"Sub coperta nopții": recenzii despre film, complot, echipaj și fapte interesante

Astăzi trebuie să facem o revizuire "Sub coperta nopții". Filmul este unul dintre thrillerele psihologice americane cu conținut dramatic. Creatorul filmului a fost celebrul cinematograf Tom Ford. Filmul filmului sa bazat pe bestseller-ul lui Austin Wright "Tony and Susan". În America, premiera filmului a fost 18 noiembrie 2016. În Federația Rusă, spectatorii au văzut filmul la 8 decembrie 2016. Producătorii proiectului au fost Robert Salerno, Mark Harris. Pentru acompaniamentul muzical al filmului, compozitorul Abel Kozhenevsky a răspuns. Art director al filmului au fost: Shane Valentino Erian Phillips, Meg Everist și Christopher Brown. Recenzii și recenzii la un film "Sub acoperirea noii" - mai târziu în articol.

sub acoperirea recenziilor de noapte ale filmului

poveste

Viața lui Susan a fost mult timp ajustată. Ea este o femeie sigură, frumoasă și foarte plăcută. Femeia locuieste in orasul mare din Los Angeles. Acest loc este remarcabil pentru frumusețea sa incredibilă. Femeia este căsătorită. Putea doar să viseze o soție ideală. Un om bogat sufletul nu cade în iubita lui. Odată ce viața unei femei se transformă într-un trecut teribil. Un fost soț trimite o scrisoare și o scrisoare femeii. Scrisoarea spune că Susan ar trebui să citească romanul fostului său soț. Fără a vedea în cererea sa un truc murdar, începe să-și citească manuscrisul. Cu fiecare pagină nouă, eroina se scufundă mai adânc în trecutul ei teribil. Pagina după pagină îi spune femeii despre evenimentele din anii ei anteriori. Femeia înțelege că tot ce a încercat să ascundă de mulți ani poate să iasă. Principala eroină se strecoară într-o depresie groaznică. Ce ar trebui să facă în această situație?

Genul filmului

Filmul a fost creat într-unul dintre cele mai populare genuri - dramă thriller. Din primul minut, spectatorul este scufundat într-o serie de evenimente complicate și înfricoșătoare. Pe tot parcursul filmului, regizorii țin privitorul într-o stare de tensiune mare. Thriller-ul este o categorie de cinema care se învecinează cu genul de groază. Filmul dramatic al filmului va însoți imaginea în întreaga creație a producătorilor de film. Dragostea accentuată va fi asociată cu viața personajului principal al filmului. Proiectul va descrie colorat toate suferințele interioare ale unei femei pe nume Susan.

sub acoperirea recenziilor de noapte ale criticilor de film

Durata filmului

Lucrarea prezentată durează 116 minute pe ecran. În acest timp, omul de film va fi capabil să se bucure de o linie interesantă de complot. Proiectul de scenariu are o limită de vârstă care se aplică persoanelor care nu au împlinit vârsta de 18 ani. Acest lucru se datorează prezenței în film a scenelor violente și a cruzimii. În plus, numai adulții pot înțelege sensul filmului până la capăt. Opera de creație a scenaristului poate afecta negativ psihicul uman, astfel încât este permis să îl urmăriți pentru oamenii cu o psihică stabilă. Ideea principală a imaginii va fi înțeleasă de oamenii de familie, precum și de oamenii cu o structură psihologică subtilă. În timpul vizionării unui proiect dificil de film, spectatorul va desfășura o muncă mentală complexă.

recenzii pentru film sub acoperirea de noapte

"Sub acoperirea nopții": actori și roluri

Principalul rol în această lucrare a fost făcut de o actriță americană populară Amy Adams. Femeia se descurca foarte bine cu imaginea lui Susan Morrow. Într-o lucrare dramatică, spectatorul se întâlnește cu două Susan de vârste diferite. Prima dintre ele mai mult de 20 de ani, al doilea este mult dincolo de cele 40 de personaje-cheie va aminti viața lui din trecut și de a culege fructele sale. Nu întotdeauna tânărul dur este o amintire strălucitoare și bună, foarte adesea oamenii tind să o uite. În această situație, principala eroină sa ciocnit.

Imediat două roluri principale au revenit actorului Jake Gyllenhaul. Primul dintre ei este scriitorul Edward Shefield, iar al doilea este Tony Hastings. Dacă anterior actorul a fost văzut în rolurile oamenilor de succes și puternici, acum el a acționat ca un adevărat ratat. Ambele imagini sunt persoane ale căror vieți nu sunt exact ceea ce ar dori să fie. Primul este autorul cărților, în care este selectat un soț frumos, iar al doilea este un profesor de științe matematice, a cărui familie gopnik își ia familia. Primul dintre ei va schimba această situație, al doilea va decide să se supună soartei.

Al doilea soț al personajului principal a fost interpretat de un actor cu rădăcini americane - Armi Hammer. Personajul său a părăsit Susan.

Rolul principalului răufăcător Ray Marcus sa dus la actorul Aaron Taylor-Johnson. Actorul a reușit să se descurce perfect cu sarcina. Misiunea a fost foarte dificilă, dar artistul a reușit să o îndeplinească. După răpirea unei femei și a unui copil, Aaron a trebuit chiar să viziteze un psihiatru. Omul a luat această scenă prea aproape de inimă. De fapt, el este o persoană foarte blândă și bună.

Roluri secundare

Rolurile secundare din film nu au jucat un rol mai important decât cele principale. Imaginea lui Anne Sutton a mers la actrita Laura Linney. Alessia Holt a jucat Andrea Raisborough. Rolul eroului lui Carlos Holt a fost interpretat perfect de faimosul artist Michael Sheen. Imaginea lui Alex a mers la actorul Zau Ashton. Rolul lui Sage Rose a fost interpretat de actrita Jana Melone.

recenzii ale filmului sub acoperirea nopții

Fapte interesante

Cele mai notabile fapte asociate cu acest film:

• Proiectul de film se bazează pe celebrul roman de Austin Wright, lansat în 1993.
  • În acest proiect de film, actorul celebru George Clooney urma să fie eliminat.
  • Artiștii Amy Adams și Michael Shannon s-au întâlnit deja pe același set.
  • Jena Malone și Carl Glusman au lucrat împreună la proiectul Neon Demon.
  • Unul dintre rolurile filmului urma să fie dat Joaquin Phoenix, dar după ce a părăsit acest proiect.
  • Filmările au avut loc în Los Angeles, California. Echipajul de film "Under the cover of night" a lucrat între 5 octombrie 2015 și 5 decembrie al aceluiași an.

sub capacul nopții

MTV Movie

Filmul sa dovedit a fi destul de reușit. Acest lucru este evidențiat nu numai de numeroasele comentarii pozitive despre filmul "Sub coperta nopții". A reușit să câștige multe premii grele. Filmul a fost nominalizat la Oscar în secțiunea "Cel mai bun actor în rol secundar". Premiul a fost dat unui actor pe nume Michael Shannon. De asemenea, filmul a reușit să câștige imediat 3 premii celebre "Globul de Aur". Banda a fost premiată pentru "Best Direction", "Cel mai bun scenariu" și "Cel mai bun actor în rol secundar". De data aceasta, printre distribuție, a fost numit Aaron Taylor-Johnson. Directorul a reușit să obțină Marele Premiu la Festivalul de Film de la Veneția. Proiectul lui Tom Ford a fost marcat de comentarii pozitive de la filme și critici de film profesionist. Filmul a reușit să primească peste 30 de milioane de dolari. Astfel de taxe de box-office au făcut posibilă returnarea filmului. Proiectul filmului și-a găsit rapid privitorul.

sub acoperirea noii echipajului

Analizând recenziile publicului despre filmul "Sub coperta nopții", putem observa că ele sunt împărțite în pozitive și negative. Unii remarcă gândul profund al filmului, în timp ce alții vorbesc despre o poveste foarte strâmtă și plictisitoare. Proiectul filmului nu se distinge printr-o schimbare dinamică a imaginilor. Filmul aparține unui număr de lucrări psihologice ale regizorilor. Parcela extinsă vă permite să priviți filmul din punct de vedere filosofic. Puterea proiectului, după cum sa remarcat în numeroasele recenzii ale filmului "Sub coperta nopții", a fost un joc de actorie surprinzător de talentat. Slăbiciune - linia de complot neadecvată. Publicul observă că filmul nu este o lucrare potrivită pentru vizionarea în cinematografe. Este mai bine să te uiți la acest proiect singur la domiciliu, astfel încât să poți opri vizionarea în orice moment dacă începe să afecteze negativ sistemul nervos. Înțelegerea principalei idei și semnificații ale filmului vor fi oamenii de familie și telespectatorii, a căror vârstă a atins pragul de 18 ani. Acest film este potrivit pentru vizionarea nu tuturor iubitorilor de filme.

sub acoperirea actorilor de noapte și a rolurilor

"Sub coperta nopții": recenzii ale criticii de film

Dacă publicul observă complexitatea complotului și întunericul imaginii, criticii de film au reacționat mai favorabil la acesta. Multe festivaluri faimoase de film au sărbătorit un joc extraordinar de actor, un complot extraordinar și profund. Suficientă imagine depresivă face ca omul de film să se gândească la multe probleme de viață complexe. Recunoscuți critici americani de film revizuiesc filmul "Sub coperta nopții" este lăsat cu un conținut pozitiv. Au notat calitatea sunetului și instalarea filmului. Fiecare imagine, datorită jocului unui actor talentat, sa dovedit a fi completă și completă. Conducerea accelerată și priceperea artiștilor au ridicat filmul în primii pași ai locurilor onorabile ale faimoaselor festivaluri de film. Pe site-ul agregator, filmul a primit un rating egal cu 72%. 183 de persoane au votat în favoarea filmului, media obținută de film a fost de 6,9 ​​din 10 posibile. Proiectul a avut un mare succes, conform juriului profesional.

Susan Downey: viața profesională și personalăSusan Downey: viața profesională și personală
Recenzii, roluri și actori ai filmului "Warcraft"Recenzii, roluri și actori ai filmului "Warcraft"
Revizuirea filmului `Guest`: actori, roluri, complotRevizuirea filmului `Guest`: actori, roluri, complot