familia obișnuită americană: mama, cei doi copii de la prima căsătorie și un nou soț. Sarah și Brad au devenit o familie mai mică de un an în urmă, iar copiii trăiesc în continuare cu tatăl lor vitreg cu neîncredere. Cu toate acestea, noul tată nu este unul dintre cei care nu-i pasă de opiniile copiilor. El aspiră să ia un loc important în viața lor: duce la școală, merge în excursii, ajută în comitetul părinților etc. Brad este absolut sigur că timpul este necesar și că treptat se va întâmpla apropierea. După rănire, el însuși nu poate avea copii, și pentru că Sarah și copiii ei - aceasta este o șansă de a găsi o familie reală și deplină.
film hello tata opinii noi ani

Și acum a venit momentul mult așteptat: fiul adoptat se adresează lui Brad pentru ajutor. Eforturile sale au fost încununate de succes și, prin urmare, reuniunea nu este departe. Dar soarta, în persoana tatălui biologic, transformă lumea fragilă a familiei nou făcute cu susul în jos. Sarah, fostul soț, Dusty, intenționează să vină să viziteze. Este un tată nesăbuit, dar doi copii, pentru care nu explică acest adevărat erou. Ei sunt foarte încântați de sosirea lui. Dar, după cum sa dovedit, Sarah nu ia spus fostului ei soț că sa căsătorit din nou, iar acum Dusty dorește să știe cine ia locul lui.

Din acest motiv începe o serie de situații cele mai incomode, periculoase și imprevizibile. În unele dintre răspunsurile la "Bună ziua, tatăl, anul nou!", Se remarcă faptul că scenariștii au adus o mare parte din ficțiune filmului, iar în viața reală acest lucru nu s-ar întâmpla. Dar apoi este un film, o comedie în care rivalitatea dintre părinți este arătată exagerată și copilăroasă.

Brad este un naiv, bun, bun, pe care Dusty la înșelat din primele secunde ale cunoștinței sale, plecând la aeroport. Apoi, jucând și pe credulitatea unui adversar, tatăl biologic îl asigură pe tatăl său vitreg că nu-și revendică teritoriul. Dar, treptat, uneori jucând pe sentimentele copiilor, încercând să câștige dragostea copiilor săi.

Cu toate acestea, ambele înțeleg că rivalitatea implică haos, ceea ce înseamnă că cineva trebuie să renunțe, deoarece copiii ar trebui să aibă doar un singur tată. Dusty spune că după o săptămână va pleca din nou și Brad va oferi să trăiască cu ei. Sarah înțelege că fostul soț conduce cel curent prin nas.

După ce Dusty a prins atenția copiilor, sa așezat lângă ei, nu se oprește. Înainte este lucrarea lui Brad. Timp de cinci minute în biroul său, Dusty reușește să se apropie de șef și să obțină un loc de muncă.

În lupta lor pentru dragostea copiilor, ambii părinți sunt gata să meargă la măsuri extreme. Dusty îi spune lui Brad că Sarah ia sacrificat visul de a avea un alt copil, Brad vrea să demonstreze că e și el răcoros, ceea ce aproape că ia costat viața.

Dar ambii părinți înțeleg că copiii lor vor fi răniți numai de durere?

Un tip rau

film hello tata opinii noi ani

Un număr mare de recenzii ale filmului "Bună ziua, tată, Anul Nou! 1 "colectat datorită unei distribuții bune. Rolul unui tip dur, de la care multe femei se înnebunesc, au jucat Mark Wahlberg. Personajul său, Dusty, trăiește cât mai mulți oameni visează: ghidat doar de dorințele lui, se converge ușor cu oamenii, frumos și nu-și face griji pentru viitor. Dar lângă acești oameni există întotdeauna cineva care poartă povara responsabilității. Aceasta a fost Sarah (Linda Cardellini). Ea a aruncat soțul ei de durere, pentru că el nu a vrut absolut niciodată să fie împotmolit în viața și îngrijirea copiilor.

Înlocuirea tatilor

film hello tad noul an 1 comentarii

Unele dintre răspunsurile la "Bună ziua, tata, Anul Nou!" Este dedicat piesei unui alt actor - Will Ferrell. Caracterul lui, Brad, este exact opusul lui Dusty. Este doar o concentrare mare de responsabilitate, îngrijire și sensibilitate. El a tolerat persistent atitudinea copiilor față de el și, de asemenea, a încercat să se apropie de ei. În tinerețe, acești tipi primesc o mulțime de lovituri de la colegii lor și sunt complet lipsiți de atenția fetelor. Prin urmare, după ce au crescut, fac totul pentru a-și menține relațiile și reușesc. Dar cum poate o astfel de persoană blândă și conformă să dovedească rivalului că nu ar trebui să-l lovească pe teritoriul său?

Fun fapte

Chiar și bunul Brad poate să nu mai aibă răbdare. Deci, sa întâmplat în locul în care trebuia să arunce mingea în ring pe terenul de baschet. Brad nu era în stare bună și a lovit-o pe fată în grupul de sprijin. Această scenă a fost filmată în timpul unui meci real de baschet de la New Orleans. Fanii sportului nu au ratat ocazia de a fotografia ceea ce se întâmpla și de a pune imediat videoclipurile pe Internet.
film hello tata actori de anul nou

La sfârșitul filmului, Dusty înțelege soarta lui Brad. Dragostea lui are o fetiță care nu se grăbește să-l numească tată. Totul este complicat de faptul că vine tatăl fetei. A fost jucat de luptatorul popular John Cena. Inițial, a trebuit să apară fără cămașă.

producție

Conform celei mai mari baze de date din lume a filmului IMDb, filmul are un rating de 6,1 puncte din 10 pe Rotten Tomatoes situația este oarecum mai rău, potrivit criticilor de film merită un scor de 4,9 din zece, în funcție de telespectatori - 3.3 din cinci . Și totuși imaginea nu poate fi numită un eșec sau unul rău.

Lumea umorului, un complot interesant și actorii selectați corect din filmul "Buna ziua, tata, Anul Nou!" I-au oferit o anumită popularitate. În curând vom vedea partea a doua, care a avut deja timp să intereseze publicul. Acest film este sigur de a da starea de spirit de Anul Nou și te face să râzi cu inima.

"Land of miracles": actori, fapte curioase despre filmarea filmului"Land of miracles": actori, fapte curioase despre filmarea filmului
La filmarea filmului "Cu brutarul mai ieftin 2", actorii s-au adunat din nou într-o…La filmarea filmului "Cu brutarul mai ieftin 2", actorii s-au adunat din nou într-o…
Cartoon `Probleme în junglă`: recenzii ale publicului și ale complotuluiCartoon `Probleme în junglă`: recenzii ale publicului și ale complotului