`Devine o legenda! Bigfoot Jr: recenzii și povestiri

În august 2017, la cinematografele din Rusia a fost un nou desen animat de directorul echipei franco-belgiană B. și J. Stass Degrusona „Fiul lui Bigfoot.“ Review-uri despre «Deveniți o legendă! cerere Bigfoot Junior“caricaturii a ieșit bine și plin de aventură, deși, desigur, la nivelul de Pixar și Disney nu a putut ține departe. Acest lucru a fost previzibil, pentru că în banca fondatorii au doar mediocre „tunete Cat Thunder și vicios“ și „Fly Me to the Moon“.Deveniți un Bigfoot Legend Jr. Recenzii

Adam este cel mai obișnuit adolescent. Dar noi și destul de ciudate sunt adăugate la problemele obișnuite pentru vârsta lui. Baiatul începe să-și crească părul prea repede, iar limbajul animalelor devine clar. Acest lucru îl conduce pe băiat la ideea că nu este atât de simplu și poate că tatăl său este în viață și merită găsit pentru a obține răspunsuri la întrebări despre originile sale misterioase.

Într-o poveste tipică, la prima vedere, despre un băiat care îl caută pe tatăl său, adaugă căpșunul pepene verde faptul că căutarea duce la un om de zăpadă, care este în plină desfășurare.

Desigur, nu există ghicitori în acest caz, din titlu este deja clar cine este al cărui fiu. Povestea însăși se dezvoltă destul de repede, cu un simț al umorului. Cu toate acestea, pentru a nu strica impresia de vizionare, comentarii despre desenul animat "Devino legenda! Bigfoot Jr. este cel mai bine evitat.Deveniți un Bigfoot Legend Jr. Cartoon Reviews

Acționarea vocală

Pentru publicul rus și-a exprimat rolul faimoasei stele rusești, cum ar fi vocea Papei face parte din Arthur Smolyaninova Bigfoot - actorul care a jucat în „9 Rota“, „fur-copaci“ și „Heat“. Soția lui, Daria Melnikova, Responsabil pentru rolul mamei lui Adam. Caracterul ei nu a fost ușor, timp de mai mulți ani ea a păzit fiul ei de adevăr, dar nu face plictisitor, se luptă pentru a-si salva copilul, și Melnikova a reușit să transmită emoțiile ei intonație corectă.

Caracterul principal a fost exprimat de Semen Treskunov, în filmografia lui, cum ar fi "Mamas", "Ghost". Vocea ursului a fost răspunsă de Serghei Chikhaev, cunoscut de cei care au urmărit "Alien", "Fast and Furious 8" și "Succesul lui Logan" în dublarea rusă.

Poate pentru feedback-ul pozitiv cu privire la desen animat "Deveniți o legendă! Bigfoot Jr. "în multe privințe este să mulțumim comenzii vocale rusești. Cu toate acestea, este foarte important ca eroii să vorbească în mod natural și viu, și să nu irită zvonul cu un țipăt și strigăte necorespunzătoare.recenzii despre desene animate deveni o legenda bigfoot junior

Caracterele principale

Adam ajută în căutarea lui o întreagă echipă de apărători de pădure. Printre ei se numără un raton cu un caracter dificil, un criminal de iepure, un urs imens și o fată veveriță frumoasă.

La un moment dat, seamănă simultan cu echipa Avengerilor sau cu noul film "Apărătorii" de Sarik Andreasyan. Exista, de altfel, și o grafică foarte memorabilă, mai ales rea, un urs.

Revista cea mai buna, cinstita si completa a filmului "Deveniti o legenda! Bigfoot Jr. sa dovedit a fi Julia Lyalina, versiunea completă a căreia poate fi găsită cu ușurință pe Internet. Ea numește pictura apuca-sac dintr-o varietate de desene animate, care a ieșit un pic mai original și apetisant decât „Hare School“, de asemenea, lansat pe ecran în 2017. În ciuda scenariului naiv în locuri, acțiunea este suficientă, iar grafica nu oboseste ochii. Înainte de proiectele de la Hollywood, filmul încă nu se oprește.

Cei mai mulți spectatori care au vizionat desenul animat vor fi de acord în multe privințe. În favoarea acestui fapt sunt ratingurile de pe site-urile "Film Search" (numai 6,4 din 10) și roșii rotteni (3,1 din 5). Acest lucru este, de asemenea, spus de câteva colecții și recenzii despre "Deveniți o legendă! Bigfoot Jr. " Cu un buget de 30 de milioane de dolari în Rusia, a fost posibil să se colecteze doar 2,2 milioane de euro.o revizuire a filmului devine o legenda Bigfoot Jr.

timbre

Numeroase timbre - acest lucru este ceva care nu poate să vă rog și să nu scrieți răspunsul cel mai pozitiv la "A deveni o legendă! Bigfoot Jr. "

Protagonistul Adam la începutul desenului este un adolescent obișnuit, fără prieteni, care nu se pot familiariza și nu pot stabili relații cu alte persoane. El consideră dificil să se accepte și să aibă încredere în ceilalți, chiar pe propria-i mamă, ca să nu mai vorbim de un coleg frumos. El face acuzații la stânga și la dreapta, acționează într-un temperament, fără să se gândească cum trebuie. Eroul incearca activ sa manipuleze pentru a-si atinge locul. Și totuși, el se dovedește a fi un posesor special al abilităților supranaturale, care, întâmplător, nu sunt chiar umbrite de nici un efect secundar. Undeva asta a fost deja filmat și de mai multe ori. Răufăcătorii împing în mod disperat dramă și tensiune, dar o fac, mai degrabă, în mod comic.Deveniți un Bigfoot Legend Jr. comentarii 3d

umor

Dacă ștampilele interferează cu percepția desenului animat, creatorii nu o suprasolicite cu glume. Deși în locurile în care umorul este destul de secundar și oarecum simplist, dar pentru copii se potrivește perfect. Chiar și în compania răufăcătorilor obiectivul este ridicol - să crească pe capetele lor cheile un păr gros și matasos. În această parte toate recenziile despre "Deveniți o legendă! Bigfoot Jr. "în unanimitate: sa dovedit amuzant.

În mod special plăcut de spectatori sunt personajele unui iepure și ale unui urs. Cu acesta din urmă, apropo, există și un moment cognitiv, într-un fel un avertisment - drăguț urși bradați poate rula la viteze de până la 60 km / h. Întorcându-ne la ei și încercând să scăpăm nu este cea mai bună idee.

În film există chases și lupte, dar nu există o picătură de sânge. În ciuda ratingului de 6+, acest film poate fi prezentat copiilor mai mici. El îi va dori cu siguranță, dar adulții diluați "Disney" și "Piskars" - cu greu. Cu toate acestea, atunci când vine vorba de cinematografie, impresiile oamenilor se pot deosebi radical, deoarece arta este o materie subtilă, iar multe în ea depind doar de gusturile și preferințele personale.

"Dacă nu ai timp să te uiți" Devino legendă! Bigfoot Jr. „în 3D și comentarii care nu sunt speriat, asigurați-vă că stoc pe o pătură, ceai fierbinte, cookie-uri delicioase și aranja o vizionare la domiciliu pe o canapea confortabilă cu familia ta. Într-o toamnă rece și tulbure, ar trebui să organizați seri cu serios filme amuzante.

`Adventures Funtika` - un film de desene animate, care ar putea să nu fie`Adventures Funtika` - un film de desene animate, care ar putea să nu fie
"Cine a încadrat Roger Rabbit?" - cel mai bun film din 1988"Cine a încadrat Roger Rabbit?" - cel mai bun film din 1988
"Lampa magică a lui Aladdin" - o poveste de prietenie și dragoste"Lampa magică a lui Aladdin" - o poveste de prietenie și dragoste