Seriale de televiziune rusească "Performanții oaspeților": actori, descrieri, recenzii

cinematografia rusă este dificil de a numi cele mai bune din lume, dar nu interferează cu cineaștii noștri pentru a produce un film destul de interesante și emisiuni TV cu o poveste captivantă și evenimente dinamice. În fiecare zi, în Rusia se confruntă cu o varietate de proiecte de televiziune, cele mai multe dintre ele canale de produse, cum ar fi „NTV“, „TNT“, și altele. Astăzi vom discuta despre o serie destul de interesant, care, în scurt timp a devenit una dintre cele mai populare în Ucraina și Rusia.

"Performanții oaspeților" - o excelentă operă cinematografică produsă de postul de televiziune "NTV" pe 25 aprilie 2016. Acest proiect este o serie de crime interesante, care este prezentată de 16 episoade. În acest articol vom discuta acest proiect, vom afla despre recenziile despre el, informații de bază și multe altele. Să începem!

poveste

Evenimentele acestui proiect ne introduc către doi frați numiți Mihail și Vladimir. Principalele personaje ale filmului au fost jucate de Maxim Averin, precum și de Alexei Vorobyov, dar vom vorbi despre asta puțin mai târziu. Principalii actori de-a lungul vieții noastre au câștigat o înșelăciune, înșelătorii și o varietate de trucuri. Cu toate acestea, într-o zi, frații au depășit bastonul și au trecut drumul spre oameni destul de periculoși care reprezintă grupul criminal Tambov. Real bandiți nu vor glumi exact cu personajele și îi vor face să răspundă pentru ceea ce au făcut ...

Este destul de logic ca Vova și Mișa să se teamă de represalii, deci au decis să-și părăsească țara o dată pentru totdeauna pentru a supraviețui. Eroii din seriile de televiziune își deschid drumul prin statele baltice și speră că în viitorul apropiat vor ajunge în Brazilia, unde își vor putea începe propria afacere.

Și apoi ce?

serial TV „invitat“, actorii care vor fi discutate mai târziu în acest articol ne spune că cei doi frați decid să rămână într-un oraș mic, după câteva zile rămase în memoria lor pentru totdeauna desfășurate pe plajă. În viitorul apropiat, personajele principale ale filmelor se vor deschide propria afacere, ceea ce va aduce un profit considerabil. Cu toate acestea, un pic mai târziu ei vor veni cu ideea de a deveni politicieni, ei vor încerca să facă o realitate. viața copiilor care evoluează foarte rapid: ei se îmbogățească și du-te sus pe scara. Dar totul se schimbă într-un moment în care protagoniștii noștri întâlnesc două fete fermecătoare. Mă întreb ce este în magazin pentru cei doi frați următoare?

În general, seria TV "The Tourwriters" a făcut actorii foarte interesanți, prin urmare este interesant să observăm evenimentele care au loc în film.

Maxim Averin

Acest om a interpretat în banda cinematografică, discutată astăzi, unul dintre rolurile principale. Maxim sa născut la 26 noiembrie 1975 pe teritoriul orașului Moscova, URSS. În 2014, omul a devenit Artist de onoare al Rusiei Federația.

Actorii din serie

Tatăl Maxim a fost decorator de artă la renumitul Studio cinematografic din Moscova. La vârsta de 6 ani, actorul popular a debutat astăzi la televiziune. Averin a apărut pentru prima dată pe ecran în filmul "Aventurile contelui Nevzorov", unde a interpretat unul dintre rolurile episodice.

La vârsta de 9 ani, actorul discutat astăzi a jucat deja în teatrul de miniaturi, participând direct la piesa "Poarta Brandenburgului". În 1997, Maxim Viktorovich a absolvit Școala superioară de teatru numită după Shchukin, unde a primit o diplomă roșie. Timp de 18 ani, protagonistul seriei de televiziune "The Tourwriters" a lucrat într-un teatru numit "Satyricon", dar în iulie 2015 a părăsit-o.

Pe cont Averin Maksim Viktorovich un număr foarte mare de opere cinematografice, printre care se remarcă tocmai proiectele „cocoșul de munte“, „Stagiari“, „Sklifosovsky“, „Eu servesc Uniunea Sovietică!“, „Goryunov“ și „invitat“. Actori și roluri, de altfel, în ultima serie combină bine, astfel încât evenimentele din film interesant pentru a viziona.

Alexey Vorobiev

Acest tânăr a fost născut în 1988 în orașul Tula, Uniunea Sovietică. Până în prezent, omul este un actor, muzician rus, regizor, „Ice and Fire“ câștigătorul proiectului, Bunăvoinței ONU, Ambasador și reprezentant al Federației Ruse la concursul „Eurovision“ în 2011.

Actori ai filmului

Actorii din seria "The Tourwriters" sunt oameni de succes în Rusia, dar nimeni nu știe cât de greu a fost acest succes. Aleksey sa născut într-o familie de șefi de securitate într-o mică întreprindere, ca un copil pe care la angajat în fotbal și a visat că în viitor va deveni un binecunoscut reprezentant al acestui sport. Actorul are un frate mai mare numit Serghei, precum și sora mai mică Galina. Fratele său a studiat la o școală de muzică și știe să joace acordeonul, iar sora lui preferă pianofortele.

cinematografie

Cariera în film Alexei Vorobyev a început în 2006, luând parte la filmarea seriilor de televiziune "Dreams of Alice". În 2008, omul a absolvit Colegiul de Stat de Muzică, după care a intrat în Școala de Teatru de Artă din Moscova. În 2010, Alexei Vorobyov a decis să-și termine studiile, deoarece deja la acel moment a avut un mare succes în acest domeniu de activitate. În plus, în același an, omul a participat la popularul show rusesc de televiziune "Cruel Games", unde a reușit să ajungă la finală, dar a ocupat doar locul doi.

2014 a fost un moment de cotitură în cariera actorului, pentru că apoi a lansat propriul său scurtmetraj numit "Papa". Acest film povestește povestea tatălui său, care a devenit nebun după ce a aflat despre moartea fiicei sale iubite. La unul dintre festivalurile americane, această producție de film a devenit cel mai bun scurt film străin, așa că este evident că Alexei are un talent în acest domeniu de activitate.

Seria

De asemenea, merită remarcat faptul că la 12 martie 2016, omul a început să participe la proiectul de televiziune "Bach" pe canalul "TNT".

Pentru a rezuma

Actorii filmului „oaspete“ au făcut tot posibilul pentru a oferi telespectatorilor din Federația Rusă și în alte țări opere cinematografice interesante, care are o poveste destul de fascinantă. Apropo, recenziile acestei serii de televiziune pozitive: oamenii sunt mulțumiți cu performanța excelentă a actorilor și a dinamicii evenimentelor.

Așa că am discutat seria "Tourwriters", actori și roluri în care se combină într-adevăr perfect, astfel că acest proiect TV merită cu siguranță un aspect!

Lista de seriale TV din Rusia: evaluarea celor mai bune dintre cele mai buneLista de seriale TV din Rusia: evaluarea celor mai bune dintre cele mai bune
Ce tipuri de companii TV există?Ce tipuri de companii TV există?