Filmul "Golem". Recenzii ale detectivului victorian, cu o pretenție la gotic și slasher

crimă misterioasă Jack Spintecatorul, celebrul criminal din Londra, a schimbat radical ideea de crima, a cărei identitate nu a fost stabilită pentru anumite era, domină mintea fiecărei noi generații. Misterul nerezolvat al cronicilor teribile inspiră oameni perceptivi ai artei. Aceasta este o lucrare a scriitorului britanic Peter Ackroyd „Dan Leno și Golem Limehouse“ unic inspirat de seria de tragedii în 1888, când cinci masacre au fost atribuite un maniac fără nume.

Literatura de specialitate descrie aceeași perioadă de timp, și scena, dar dependența ucigaș recoltarea de organe de la organele romancierului a prezentat o curioasă „variație pe o temă.“ Ea a devenit interesată de regizorii englezi, prezentând versiunea ei pe banda "Golem".

Recenziile filmului, scrise de experții de film, indică încă o dată libertatea de a adapta numele imaginii în box-office-ul intern. Versiunea originală este numită "Golem from Limehouse". Dar, având în vedere că puțini compatrioți știu despre zona de est a londonezului din Limehouse, în recenzia filmului "Golem", fiecare al doilea autor justifică abrevierea numelui. Dar încurajează privitorul să conducă un lanț logic fals, să-și amintească caracterul mitologiei evreiești.golem comentarii despre film

Creatorii benzii

Directorul proiectului a fost Juan Carlos Medina, care a realizat tehnicile autorului cu privire la "Insensibil" (2012). Producătorul de filme a experimentat un geniu îndrăzneț, ca urmare a faptului că genul imaginii nu poate fi determinat fără echivoc. Opinii de „Golem“ film indică faptul că banda este blocat între un detectiv, dramă, thriller, retrospectivă istorică, în stil gotic victorian si slasher, Likens periodice thrash.

Scenariul ar trebui să lucreze Aykroyda, cunoscut în Rusia ca „procesul de Elizabeth Cree“, publicat în urmă cu mai mult de douăzeci de ani. Lansat sursa, potrivit unor retsenzorov arată deja că imaginea este de actualitate, în ciuda unui anumit relevanță de fire complot. Faptul este că scriitorul Jane Goldman a devenit interesat de romanul cu mult înainte de începerea activității sale creative. Timp de mulți ani dorea să participe la adaptarea filmului la film. Jane sa întâlnit cu autorul și scriitor, a surprins atentia kinoremeslennikov la opera sa, a fost de acord să renunțe la dreptul de a organiza liber.limehouse golem recenzii ale filmului

Evaluarea experților

„Laymhauzsky Golem“ recenzii ale filmului, publicat critici de film, este poziționat ca un thriller gotic. De asemenea, ei subliniază că proiectul în același timp, a fost o temă secundară și curios sa - totul depinde de interesul personal pentru privitorul de vârstă, gen și artiști implicați. Cu toate acestea, mulți recenzori, încercând să echidistante lucrarea lui Juan Carlos Medina cu etalonul filmului spectator, a raportat că pictura nu merită o atenție specială. Și nu e nici măcar faptul că banda este o variație pe o temă mai degrabă decât un apel direct la misterul lui Jack Spintecătorul. Pur și simplu, a fost filmat apatic, fără scânteie și chiar cumva sortit. Și asta este în prezența unor personaje interesante și actori. În ciuda unor astfel de recenzii despre film, "Golem" are o evaluare IMDb: 6.30.limehouse golem recenzii ale filmului

Evenimentele care se desfășoară în cei opt ani înainte de seria de Jack crimele oribile Spintecatorul în 1880 în Londra victoriană, în care seria de crime, aparent fără legătură. Maniac primește porecla Golem din cauza uciderii unui evreu. Inspectorul Kildare (Bill Nighy) este numit pentru a investiga infracțiunile, a căror dezvoltare a carierei lasă mult de dorit. Într-o încercare de a înțelege motivația poticnirea investigator atacator asupra acuzat în uciderea soțului ei John (C. Reed) Solist Music Hall Elizabeth Cree (Olivia Cooke). Soțul ei decedat, împreună cu filozoful-sociologul Karl Marx (dl Goodman), actorul Dan Leno (D. Booth) și romancierul George Gissing (M. Uotknis) a fost suspectat de comiterea atrocități imputate Golem. Câte puțin, inspectorul, cu oarecare ajutor de la Elizabeth, începe să dezlege un șir de incidente interconectate, devenind simpatizant pentru văduva acuzată.recenzii despre golem movie 2016

Pe marginea realității și a fabulelor

Recenzii ale filmului "Golem" (2016), scrise de public, mai stricte. folk regulat tind să se gândească la lucrările lui Juan Carlos Medina ca un cinematograf cultural, moderat intrigant și plin de culoare, narațiunea sa construit pe o combinație de doze rezonabile de fapte reale și ficțiune autorului. În imagine, există absolut toate componentele pentru care unii nu sunt mulțumiți, în timp ce alții sunt încântați de cultura victoriană. Vizitatorul pare amuzat cu o mișcare îndrăzneață a directorului, cu introducerea unor personalități-cheie în istoria omenirii. Există o anumită ironie în acest caz, când printre suspecți este menționat un comic, un scriitor umanist și un teoretician al comunismului. În plus, ironia, și chiar mai mult în film, nu există umor. Creatorii au acordat o atenție deosebită demonstrațiilor de violență.Golem 2016 recenzii ale actorilor de film

Caracterul chimiei

Nu este prea măgulitor pentru a evalua abilitatea criticilor în recenziile filmului "Golem". Desigur, nimeni nu revendică lui Bill Nighy. Fiecare aspect al său în cadru este o decorare a benzii. şi aici Olivia Cook, care a jucat rolul lui Elizabeth, nu este deosebit de impresionant, mai ales în prima jumătate a filmului. Lauda a meritat Douglas Booth, care a întrupat imaginea lui Dan Lino. Galeria de caractere secundare nu permite individualizarea unui artist separat, care este sigur să fie amintit de către spectator. Potrivit recenziilor filmului „Golem“ (2016), exprimate în roluri episodice și vtoroplanovyh ca niște umbre fără chip.

verdict

Întreaga imagine este lăudat pentru o intrigă detectiv, ca urmare a merge în mod repetat, pe o cale greșită, iar la punctul culminant al detectivului se confruntă cu o dilemă morală dificilă. Dar, din păcate, o tehnică similară a fost utilizată kinoremeslennikami deja în mod repetat. Mai ales că enigma a fost ridicol de simplă, era necesar doar să se verifice scrisul de mână.

Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului
Cum să faci un golem de fier în "Maynkraft": instrucțiuniCum să faci un golem de fier în "Maynkraft": instrucțiuni
Cum să faci un om de zăpadă în "Maynkraft" și cum să îl folosiți?Cum să faci un om de zăpadă în "Maynkraft" și cum să îl folosiți?