Filme de dezastru: o listă cu cele mai bune (2013-2015). Nume, scurtă descriere, recenzii

Un sub-gen de corporație hollywoodiană, care necesită investiții de capital colosale și efecte speciale de cel mai înalt standard, este o catastrofă. Lista celor mai bune filme (2013-2015) constă în tablouri produse în SUA, ceea ce nu este surprinzător. Concurează cu americanii în producția cinematografiei accidente produse de om

iar dezastrele naturale sunt foarte dificile.

lista de filme de dezastru de cel mai bun 2013 2015

Atmosfera de groază sigură

Întreaga viziona filme dezastru (2013-2015 lista cu cele mai bune. Problema va fi prezentată în această publicație) destul de frumos, pentru că este întotdeauna posibil să se prevadă în avans cum se termină, dar să știe sigur cum sa întâmplat totul, este imposibil. Spectatorul se bucură de liniște viziunea și intuiția sa, minunându-se în același timp spirit și sofisticare a autorilor creatori. În același timp, cufundarea în atmosferă de teroare în condiții de siguranță, intensificate de tehnologia 3D, oamenii identifică în mod inevitabil, cu personajul principal. Este aceste emotii cauza filme, lansat vypushennye în perioada 2013-2015. și legate de subgenul "film-catastrofă".

ruptura San Andreas

Înfrângerea din San Francisco

"San Andreas Fault", în regia lui Brad Peyton, este un dezastru clasic. Acest proiect este atent și fin aranjat de componente, care o transformă dintr-o poveste de groază banală într-o capodoperă a cinematografiei cu accente multistrat. Potrivit complotului, protagonistul Ray (Duane Johnson), pilotul elicopter al echipei de salvare, nu a reușit să-și salveze căsnicia. Soția lui Emma (Carla Gugino), luându-și bebelușul Blake (Alexandra Daddario), se mută la un alt bărbat mai bun, Daniel (Ioan Griffith). Odată ce Ray pleacă apel de urgență în Nevada, unde este Hoover Dam a existat un puternic cutremur. În același timp, unul dintre genii nerecunoscute ale științei Hayes, specializat în studiul cauzelor și consecințelor prezicerea cutremurelor, teoretizează că acest cataclism - numai prima rândunică. Faptul este că statul California a trecut falia San Andreas, care este doar activat. Și epicentrul va fi în curând San Francisco, unde este fiica lui Ray.

În ciuda complot tocit, urmând în mod clar legile genului (care va trăi, desigur, din primele minute de vizionare), filmul „falia San Andreas“ este o priveliște încântătoare și impresionantă.

spre furtună

Tornada incredibilă

filmul în caz de dezastru regizat de Steven Quayle „Into the Storm“ a fost presat în scaunul nu numai de spectatori, dar chiar și criticii cei mai călite. Autorii imaginii au prezentat publicului o tornadă incredibilă. Efecte vizuale creatori au făcut cele mai bune lor, pentru că ecranul este un scop real al lumii în microscopica orașului: cerurile deschise cratere, case întregi și mașini care plutesc în aer. Pentru o imagine mai convingătoare scenarist John Suetnam clasat o tornadă la o categorie inexistentă 6, iar regizorul folosește stilul de imagini de amatori și documentare, perfect pentru acest subgen ca filme dezastru. Lista celor mai bune imagini (2013-2015) de catastrofă ar fi estompată fără acest blockbuster. Conform ideii autorilor, în provincia Silverstone începe o furtună puternică. La epicentru sunt studenții în timpul ceremoniei de absolvire. Meteorologii sună alarma, avertizând populația că cel mai rău urmează să vină. Locuitorii orașului caută adăpost, dar există băieți disperați care decid să tragă o tornadă. De dragul personalului de succes, sunt gata pentru orice.

Efectele vizuale reprezintă cea mai spectaculoasă parte a filmului dezastru "Către o furtună". Cheia succesului a fost profesionalismul scenaristului, maestrii piesei vizuale și a efectelor speciale și generozitatea grupului de producători ai filmului.

după epoca noastră

Witty poveste twist

Blockbuster "După epoca noastră" a prezentat spectatorului unul dintre cele mai emoționante dueturi creative ale fiului său și tatălui său în istoria industriei cinematografice mondiale. Spre deosebire de alte filme similare, umplute cu minunile științei și tehnologiei, "noua planetă" la care se deplasează omenirea este reprezentată de un ecosistem neatins. Pentru cinema modern, aceasta este o inovație îndrăzneață. La urma urmei, există opinia că, dacă filmul nu este suprasaturat cu efecte speciale, atunci soarta lui este predeterminată și cu siguranță va eșua în box-office-ul mondial. Imaginea picturii "După epoca noastră" este destul de ciudată, uneori realistă și precisă, uneori animată. Cu toate acestea, numele proiectului condus de M. Knight Shyamalan este cel mai rău luat vreodată, precum și filmul "home video" plictisitor al familiei Smith. Autorul, desigur, este uneori excesiv de sentimental, dar reușește să țină spectatorul în suspans tot timpul momentului imaginii, iar în finală să lovească cu o întorsătură plină de vrăji.

Post-apocaliptic

Terenul imaginii este oarecum diferit de schema utilizată de toate catastrofele (lista celor mai bune din 2013-2015 nu este o excepție). Povestirea începe după o mie de ani mai târziu, un cataclism la nivel mondial, din cauza pe care supraviețuitorii au trebuit să părăsească Pământul și să se stabilească pe o planetă numită Nova Prime. Unul dintre personajele centrale - General Cypher Rage (Will Smith) este un fiu din China (Jaden Smith), revenirea la o casă nouă, dar în momentul de furtuna asteroid de accidente de mașini de pe Pământ. Cypher este rănit grav, fiul său, pentru a-și salva tatăl, trebuie să călătorească o distanță considerabilă și să activeze baliza de salvare. Adolescenții la fiecare pas sunt prinși de pericolele pe care le prezintă mediul ostil al ex-leagăn al omenirii.

tornada de rechin 2

Fostul rechin se întoarce

A deveni faimoasa panglică "Shark Tornado", începutul francizei originale, a avut o popularitate frenetică și un public record. Succesul, ca de obicei, a transformat capul producătorilor, astfel încât problema aspectului sequelului a fost predeterminată în avans. "Rechinul de tornadă 2", regizat de Anthony Ferrante, lansat în 2014 și este o continuare a scenariului imaginii originale, este aproape identic cu primul film. De data aceasta furtuna care a murit sa dus la New York, purtând în sine o armă de prădători însetate de sânge. Voința destinului din acest oraș se dovedesc, în același timp, a fi personajele principale ale primului episod. Bineînțeles, după ce au aflat despre amenințarea iminentă, ignorând pericolul, au decis din nou să salveze locuitorii distrugători ai orașului. Narațiunea complotului filmului este perfect echilibrată, astfel că timpul se desfășoară de la viteza ideală pentru o bandă de filmare, fără căderea enervantă, care uneori suferă de filme de catastrofă. Lista celor mai bune picturi (2013-2015) a fost completată cu o groază reală, datorită eforturilor depuse de echipa de film a proiectului.

Pompeii 2014

O excursie în trecut

Film „Pompei“ (2014), co-produs în Germania și Canada, orchestrat de Paul WS Anderson, cu siguranta fi considerat un sub-gen de filme dezastru nu se poate. Acest spectacol spectaculos și magnific: creatorii nu deranjez cu intrigi și se transformă, acordând mai multă atenție la formularea de luptă și linia gladiatorial romantică. Dar totul paleste in timp, atunci când, în conformitate cu fondatorii prevăzut, Vezuviul se trezește. Pompei înec în întuneric și fum, pământul scutură, totul se prăbușește. Descoperirile directorului Specială filmului nu, se pare că toată echipa joacă într-o erupție vulcanică, nu fără plăcere, distruge orașul vechi, cu generozitate rămășițele adormit de cenușă.

Filme de groază din anii 2000. Lista celor mai buneFilme de groază din anii 2000. Lista celor mai bune
Lista celor mai bune melodrame ruse - un cadou real pentru doamnele senzualeLista celor mai bune melodrame ruse - un cadou real pentru doamnele senzuale
Lista celei mai bune tambur recomandate pentru vizualizareLista celei mai bune tambur recomandate pentru vizualizare