"Atonement": recenzii ale filmului, complot, actori, echipaj. Eseul de Film, 2007

Filmele romantice au atras mereu publicul feminin. Motivul pentru aceasta este posibilitatea de a privi povestea de dragoste uimitoare, ceea ce este posibil, se poate întâmpla în realitate. Deseori, melodramele se dovedesc a fi destul de realiste și îndepărtate cu accent pe componenta dramatică. De asemenea, această direcție a cinematografiei este capabilă să transfigureze aproape orice alt gen. Și una dintre cele mai izbitoare melodrame ale ultimului deceniu este "ispășirea", lansată pe ecrane în distanta anului 2007. Filmul combină cu succes atât o linie de dragoste romantică, cât și un gen militar care a jucat un rol important în soarta eroilor. În acest articol vom vorbi în detaliu despre toate aspectele filmului și, de asemenea, vom împărtăși cu dvs. informații despre echipaj și distribuție.

răscumpărări recenzii ale filmului

Filmul filmului "Atonement"

Evenimentele filmului se întind pe mai mult de un deceniu. Povestea începe în 1935, când lumea aștepta cel de-al doilea război mondial. Cu toate acestea, cele două surori de 13 ani - Cecilia și Brioni - nu au nimic de-a face cu toate astea. În prezent, aceștia sunt interesați doar de un singur lucru - un tânăr pe nume Robbie, căruia i-au îndrăgit amândoi. Cecilia este deja câteva luni întâlnite în secret cu el și visează că într-o zi ei vor fi în continuare capabili să construiască relații reale și să înceapă o familie. Aceasta este doar soarta este pentru personajul principal nu este cum ar fi vrut ...

Curând, o persoană necunoscută îl viola pe vărul său Lola, ca urmare a căruia începe ancheta. Și când poliția a început să-i întrebe pe surori, Brioni a îndreptat brusc spre Robbie. Ca urmare a tuturor acestor lucruri, tânărul era în spatele gratiilor. Cecilia nu a crezut că iubitul ei a fost capabil să comită o astfel de crimă și a început să o acuze pe sora ei de calomnie. Din acel moment trece mai mulți ani. Cum vor afecta evenimentele din 1935 viitoarea soartă a eroinelor?

Filmul Atonement 2007

Directorul

Ca director al filmului „Atonement“, prezentat bine-cunoscut britanic Joe Wright, care reprezinta aproximativ zece lucrări uimitoare împușcat în genul de teatru și melodramă. În ciuda faptului că în momentul creării filmului "Atonement" regizorul avea doar 35 de ani, el a avut deja o experiență solidă de lucru. În special, în 2001 a lansat seria de debut romantică "Bob and Rose", care a fost bine primit de către critici și spectatori. Și după numai 2 ani a lovit din nou publicul cu proiectul TV "The Last King".

Asta sta doar pe ecranul mic Joe Wright evident că nu a planificat. Curând după cucerirea televiziunii, a început să-și încerce mâna la cinema de artă. Puțini directori reușesc să se dovedească cu succes în proiecte mai mari și mai serioase. Cu toate acestea, primul film de lung metraj Wright a câștigat faima mondială. Este vorba despre următoarea și, cel mai important, adaptarea cea mai de succes a romanului "Pride and Prejudice". Banda a devenit o lovitură a angajaților, adunând în lumea box-office-ului aproximativ 120 de milioane de dolari. De asemenea, versiunea de ecran a fost nominalizată pentru două premii Globul de Aur.

A fost succesul acestui film care a determinat numirea lui Joe Wright ca regizor al filmului "Atonement" (2007). Este de remarcat faptul că pentru a doua oară la rând, el a invitat-o ​​pe tânără, dar foarte faimoasă actriță Keira Knightley la rolul principal de atunci. Potrivit multor critici, în filmele lui Wright a fost capabilă să descopere pe deplin talentul său de actorie. La cinci ani după succesul său, regizorul a reușit să filmeze cu succes romanul rusesc "Anna Karenina". Acest film este, de asemenea, recomandat pentru vizionare.

răscumpărare Keira Knightley

Echipa de film

Pe filmul "Atonement" echipajul de film a lucrat destul de bine cunoscut:

1. Operator: Sheimas McGarvey.
  2. Compozitor: Dario Marianelli.
  3. Instalare: Paul Tothill.
  4. Scenariu: Christopher Hampton.

În distribuție au fost prezenți destul de mulți tineri eminenți actori, care în prezent sunt cunoscuți de aproape fiecare cunoscător al cinematografiei. Unele dintre talentele tinere datorită acestui film au reușit să se îndrepte spre Hollywood. Vă prezentăm atenția actorilor filmului "Atonement".

Keira Knightley

Keira Knightley este una dintre cele mai populare actrite britanice din ultimii 15 ani. De-a lungul acestei perioade, a jucat mai mult de 10 roluri remarcabile de diferite genuri. Este, de asemenea, demn de remarcat faptul că, în ciuda faimei sale, ea continuă să joace în mici lucrări de autor în patria ei. În "ispășire", Keira Knightley a jucat rolul lui Cecilia Tallis. Eroina în performanța ei a fost mai mult decât convingătoare. Este imposibil ca ea să nu empatizeze în timp ce vizionează un film. Desigur, astfel de roluri i se oferă lui Knightley pur și simplu incomparabil. Această confirmare poate servi ca o scurtă biografie, pe care o puteți citi mai departe.

Keira Knightley sa născut la 26 martie 1985 la Londra. A vrut să devină actriță chiar și în timpul școlarizării ei. Părinții au promis să-l ajute pe Kira în această chestiune dacă are o educație decentă și va studia cu sârguință. În multe privințe, datorită acestui fapt, Kira a fost amintită de mulți în tinerețe ca un elev de onoare și plină de învățături, știind întotdeauna răspunsurile la orice întrebare. Totuși, în ciuda acestui fapt, primul ei rol vizibil în actrița de film a fost capabil să joace, care nu a atins încă vârsta majoratului. În special, în 1999, Kira Knightley a jucat unul dintre rolurile din prima parte a noii trilogii a lui George Lucas intitulată "Star Wars: The Hidden Menace". Dar adevăratul succes a venit la ea după 4 ani. Atunci, actrita a primit rolul principal al feminin în noua saga fantastică "Pirații din Caraibe", datorită căruia tânărul britanic ar putea deveni faimos în întreaga lume.

Dar Kira nu intenționa să se abțină de pe blockbusteri. Știa foarte bine că va putea să-și descopere talentul numai datorită dramei. Toate acestea au condus la faptul că, pe parcursul întregului deceniu al actriței reușesc să combine participarea la „Piratii“ și trage într-un filme mult mai grave dramatice și melodramatice. „Doctor Jivago“, „Love Actually“, „Regele Arthur“, „Jacheta“ și „The Duchess“ - doar o mică parte din filme decente, cu participarea ei. Dar cel mai mare succes a fost realizat de Keira Knightley în "ispășire", pentru rolul în care a fost nominalizată pentru un număr mare de premii.

Atonement 2007 film

James McAvoy

Un alt actor eminent britanic, a cărui carieră de la mijlocul anilor 2000 a câștigat rapid ritmul. În filmul "Atonement", James McEvoy a obținut imaginea lui Robbie Turner, cu care sa confruntat pur și simplu impecabil. Este adevărat că Makayeva este un adevărat om de chameleon, care în toată cariera sa a reușit să-și încerce mâna de la an la an în diferite moduri. Chiar și atunci sa remarcat că tânărul britanic va avea o carieră strălucitoare înaintea lui. În cele din urmă, totul sa dovedit a fi așa.

James McAvoy a început să acționeze în filme la începutul secolului. Dar britanicii au avut doar roluri secundare și episodice care nu au permis tânărului actor să se dovedească. Un adevărat triumf pentru James a început în 2004, când a realizat unul dintre rolurile sale cele mai cunoscute în filmul „Inside Sunt Dancing ...“, unde a apărut în fața publicului sub forma unui om paralizat tânăr care se luptă să nu renunțe și continuă să trăiască plin de viață. După aceasta, cariera lui McEvoy a crescut la cer.

În prezent, mulți cunosc actorul în imaginea tânărului profesor X din universul "People-X". Cu toate acestea, vă recomandăm să vă îndreptați atenția asupra celorlalte roluri ale sale. În cazul în care mai organic, James se uită la imaginile non-standard ale persoanelor nesănătoase din punct de vedere mental. Asemenea este bine reprezentată în casetele "Dirt" și "Split". În ultimul britanic și a făcut imediat 24 de roluri. Deci, evident, nu există nici o îndoială cu privire la talentul lui James McEvoy.

complot film răscumpărare

Searsha Ronan

Sirshe Ronan la acest moment este de numai 23 de ani. Dar numai acum, în contul actritei, 2 nominalizări la premiul Oscar, precum și faima mondială. Chiar și în anii ei mai mici, ea a început să primească roluri majore. Și filmul "Atonement" (2007), în care a jucat rolul lui Brioni Tallis de 13 ani, a fost primul succes major în cariera sa. Fără "ispășire", cu greu ar fi fost capabilă să ajungă la Hollywood atât de repede și să devină o stea mondială. Printre alte lucrări de acțiune ale lui Sirshi Ronan, vă recomandăm să acordați atenție următoarelor: "Hotel Grand Budapest", "Brooklyn" și "Guest".

Benedict Cumberbatch

În acest moment, Benedict Cumberbatch este unul dintre cei mai recunoscuți britanici din lume. A reușit să realizeze un număr foarte mare de roluri de cult, familiar chiar și cu acei oameni care nu sunt foarte interesați de cinema modern. Dar puțini oameni își dau seama că până în a doua jumătate a anilor 2000. Benedict Cumberbatch a fost un actor exclusiv local care a jucat roluri minore în proiectele de televiziune. De asemenea, ar putea fi îndeplinită ca o serie de programe. În film, slava a venit la Benedikt puțin mai târziu. Și primul pas faimos pentru actor a fost participarea la filmul de succes Atonement (2007). Da, rolul lui Paul Marshall nu este atât de grozav. Cu toate acestea, chiar participarea a ajutat actorul să obțină mai multe roluri mai mari. În prezent, el nu este numai cel mai de succes Sherlock Holmes, ci și reprezentantul universului Marvel, în care a apărut în fața audienței în imaginea lui Dr. Strange.

actorii de ispășire a filmului

Templul Juneau

Templul Juneau nu este cea mai eminenta actrita din tara noastra. Cu toate acestea, cariera ei a avut de asemenea multe roluri notabile, datorită cărora Juno a reușit să intre în Hollywood. La fel ca Sirsha Ronan, ea și-a început propria carieră creativă datorită acestui film, în care a jucat un rol secundar al lui Lola Quincy. Ceea ce a urmat au fost deja mult mai mare rol în filmul „Fisuri“, „Killer Joe“, „Black Mass“, „Lovelace“ și „Horns“, care a devenit hit-uri în box-office la nivel mondial.

În ceea ce privește recenziile, atunci totul este mai mult decât pozitiv. Criticii au ajuns la extazul unui astfel de complot dramatic. De asemenea, în recenziile pozitive ale filmului "Atonement", au remarcat modul în care creatorii au reușit să transmită atmosfera cu aproape o sută de ani în urmă. Publicul a fost, de asemenea, încântat de ceea ce au văzut pe ecran. În recenziile lor despre filmul "Răscumpărare", mulți observă că pur și simplu nu au putut să țină lacrimi în timp ce priveau. Filmul de înaltă calitate primește un complot interesant, nu plictisitor. De asemenea, în recenziile pozitive ale filmului "Atonement" numeroși spectatori au remarcat jocul strălucit al actorilor și o abordare serioasă a lucrării întregului echipaj.

director al răscumpărării filmului

Rezultatul

Astfel, am primit o poveste de dragoste aproape exemplară, în care a existat un loc atât pentru drame, cât și pentru acțiuni militare. Filmul a fost filmat de adevărați profesioniști, care au încercat în mod repetat mâna lor la proiecte majore. Deci, toți cunoscătorii cinematografiei străine moderne, recomandăm insistent filmul ca referință.

Povestea, eroii și actorii filmului "The Eight"Povestea, eroii și actorii filmului "The Eight"
Filmul militar "Snipers: love under the gun": actori, roluri, complotFilmul militar "Snipers: love under the gun": actori, roluri, complot
Filmul `Night Violet`: actori, roluri, complotFilmul `Night Violet`: actori, roluri, complot