Filmul "Vysotka": recenzii ale publicului

Drama "Vysotka" este următoarea adaptare a operelor lui James Graham Ballard, un scriitor remarcabil britanic de la sfârșitul secolului al XX-lea. Anterior, romanele scriitorului au fost filmate de Steven Spielberg - "Imperiul Soarelui", și David Cronenberg

- "Accident de mașină". Apoi, proiectul de câteva decenii sa oprit. Chiar și odată, el se poziționa ca "nemișcat", ceea ce nu a împiedicat toți celebrul producător Jeremy Thomas să fie obsedat de el și să depună toate eforturile pentru a relua filmările.

sinopsis

Regizat de Ben Wheatley filmul „Skyscraper“ feedback-ul primit cea mai mare parte de susținere, în ciuda faptului că este împușcat în stilul unui aparat de fotografiat dezechilibrat și poveste încurcată, sărind în timp și fără milă. Imaginea are un rating R MPAA, chiar dacă toate pervertirea mentală, scene șocante de violență deghizat fler culturale, cu generozitate plin de film și citate muzicale.recenzii de film înalte

Sursă originală

Cartea același nume, sursa originală completează colecția scriitorului, se face referire în mod convențional ca trilogia de dezastre urbane. Trei complot roman complet fără legătură, unite printr-o temă și motivațiile personajelor de acțiune comună: un accident de mașină, o cădere (fizică și metafizică), izolarea forțată, în cele din urmă transformat într-un voluntar, vicii, sex, droguri, NTP și urbanizarea - pernicioasă lor influența asupra individului.

Banda a fost împușcată de un talentat regizor britanic Ben Wheatley, cunoscut de spectatorul seriei TV "Doctor Who" și de tragicomedia "Time! Doi! Trei! Die! ". Comentariile "Vysotka" despre film sunt amestecate, probabil, deci ratingul său de versiunea IMDb este destul de scăzut - 5.80. Prezentatorul, în opinia revizitorilor, absolută sistemul de relații reciproce caracteristice oricărei societăți, în timp ce răsturnarea fenomenelor obișnuite la nivelul absurdității: separarea în caste, legăturile de familie, sentimentele, religia.recenzii înalte ale filmului

Auto-distrugere în englezi

subliniind alegoric esența sistemului comunitar rău, metaforic vorbind de moralitate, autorul benzii reflectă bine viața a anilor `70, care tinde să nuanțe psihedelice de culori relevante pentru perioada de timp a hit-uri de muzică, simplitate în forme și siluete, haine la modă - cămăși dreptunghiulare, evazate pantaloni, jachete într-o cușcă. Filmul "Vysotka" critică criticii în comparație cu o serie de artă-fotografii în stilul anilor `70. cu perspective amuzante. Maniera regizorului a fost considerată a fi similară cu cea a lui Stanley Kubrick și Francois Truffaut, de asemenea, fanii anti-utopiei.filmul ridică recenzii critice

Descrierea filmului "Vysotka" înainte de citire nu recomandă, pentru a păstra intriga și a permite observatorului să compună independent o imagine a imaginii.

Evenimentele se desfășoară în 1975. Personajul principal, medicul Robert Lang (Tom Hiddleston), se stabilește într-un zgârie-nori, ale cărui locuitori sunt un model al societății viitorului. Aproape toate dintre ele sunt obsedat de personalitatea sa, sunt stilul de viață sybaritic, dar aparenta prosperitate este ascunsă în masă a problemelor nerezolvate. Așa-numitele boemienii (pseudo-elită), locuitorii din penthouse-uri superioare, conduse de arhitectul Anthony facilități Royal (Jeremy Irons) are in abundenta toate beneficiile civilizației. În același timp, proletariatul, care sa stabilit la etajele inferioare, este mulțumit să dea alimente. Un vecin al protagonistului, Richard Wilder (Luca Evans) intenționează să elimine bobina pe cale de a fi întâlnită inegalitate socială în clădire. O astfel de situație nu poate continua la nesfârșit într-o castă scăzută apare liderul, rezervă epuizat de răbdare, și pentru a începe micro-revoluții, care este sub forța de a distruge creat idila Royal. După cum devine clar, recenziile filmului "Vysotka" nu sunt denumite accidental proiecția societății moderne.film de mare revizuiri ale publicului

Dystopia lui Whitley

Toate recenziile și recenziile filmului "Vysotka" indică actualitatea și relevanța producției. Imaginea este plină de metafore caustice și exacte, aluzii la ordinea mondială de astăzi. Unele sunt servite telespectatorului, altele sunt în mod deliberat deghizate. Deci, spectatorul va trebui să activeze activitatea intelectuală, pentru a nu pierde o singură referință și o imagine importantă pentru poveste. Prin urmare, filmul "Vysotka" analizează privitorii uneori învinuiți pentru subevaluare, confuzie, prin definiția lor, imaginea este hipertrofată saturată de sensuri ascunse. O altă problemă importantă a proiectului Whitley este scenariul, pe care au lucrat dramaturgii Amy Jump și JG Ballard. Scriitorii percep banda cu evenimente și personaje, fără a sublinia apoteoza (catharsis culminant ușor de previzibil).recenzii și recenzii privind zgârie-noriile filmului

Feedback negativ

Filmul "Vysotka" revizuiește negativul care a fost distrus la nivele. judecătorii individuali au acuzat creatorii filmului este că acestea sunt săpat prea aprofundate, ca urmare a lăsa o gaură goală în cazul în care urma să fie legat complot. Operatorul Frumos pasaje joc profesionale Tom Hiddleston - doar o jumătate de bandă și a doua componenta sa, proiecția teoriei instinctelor asupra societății aspect eco-clasa lui Freud cauzează multe neînțelegeri și plângeri din partea criticii și spectatorii obișnuiți. Experții sceptice subliniază faptul că crearea Whitley în loc situat între definițiile „interesante“ și „inteligente“ a fost prins între „frumos“ și „amuzant“. Ca urmare, în loc de ostrosotsialnoy de ieșire imagine psihologică sa dovedit doar un film bun de inteligent Ben Wheatley. Apropo, munca operatorului Laurie Rose, proiectarea și instalarea Amy Salt sub controlul vigilent al lui Ben Wheatley a făcut o recenzenții negativ la minte pentru a face paralele cu proiectele Kubrick, și a demonstrat jocul Hiddleston determinat să compare caracterul său cu un caracter din „American Psycho“ de Bret Easton Ellis.descrierea filmelor de filmare înalte

Acționând Casting

Pentru a-și realiza proiectul, regizorul Ben Wheatley a atras culoarea actorilor britanici de film. Rolurile personajelor principale sunt interpretate de Tom Hiddleston, Jeremy Irons și Luc Evans. Actorii, recent împușcați exclusiv în blockbuster-urile de la Hollywood, au avut ocazia să-și arate talentul în satira socială, reîncarnate în personaje contradictorii. Deosebit de relevantă a fost schimbarea imaginii pentru Evans și pentru Hiddleston, care sunt cunoscute de o audiență largă pentru rolurile lui Dracula și Loki. Filmul "Vysotka" pe care rezidenții îl recomandă să-l vadă cel puțin din cauza unei schimbări a rolului acestor artiști. Evans și Irons apar în fața audienței în ipostaza antagoniștilor care ocupă diferite nivele ale scării sociale, deși trăiesc în același zgârie-nori. Hero Irons, un arhitect înalt, locuiește într-un apartament luxos, personajul Evans se află la parter într-un apartament modest.

filmul evidențiază recenziile negative

Totul nu este fără păcat

În ciuda părților excelente ale celor trei actori de mai sus, și, de asemenea, surprinzător de organică în imaginea personajului ei, noua prietena Lang Sienna Miller și inimile Elizabeth Moss, filmul "Heights", recenzii sunt certat pentru lipsa de personaje pozitive. Nu sunt a priori în bandă. Eroii se deosebesc cu străluciri luminoase pe fundalul general al ecranului vizual bacchanalia, dar situația nu se salvează. Niciun caracter nu încurajează spectatorul să simpatizeze sau să-și simtă comportamentul. Toți ca purtători de aroganță de nemernici grotești. O excepție nu a fost naratorul Robert Lang, care a pătat sufletul cu păcate. Deși în microcontextul povestirii lui Whitley, conceptul de "păcat" este relativ relativ.

Pilda clasică

Din nefericire, în spatele eroilor reflectorizanți, principala linie de poveste moare, iar pentru încercările autoritare de a egaliza modul capitalist al vieții cu degradarea societății, toate ramurile complotului sunt pierdute. De aceea, majoritatea telespectatorilor simpli, care culminează cu episoade ale benzii, nu percep cu respect și tremur de uimire, dar cu o ușurare considerabilă că totul sa sfârșit. Regizorii poziționează filmul ca un set moral intelectual moralizat, lipsit de un scenariu bine adaptat. Ben Wheatley, creând un model de film al societății moderne, a arătat cât de fragil și tinde spre autodistrugere.

De fapt, există o mulțime de poze despre astfel de subiecte, iar ideea în sine este departe de a fi nouă, însă în "Vysotka" se deschide cu un farmec întunecat de disperare. În acest caz, creatorii nu impun nici o anumită moralitate sau atitudinea lor față de subiect. Prin urmare, regizorul lasă în mod deliberat sfârșitul deschis, poate fi interpretat în două moduri: ca o epavă și ca mântuire.

Și florile de gheață uneori se topesc din dragosteȘi florile de gheață uneori se topesc din dragoste
Bale Christian - filmografia. Filme cu Christian Bale. Filmul "The Machinist" cu Bail…Bale Christian - filmografia. Filme cu Christian Bale. Filmul "The Machinist" cu Bail…
Roluri și actori: "Battle Horse" - filmul lui Steven SpielbergRoluri și actori: "Battle Horse" - filmul lui Steven Spielberg