Seriale de televiziune rusești despre poliție - listă, poveste și recenzii

Mulți iubitori de film sunt sceptici în ceea ce privește proiecțiile interne și pot fi înțeleși, deoarece se întâmplă adesea bloopers sub formă de sânge artificial sau reflectarea unei camere video în oglindă. Cu toate acestea, printre filmele și serialele rusești puteți găsi lucrări cu adevărat de înaltă calitate, care sunt legate de ecranele a milioane de telespectatori. În acest articol, vă vom prezenta serialele rusești despre poliție.Seriale de televiziune rusești despre poliție

"Străzi de lumini sparte"

Aceasta este una dintre cele mai iubite și populare seriale de televiziune rusești despre poliție. Premiera a avut loc în 1997, dar totuși publicul rămâne indiferent la adaptarea filmului.

Linia de complot a celei mai bune serii ruse despre poliție afectează una din numeroasele ramuri ale departamentului de poliție, condusă de "Mukhomor" (Petrenko în gradul de locotenent-colonel). Sub patronajul său sunt cinci bărbați experimentați. În ciuda diferitelor titluri (cineva este căpitan și cineva este locotenent), ei trebuie să dezvăluie cazul care a afectat colegii lor. Angajații departamentului de poliție cred că un anchetator Stepanov a fost acuzat de o acuzație falsă și a fost încadrat de unul dintre colegii săi. După dezvăluirea cu succes a cazului, echipa continuă să lucreze în organisme, să se confrunte cu circumstanțe complexe și să caute răspunsuri la sarcini insolvabile. Acesta este într-adevăr unul dintre cele mai bune seriale rusești despre poliție, deoarece există totul, de la victime, crimă și crimă, care se termină cu umor subtil, prietenie și dragoste.Seriale TV din Rusia despre poliția poliției

Un fapt interesant, dar "Streets of lanterns broken" sunt filmate până acum, în timp ce oamenii sunt dornici să privească personaje cu o istorie de 20 de ani. În rolurile principale: A. Polovtsev, B. Klyuev, M. Luchko, O. Andreev.

"Grouse de lemn"

Premiera rusească despre poliție a avut loc în 2008. În ciuda faptului că versiunea de ecran a durat doar trei ani, Maxime Averin este încă vorbit despre actor.

Sensul spectacolului este că Glukharev anchetator cu prietenul său, care servește la DPS, de-a lungul episoadele dezvăluie lucruri de la furturi mărunte, la crimă gravă. S-ar părea că versiunea clasică de ecran, care multe în cinematografe interne. Cu toate acestea, ea poate fi văzut clar și dragoste interese între personajul principal și șeful Zimin, și verificați puterea prieteniei și frămîntările constante, în cazul în care caracterele sunt capturate într-un schimb de focuri, și chiar și în închisoare.noi seriale despre poliția rusă

"Întoarcerea lui Mukhtar"

"Return of Mukhtar" este o serie de detectivi ruși despre poliție, unde personajul principal este un câine. Poate că, printre toate adaptările interne, acest lucru este cel mai interesant și mai interesant, deoarece spectatorul poate viziona serviciul curajos al ciobanului german, care este atât un investigator excelent, cât și un prieten loial.

Premiera seriei ruse despre poliție (miliție) a avut loc în 2003 sub egida lui Alexander Polinnikov. În mod surprinzător, de-a lungul anilor lungi de filmare, au fost implicați mai mult de 10 câini de rasă germană de păstori - titulari și instruiți profesional -. Cea mai mare parte a publicului își amintea, de asemenea, personajele principale, cum ar fi Alexander Nosik, Alla Kovnir și Victor Nizovoy.filme seriale despre poliția rusă

Opera "Cronicile departamentului de sacrificare"

Aceasta este o serie extrem de actuală rusească despre poliție și criminalitate. Premiera a avut loc in 2004, iar audienta a notat imediat actiunea lui Yuri Kuznetsov, Alexei Nilov, Anastasia Melnikova si Serghei Selin. Această vizionare, la fel ca multe altele din cinematografia internă, povestește despre ofițerii Direcției de Interne Central, care va avea un serviciu greu.

Personajele trebuie să dezvăluie infracțiuni deosebit de grave pe care ofițerii de poliție obișnuiți nu le pot face. Uneori opera se confruntă cu uragane groaznice, violențe cu sânge rece și jaf crud. O versiune de ecran a fost comandată pentru canalul TV "Russia-1", iar lansarea serialelor a continuat până în 2007. Astăzi, astfel de canale ca RTS și Ren TV, uneori difuzează "Operas", iar audiența este încântată de povestea și de actorii dragi. Principala caracteristică a seriei a fost reprezentată de actori care au prezentat vedete ale teatrului și cinematografiei rusești.cele mai bune serii rusești despre poliție

"Unul împotriva tuturor"

O nouă serie rusă, în care au luat parte actorul și prezentatorul celebru Mihail Porechenkov. Premiera primului sezon a avut loc în 2017, iar în ciuda recenziilor și a ratingurilor, în următorii câțiva ani se așteaptă să continue istoria fascinantă.

Linia de complot atinge doi angajați ai Direcției Afaceri Interne - colonelul Ganetsky și șeful anchetei Zhzhenov. Doi oameni nu au lucrat împreună, pentru că Yegor Zhhenov a fost mult timp familiarizat cu situația criminală din oraș, iar noul colonel a venit la serviciu recent. Evenimentele interesante încep să se dezvolte imediat odată cu sosirea lui Ganetsky, deoarece situația criminală din oraș se deteriorează: atacurile sunt în creștere, tot mai multe cadavre sunt generate, iar sunetele focului sunt auzite. Capul căutării va trebui să descopere coincidențe ciudate și să iasă din jocul infinit de infracțiuni în care noul șef le-a strâns.Seria de detectivi ruși despre poliție

"Major"

"Major" - o nouă serie rusă despre poliție, unde în rolul principal poți vedea faimosul Paul Premiul. Aceasta este o adaptare de film criminală și de acțiune, care a avut premiera în 2014. Este uimitor, dar publicul a observat imediat și jocul care acționează, și o poveste absolut unică și o imagine de calitate. Prin urmare, un film cu mai multe serii este încă împușcat.

Vedem cum începe povestea cu Igor Sokolovski - fiul tatălui, care a decis să găsească răspunsuri și să înțeleagă motivele pentru moartea misterioasă a mamei sale. Caracterul lui Pavel Priluchny este un baiat rasfatat, al carui tata detine un rang inalt. În ciuda educației sale juridice și a unei poziții decente în societate, tipul își arde viața, petrecând cea mai mare parte a timpului în cluburi de noapte. După un incident, tatăl îl trimite să lucreze la secția de poliție. La început, "major" era preocupat de ceea ce se întâmpla cu ura, dar apoi îi plăcea această viață. Acum, sarcina principală a lui Igor Sokolovski este să găsească răspunsuri, chiar dacă trebuie să renunțe la viață bogată, la mașini bune, la fete atrăgătoare și la neglijență. În rolurile principale, puteți vedea, de asemenea, Dmitri Shevchenko, și Karina Razumovskaya, și Alexander Oblasov.Seriale TV din Rusia despre poliție și criminalitate

"Sergent de poliție"

"Sergent de poliție" - acesta este un film rusesc despre poliție (seria este alcătuită din trei părți). Premiera a fost în 1974, dar imaginea din studiourile Lenfilm este încă populară și este văzută în multe țări din CSI.

Plângerea îi atinge pe tânărul sergent Nikolai Zakharov, care a absolvit recent școala de drept și sa alăturat serviciului. În primul lună, omul devine o sarcină dificilă - să investigheze jafurile armate ale unui băiat foarte mic - un student de 18 ani. Nikolai Zakharov trebuie să-și arate capacitățile de detectiv și, în același timp, să nu uite de relațiile umane simple. În timpul anchetei, sergentul nu numai că descoperă jaful, ci căde în mod accidental într-un grup criminal. Cum va acționa tânărul angajat - va alerga pentru ajutor sau va dauna gang-ului pe cont propriu?

Imaginea sovietică a schimbat cinematografia domestică, pentru că există o linie de dragoste împreună cu serviciul, un sentiment de datorie și teamă pentru viața, responsabilitatea și dezamăgirea cuiva.Seriale de televiziune rusești despre poliție

"Complicitate în crimă"

Un alt film național renumit, care povestește despre viața polițiștilor. Aceasta este o imagine complet neobișnuită, dacă te uiți la standardele URSS, pentru că aici povestea spune despre fată Beth Tyson, care a fost ucis fără milă în propriul conac. Inspectorul orașului va trebui să afle ce motiv a avut criminalul și de ce sa ocupat de proprietarul casei atât de rece cu sânge. Pentru a face acest lucru, Inspector Fields leagă pe detectivul experimentat Philbert și pe inspectorul Bramell să colaboreze pentru a-și uni forțele și a investiga cazul.

Filmul a avut premiera în 1986 sub egida regizorilor și scenaristului Vladimir Krasnopolsky și Valeria Uskova. În rolurile principale puteți găsi pe Ewald Hermakül, Rolan Bykov și Cesar Dafinescu.

Serialele de televiziune rusești și filmele despre poliție nu sunt la fel de ridicole cum ar părea la prima vedere. În unele imagini există o poveste logică, fotografii și creșteri credibile, povesti și relații umane destul de reale. Principalul lucru este să vă scufundați în atmosferă, care este dată de cinematograful local.

`Octopus 4` - actori și complot al filmului`Octopus 4` - actori și complot al filmului
Seria "Investigatorul": actori și roluriSeria "Investigatorul": actori și roluri
Actorul Dean Norris: Biografie, Filme, SerialeActorul Dean Norris: Biografie, Filme, Seriale