Micul prinț în "Circul miracolelor": recenzii, bilete, povestiri

Din copilărie, oamenii încearcă să creadă în minuni, în prietenie bună, adevărată și dragoste sinceră. Credința în toate aceste sentimente minunate este ruptă de realitățile moderne, care uneori sunt foarte cruzătoare. Doar cele mai puternice personalități rămân în interiorul acestor sentimente minunate. Mulți vor fi de acord cu acest lucru. Judecând după recenziile "Micului Print" din "Circul Miracolelor", un astfel de spectacol promovează aceste sentimente importante pentru o persoană de orice vârstă.

Despre circ

"Circul miracolelor" este un fenomen nou în această artă. A fost fondată destul de recent. Un astfel de circ se poziționează ca un multiplex. Cu alte cuvinte, include diverse programe de spectacole pentru publicul larg. Astfel de spectacole includ trucuri de circ, animale instruite, spectacole de lumină și laser, costume luminoase, dansuri incendiare și sunet de înaltă calitate.

Nu există analogii similare atât în ​​Moscova, cât și în toată Rusia. Prin urmare, pentru a vizita cel puțin o interpretare a "Circului miracolelor" merită cu siguranță. La urma urmei, copiii vor vizita lumea magiei, iar adulții se vor întoarce în copilărie timp de câteva ore. Poate că, la prima vedere, spectatorul va descoperi că repertoriul circului descris nu este atât de mare, dar toate spectacolele te vor uimi cu calitatea și profesionalismul lor.

„Circul de minuni“ este gata pentru a te următoarele spectacole: „Marele spectacol de iluzii“, musicalul circ „Cât de mult iubesc?“ Știința arată „puterea de gândire“ spectacol interactiv „vise Schimbarea Lumii - 2“ și spectacolul de circ de familie „Ajunul Anului Nou în Looking Glass “.circ de minuni mic recenzii prinț

Micul Print

Pentru realizarea spectacolului de circ cu același nume este preluată o lucrare cunoscută din copilărie - scriitorul francez Antoine de Saint-Exupery. Aceasta nu este doar o creație emoționantă, cu o subtilă filosofică. Aceasta este o lume întreagă de fantezie și magie, creată pe hârtie.

În această poveste sunt expuse toate problemele societății moderne: coerciția, orbirea spirituală, imposibilitatea și respingerea inimii pentru a închide oamenii și întreaga lume. Autorul a dorit să demonstreze că adevărata înțelepciune se află în puritatea gândurilor copiilor și în direcția pronunțărilor lor. Lucrarea vă învață să fiți deschisi față de lumea din jurul vostru, să aveți grijă de cei apropiați: când ascultați chemarea inimii voastre și deschideți astfel limitele sufletului vostru.

Parcela piesei

Spectacolul de circ "Micul Print" se bazează pe povestea unui băiețel cu păr de aur: cum a reușit să schimbe lumea în capul unui adult. Cu ajutorul luminii, laserului, muzicii, dansului și, de asemenea, un spectacol de nisip puteți să vă plimbați în lumea basmelor și miracolelor. Nu este doar interesant. Este delicios.

Trebuie subliniat faptul că utilizarea de desen nisip în spectacole de circ - acesta este un fenomen nou, care ajută să pătrundă și mai mult în lumea copilăriei și magie. Judecând după comentarii de „Micul Prinț“ din „Circul de minuni“, în joc la care au participat jongleri, acrobați, artiști trapez, roata Cyr (atracție acrobatice folosind roti mari), clovni și formatori de animale cu saloanele lor, deoarece dihorii și se termină urs. Vei întâlni cu toți protagoniștii celebrului basm: micul print, frumoasa Rosa, loial Lees. În plus față de acțiunea pe scena publicul așteaptă interactiv, astfel încât să devină o parte a producției.circul arată micul prinț

De asemenea, merită evidențiat 3 puncte care întotdeauna încânta spectatorii. În primul rând, limita de vârstă a spectacolului este de 0+, ceea ce extinde publicul și permite chiar și celor mai mici spectatori să viziteze lumea miracolelor. În al doilea rând, durata muzicalului "Micul Print" în "Circul miracolelor" este de 2 ore și 30 de minute. În al treilea rând, clădirea de circ este situat la Ivan Franko Street, casa 14. Dacă ajunge pe reprezentarea metrou, va trebui să meargă la stația „Kuntsevskaya“.

"Micul Print" în "Circul Miracolelor": actori

În ceea ce privește distribuția, este foarte colorat și divers. Acest lucru poate fi explicat prin faptul că participă actori adulți, copii și chiar animale instruite. Spectacolul a implicat celebrul circari (acrobați, dresori de animale și clovni cele mai amuzante), actori, dansatori profesioniști grațioase, vocalisti, care cu maiestrie in masura sa propria lor voce. În ceea ce privește actorii animale, piesa „Micul Prinț“ în „Circul Minunilor“ PARTICIPA antrenat de maimuță, câine, măgar, porumbei și chiar un urs.micul prinț miracles de circ

Achiziționarea de bilete

Pe biletul de circ "Micul Print" biletul poate fi cumpărat în două moduri. Primul este standard, și anume prin casele de marcat ale circului, iar al doilea - prin site-ul oficial al circului.

Odată cu achiziționarea de bilete prin casele de bani, totul este foarte clar. Puteți efectua o astfel de acțiune la adresa circului în sine, care a fost menționată mai sus. De asemenea, acestea pot fi preînregistrate și plătite în ziua depunerii. Nu vă faceți griji, biletele dvs. vă așteaptă.joacă minuni prinț miracol de circ

A doua metodă ar trebui clarificată puțin. Când te duci pe site-ul oficial al "Circus of Miracles", atunci există o linie "Buy tickets". Dacă faceți clic pe acest câmp, veți fi prezentați cu datele disponibile și un aspect al halei, unde puteți naviga cu ușurință și puteți cumpăra locurile care vă plac.

Printre partenerii producției, din păcate, nu există alte site-uri cu vânzări de bilete. Prin urmare, cel mai probabil, pe astfel de resurse, vă puteți confrunta cu o taxă suplimentară. Fii atent.

Prețurile pentru prezentarea "Little Prince" sunt de cel puțin 450 de ruble, iar maximum - 3500.

"Circusul miracolelor": recenzii ale "Micului Print"

Pe Internet, puteți găsi atât opinii pozitive, cât și negative despre producția descrisă. În general, audiența este mulțumită de această idee.

nu vă zgârciți la cuvinte, și nu uitați să atașați o fotografie, care este confirmat de toate argumentele prezentate în comentarii pozitive despre spectacolul de circ „Micul Prinț“ mulțumit publicului. Copiii și adulții sunt uimiți de calitatea laserului, muzicalelor, dansurilor de producție. De asemenea, publicul remarcă faptul că utilizarea picturilor de nisip nu a fost absolut inutilă și se încadrează în spectacolele spectacolului.micii actori ai miracolului de circ

Din păcate, puteți citi și suficiente comentarii negative despre "Micul Print" din "Circul Miracolelor". În primul rând, audiența a observat dezavantajele infrastructurii - lipsa locurilor de parcare. În ceea ce privește producția în sine, atunci, în opinia adulților, prezentarea este suprasaturată cu numere care nu sunt întotdeauna efectuate la nivel profesional. Iar circul și caracteristicile numerelor muzicale și ale dansului nu permit să se stabilească o imagine întreagă despre acest spectacol.

Circul din Soči: descriere, recenziiCircul din Soči: descriere, recenzii
Voroneț le circula. DurovVoroneț le circula. Durov
De unde a venit circul? Irkutsk îi întâmpină pe oaspețiDe unde a venit circul? Irkutsk îi întâmpină pe oaspeți