Cele mai bune seriale despre polițiști: recenzii și recenzii

Probabil, toți cel puțin o dată au vizionat emisiuni TV despre polițiști și bandiți. Proiectele rusești din această categorie nu sunt inferioare străinilor în ceea ce privește parcele interesante. În plus, actorii noștri nu sunt mai puțin talentați decât actorii străini. În acest articol, vom analiza cele mai bune emisiuni TV care au apărut pe ecrane în ultimii 20 de ani.

"Străzi de lumini sparte"

când noi suntem auzi propoziție: "rusă emisiuni TV despre polițiști" primul, vine în cap, - aceasta este pentru toți cunoscut "străzi spart lumini"(un alt nume "polițiști„).

Pentru prima dată imagine a apărut pe ecran în 1997, este considerată cele mai multe un proiect pe termen lung în istorie rusă televiziune (au ieșit 16 sezoane) și spune despre de lucru viața de zi cu zi poliție. fiecare serie - aceasta este poveste despre ce- crimă, care investigare eroi spectacol.

În proiect a jucat astfel de actori: Alexander Polovtsev, Michael Truhin, Alexey Nilov, Eugene ciocănitoare, Anastasia Melnikova, Oscar Kucera, Serghei Celine, juriu Kuznetsov, Alexander Lykov și multe alte.

Seriale TV

"Un polițist cu Rublevki"

În martie 2016 pe ecrane a avut loc un serial despre polițiștii regizorului Ilya Kulikova "polițistul de la Răblevi". Protagonistul sitcom - Grisha Izmailov. Acesta servește la poliție, dar nu oriunde, ci în zona de elită Moscova - rublei. Grisha este un tânăr destul de reușit: frumos, are un bun simț al umorului, are succes în rândul femeilor, are legături corecte și are o slujbă bine plătită. Izmaylov este orfan, întreaga lui familie este sora mai mică a lui Nika, pe care trebuie să o scoată în mod constant din necazuri. Grisha este îndrăgostită de prietena lui Alena, dar nu se roagă cu el și, în plus, este căsătorită, deși căsătoria ei se află pe punctul de a se rupe.

Seria a fost un succes și a fost atât de îndrăgit de spectator că mai 2017 a fost lansat al doilea sezon al proiectului "Polițiști de la Rublevki la Beskudnikovo". După actualizare, eroii nu s-au bucurat de mult, deoarece au fost transferați la departamentul Beskudnikovo, al cărui angajat declară război și nu pierde punctul de greșeală al noilor colegi.

Seria "Policeman cu Rublevki" este destul de populară pentru spectatori, deoarece aproape toate recenziile despre el sunt bune. În ciuda complotului necomplicat, proiectul este destul de interesant și ușor de analizat. În film, actori precum: Alexandru Petrov, Alexandra Bortich, Serghei Burunov, Sofia Kashtanova, Roman Popov, Tatiana Babenkova și alții.

Seriale TV din Rusia despre polițiști

"Major"

În decembrie 2014, pe ecrane a apărut un nou serial de detectiv-criminal "Major". Principalul personaj este Igor Sokolovsky. El este un reprezentant viu al acelui tinere foarte "de aur". Tatăl lui Igor este un om de afaceri bine-cunoscut, pentru că tânărul nu refuză nimic în sine. În zilele noastre, astfel de oameni sunt numiți "majors". Prin educație, Igor este un avocat, dar acest lucru nu-l deranjează prea mult, el trăiește la maxim. Într-o zi, un tânăr se luptă cu un polițist din cauza unui prieten. Tatăl își scoate fiul, dar în pedeapsă îl lipsește de bani și îl trimite să lucreze la aceeași secție de poliție. Inițial, Igor tocmai își urăște slujba, dar în cele din urmă crește și chiar își întâlnește dragostea în persoana căpitanului Victoria Rodionova.

Seria a fost un succes cu publicul, prin urmare, în noiembrie 2016, a avut loc premiera celui de-al doilea sezon, care nu a avut loc la prima. Fanii așteaptă cu nerăbdare lansarea unui nou, deși ultimul, sezon al seriei despre polițiști.

Aproape toate recenziile publicului despre film sunt pozitive. Mulți îi plăceau scenariul, care diferă de alte seriale despre bărbați și bandiți. În plus, seria este destul de dinamică și nu este plictisitoare. În mod separat este necesar să observăm un joc excelent de actori. Filmul a inclus spectatori talentați și bine-cunoscuți: Paul Priluchny, Denis Shvedov, Karina Razumovskaya, Dmitri Shevchenko, Nikita Panfilov, Alexander Dyachenko și alții. "Major", potrivit revistei "Afisha", a fost listat în lista primelor 10 serii ruse în 2014.

episod despre politisti 2017

"Grouse de lemn"

Filmul "Grouse de lemn" a ieșit în 2008 an. numai a fost arătat 3 sezon. Asta este Seriale TV din Rusiadespre polițiști, care spune despre viață și angajați fictiv departament miliție "Pyatnitsky ». cap eroul - anchetator serj Gluharov. în ea există cel mai bun prieten - De-Notariatului Antoshin, care este angajatul DPS. dragă Serghei - Irene - lui drept cap, și anume aceasta este împiedică tinerii legaliza relații, după toate atunci la cine- trebuie să evadare cu servicii.

Seria a primit un pozitiv rechemare chiar ministrul de interne din cazuri RF Nurgaliev, careEl a admis, este un fan "Grouse de lemn“. Proiectul acordate următor prime și premii. În imagine a jucat astfel de actori, cum maximă Averin, Denis Rozhkov, Victoria Tarasova, Vladimir Feklenko, Maria Boltneva și alte.

seriale despre bărbați și bandiți

"Mukhtar: O amprentă nouă"

"Mukhtar" - o serie despre polițiști. În 2017, următorul sezon al trilogiei detectivi despre câinele de serviciu. Filmul spune despre viața de zi cu zi a angajaților departamentului de poliție "Shchukino". Prin tradiție, personajul principal este un câine de serviciu numit Mukhtar.

În total, proiectul se întinde pe 11 sezoane, dar constă în trei părți: "Întoarcerea lui Mukhtar", "Întoarcerea lui Mukhtar-2" și "Mukhtar". În serie, au jucat Vladimir Feklenko, Alexei Moiseyev, Svetlana Bryukhanova, Nadezhda Antsipovich și alții.

Publicul a fost foarte îndrăgit de acest film. Mulți cred că datorită protagonistului - câinelui Mukhtar, sa dovedit a fi foarte amabil și exact acesta ne lipsește.

"Kamenskaya"

Premiera seriilor de televiziune, bazată pe romanele lui Alexandra Marinina, a avut loc în 2000. Principala eroină este maiorul poliției, Anastasia Kamenskaya, investighează infracțiunile care sunt cel mai adesea asociate cu oameni de rang înalt. Fiecare nou episod este o versiune de ecran a unui roman separat cu același nume, Marinina.

Spectacolul sa îndrăgostit de publicul de la început. A capturat povești răsucite și capcane neașteptate ale fiecărei investigații. În plus, actorii - Elena Yakovleva, Serghei Garmash, Serghei Nikonenko, Stanislav Duzhnikov - au jucat foarte convingător. Dar, până în al șaselea sezon, lansat în 2011, opinia spectatorilor sa schimbat radical. Din ce în ce mai des există comentarii despre performanța slabă a actorilor, în special personajul principal.

Seriale TV despre polițiști și bandiți ruși

"Site-ul"

Principalul personaj este Pavel Kravtsov, un polițist foarte onest și decent. Odată arestat un "om cu legături", din acest motiv el este forțat să caute un alt loc de muncă. Paul în mod accidental află că în satul Anisovka nu există nici o incintă și decide să ia locul acesta. Acolo merge cu prietenul său credincios, câinele Cezar. Noua secție nu va trebui doar să pună lucrurile în ordine în sat, ci și să devină unul dintre locuitorii săi.

Emisiuni TV din Rusia

Filmul a fost împușcat în genul detectiv-comedie, așa că nu trebuie să fie plictisit publicul. Comentarii despre această serie despre politisti, cea mai mare parte bune, publicul l-au lăudat pentru lumină și pace a parcelei sat, mari actori de joc. Proiectul angajat astfel de actori ca Serghei Bezrukov, Irina Bezrukova, Nina Ruslanova, Irina Rozanova, Andrei Krasko, Artem Mihalkov și alții. Ratingurile au atras 49% din audiență. Acest lucru este chiar mai mult decât spectacolul de Anul Nou. Actorul Serghei Bezrukov a fost premiat pentru rolul principal în "Site".

Actorii "Streets of lanterns broken" - rolurile principale și secundareActorii "Streets of lanterns broken" - rolurile principale și secundare
Viața de zi cu zi a gărzilor de ordine. Istoria creației, succesului, personajelor și actorilor…Viața de zi cu zi a gărzilor de ordine. Istoria creației, succesului, personajelor și actorilor…
`Tango și Kesh`: actori și complot`Tango și Kesh`: actori și complot