Serial `Fargo`, 3 sezon: actori, complot, recenzii

Acum trei ani, ecranele de serie a mers noiembrie Hawley „Fargo“ - un amestec de thriller, crima, dramă, melodramă și umor negru. A obținut imediat mulți fani și a primit recenzii pozitive. În această primăvară, spectatorii au reușit să evalueze sezonul 3 al seriei "Fargo".

Istoria creației

În 1996, lumina a văzut un film de lung metraj "Fargo", regizat de frații Cohen. Din această imagine a inspirat scenariul operei sale Noah Hawley. Seria se bazează în mare parte pe numele de bandă, în special în primul sezon. Există, de asemenea, o mulțime de referințe la lucrările Coens.

Sezonul 3 al sezonului Fargo

Primul sezon a fost lansat în primăvara anului 2014, iar rolurile principale ale acestuia au fost artiști precum cei celebri Billy Bob Thornton și Martin Freeman. El a provocat o reacție pozitivă, a primit numeroase premii și, prin urmare, sa decis continuarea acestuia. Al doilea sezon a apărut în toamna anului 2015 (rolurile centrale au mers la Patrick Wilson și Kirsten Dunst). În total, cele două sezoane ale seriei au primit 32 de premii diferite.

Seria "Fargo", sezonul 3: complotul

Cel de-al treilea sezon al seriei populare a fost filmat în Canada. Acțiunea sa este presupusă în 2010. Scurta descriere a sezonului 3 "Fargo" este după cum urmează: un polițist de sex feminin este ucis de un tată vitreg și jefuit de casa lui. Începe să investigheze ce sa întâmplat. Tatal meu vitreg purta numele Stassi - exact la fel ca cei doi frati care traiesc in Minnesota - Emmit si Ray. Iar acești frați sunt asociați cu crima: Ray, care lucrează în poliție cu probă, ia trimis pe unul din ei să jefuiască casa fratelui său. Făcătorul a confundat adresele și a ajuns la Stassi greșit, ceea ce era necesar. În plus, a omorât și pe bătrânul ...

Deci începe prima serie a sezonului, iar apoi evenimentele se rotesc cu o viteză incredibilă. Publicul va vedea atât vrăjmășia celor doi frați, cât și dragostea lui Ray, eliberarea timpurie a criminalului și încercările disperate ale polițistului de eroină de a stabili adevărul. Apare în serial și principalul personaj negativ, de la machinări care vor suferi foarte mult pe fratele lui Ray Emmithellip - Fani de sânge și crimă sezonul trebuie doar să gust.

Cust

În ciuda faptului că toate anotimpurile seriei sunt interconectate (cum să clarificăm că nu este necesar să învățăm acest lucru, este mai bine să ne uităm cu atenție la seria în sine), diferiți artiști îl joacă de fiecare dată. Dar întotdeauna foarte talentat. Actori 3 Cei mai renumiți artiști au devenit sezonul "Fargo", sunt descriși mai în detaliu mai jos. Aceștia sunt toți interpreții rolurilor centrale. De asemenea, este necesar să notăm caracterele minore ale sezonului 3 "Fargo". Actorii Scott Highlands, Fabian Busch, Michael Stalberg, Sylvester Grotto, Scut McNairie și alții s-au arătat la cel mai înalt grad de demnitate. Ce să spun - distribuția este cu adevărat de succes!

Ewan McGregor - Ray / Emmit Stassi

Scottmanul Ewan McGregor în sezonul 3 "Fargo" a primit cel mai mare timp de pe ecran și sarcina cea mai dificilă - a trebuit să joace nu unul, ci doi, și personaje polare diferite.

fargo 3 scurtă descriere a sezonului

Ewan sa născut în Marea Britanie în 1971 și și-a determinat calea de viață la vârsta de nouă ani. De la vârsta de 16 ani a început să lucreze în teatru - mai întâi un meseriaș, apoi a crescut la trupă. A absolvit Facultatea de Muzică și Dramă, după care a început să acționeze activ în filme. Printre cele mai faimoase dintre lucrările sale se numără pictura "Pe ac", "Războiul stelelor", "Big Fish", "Insula", "Frumusețea și fiara" și altele.

Dintre toți actorii din cel de-al treilea sezon al "Fargo", McGregor trebuia să fie cel mai greu dintre toți - trebuia să fie reîncarnat de la o imagine la alta. A cântat doi frați, ale căror personaje sunt complet diferite. Emmy Stassi - de succes, frumos, înconjurat de o familie iubitoare, a făcut o carieră strălucitoare, bogată. Ray Stassi este un polițist ratat, a cărui afacere merge în jos, nu ca un exemplu de frate mai sărac (și mai urât), îndrăgostit de fraierul timpuriu eliberat Nikki Swango. Cu toate acestea, în dragoste este norocos - și acesta este, probabil, singurul lucru în care reușește să obțină succesul. Dacă la începutul serialului Emmyth este de succes și de afaceri, atunci spre sfârșitul lui este copleșit de o varietate de sentimente, pe care McGregor a reușit să le exprime pe deplin. Și minciuna lui imorală Emmit, și Ray, laș, dar sincer, încercând să-l protejeze pe iubita sa - crezi.

David Thulis - V. M. Varga

Mulți britanici David Thewlis Îmi amintesc rolul fermecătorului, remus-lui Remus Lupin din serialul despre "Harry Potter". Vizionând jocul său în lumea magiei, nu credeți că acest actor poate juca caractere negative. Între timp, sa dovedit, poate, cum altfel! A fost principalul personaj negativ din sezonul 3 al serialului "Fargo", care a fost încredințat să interpreteze rolul lui Tulis.

Mary Elizabeth Winstead Fargo sezonul 3

David Thulis, al cărui nume real, apropo, Wheeler, sa născut în 1963 și, din copilărie, îi place muzica. În anii de școală, a jucat chiar în propria bandă de rock punk. Cu toate acestea, după ce a absolvit scoala de muzică și teatru, a preferat teatrul. Deja mai târziu a început să facă ceva în filme, iar filmul intitulat "Naked" ia adus multe premii. De atunci, Tuilis a fost retrasă în mod activ. În plus față de lucrul în "Harry Potter" al picturilor sale cele mai izbitoare, puteți nota "băiat în pijama striate", "Anonim", "Battle Horse" și altele. "Fargo" a fost prima serie importantă, în care actorul a jucat - și unul dintre rolurile principale. Descriindu-si eroul, Tulis ia ales epitetul "fara scrupule" - poate aceasta este cea mai activa caracteristica.

VM Varga provoacă dezgust, dezgust. Pentru a realiza acest efect, el a fost prezentat cu câteva caracteristici specifice - de exemplu, el își alege constant dinții. El este agresiv, viclean, viclean și perceptiv - pentru a juca un astfel de personaj, aveți nevoie de abilități foarte bune de actorie și talent mare. Și cu sarcina sa, David Thulis, potrivit atât criticilor, cât și spectatorilor, sa descurcat excelent.

Mary Elizabeth Winstead - Nikki Swango

Mary Elizabeth Winstead Aceasta se referă la tânăra generație de actori 3 sezon „Fargo“. Cu toate acestea, în ciuda vârstei fragede (ea este doar un pic mai mult de treizeci), ea a reușit să se aprindă în astfel de proiecte de profil înalt ca „Scott Pilgrim vs. the World“, „Sunt tentat de Andy Warhol,“ „Grindhouse“ și așa mai departe.

Fargo 3 actori de sezon

Maria sa născut în America, ca un copil pe care la studiat în corul bisericii și a mers la dansuri de bal. Ca adolescent, ea a fost dusa pe scenă, ea a jucat într-un muzical. A început filmările din 1999. În cel de-al treilea sezon al "Fargo", Mary Elizabeth Winstad are onoarea de a juca o fată de fraudă, care totuși are aspecte pozitive. Winstead a observat că este fundamental greșit să-i tratezi eroina exclusiv din punct de vedere negativ. Principalul plus Nikki Svango - ea într-adevăr, sincer știe cum să iubească și este gata să meargă la toate pentru dragostea lui. Când te uiți la ea când joci Mary - ea crede cu adevărat.

Carrie Coon - Gloria Bergle

Principala actriță, o femeie de poliție, deschisă, principială și corectă, a fost de asemenea jucată de o actriță americană. Carrie Kuhn sa născut în 1981, a absolvit un curs de actorie la una din universitățile americane. Patru ani de joacă în teatru, începând cu anul 2010, au început să acționeze în filme. În timp ce rolurile ea are prea puțin în afară de „Fargo“, un proiect major pentru actrita a fost filmul „Vanished“ de David Fincher. Cu toate acestea, pentru rolul din serie, ea a fost nominalizată la premiul Emmy.

kerry kun

Personajul ei din seria "Fargo" - un calm, determinat și nu obișnuit să se retragă înainte de orice dificultăți. Ea este un adevărat luptător pentru justiție, care, totuși, nu reușește imediat. În linia de poveste, Gloria nu a făcut fără elemente de umor - de exemplu, nu "observa" uși glisante și este forțată să sară în fața lor în speranța că vor mai fi deschise. Carrie Coon a putut să arate toate fațetele caracterului personajului ei - nominalizarea pentru un premiu de prestigiu vorbește de volume!

Fapte interesante

1. Toate seriile tuturor anotimpurilor "Fargo" încep cu cuvintele pe care povestea le-a spus în serie este reală și a avut loc într-un anumit an. De fapt, aceasta este o invenție. Un cip similar a fost folosit în filmul Coen, Nick Hawley a decis să-l continue.
  2. În primul sezon, fiul lui Tom Hanks - Colin.
  3. Celebrul actrita Kirsten Dunst inainte de rolul din "Fargo" nu a aparut niciodata in serial.
  4. Eliberarea seriei a fost doar a doua încercare, prima a fost făcută la începutul celei de-a doua mii.