Cele mai bune filme despre sarcina adolescentă: o prezentare generală, recenzii și recenzii

De la sfârșitul secolului al XX-lea, filmele despre începutul sarcinii adolescenților nu și-au pierdut relevanța. Lista proiectelor cinematografice pe această temă este foarte mare, iar cele mai bune imagini vor fi prezentate mai jos, care vorbește despre modul în care elevii și elevii se confruntă cu rolurile părinților. Aceste benzi sunt foarte utile pentru vizionare, deoarece contribuie la realizarea valorii vieții unui copil.

"Juno"

"Juneau" - film bun despre iubirea adolescenților, despre sarcină, precum și despre toate dificultățile în așteptarea copilului. În centrul acestei povestiri se află o fată de șaisprezece ani numită Juno McGuff. Ea crede că este deja suficient de matură pentru a trăi o viață sexuală și deci decide să doarmă cu vechiul său prieten Paul Bliker.

film despre iubirea de adolescenta in timpul sarcinii

Cu toate acestea, ceea ce sa întâmplat nu atrage împreună protagoniștii, ci distanțele puternice unele față de altele. Situația este, de asemenea, complicată atunci când Juneau constată că este însărcinată. Fata își dă seama că nu este pregătită să-și ridice un copil, dar nu poate avea nici un avort. Apoi găsește o altă cale de ieșire - de a da copilul unei alte familii. Curând ea întâlnește un cuplu, Loring, care, potrivit Juneau, capabil să facă față cu creșterea copilului ei.

Opinia publicului despre imagine este în mare parte pozitivă. Singurul dezavantaj al proiectului este că reacția la ceea ce se întâmpla cu părintele Juneau era nerealistă. Într-o oarecare măsură, el pare indiferent față de fiica sa și de problemele ei.

"17 fete"

În Franța, nu mai puțin decât în ​​alte țări, filmele despre sarcina adolescentă sunt populare. O listă de imagini în care personajele principale, fiind foarte mici, se așteaptă la un copil, foarte mare, dar cel mai popular dintre ele este banda "17 fete". Kinopovest a fost bine primit de public, care crede că filmul sa dovedit a fi foarte profund, dar nu intruziv.

filme despre lista adolescentelor la începutul sarcinii

În centrul istoriei se află Camille șaptesprezece. Într-o zi, ea descoperă că este însărcinată. Apoi, școala decide să încerce să ridice copilul și oricât de dificil va fi. În mod neașteptat pentru întregul oraș, prietenii lui Camilla o susțin într-un mod foarte neobișnuit - și ei rămân însărcinați. Toate cele șaptesprezece fete nici nu își dau seama cât de greu va fi în viitorul apropiat, deoarece a fi o mamă este mult mai dificilă decât cred ei.

Filmul filmului pare complet ireal, dar imaginea se bazează pe evenimente reale. Această poveste sa întâmplat cu Massachusetts, când întregul oraș a fost șocat de numărul de fete-eleve însărcinate. În timpul anchetei, mass-media a aflat că prietenele au încheiat un "pact asupra sarcinii". Mai târziu, autoritățile locale au negat aceste informații, deci nu este încă cunoscut dacă acest acord era de fapt.

"Contractul de sarcină"

Aproape fiecare fetiță este de acord cu afirmația că filmele cele mai atrăgătoare sunt filmele despre sarcini adolescente. Lista de astfel de casete este foarte mare, iar fiecare dintre povestiri este foarte specială, chiar dacă seamănă cu un alt film. Acest lucru este confirmat de imaginea "Contract de sarcină". Proiectul este foarte asemănător cu filmul precedent din articolul "17 fete", dar în același timp povestea este unică în felul său. Publicul a răspuns bine filmului, spunând că creatorii au arătat neobișnuit viețile tinerilor. În același timp, mulți spun că istoria nu atrage atenția în timpul vizionării.

De data aceasta, personajul principal al casetei este tânărul jurnalist Cindy Bloom. Fata a trăit mult timp departe de locul unde a crescut. Odată ce reporterul decide să se întoarcă în orașul din copilărie sub numele de Gloucester. Motivul călătoriei este dorința fetei de a efectua o mică investigație. Jurnalistul speră să înțeleagă de ce există atât de multe eleve însărcinate în Gloucester. Cindy învață că, de fapt, nu toate sarcinile adolescente sunt accidentale.

"Treasure"

Foarte rar filmele despre începutul sarcinii adolescenților spun despre tratamentul crud al fetelor. Cel mai adesea, imaginile vorbesc despre independența și curajul tinerilor creaturi care decid să-și asume responsabilitatea pentru copil. Cu toate acestea, imaginea "Treasure" prezintă o poveste diferită. Criticii de film, precum spectatorii obișnuiți, au apreciat acest proiect. Acesta a fost complotul și terenul non-standard care au ajutat filmul să fie plăcut întregii lumi. În plus, imaginea a fost marcată de o serie de premii prestigioase, printre care și un Oscar.

Caracterul principal al casetei, negru Clarissa, de la o vârstă fragedă, trăiește în frică și în groază. Mama literalmente îi urăște pe fiica ei și o bate în mod constant. Relațiile cu tatăl sunt chiar mai rele și mai dificile. De la vârsta de trei ani, ia violat fiica. Acum așteaptă un copil. Despre sarcină devine cunoscută în oraș, iar Clarissa este expulzată din școală.

filme despre lista de sarcini adolescente

Apoi, regizorul decide să-i ajute pe fostul său student și îl aranjează într-o școală alternativă, unde nu numai că va fi ajutată să învețe, ci și să se descurce cu copilul ei. În mod neașteptat, Clarissa află că are un talent matematic care o va ajuta mult în viitor.

"Crede-mă, totul va fi bine!"

Filmul "Crede-mă, totul va fi bine!" de asemenea, spune despre sarcina adolescentă. Proiectul rus dezvăluie povestea lui Zhenya, optsprezece ani. Fata a crescut într-un mic oraș numit Lopuhi. Ca majoritatea fetelor provinciale, era foarte naivă. Odată ce Zhenya sa îndrăgostit de un tip pe nume Lesha, atunci când a sugerat că sa mutat în apartamentul său, fata, aproape fără să se gândească, a fost de acord.

Mai târziu, relația dintre personajele principale se încadrează în afară, dar Jack pur si simplu nu pot merge acasă, pentru că ea este însărcinată, iar tatăl, și așa mai departe nu a aprobat acțiunii sale, considerând Lesha nesigure. Fata decide să aibă un avort pentru a se ascunde de papă ce sa întâmplat. Din fericire, în spital, Jack intalneste un ginecolog pe nume Irina. Ea a reușit să convingă fetița să nu ucidă copilul și a promis să o ajute. Curând Jenny învață despre sarcină și tatăl ei vine în oraș pentru a înțelege ce se întâmplă. Filmul a reușit să obțină un număr mare de recenzii pozitive. Telespectatorii au spus în mod repetat că banda este foarte ușor, dar în același timp instructiv.

"Cu dragoste, Rosie"

Astfel de filme despre sarcina adolescentă, precum "Cu dragoste, Rosie", sunt foarte populare în rândul fetelor tinere. Imaginea povestește despre sentimentele delicate ale unui tip și ale unei fete care va trebui să învețe să îndure împreună dificultăți incredibile. Criticii de film au reacționat ambiguu pe bandă. Mai presus de toate, profesioniștilor nu le plăcea predictibilitatea complotului. Spectatorii obișnuiți, în cea mai mare parte, au răspuns bine la proiect. În opinia lor, "With Love, Rosie" este o comedie romantică.

filme despre lista de adolescenți pentru sarcină

În centrul povestirii se află Rosie și Alex, care s-au cunoscut întreaga viață. În clasa de absolvire, prietenia lor crește în ceva mai mult. Dezvoltarea sentimentelor a împiedicat invitația lui Rosie de a absolvi un alt tip care sa bucurat de o mare popularitate în școală. La petrecere, fata devine foarte beată, după care petrece noaptea cu el. Situația se înrăutățește după ce Rosie află că este însărcinată, iar Alex declară că pleacă să studieze într-o altă țară. În separare, foștii colegi și prieteni au petrecut mai mulți ani, dar nu s-au putut uita unul pe celălalt. Odată ce Alex și Rosie au ocazia să repare totul, trebuie doar să decidă dacă sunt gata să înceapă totul de la început.

"Femeie puternică"

Multe filme despre sarcina adolescentă sunt create pentru a arăta că îngrijirea unui copil poate fi combinată cu atingerea scopurilor sale. Acesta este ceea ce spune despre filmul "Femeia puternică". Faptul că banda este vitală și foarte instructivă este confirmată de o mulțime de spectatori. În cea mai mare parte, cei care au vizionat filmul erau mulțumiți de imagine. Singurul dezavantaj a fost însăși personajul principal, așa cum mulți dintre personajele ei păreau respingătoare.

Beverly D`Onofrio, de la o vârstă fragedă, a visat să meargă la universitate la New York, apoi să devină scriitor. La cincisprezece ani, fata sa îndrăgostit foarte mult. Apoi, ea a decis să atragă atenția celui care o plăcea în orice mod și de aceea se confruntă cu mari probleme. Pentru a ajuta Beverly a venit un student de liceu pe nume Ray. În timp, între ele au apărut sentimente puternice, care s-au transformat în dragoste.

filmele despre sarcina timpurie a adolescenților

Imediat după absolvire, iubitorii s-au căsătorit, iar curând fata a aflat că era însărcinată. Planurile și visurile vieții unui scriitor faimos au scăzut în fundal, însă, în timp, Beverly a învățat să combine creșterea copilului cu munca scriitorului.

"Copii sub 16 ani"

În ciuda faptului că filme despre sarcină adolescenții sunt adesea creați în genul "comediei", ei ating subiecte foarte grave și importante pentru tineri. Filmul, în care nu există numai umor, este banda "Copii sub 16 ani". Vizitatorii sunt siguri că vizionarea benzii este foarte utilă pentru părinții adolescenților. Criticii nonprofesionali au fost încântați de modul în care proiectul a arătat importanța educației sexuale adecvate a copilului.

În centrul povestirii se află un băiat de 14 ani pe nume Sam. El visează să devină un scriitor în viitor, dar până acum nu are o singură lucrare. Tipul vrea ca cărțile să fie cât mai aproape posibil de realitate, deci el crede că are nevoie de experiență de viață.

despre sarcina adolescenților ruși

În primul rând, Sam speră să se simtă ca un adult și să înceapă o viață sexuală. Pentru ajutor, se întoarce la mama lui Lydia, care în societate era considerată prea liberă pentru relații. Apoi, decide să înceapă o relație cu colegul său de clasă, Mori, care devine grav gravă. Proiectul filmului nu este aproape similar cu alte filme despre sarcina adolescentă, deoarece eroul principal al povestii nu este o fată însărcinată, ci un tânăr destul de tânăr. Sam nu știe ce să facă și cum să procedeze corect.

„Salvate“

Filme despre sarcina adolescent preda telespectatorii nu renunțe și să caute calea cea dreaptă din situație care poate apărea în viața oricărei persoane. Filmul este "salvat". Maria se află într-o situație foarte dificilă și nu știe ce să facă.

Fata se află într-o școală baptistă și are o bună reputație printre prietenii și profesorii săi. Ea a decis să-și dedice viața lui Dumnezeu din copilăria ei, dar într-o zi este foarte greșită. Fetița fetei, Dean, recunoaște că nu a simțit nimic pentru ea de multă vreme. Mai mult decât atât, și-a dat seama că nu-i plăce deloc reprezentanții de sex feminin. Apoi Mary decide să facă ultima încercare de a-și schimba iubitul. Ei petrec noaptea împreună. În ciuda faptului că fata ia dat lui Dean inocența, el rupe relația. Curând, Mary află că este însărcinată. Acum toți prietenii se îndepărtează de ea și nu știe cum să-și rezolve situația.

filme despre sarcina adolescentă

Publicul a fost foarte amuzat de ambiguitatea complotului. Toată lumea a plăcut modul în care creatorii au prezentat situația actuală. Criticii de film au apreciat de asemenea ideea proiectului.

"Unde există o inimă"

Filmele despre sarcina adolescentă sunt create pentru a face publicul nu numai să simpatizeze, ci și să înțeleagă ce consecințe pot să se nască prin aceste sau alte decizii. Un rezultat foarte trist al acțiunii este amânarea Novasha de șaptesprezece ani. Când a aflat că era însărcinată, nu a vrut să aibă un avort, sperând că prietenul ei o va ajuta în creșterea unui copil.

filme despre sarcina adolescentă

Cu toate acestea, fata a fost confundată, iar favorita ia aruncat-o lângă supermarket în a opta lună de sarcină. În mod neașteptat, Novashi află că, chiar dacă prietenii apropiați trădează, ajutorul poate veni de la oameni aproape necunoscuți, pentru că exact așa sa întâmplat în viața ei. Audiența a fost cuprinsă, în primul rând, de piesa lui Natalie Portman, precum și de abordarea inițială a regizorului. Unii critici au considerat fotografia "În cazul în care inima" este doar o altă teatru de tineret care nu are nimic interesant.

Cea mai populara comedie americana despre colegiuCea mai populara comedie americana despre colegiu
De ce merită să urmăriți comedia americană despre adolescenți?De ce merită să urmăriți comedia americană despre adolescenți?
Comedie despre adolescenți. Cum să vă înveseliți?Comedie despre adolescenți. Cum să vă înveseliți?