Cele mai vulgare comedii americane: rating, recenzii și recenzii

Credem că toată lumea își amintește momentul crucial când, în filmul de închiriere, comediile americane de la sfârșitul anilor 90 și începutul anilor 00 au început să apară din ce în ce mai des. Într-o oarecare măsură, ei au schimbat pentru totdeauna chipul comediei moderne de tineret. Vechile fundații și valori s-au prăbușit. Și acum publicul dorea ceva mai sincer și mai nebun. Ca urmare, un număr mare de filme au început să apară, umorul în care au trecut toate limitele decenței. În astfel de filme, adolescenții au băut și au rostogolit petreceri zgomotoase, ceea ce cu siguranță a mulțumit publicului tânăr. În acest articol vă vom prezenta atenția cele mai bune comedii americane vulgare

.

Istoria genului

Înainte să spui ce cele mai vulgare comedii americane au intrat în angajare, ar trebui să înveți istoria acestui gen. Mulți oameni cunosc filme realizate în secolul XXI. Cu toate acestea, ei nici nu-și dau seama că fundamentele comediei de tineret au fost întinse în anii optzeci. În acel moment au apărut pe ecrane filme precum "Șaisprezece lumânări". Filme John Hughes, desigur, au fost mult mai inofensive decât comediile actuale. Cu toate acestea, au dat un impuls dezvoltării întregului gen.

În cei 90 de ani au început să apară directori precum Kevin Smith, care nu a ezitat să adauge la munca lor o cantitate mare de alegere a mat și vulgaritatea, în timp ce colectarea de sume uriașe de bani la box-office. În fiecare din lucrarea sa protagoniștii erau băieți tineri și fete care nu carne tocată cuvinte, a vorbit liber despre droguri, iar unele dintre personaje si toate au fost playboy tipice. Dar numai spre sfârșitul secolului trecut genul a fost în cele din urmă format și câștigat o popularitate fără precedent în întreaga lume. De acum încolo genul de comedie a vizat în mod special tinerii, iar nivelul vulgarității în filme a început să ajungă la apogeul său.

"American Pie"

vulpe comedii americane

Deci, ce merită să urmăriți comediile vulgar american? Lista noastră, desigur, deschide acest lucru, putem spune, un film revoluționar care a avut un impact incredibil nu numai asupra cinematografiei americane, ci și asupra cinematografiei europene. A fost succesul "American Pie", care a condus la apariția unui număr foarte mare de filme de acest gen, fiecare dintre care a devenit în cele din urmă un hit-box office.

Filmul spune povestea câtorva prieteni care sunt pe punctul de a termina liceul. Întreaga dificultate constă în faptul că încă nu au avut o relație serioasă cu fetele. Ei visează în cele din urmă să aibă cineva să doarmă și să o facă înainte ca ultimul clopot să sune. Drept urmare, ei apar la o mare petrecere care își va schimba pentru totdeauna viața obișnuită.

"Super Peppers"

vulgară listă de comedii americane

Și vom continua conversația despre ce comedii vulgare americane despre adolescenți sunt recomandate pentru vizionarea tuturor iubitorilor de gen. "SuperPers" - un alt film reper. În primul rând, el este notabil pentru faptul că aceasta a fost prima lucrare comună a unor astfel de mari vedete de gen, precum Seth Rogen, John Hill și Evan Goldberg. Ulterior, împreună, vor crea un număr uriaș de comedii incredibil de amuzante și vulgare. Cu toate acestea, primul succes serios a venit la ei după eliberarea "SuperPerestsev".

Plotul de aici nu strălucește cu originalitatea. Ca și în "Pie", personajele principale ale filmului sunt adolescenți. Sunt ratari rotunzi care nu au un aspect atragator si abilitatea de a comunica cu fetele. De aceea, reprezentanții sexului opus pur și simplu nu le acordă nici o atenție. Dar într-o bună zi ele decid să preia controlul asupra situației și, în final, să obțină ceea ce doresc. Dar înainte de asta trebuie să treacă prin litri de alcool și aventuri incredibile.

Filmul a jucat, de asemenea, astfel de oameni eminenți Emma Stone, Michael Sera și Christopher Mintz-Plasse. După acest film, cariera lor a crescut la cer.

"Macho și Botan"

vulpe comedii americane despre adolescenți

Iti plac comediile americane vulgare despre elevi? Apoi acest film este pentru tine! "Macho și Botan" - o imagine care a apărut relativ recent. Dar puțini oameni știu că acesta este un remake al serialului de cult cu același nume, care a apărut pe ecrane acum treizeci de ani. Și mai remarcabil, unul dintre rolurile principale a fost jucat de Johnny Depp. În aceeași versiune, același Jonja Hill și tânărul actor de succes Channing Tatum au fost uciși cu pietre. Au un duet hilar, pentru a vedea ce este incredibil de amuzant.

Caracterele principale nu ar fi devenit prieteni, dacă nu voința de șanse. Ca urmare, ei au intrat împreună în academia de poliție, pe care au terminat-o fără probleme. Și acum eroii sunt hotărâți să-și ia brațele și să intre în confruntare cu lumea interlopă. În schimb, aceștia intră în unitatea secretă și își primesc slujba: să se infiltreze în liceul local sub masca studenților și să găsească o persoană implicată în producerea și distribuția drogurilor. Ca urmare, încă o dată în școală, personajele principale se află în epicentrul petrecerilor de alcool nesfârșite și intră într-o mulțime de situații amuzante.

"Euro Tour"

cele mai vulgare comedii americane

Ce altceva? vulpe comedii americane demne de atenția publicului? Desigur, Eurotour. Protagonistul este absolvent al școlii obișnuite americane. Traieste o viata remarcabila si studiaza germana. Din acest motiv, el ajunge în cele din urmă să cunoască nemții pe Internet și începe să coopereze cu el. Drept urmare, între ei existau multe lucruri comune. Scott a împărtășit în mod regulat cu străinul experiențele și problemele sale în viața sa personală. Și cine ar fi crezut că, de fapt, de-a lungul timpului, el corespunde cu o blondă atrăgătoare care se preface că e un tip. Și acum Scott este determinată să o cunoască. Și nu-i pasă de faptul că pentru asta va trebui să facă o călătorie incredibilă în Europa.

"Proiectul X: Breaking Down"

top comedii americane vulgare

Și comedia noastră de top americană continuă. Principalele personaje ale acestui film sunt băieți simpli, pe care nimeni din raion nu știa. Ei au condus o viață liniștită și în cele din urmă au decis să se declare. Pentru aceasta, ei organizează, așa cum cred ei, o mică petrecere. Și cine ar fi crezut că se va dovedi a fi un adevărat coșmar pentru ei. Înaintea lor se va aștepta cea mai de neuitat noapte din viață, ceea ce va duce la consecințele cele mai neașteptate ...

Poate că, cel mai bun reprezentant al genului din ultimii ani, care va mulțumi atât adolescenți, cât și mai mulți spectatori adulți, care au crescut pe comedii în spiritul "American Pie".

"Aventura rutieră"

cele mai bune comedii americane vulgare

Protagonistul era într-o relație fericită, atâta timp cât într-o zi nu și-a schimbat prietena. Și nu numai că a luat totul pe cameră, dar a reușit, de asemenea, să transmită o casetă cu o înregistrare prin poștă. Și acum nu are de ales decât să meargă într-o călătorie uimitoare și să încerce să ajungă la căsuța poștală înainte ca caseta să ajungă la mâini. Ar putea so facă? Într-o situație atât de dificilă, protagonistul va fi ajutat de prietenii săi credincioși, care vor aduce și mai multe probleme. Această excursie își vor aminti pentru viață.

"Regele partidelor"

Comediile americane vulgare despre elevi

Lista celor mai vulgare comedii americane nu ar fi completă fără această imagine. Protagonistul este student al unei colegii locale. Asta a terminat doar că tipul său nu a fost în jur de șase ani. Nu, nu este un nebun sau un ignoram. Pur și simplu, îi place foarte mult să se distreze și să primească din viață o maximă plăcere. Cu toate acestea, vine un moment în care se confruntă cu o alegere serioasă: în final, să-și ia capul și să încerce să-și schimbe viața în bine sau să continue să joace nebunul, distrugându-și propria viață. Va decide personajul principal?

După cum puteți ghici, comedii vulgare americane, cum ar fi în primul rând tinerilor, care sunt la rândul lor să nu potrivnic pentru a merge la o petrecere și a găsit pe cap ce unele aventura. De asemenea, comediile pentru tineri fac posibilă râsul și distracția. De aceea, chiar și după ani de la premieră, aceste filme sunt populare cu spectatorii și continuă să fie relevante. Din păcate, de-a lungul anilor acest gen sa epuizat. Foarte rar în zilele noastre, puteți întâlni comedia originală și în același timp vulgară pentru tineri, demnă de atenție. Practic, toate noutățile sunt urmărirea hârtiei din acele foarte capodopere de la începutul anilor `09. Așadar, este mai bine să revedeți din nou clasicul testat în timp, decât să fiți dezamăgit de recentele premiere.

Credem că în această listă toată lumea poate găsi un film potrivit pentru vizionarea serii. Încărcați emoții pozitive, veți fi garantate!

Comediile americane despre elevi și eleviComediile americane despre elevi și elevi
De ce merită să urmăriți comedia americană despre adolescenți?De ce merită să urmăriți comedia americană despre adolescenți?