Actori ai filmului "Hoțul cărților". Recenzii ale filmului

Drama militară "Thief of Books", bazată pe povestea cărții lui australian Marcus Zusak, a fost foarte ambiguă. Vocile spectatorilor și criticilor au fost împărțite și reprezentate de întreaga gamă: de la extrem de negative la absolut admirat. Adaptarea pe ecran a romanelor, după cum știți, cazul este nerecunoscător, cu toate acestea, nu puteți evalua filmul doar pentru recenziile altcuiva. În plus, imaginea are o castă interesantă de actori, care vor fi discutate mai târziu.

Despre complot

hoți cărți actori de film recenzii ale spectatorilor

"Hoț de cărți" - un film (actori, feedback-ul publicului - pe), vag bazat pe romanul scriitorului M. Zusaka "Cartea Thief", care a fost pe lista de best-seller pentru versiunea «The New York Times» mai mult de 230 de săptămâni. pentru adaptarea filmului a cărții a preluat regizorul britanic Brian Percival, care a devenit faimos după ce a lucrat la seriile de televiziune "Nord și Sud" și "Downtown Abbey".

Evenimentele prezentate în film, originea în 1938, când Germania a fost în ajunul masacru, în curând toată lumea a căzut în haos. Voice-over, spune publicului că istoria tragică, aparține nimeni altul, așa cum îngerul morții, care a atras atenția la foarte tânără fată Liesel Meminger. Odată ajuns în familia Foster, ea învață să citească, iar cartea va deveni în cele din urmă principalul mijloc de cunoaștere a lumii ei și tot ce se întâmplă.

"Thief books" - filmul (actori și fotografii ulterior în articol) cu o atmosferă neobișnuită. Istoria războiului teribil și a destrămărilor destinate se manifestă prin ochii unei tinere fete. Copilul, chiar și în astfel de condiții teribile, rămâne un copil și tot ce vede el se vede prin prisma deschiderii, bunătății și naivității.

Actori ai filmului "Hoțul cărților": Sophie Neliss

Căutarea interpretului rolului principal a avut loc în întreaga lume. În cele din urmă, norocul a căzut pentru tânără actriță canadiană Sophie Neliss, care a fost aprobată în cadrul proiectului la 4 februarie 2013. La începutul filmării avea 13 ani, dar proiectul nu a fost debutul ei. În spatele umerilor lui S. Neliss participă la filmul "Domnul Lazăr". Sophie are o soră care a jucat, de asemenea, într-un film.

Personajul ei, Lizel Meinger, pare la prima vedere timid și ezitant. Intrând în noua clasă, ea arată puterea personajului, oprindu-se ridicolul colegilor. Părinții părinți îl învață pe fată să citească și din acest moment își începe iubirea de cărți.

actori cinematografi de film

Actorii filmului "Thief of Books" au fost premiate cu nominalizări la premii de prestigiu. Cu toate acestea, numai Sophie Neliss a ajuns la victorie și a câștigat un premiu la Festivalul de Film de la Hollywood și la Societatea Criticilor de Film Phoenix, precum și la Sputnik.

Jeffrey Rush

Un popular actor australian de cinema, teatru și televiziune, precum beneficiarul a numeroase premii, inclusiv „Oscar“. Telespectatorul, el este cunoscut pentru filmele „Shakespeare in Love“, „Shine“, „Discursul regelui“, etc. În imaginea a jucat rolul tatălui adoptiv Liesel -. Hans Hubermanna. Regimul nazist invadează viețile cetățenilor obișnuiți, chiar și cei care sunt foarte departe de politică. Hans, din fericire, a reușit să evite arestarea, dar el a căzut sub apel, în ciuda vârstei. O dată în față, el a revenit aproape imediat cu o comoție cerebrală, și, probabil, salvează viața lui.

hoti cărți actori de film

"Thief books" - un film, actorii în care sunt selectați în strictă conformitate cu cartea, care are o atmosferă specială. Evenimentele sângeroase din anii `40 merg în afara ecranului, ceea ce a provocat controversate recenzii ale criticilor de film.

Emily Watson

Actrita engleza de cinematografie si teatru a intrupat pe ecran imaginea mamei adoptive Lizel si a sotiei lui Hans-Rosa. Din primele minute ale filmului, ea face o impresie asupra privitorului unei femei inimii, nepoliticoase și chiar crudelor. Cu toate acestea, așa cum se dovedește că toate acestea sunt doar o mască externă care ascunde o inimă bună.

moviegoer intern actrita familiare pentru a lucra în filme precum "Breaking the Waves", "Cradle Will Rock", "Boxer", "My Pet Dinosaur", "Miss Potter". Acasă, în Marea Britanie, ea este cunoscută în primul rând pentru munca ei în teatru.

hoți cărți și actori de film

Max și Rudy

Nico Lirch și Ben Schnetzer sunt cei mai tineri actori din filmul The Thief of Books. După ce Lizel se mută în casa părinților adoptivi, prima persoană cu care se întâlnește este un băiat vecin, care imediat a devenit simpatic pentru ea. Rolul lui Rudy Steiner a fost interpretat de un actor aspirant din Germania, Nico Lirch. Fiind prieteni, ei petrec mult timp împreună, inclusiv să se alăture simultan în rândurile Tineretului Hitler.

Cu Max Liesel se cunoaște în timpul infamului Kristallnacht, când peste tot în Germania exista un pogrom, străzile erau împrăștiate cu cioburi de sticlă de vitrine. Protestul nazist a fost îndreptat împotriva evreilor. Rolul Mascului a fost ales de actorul american Ben Schnetzer. Lucrând în film pentru el a fost linia de start, mai ales el a fost amintit de public în următoarele proiecte: "Pride", "Warcraft" și "Snowden".

"Hoțul cărților" - un film, actori și roluri, scenariul și direcția cărora au primit recenzii destul de contradictorii ale criticilor și spectatorilor de film. Cea mai bine vândută carte pe care se bazează parcela, așa cum sa dovedit, nu garantează succesul de o sută la sută la box-office. Gama de recenzii este foarte bogată și conține atât declarații dure și critice, cât și pozitive. Sa spus că filmul pierde cartea, dar are dreptul să existe. Criticii au vorbit de asemenea despre moliciunea excesivă a imaginii, despre război ca și cum ar fi trecut prin partid, despre al doilea plan. Este mai mult un produs concentrat pe un public adolescent. Totuși, pentru a menține atenția tinerilor timp de mai multe ore este destul de dificilă, nu există suficientă dinamică.

hoți cărți și actori de film

Actorii din filmul "Thief of Books" au fost remarcați pozitiv. Dovada acestui fapt sunt nominalizările pentru premiile prestigioase, precum și coloana sonoră a filmului. Muzica pentru film a fost scrisă de John Williams. compozitor american și dirijor, este una dintre cele mai renumite și de succes nu numai la Hollywood, dar, de asemenea, în lume. Este suficient să menționăm faptul că el a creat muzica pentru filme precum „Superman“, „Jaws“, „Lista lui Schindler“, epic „Star Wars“, „Harry Potter“, precum și la patru jocuri olimpice. Compozitorul are cinci statuete „Oscar“ și are 50 de nominalizări pentru acest premiu de prestigiu, inclusiv pentru muzica pentru „Thief de cărți.“

Versiunea de ecran a romanului "Jane Eyre". Actorii filmului "Jane Eyre"Versiunea de ecran a romanului "Jane Eyre". Actorii filmului "Jane Eyre"
Filmul "The Beatles". Actori, roluri, complotFilmul "The Beatles". Actori, roluri, complot
"Trage-i": actori și complot"Trage-i": actori și complot