`Vântul de Nord` - piesa lui Litvinova: recenzii, trăsături și actori ai spectatorilor

În mai 2017, premiera mult așteptată a spectacolului "Vântul de Nord" a avut loc pe scena Teatrului de Artă din Moscova Cehov. Autorul piesei și regizorului este Renata Litvinova. Acest nume este suficient pentru a asigura o atenție maximă pentru performanță de către critici și public. Potrivit recenziilor spectacolului "North Wind" al lui Litvinova, a fost cea mai discutată și mai interesantă premieră a sezonului.

Renata Litvinova - fenomen în artă

Renata Litvinova sa anunțat pentru prima dată în anii nouăzeci. De atunci, această femeie talentată și extraordinară nu încetă niciodată să uimească fanii cu creativitatea, modul de gândire și frumusețea ei rafinată. Renata - Artist onorat al Rusiei, laureat al Premiului de Stat al Rusiei, dramaturg, regizor și actriță. Orice a creat-o pe Renata Litvinova, fie că este vorba despre un rol, un film sau o piesă, există un stil inimitabil de autor în tot.

performanță nord vânt litvinova comentarii

Litvinova este întotdeauna pe cont propriu, spre deosebire de oricine. Nu-i este frică să îi spună privitorului lucrurile ascunse, nu se teme să-și împărtășească viziunea specială a realității și a atitudinii față de lume prin munca ei. Litvinova este, într-un fel, mereu șocantă. Dar șocant nu este ostentativ, nu artificiale, nu un scop în sine. Pur și simplu, este foarte neobișnuit, nu este întotdeauna ușor de înțeles, dar este invariabil atractiv. Chiar și în frumusețea ei subtilă, care nu se încadrează, există un fel de misticism. Judecând după comentariile despre performanța lui Litvinova "The North Wind", în noua lucrare îi forțează din nou pe spectator să părăsească zona de confort familiară.

"North Wind" - debutul teatral al regizorului Litvinova

Piesa "North Wind" este debutul Renatei Litvinova în calitate de scenarist și regizor de teatru. Litvinova iubește colaborarea pe termen lung cu oameni care lucrează cu ea pe aceeași lungime de undă și simt bine ce vrea autorul să spună. Așa sa întâmplat în piesa "North Wind". Rolurile sunt ocupate de Boris Plotnikov, Pavel Tabakov, Sophia Zaika, Jana Sexse, Maria Fomina. Unul dintre rolurile principale a jucat strălucit cea mai veche actriță a Teatrului de Artă din Moscova, Raisa Maksimova. O altă descoperire a spectatorului a fost Valentina Ivanova - administratorul permanent al Teatrului de Artă din Moscova și o actriță profesionistă. Așa sa întâmplat că premiera "Vântului de Nord" a devenit un debut plin de viață pentru Ivanova.

Directorul Litvinova este adevărat în sine și în designul artistic al piesei. În ansamblu, există un minimalism simbolic. Costumele eroilor sunt executate într-o scară neagră și gri, care nu este obișnuită Gosha Rubchinsky. În peisaj, negru este, de asemenea, în plumb. La începutul piesei, este puțin neobișnuit ca spectatorii să privească personajele în haine negre pe fundalul peisajului negru. Dar, așa cum se întâmplă mereu cu lucrările lui Litvinova, foarte curând publicul este prins de "nebunul de nord" - nebunia de Anul Nou a lui Renata. Efectul este îmbunătățit prin soluții ușoare și efecte speciale: zăpadă și ceață. Potrivit autorului, această interpretare este absurdă, suprarealism, fantezie pe tema eternă a căutării iubirii. Muzica pentru producție a fost scrisă de un Zemfira talentat, o muză de mult timp și un prieten de la Litvinova.

Phantasmagoria despre vânt, moarte și dragoste

Performanța spectacolului are loc undeva în Europa la mijlocul secolului trecut. În timpul mesei de Anul Nou neschimbată, membrii unei familii, din generație în generație, se adună de mulți ani. Aceasta completează întreaga "normalitate" a complotului. În orele "vântului de Nord", în fiecare zi, la miezul nopții, au bătut a treisprezecea oră, distorsionând spațiul și timpul. Datorită unei ore suplimentare, conducătorul familiei, Alice, înșeală în mod constant Moartea, care duce în mod eronat pe altcineva.

performanța Litvinov Renaissance North Wind recenzii

Benedict găsește dragostea și îl pierde imediat din cauza circumstanțelor tragice absurde. Fanny primește o telegramă despre moartea ei înainte de prăbușirea planetei. Marguerite, care a inventat această oră suplimentară blestemată, moare ea însăși la cinci minute după întâlnirea cu iubitul ei. Eroii spectacolului găsesc în mod constant și pierd, fac greșeli și pierde, lipsesc și toți se amestecă, iubesc și mor. Unii eroi vin să înlocuiască pe alții, totul se schimbă în mod constant. Doar dragostea evazivă, vântul nebun de Nord și moartea pedantică rămân veșnică. Renata Litvinova însăși a numit-o fantasmagoria despre vânt, moarte și dragoste.

Muzica ca o continuare a acțiunii

Muzica pentru piesa "North Wind" a fost scrisă de incomparabilul Zemfira. Ea și Renata Litvinov au fost legate de mulți ani de prietenie strânsă și de creativitate comună. Zemfira, ca nimeni altul, nu simte lumea mistică și enigmatică a lui Renata.

nordul vântului, nebunia Anului Nou de Renaștere

Prin urmare, muzica în piesă nu însoțește acțiunea, ci continuă, spunând fără cuvinte despre vânt, dragoste și moarte. Potrivit recenziilor publicului, în spectacolul lui Litvinova "North Wind" muzica ocupă un loc foarte important, este armonioasă, delicată și provoacă emoții inexplicabile în public.

Spectacolul este adesea numit un eveniment teatral luminos, impresii și reflecții după vizionare, care nu se eliberează câteva zile. Spectatori de opinii ale spectacolului lui Litvinova "North Wind" sunt pline de entuziasm. Rareori există o astfel de acceptare unanimă a unei producții teatrale de către public. Chiar și cei care nu înțeleg metaforele și alegorii despre această fantasmagorie, notează atmosfera incitantă și magică care domnește în sală. Spectatorii notează design-ul frumos al scenei, piesa strălucită a actorilor și imersiunea lor completă în ceea ce se întâmplă.

despre performanța nordică a vântului

Criticii au întâlnit, de asemenea, favorabil premierul. Despre piesa "North Wind" au scris recenzii frumoase. Teatrele remarcă faptul că în declarația sunt prinse note ale lucrărilor anterioare ale autorului. El este continuarea conversației creative a Renatei despre căutarea veșnică a iubirii. Se remarcă mai ales faptul că apariția lui Litvinova pe scenă în rolul lui Margarita aduce culori extraordinare și de recunoscut la acțiunea generală. În comentariile despre performanța lui Renata Litvinova "North Wind", sună regretabil faptul că toată această nebunie de vânt se termină prea devreme.

Dragostea și moartea

În opera lui Renata Litvinova, dragostea și moartea sunt întotdeauna prezente una lângă alta. Fără iubire viața nu are sens, dar moartea este nobilă și dreaptă în misiunea ei. Ele sunt inseparabile și veșnice, ca și viața însăși. Opera lui Renata conține o mulțime de tristețe, evenimente fatale și reflecții profunde. Dar judecând după recenziile spectacolului "Vântul de Nord" al lui Litvinova, privitorul părăsește camera înclinată și inspirată. În ciuda căutării veșnice a iubirii și a inevitabilității morții, viața este frumoasă și invincibilă.

Drubich Tatyana: Biografie, fotografii și date interesanteDrubich Tatyana: Biografie, fotografii și date interesante
Filmul "Nu doare": actori, roluri, complotFilmul "Nu doare": actori, roluri, complot
Sub influența timpului: stelele în tinerețe și acumSub influența timpului: stelele în tinerețe și acum