"Căsătoria lui Figaro" la Teatrul Bolshoi: recenzii, durată, actori

„Nunta lui Figaro“ - opera, care a fost creat de geniul Wolfgang Amadeus Mozart și Lorenzo da Ponte, inspirat de jocul rebel Pierre Beaumarchais.

Premiera ei a avut loc în 1786 la Viena, în prezența împăratului Iosif al II-lea și a întregului său tribunal. În spatele panelului dirijorului se afla Mozart însuși, căruia audiența a pus în scenă o ovăție entuziastă. De atunci, această lucrare, recunoscută ca o capodoperă a artei muzicale mondiale, a fost pusă în scenă în cea mai faimoasă etapă a planetei de sute de ori.

La Teatrul Bolshoi "Nunta lui Figaro" a fost pentru prima dată prezentată publicului în 1926. După aproape 90 de ani, regizorul Evgeny Pisarev a realizat o nouă producție a acestei operații Mozart, care poate fi văzută și astăzi.

Nunta spectacolelor Big Theatre Figaro

Despre piesa

Așa cum am menționat deja, noua producție a "Căsătoriei lui Figaro" la Teatrul Bolshoi (vezi mai jos) a fost realizată de Eugen Pisarev. Regizorul a trebuit să concureze cu ea însăși, din moment ce cu puțin timp înainte de a prezentat publicului piesa „L`Italiana in Algeri“, pentru care a fost nominalizat pentru „Golden Mask“ și a primit numeroase critici pozitive din partea publicului și a criticilor. În plus, în 2014, a prezentat publicului o versiune dramatică a "Căsătoriei lui Figaro" cu Alexander Lazarev în rolul principal în Teatrul Pushkin. Cu toate acestea, când a lucrat în Teatrul Bolshoi, Pisarev a decis să nu se repete și a încercat să creeze ceva destul de diferit de creațiile sale anterioare.

Dirijorul „Nunta lui Figaro“, la Teatrul Balșoi (durata - 3 ore 20 minute) nu a fost mai puțin succes, William Lacy și scenografia, stadializarea de lumină și crearea de costume angajate Zinovy ​​Margolin, Victoria Sevryukova și Damir Ismailov.

Când a creat un spectacol bazat pe opera lui Mozart, a fost decis să renunțe la stilistica tradițională a acestei lucrări. Regizorul a mutat acțiunea din secolul galant în anii `60 ai secolului XX. Prin urmare, pe scena ca recuzită și peisaj apar mașină de scris, convertibil retro șic și atribute zilele de glorie ale cinematografiei italiene de ori lui Fellini. În acest fel, totul a fost făcut pentru a face spectatorul să simtă atmosfera sărbătorii sub sunetele magice ale muzicii afective a genului Wolfgang Amadeus.

Căsătoria lui Figaro Teatrul din Bolshoi

scenografie

Opinii de „Nozze di Figaro Le“ de la Teatrul Balșoi arată că majoritatea publicului a placut ideea de a transforma spațiul scenă în „bloc“, pe care le văd în primul act. Potrivit directorului și pictor, a proiectat jocul, personajele intră în „dialog“ și să cânte arii lor în baie, camera de servitoare, budoarul contesei, și așa mai departe. În acest caz, privitorul, așa cum au fost spionat pentru toată lumea și se întoarce atenția la o parte a scenei la alta, care confera dinamism spectacol. În viitor, prim-plan apare Earl de birou, iar la sfârșitul ultimului act deznodămîntul vine pe fondul unei mașini roșu aprins superba in care a sosit mireasa si mirele.

exprimate

Producția actuală a operei „Nunta lui Figaro“ la Teatrul Balșoi place publicul cu exprimate tineresc, vârsta medie este de aproximativ 30 de ani. În acest caz, aproape toată lumea care este implicată în joc, are în repertoriul său mai multe roluri importante si au abilitati vocale excelente. În plus, actorii și actrițe apar în fața publicului în imaginile personajelor inventate de Beaumarchais, generos împărtășesc cu ei energia lor de tineret, iar acest lucru este cel mai bine cu stilul de prost gust, care a creat inițial „Nunta lui Figaro“ de Mozart si Da Ponte.

Nunta Teatrului Figaro Bolshoi Durata 3 ore 20 minute

Ekaterina Morozova

În spectacolul "Nunta lui Figaro" de la Teatrul Bolshoi, ale cărui recenzii sunt cel mai adesea pozitive, a fost dată rolului contesei Almaviva acestei tinere actrite. Ekaterina Morozova a fost înscrisă în trupa Teatrului Bolshoi în 2016. Înainte de aceasta a cântat pe scena Mariinsky. Fata are un repertoriu larg și divers, iar aspectul său atractiv și rulmentul regal îi permit să joace cu succes în diferite roluri.

Konstantin Shushakov

Contele Almaviva în performanța acestui cântăreț în acest fel de joc și o voce care amintește de Dmitri Hvorostovsky în tinerețe, în conformitate cu transferul activităților către o altă epocă istorică, arată nu sunt descendentul unei familii aristocrate, și nouveau riche arogant. În schimb lachei, lingușitori în jurul lui gardieni arogant și paparazzi, pe care le percepe ca anturajul său.

În ceea ce privește vocea, judecând după recenziile criticilor, partidul Contelui pentru Shushakov nu a devenit încoronat, deoarece experții notează unele neajunsuri, cum ar fi cântatul un pic "în tine" și prea puternicul forte.

Nunta Teatrului Bolsoi din Figaro

Olga Seliverstova

Pentru rolul mirelui Figaro, Suzanne, Pisarev a ales această actriță care are în spatele ei experiența de a lucra în Paris operă națională și spectacole la numeroase locații de scenă din țară și din străinătate. Suzannei ei este o fată obraznică care concepe tot felul de deghizări și creează confuzie. Ea este o fată pentru ea însăși, dar încă îi iubește pe Figaro cu sinceritate, deși nu-i deranjează deloc, dacă este necesar.

Soprana Olga nu poate fi mai potrivită pentru a transmite întreaga gamă de sentimente date de Mozart în aria Suzanne, astfel că, în timpul spectacolului, actrița este acordată în mod repetat audienței cu aplauze.

Alexandru Miminoshvili

Actorul a reușit să creeze pe scena teatrului din Bolshoi imaginea unui necinstit energic și comic, care, totuși, devine victima viclenia feminină. Figaro-ul lui sună și provoacă simpatie sinceră. Audiența îi place mai ales apriga un po`quegli occhi aria. Cel puțin, expresivitatea sa și modul în care maestrul Miminoshvili tratează un simbol simplu, puteți auzi cele mai măgulitoare recenzii. Cu toate acestea, arena non piu andrai a devenit punctul culminant al versiunii curente a Nunților de la Figaro la Teatrul Bolshoi (a se vedea comentariile de mai jos). În el, valetul contelui îl instruiește pe Cherubino în viața soldatului, exprimându-și expresiv atitudinea cinică față de serviciul militar prin intonări și gesturi.

Nunta actorilor mari de teatru Figaro

Cei mai mulți spectatori exprimă o opinie pozitivă cu privire la spectacolul "Căsătoria lui Figaro". În special se pot auzi multe recenzii admirabile despre designul scenei și costumele artiștilor. Lăudările publicului sună, de asemenea, interpreților principalelor părți ale piesei. În ceea ce privește observațiile critice, acestea sunt puține și sunt, în cea mai mare parte, subiective.

Acum știi ce atrage publicul spectacolul "Căsătoria lui Figaro" la Teatrul Bolshoi. Actorii și membrii orchestrei care se ocupă de această producție și muzicieni din seara seara fac totul pentru a face spectatorul fericit, că a decis să petreacă seara în principalul teatru muzical al țării.

Biografia lui Mozart. Pe scurt despre principalBiografia lui Mozart. Pe scurt despre principal
Piesa "Căsătoria lui Figaro" de Beaumarchais și succesul eiPiesa "Căsătoria lui Figaro" de Beaumarchais și succesul ei
Teatrul de Operă și Balet din Bolshoi (Minsk) este cel mai mare din BelarusTeatrul de Operă și Balet din Bolshoi (Minsk) este cel mai mare din Belarus