Seria `Oglinda neagră `: recenzii, actori, câte episoade, complot

Odată cu dezvoltarea efectelor speciale, costul de filmare a scăzut semnificativ. Din această cauză, zeci de serii de televiziune sunt ștampile anuale. Cu toate acestea, cele mai multe dintre ele sunt de același tip și plictisitor. Excepția fericită este proiectul britanic "The Black Mirror" (2011). Fiind unic în felul său, el continuă să-și uimească fanii cu idei proaspete și subiecte relevante de mai mulți ani.

Seria TV "The Mirror Black"

Ca și cum omenirea nu a încercat să nege acest fapt: dar TV, internet, rețele sociale și alte „daruri“ ale epocii digitale nu numai că afectează calitatea vieții, dar, de asemenea, treptat, forța utilizatorii să schimbe perspectivele lor. Foarte des, acest lucru nu se întâmplă în bine. negru oglindă câte episoade Acestea și multe alte probleme similare sunt dedicate seriei britanice de televiziune "Black Mirror", lansată în 2011 și care este încă unul dintre liderii televiziunii.

Formatul seriei

Autorul acestei idei, precum și principalul scenarist al celor mai multe serii de oglinzi negre, este prezentatorul și scriitorul englez de televiziune Charlie Brooker.

Ca director al fiecărei serii se află o persoană separată, care vă permite să lucrați simultan pe mai multe episoade. Printre cei implicați în conducerea proiectului astfel de stele ca Eyros Lin ( "Doctor Who" și "Sherlock"), Joe Wright ( "Atonement", "Pride and Prejudice") și James Thomas Watkins ( "măsuri drastice", „Femeia în negru ").

Deoarece formatul pentru proiectul selectat așa-numita dramă procedurală (parcela este construit în jurul fiecărui lot), cu un episod separat - aceasta este o nouă poveste, nimic legat de anterior sau următor. De fapt, "Black Mirror" este o serie de televiziuni compuse din filme separate care critică critic modul în care societatea modernă se gândește la mass-media.

Tema proiectului

„Black Mirror“, în creștere în masă a problemelor de actualitate și să le comunice în mod clar telespectatorilor, majoritatea evenimentelor sunt transferate în viitorul apropiat.

Hobby „cum ar fi“ în „Instagrame“, „Facebook“, „Youtube“ și proiecte sociale similare dedicate seriei nosedive și urau în națiune. negru comentarii oglindă Principalul nosedive caracter, încercând să-și ridice nivelul de trai este în mod constant forțat să pretindă și înșele nu numai pe alții, ci și ea, împingând prieteni foarte aproape. După ce a pierdut ratingul din cauza seriei de coincidențe nefericite, ea supraestimează opiniile sale cu privire la viață și își dă seama că fericirea nu are nimic de-a face cu numărul de „likes“.

Episodul Urât în ​​Nation descrie modul în care un hacker necunoscut, folosind albine dronă distruge personalități bine cunoscute, în cazul în care ideea de a ucide-le colecteaza suficient „place“ de pe site-ul său.

Falsitatea tuturor așa-numitelor spectacole de realitate este dedicată episodului cincisprezece milioane de merite. Acesta arată lumea viitorului, în care spectacolul de talente este singura șansă pentru o persoană din partea de jos să pătrundă în vârf. Dar, de fapt, juriul programului nu ajută pe oameni să dezvolte abilitățile lor, și le forțează să facă lucruri urât la divertisment mulțimea. negru oglindă 2011 Deci, protagonistul iubit, care visa să devină cântăreață, la cererea expresă a judecătorilor se transformă în actrita porno, iar bărbatul a amenințat publicul pe o bază de zi cu zi pentru a comite suicid în aer, pentru a asigura o viață confortabilă.

Seria Întreaga Istorie a Tău, Întoarce-te și Crăciunul alb spune despre influența tehnologiilor moderne asupra vieții de familie. În prima poveste un om învață despre schimbarea soției sale iubite, în căutarea înregistra memoriile sale (poveste episod ecou filmele „The Final Cut“ în 2003). În al doilea - văduva soțului ei colectează date cu privire la rețelele sociale și pe această bază pentru a crea similare ca două picături de apă pe un robot soț decedat. A treia poveste este despre o încercare de a ascunde soția de adulter de către soțul ei, în viitor, în cazul în care conceptul de „interdicție“, dobândește sensul fizic al (unei persoane afectate de aceasta, nu se poate vedea sau auzi „interzis“ l).

Influența mass-mediei asupra politicii este dedicată episoadelor Imnului Național, Momentului Waldo, Bărbaților Împotriva Focului și Urați în Națiune.

În imnul național, opinia publică forțează șeful guvernului să doarmă cu porcul în aer pentru a salva viețile prințesei luate ostateci. Cu toate acestea, atunci când prințesa este eliberată - nimeni nu observă acest lucru, deoarece toată lumea urmărește ferm politicianul care face sex cu animalul.

În Momentul Waldo pentru divertisment, candidații partidelor politice sunt întrebări adresate de cartoon-ul albastru Waldo. negru oglindă sezonul nou Treptat, el începe să-mi placă, astfel încât spectatorii - că el devine un politician, în ciuda faptului că acesta nu are nici un program, nici cunoștințe speciale și abilități, okromya pentru a distra mulțimea cu glume calitate inferioara.

Episodul Men Against Fire vorbește despre modul în care, prin intermediul mass-mediei, locuitorii Danemarcei sunt forțați să-i urască și să extermine nemiloși pe ceilalți, făcându-i să-i perceapă ca pe niște monștri.

"Oglinda neagră": câte episoade și anotimpuri

Ca și în seria megapopulară de televiziune britanică "Sherlock", "The Black Mirror" a constat inițial din 3 serii într-un singur sezon. În plus, anotimpurile proiectului nu au ieșit anual, dar cu pauze minore de 1,5-2 ani. Un astfel de format a fost ales nu numai pentru a încălzi interesul publicului, dar și că scriitorii au avut timp suficient pentru a selecta subiecte interesante. negru oglinda serie de televiziune

Astfel, primele două sezoane au conținut 3 serii (6 în total). În plus, la mijlocul lunii decembrie 2014 a fost emisă o ediție separată de Crăciun - White Christmas, care combină trei povești într-un singur episod. Total - 7 serii.

Caracteristicile celui de-al treilea sezon

În toamna anului 2015, compania americană Netflix a cumpărat de la britanici dreptul la proiectul "Black Mirror".

Noul sezon al seriilor de televiziune (al treilea) a fost lansat în octombrie 2016 pe Netflix (anterior emisiunea a fost difuzată pe canalul 4). Americanii au decis să modifice ușor formatul proiectului. Acum nu este format din 3, ci din 12 episoade, un sezon al seriei "The Mirror Black".

3 sezon a început pe 21 octombrie, eliberând simultan șase serii noi. Acest act de Netflix a provocat comentarii mixte de la telespectatori. Acum, cu toate acestea, rețeaua nu încetează dezbateri dacă este posibil să se ia în considerare următoarele 6 episoade din „Mirror negru“ (data de lansare este programată pentru 2017) la individ - al patrulea sezon, sau dacă aceasta este a doua parte a treia, așa cum a fost anunțat anterior.

Până în prezent, au fost difuzate 13 episoade ale proiectului: 3 în primele două anotimpuri, eliberare specială și 6 episoade din al treilea sezon.

Primul sezon al "Black Mirror": actori și roluri

În plus față de o poveste interesantă, spectatorii de pe toate continentele, în acest proiect au atras interpreți atent selectați ai rolurilor principale.

În seria de debut imnul național, rolul principal a fost acordat britanicului Rory Kinner ("Horror for Cheap", "Be a Man", "Empty Crown"). negru oglindă 3 sezon Numele "partenerului" său fermecător roz în scena erotică, din nefericire, nu este cunoscut, dar alți interpreți ai rolurilor principale sunt deja familiarizați cu audiența internă. Aceasta este Lindsay Duncan ( "Un ideal soț", "Berdmen") și Lydia Wilson ( "About Time", "Star Trek 3"), care joacă o prințesă răpită.

În a doua serie a reality show a rolului viitor al Cincisprezece milioane de merite juratul mișelesc a jucat Rupert Everett ( „Fără un acces de furie“, „End Parade lui“). Iar rolul principalelor sale victime a mers la Daniel Kaluyu (Bing) și Jessica Brown Findlay (Eby, care visa să devină cântăreață, și sa transformat într-o actriță porno).

In ultimul episod al sezonului (întreaga istorie a You) preacurvar jucat Jodie Whittaker ( „colegii de clasă“, „Nunta regală“), soțul ei - Toby Kebbell ( „Ben-Hur“, „Vocea monstru“). Rolul iubitului sa dus la Tom Cullen ( „Ultimele zile pe Marte“, „Fiica tatălui“).

Cine a jucat rolurile principale în sezonul 2 al proiectului

După o pauză de doi ani în 2013, seria de televiziune "The Black Mirror" a apărut din nou pe ecrane. În ciuda temerilor publicului, noul sezon sa dovedit a nu fi mai rău decât debutul.

Prima serie de "Be Right Back", care a atins nucleul, a adus milioane de telespectatori din întreaga lume. Parcela nu a fost un eveniment specific, ci o experiență a personajului principal, decide să-l înlocuiască pe soțul ei decedat pe Robocop lui. Rolul jucat de aruncarea văduva Martha Hayley Atwell ( "The Duchess", "agent Carter"), și soțul ei și Robocop sa întruchipat pe ecran Domhnall Gleeson ( "Never Let Me Go", "Brooklyn").

Eroina celui de-al doilea episod (Ursul Alb) a fost o femeie vinovată de uciderea fiicei sale. negru oglindă sezonul nou Ca pedeapsă pentru faptă, ea este supusă în fiecare zi hărțuirii și bătăilor publice de către alți cetățeni. Rolul lui Victoria - ucigașul-mama, a fost interpretat de Lenora Crichlow ("The Open Door", "Death in Paradise").

In ultimul episod al sezonului (The Waldo Moment) rolul unei persoane de a exprima-Toon Ursul jucat Daniel Rigby ( "Marple", "vitrine Funny"), iar pe șeful său lipsit de scrupule greedy a jucat Jason Flemyng ( „Călătorie în China. Misterul masca de fier "," Liga domnilor "). De asemenea, în această serie sunt aprinse Tobias Menzies ( "Game of Thrones", "administrator de noapte"), jucând rolul unuia dintre candidați.

Crăciun actori albi

primită pozitiv de către public și a fost o ediție specială de Crăciun, publicat în pauza dintre sezoanele 2 și 3 ale proiectului „Black Mirror“. Feedback-ul a plecat de ei, a lăudat în special interpreții rolurilor feminine: Natalia Tenu ( "pântec", "Dragi prieteni"), care a jucat un psihopat ubiytsu- Una Chaplin ( "Quantum of Solace", "Tabu") și Janet Montgomery ( „Downton Abbey "," Spațiul dintre noi "). Plumb de sex masculin, colegii suferinzi, taie din societate, efectuat Rafe Spall și Jon Hamm.

Parcela și actorii din prima jumătate a celui de-al treilea sezon al "Oglinzii Negre"

În noul sezon, rolul principal a început să fie încredințat nu numai actorilor britanici, ci și americanilor în proiectul "Black Mirror".

Sezonul 3 deschide seria nosedive, dedicat lumii în care numărul de „place“ depinde de poziția socială a persoanei. Personajul principal jucat de americanul Bryce Dallas Howard ( "Twilight. Saga. Eclipse", "Pete și dragonul său"). Prietena ei întruchipat pe ecran frumusetea britanica Alice Eve ( „Pentru a ajunge în top zece“, „Înainte de a ne despărți“), iar fratele mai mic clasat a jucat James Norton ( „Război și Pace“, „Flatliners“).

În a doua serie Playtest, dedicat testarea unui nou joc virtual, ucis în cele din urmă personajul principal, el a jucat fiul doi dintre vedete de film la Hollywood Kurt Russell si Goldie Hawn - Wyatt Russell ( „Pentru fiecare propriul său“, „Cowboys and Aliens“). negru oglindă

Al treilea episod al Shut Up and Dance spune povestea a modului în care oamenii devin ostatici șantajiștii on-line, forțându-le să facă lucruri teribile. Victimele rolul jucat de Alex Lowther ( "Jocul Imitație", "plecare") și Jerome Flynn ( "Game of Thrones", "Ripper Street"), în seria de "Black Mirror". Review-uri de mulți spectatori care au vizionat acest episod, îl descrie ca fiind cea mai plauzibilă pentru toate cele 3 sezoane.

Un pic asemănător complotului "Matricei" este seria a patra din San Junipero. În el, doi deținuți dintr-o casă de îngrijire medicală trăiesc o viață activă într-o lume virtuală în care sunt tineri și fericiți. data de lansare a oglinzii negre Rolul tinerilor în vârstă proiecții femei efectuate Gugu Mbatha-Raw ( „Frumoasa si Bestia“, „Jupiter Ascending“) și Mackenzie Davis ( „Prietenia si fara sex?“, „La gunoi“).

Cea de-a cincea serie de oameni împotriva focului arată cât de ușor este să manipulezi o creatură socială cu ajutorul mass-media. Principalele roluri în film au fost interpretate de Sarah Snook ("Time Patrol", "Steve Jobs") și Malachi Kirby ("Roots", "The Fallen").

Ultimul dintre episoade publicate până în prezent (urau în Nation) spune povestea a modului în care oamenii obișnuiți care respectă legea, aleși pentru victimele ucigaș hacker, nu ia în considerare acțiunea imorală, pentru că toată lumea face. In rolurile principale Faye Marsay ( "Doctor Who", "Game of Thrones") și Kelly Macdonald ( "Momeala Mireasa", "Braveheart").

Proiectul "Oglinda neagră": recenzii ale spectatorilor și criticilor

De la primul episod al imnului național, acest proiect a atras atenția în întreaga lume. Îi plăcea mai ales publicului chinez, care a primit cel mai mare număr de rating dintre toate proiectele în limba engleză, pe site-ul Douban.

Ediția binecunoscută a The Beijing News a numit proiectul "Apocalipsa lumii moderne", care, în ciuda disperării sale, este destul de adânc în conținut. Într-un alt articol din aceeași ediție, sa spus că oglinda neagră arată toată imoralitatea societății moderne.

Cel mai popular site-agregator de limbă engleză Metacritic a pus seria de televiziune la unul dintre cele mai mari ratinguri pe 82/100 pe baza a 23 de recenzii pozitive.

În ceea ce privește telespectatorii obișnuiți, iubitor doar pentru a vedea un film bun, au apreciat și "Black Mirror". Recenzile unor astfel de oameni, ca regulă, conțin laude pentru o poveste neobișnuită, precum și absența unor efecte speciale prea strălucitoare.

"Acesta este un spectacol pentru gândirea oamenilor care sunt capabili să analizeze și să tragă concluzii" - scrie în recenzii fanii proiectului. Cei mai mulți fani apreciază faptul că în fiecare poveste se ridică o mulțime de întrebări, dar răspunsurile gata la ele nu sunt date spectatorilor, lăsând în fiecare serie o finală deschisă.

Se spune că toate serialele de televiziune cu timpul deranjează fanii. Proiectul "The Black Mirror" este încă o excepție fericită față de această regulă tristă. El nu numai că nu renunță la pozițiile sale de mulți ani, dar, de asemenea, cu fiecare nou sezon dobândește noi fani.

Seriale TV "O mică lumină - în Candleford": actori, recenzii ale vizitatorilor la…Seriale TV "O mică lumină - în Candleford": actori, recenzii ale vizitatorilor la…
Actorul Donald Sumpter: biografie, fotografie. Cele mai bune filme și emisiuni TVActorul Donald Sumpter: biografie, fotografie. Cele mai bune filme și emisiuni TV
John Nettles: "Pure English Murder" și nu numaiJohn Nettles: "Pure English Murder" și nu numai