Cele mai inovatoare filme: lista, descrierea, actorii si recenzii

Spectatorii iubesc filmele care pot atinge inima. Cele mai multe filme sfisietoare despre dragoste, nu numai pentru a cuceri componenta emoțională, dar chiar provoca lacrimi. În plus față de dragostea dramei, sentimentele de durere și tristețe pot fi cauzate chiar de desene animate. Nu prea există o persoană care nu a plâns în momentul cel mai emotionant al filmului „The Lion King“. Pentru fanii acestui gen de mai jos sunt cele 10 cele mai inovatoare filme.

Locul 10: "Ghost"

Începutul filmelor cele mai sfâșietoare este "Ghost". În această imagine vorbim despre un cuplu care trăiește în armonie și dragoste. Și se pare, nu au existat semne de probleme, odată ce acestea sunt atacați de un criminal. Protagonistul Sam moare în mâinile hoțului. Din acel moment, el devine o fantomă care a rămas pe Pământ și nu se grăbește să meargă în lumea următoare. Motivul întârzierii sale este informarea despre neantomania morții sale și despre pericolul pe care îl poate avea pentru viața iubitului său Molly. În mod independent, pentru ai avertiza pe Molly la Sam, nu există nicio posibilitate, deoarece este imposibil nici să vezi, nici să asculți simplu muritor. Aici clarvăzătorul vine în ajutorul protagonistului.

cele mai inovatoare filme

De obicei, filmele cele mai emoționante au conținutul lor emoțional prin jocul de neegalat al actorilor eminenți. În "Ghost" și sa întâmplat - iubitorii au jucat Patrick Swayze și Demi Moore, și cu rolul de mediu a fost minunat copiat cu Whoopi Goldberg. Potrivit publicului, "Ghost" este una dintre cele mai multe cele mai bune filme despre dragoste, ce să spun că el, cu siguranță, aparține categoriei "Cele mai inimaginabile filme".

Locul 9: Romeo + Julieta

"Romeo + Juliet" ocupă locul al nouălea în categoria "Filme care te fac să plângi". Lista (actorii care au jucat rolurile principale, Leonardo DiCaprio și Claire Dines) nu poate fi imaginată fără această imagine atrăgătoare. Caracterele lui Leo și Claire sunt victimele dragostei lor. Acestea aparțin familiilor războinice și, prin urmare, nu pot fi niciodată împreună. Pentru a păstra dragostea și ao duce până la sfârșitul zilelor sale, inimile tinere trebuie să se oprească. Cele mai inovatoare filme dramatice sunt pur și simplu o mare de lacrimi de audiență. Există cineva care nu a atins moartea lui Romeo sub forma lui DiCaprio? Se pare că astfel nu există în natură. Dar publicul a fost împărțit în opinia lor. Feedback pozitiv filmul merită pentru interpretarea sa modernă, o coloană sonoră de neegalat și actori talentați. Ca minus, publicul subliniază superficialitatea lucrării regizorului și combinația nepotrivită și proastă a clasicilor și a modernității.

Locul 8: Titanic

Cel mai inedit film, a cărui descriere deja atinge sufletul, este, desigur, Titanicul. Povestea tinerilor iubitori, ale căror sentimente se lăsau la bordul unei căptușeli, se prăbușeau. Ei sunt pasionați de dragoste, iar puterea sentimentelor lor face ca Jack să ia rămas bun de la viață pentru a-și salva iubitul. Privind chinurile iubitorilor, este imposibil să rămâi indiferent. Leonardo DiCaprio și Keith Winslet în rolurile principale de-a lungul veacurilor au devenit întruchiparea iubirii adevărate, capabile de sacrificiu de sine.

Cele mai atingante filme

Ce spun spectatorii, criticii și jurnaliștii despre film? Ei pur și simplu revin pentru o vreme, și aceasta este principala dovadă că "Titanicul" pur și simplu trebuie să fie inclus în lista "Cele mai inovatoare filme".

Locul 7: "Requiem pentru un vis"

Filmele cele mai inimaginabile își obțin statutul datorită distribuției? Absolut. Dacă filmul este Jared Leto, atunci succesul imaginii este garantat. "Requiem for a Dream" este o poveste despre oameni diferiți, fiecare încercând să-și atingă visul. Visul principal al lui Sarah Goldfarb este de a lua parte la filmarea unui proiect popular de televiziune. Fiul ei, Harold, vrea să dețină o avere uriașă cu Tyrone. Marion, prietena lui Harold, se gândește să deschidă propriul magazin de modă. Obiectivele par reale, dacă nu pentru calea spinoasă care duce la realizarea lor. În film, toate evenimentele se dezvoltă foarte dinamic. La un moment dat, eroii devin dependenți. Ei nu inceteaza sa viseze, dar viata lor este distrusa treptat.

cele mai multe filme dragoste heartbreaking

Potrivit publicului, această serie bate simțurile și nervii cu o forță violentă. Criticii au un sentiment dublu după ce au văzut imaginea, dar, ca toate cele mai atrăgătoare filme, el întoarce înăuntru toate emoțiile inerente unei persoane.

Locul 6: "Zbor pierdut"

În centrul evenimentelor - ultima dintre cele patru avioane pe care terorii le-au furat la 11 septembrie 2001 în Statele Unite. Seria detaliată descrie secvența cronologică a incidentelor care au avut loc în acea zi festivă la bordul a nouăzeci și trei. Misiunea de a transmite sentimentele și emoțiile celor capturați a fost făcută de actori precum JJ Johnson, Polly Adams, Harry Komkom, Opal Aladdin și alții.

10 cele mai inovatoare filme

Cineva numește filmul o scuză pentru americani, cineva - o privire demnă la faimoasa tragedie, în orice caz este un film puternic. El transmite pe deplin sentimentele și emoțiile eroilor care se pregătesc să-și ia rămas bun de la viață. Nu plânge în acest moment doar biscuiți învechit.

Locul 5: "ispășire"

Keira Knightley, James McAvoy, Harriet Walter, Sirsha Ronan și alți actori la fel de importanți au creat o atmosferă extraordinară în filmul "Ispășire". Tata se bazează pe povestea unei fete de treisprezece ani. Brioni este visător, are o imaginație extraordinară și scrie piese. Ea a observat că Robbie, fiul unei servitoare, a avut o afecțiune delicată pentru sora ei, Cecilia, care a răspuns reciproc băiatului. După ce vărul Brioni Lola cade în ghearele unui violator. Brioni, inclusiv fantezia, prezintă o imagine detaliată a incidentului și afirmă că fapta penală a fost comisă de Robbie. Tipul este în spatele gratiilor, iar Cecilia incepe sa-si urasca sora mai mica. Așa se naște teribilul dușmănie a două surori. Spectatorul observă adevărata tragedie a filmului. Nimeni nu lasă indiferent situația prezentată în imagine. Filmul poate fi numit instructiv, deoarece, uitându-se la Bryony disperat, înțelegeți că înainte de a spune ceva, trebuie să înțelegeți clar ce pot duce aceste cuvinte.

Locul 4: "Muntele Brokeback"

Poate exista dragoste între oameni? Cel mai probabil, da. Cele mai inovatoare filme dezvăluie acest subiect, ceea ce nu este în întregime plăcut pentru societate. Când vizionează seria, spectatorul vede distanțele pitorești răspândite în statul Wyoming. În povestea aerului domnește, în jurul - atmosfera de senzualitate și dragoste, dar numai dragoste neconvențională. Un om este un cowboy rodeo, al doilea este un asistent la proprietarul fermei. Acestea sunt reduse cu o zi fierbinte de vară. Ei simt o scânteie între ele și își dau seama că viața lor nu va fi aceeași. Temându-se de condamnarea societății, fiecare dintre ele intră într-o căsătorie tradițională, dar sentimentele sunt mai puternice, iar viața fără un altul devine o făină.

de sus a celor mai inovatoare filme

Publicul notează că "Brokeback Mountain" este o adevărată capodoperă. Oamenii nu au putere asupra lor, toată omenirea este guvernată de natură. Heath Ledger și Jake Gyllenhaal au schimbat atitudinea multora față de relațiile homosexuale. Redând personajele principale, nu au trecut linia vulgarității și nu au stârnit dezgustul publicului, pentru care merită un respect deosebit.

Locul 3: "Jurnalul memoriei"

Ryan Gosling și Rachel McAdams au arătat lumii, ce este dragostea. Narațiunea în film vine de la fața unui bărbat în vârstă care citește o poveste de dragoste dintr-un vechi cămătar la o femeie care locuiește cu el într-o casă de îngrijire medicală. Sentimentele dintre un bărbat și o femeie cu statut social diferit au fost întotdeauna înconjurate de obstacole. Așa sa întâmplat cu personajele principale ale filmului "Jurnalul memoriei". Noe și Ellie s-au dedicat reciproc vara și sentimentelor lor, dar părinții au făcut totul pentru a le separa și, în acest fel, au ajutat și al doilea război mondial. Războiul sa încheiat, Ellie a planificat să se căsătorească cu un om de afaceri, iar Noe a restaurat vechea casă și a trăit acolo cu amintiri. După ce a aflat despre acest lucru din ziar, Elli decide să se întoarcă și să se ocupe de perspectivele relației lor.

cele mai inovatoare filme dramatice

melodrama de înaltă calitate, storcător dramatice lacrimi uimitoare poveste de dragoste care pătrunde în atmosferă - este filmul „The Notebook“.

Locul 2: "Hachiko: Cel mai credincios prieten"

Când privim filmul "Hachiko: prietenul cel mai credincios", este necesar să stocăm un întreg pachet de servetele, pentru că lacrimile nu opresc nici măcar cel mai vechi spectator. Filmul spune povestea care sa întâmplat cu adevărat în Japonia, care a șocat întreaga lume. Într-una din zilele obișnuite, profesorul a luat un câine frumos la gară. A găsit un adevărat prieten în Hatiko. Câinele însoțit zilnic prietenul său să lucreze și sa întâlnit cu ea. Aceasta a continuat chiar și după moartea profesorului.

descrierea filmului cel mai inimaginabil

Richard Gere a transmis pe deplin întreaga gamă de emoții și emoții ale protagonistului. Câinele a arătat întregii omeniri adevărata prietenie, loialitate și devotament. Oamenii pot admira și să ia doar exemplul unor astfel de animale sincere și inteligente.

Locul 1: "Green Mile"

John Coffey este acuzat de o crimă teribilă și, prin urmare, este întemnițat într-o moarte numită "Cold Mountain". Este un om puternic, puternic și fizic, care îi sperie pe ceilalți cu calmul lui. Paul Edgcombe, șeful, nu a influențat acest lucru, deoarece pentru el principalul lucru este să execute sentința. Surprins de tot Ioan mai târziu, când a deschis-o abilitățile magice. Filmul în sine este excelent, te face să gândești și să experimentezi. Genius nu este doar un film, dar, de asemenea, în calitate, și mai ales Mike Clarke Duncan. Era el, atât de mare, ca o stâncă, și inocent ca un copil, face strigătul public, stând lângă ecran.

Ce sunt comedia, rugină până la lacrimiCe sunt comedia, rugină până la lacrimi
Cel mai trist film despre dragoste în cinematograful modernCel mai trist film despre dragoste în cinematograful modern
Ghost Mask - soluție excelentă pentru evenimente costumateGhost Mask - soluție excelentă pentru evenimente costumate