Hermann Hesse, `Siddhartha`: conținut și recenzii

După roman Stepa Wolf

"Siddhartha" este probabil cea mai faimoasă lucrare a prozatorului german Hermann Hesse. Criticii critici îi atribuie o parabolă alegorică. În centrul narațiunii se află un tânăr brahmana, al cărui nume este pronunțat în titlu. Romanul a fost publicat pentru prima data in editura din Berlin in 1922.

Calea către "Siddhartha"

Hermann Hesse Siddhartha

Unul dintre cele mai renumite Scriitorii germani începutul secolului XX - Hermann Hesse. Siddhartha este al optulea său roman. Calea spre literatura mare a început în 1904, publicând "Peter Kamenzind". Un roman despre un literar de început care se mută dintr-un mic sat alpin din Zurich, încercând să-și găsească locul în lume. Într-un stil similar și următoarea lucrare a lui Hesse "Sub volan" - despre băiatul talentat Hans Gebenrath, care studiază într-un seminar de elită. În satul său natal nu se poate împrieteni cu nimeni, el se duce la elevii de fierărie, cu toate acestea, în final el pierde în circumstanțe ciudate. Mulți cercetători din Hesse cred că acest incident a fost o sinucidere.

În romanul "Demian" din 1919, pasiunea scriitorului pentru psihanaliză este exprimată în mod viu. De la această lucrare, Hermann Hesse se îndreaptă regulat spre această teorie psihologică. Siddhartha nu face excepție.

Un roman despre un tanar brahmana

Pentru acest autor, Hermann Hesse „Siddhartha“, conținutul care cucerește din primele pagini - o modalitate foarte bună de a transmite gândurile și ideile tale pentru cititor. Personajele principale - un brahman tânăr Siddharta și prietenul său apropiat Govinda. Ei își dedică viața căutării Atman. Atman - unul dintre conceptele cheie Filosofia indiană și hinduismul. Aceasta este esența veșnică, cea mai mare "Eu", care este în fiecare ființă umană și în toate ființele vii în principiu.

În căutarea adevărului

Hermann Hesse Siddhartha fb2

Siddhartha ia și această cale. Hermann Hesse îl face un cerșetor și un ascet, doar pentru a obține rezultatul dorit, crede el. Și însoțitorul său, Govinda, îl urmează. Pe drum, personajul principal începe să suspecteze că toate gândurile lui sunt greșite. Dar totuși face un pelerinaj la Gautama, dar nu acceptă învățăturile sale.

El crede că este imposibil să devină un Buddha, dând naștere influenței sau învățăturii cuiva. Căile de iluminare trebuie să fie realizate numai pe cont propriu, pe propria experiență. De aceea, el decide să-și facă drumul, în timp ce prietenul său Govinda se alătură ucenicilor lui Gautama.

Nu pierde aproape nimic

Cartea lui Siddhartha Hermann Hesse

După ce a părăsit Gautama, personajul principal încearcă să exploreze împrejurimile și frumusețea uimitoare a lumii înconjurătoare. Continuă să descrie călătoriile sale ulterioare Hermann Hesse. Siddhartha ajunge într-un oraș mare în care întâlnește o fată de virtute ușoară - Kamala. El îi cere să-i învețe arta iubirii.

Cu toate acestea, acest lucru necesită bani, și considerabile. Așa că intră în comerț. Datorită educației insuportabile și intelectului, el reușește să obțină succese, afacerile sale urcând în curând pe deal. Cu toate acestea, el a fost sceptic la început se referă la omul lumesc are nevoie de bani și de putere, chiar de asteptare o caracteristică ciudată de „oameni-copii.“ Cu toate acestea, în curând se plimba în lux și devine unul dintre reprezentanții lor. Insight protagonistului vine după mulți ani, el a amintit brusc, pentru ceea ce a început în acest fel și ceea ce este de a veni.

Înapoi pe drum

Siddhartha Hermann Hesse

În roman, o întorsătură bruscă, eroul său într-o nouă călătorie trimite Hermann Hesse. Siddhartha părăsește într-o zi conacul bogat, aruncă totul și lasă pe Kamala, care era însărcinată cu el (despre care nu știa).

Curând ajunge în râu, pe care deja îl traversă, când vagabonțul profețea întoarcerea lui. El este într-o stare mentală gravă, aproape moare, hotărând să se sinucidă și să se înece. Cu toate acestea, el este salvat, dar își dă seama că a fost prins doar roata lui Samsara. Acesta este un alt concept-cheie în filosofia hindusă, adică ciclul nașterii și morții în diferite lumi, limitat de karma unei anumite persoane.

Trezit din somn profund, Siddhartha descoperă fostul tovarăș Govinda, care acum mulți ani a ales învățăturile lui Buddha și la urmat. După ce a vorbit cu Govinda, autorul își scufundă eroul în meditație - acesta este dispozitivul distinctiv pe care îl folosește Herman Hesse. Siddhartha simte că a fost din nou la începutul călătoriei sale. Chiar mai conștient de faptul că cunoașterea altora nu este nimic, doar experiența personală este importantă.

În același râu de două ori

Siddhartha Hermann Hesse comentarii

După cum sa menționat mai sus, personajul principal revine la râu, care a trecut de mulți ani în urmă. Cartea sa "Siddhartha" dezvăluie în continuare despre noua sa cale. Hermann Hesse își redă din nou caracterul spre vagabondul Vasudeva. Ei devin colegi, trecând pe cei nevoiași prin bariera râului.

Vasudev joacă un rol important în roman, este cel care învață personajul principal al capacității de a asculta natura și de a învăța de la ea. În special, se îndreaptă spre râu.

Relația cu fiul

Mulți critici literari cred că acesta este cel mai bun roman al celor create de Hermann Hesse. „Siddhartha“, un rezumat al care poate fi găsit și ușor de citit, oferă o perspectivă în multe aspecte ale vieții umane, ci pentru a înțelege toate gândurile care sunt stabilite în lucrările autorilor eșuează. Principalele puncte rămân neclar. Este mai bine să citiți complet romanul.

Curând după evenimentele descrise, protagonistul îi întâlnește pe iubitul său cu fiul său, a cărui existență nu-l avea. Băiatul a fost numit la fel ca tatăl său, Siddhartha. Kamala moare tragic după o mușcătură de șarpe. Siddhartha încearcă să-i învețe pe fiul său o viziune calmă asupra lumii, totuși, un tânăr, răsfățat de viață în lux, nu acceptă această stare de lucruri.

Mult mai târziu, protagonistul își dă seama că el a făcut aceeași greșeală, care a dat vina anterior Buddha Gautama, - a încercat să trimită fiul său la calea cunoașterii, nu permite să realizeze toate propria lor experiență. În consecință, răspunsul negativ - fiul lui Siddhartha scapă înapoi în oraș bogat și de lux. Tata încearcă să ajungă din urmă cu el în primul rând, dar, în timp pentru a realiza că nu are rost, și eliberează fiul său de la influența lui.

Întrebarea este dacă el a făcut bine, eroul va fi chinuit de foarte mult timp, până când toate îndoielile se vor dizolva și nu-și va da seama că există înțelepciune. Mentor de data aceasta din nou favoarea barcagiul Vasudeva, el solicită din nou să asculte și să învețe de la natură, ceas râu, pentru a realiza că îl poartă. La urma urmei, este o entitate unică, în continuă schimbare în actuala și în același timp neschimbată, mereu același râu. Ca urmare, ferryman-ul lasă pe Siddhartha, mergând în pădure pentru ultima singurătate din viața sa, iar personajul principal își ia locul pe râul feribot.

Finalul romanului

Hermann Hesse Siddhartha epub

Și astăzi există mulți fani ai romanului "Siddhartha". Hermann Hesse a primit recenzii despre creația sa în timpul vieții sale. Discută această lucrare rămâne și astăzi. Mai ales finala lui.

Protagonistul se întâlnește încă o dată cu un prieten al tinereții sale Govinda, care acum mulți ani a trecut sub aripa lui Gautama Buddha. La sfarsitul vietii, Siddhartha si-a incheiat deja calatoria, iar Govinda cauta in continuare scopul si principala destinatie din viata lui. Apoi devine evident care dintre eroi a făcut alegerea potrivită cu zeci de ani în urmă.

Siddhartha transmite cu atenție tovarășului toate cunoștințele dobândite, adevărata esență a naturii lucrurilor.

Unic este produsul de a face ceea ce este prezentat Buddha, care devine în cele din urmă protagonistul însuși, nu numai cu partea sa luminat, dar, de asemenea, de la un om. Toate acestea sunt demonstrate de Hermann Hesse. "Siddhartha" .epub este unul dintre cele mai convenabile formate pentru descărcarea unei opere.

Pe ecranul mare

Hermann Hesse Siddhartha pdf

Directorii secolului XX nu au reușit să transfere această poveste unică pe ecran. Vrei să știi de ce pentru mulți este idolul lui Hermann Hesse? "Siddhartha" .fb2 - poate ajuta în acest sens. Acesta este formatul în care puteți citi cartea. Și poți alege un film pentru ea. În 2003, același nume a fost publicat în Argentina de Jorga Paloko. Cu toate acestea, cea mai faimoasă adaptare este opera lui Conrad Roux. Filmul a fost lansat în SUA în 1972. Principalul rol în film a fost realizat de Shashi Kapoor, fratele mai mic al actorului popular din Rwanda, Raja Kapoor. Apropo, Shashi a devenit primul actor al lui Bollywood, care a început să acționeze activ în filmele britanice și americane.

Filmul filmului repetă în multe privințe evenimentele descrise în carte. În același timp, nu se poate observa diferențele. Merită, de exemplu, să menționăm că imaginea se situează ca un film erotic. Relațiile Siddhartha cu un curtezan dezgustat Kamala a dedicat o mulțime de scene.

Ca rezultat, iubitul protagonistul moare, de asemenea, dintr-o mușcătură de șarpe, fiul părăsește tatăl său, nedorind să trăiască ca un pustnic, și un vechi prieten Govinda, întâlnirea Siddhartha la bătrânețe, conștient că numai el și cunoștea adevărata fericire, și-a găsit locul în această viață, a atins obiectivul dorit .

Mulți oameni spun că este ușor să găsești și să citești acest roman pe Internet. Hermann Hesse "Siddhartha" .pdf - aceasta este, probabil, cea mai optima alegere pentru citire.

Toți fanii acestui roman notează că autorul a reușit să se potrivească cu cele mai importante întrebări și răspunsuri despre această lume într-o singură lucrare. Și cartea nu ne face doar să ne gândim, ci ne dă pace și liniște, ne liniștește cu ideile și gândurile noastre. Romanul are o proprietate magic care nu se învață, și are sens pentru restul sufletului, se simt înțelegerea profundă a lumii din jurul nostru.

Cel mai uimitor lucru este că această carte, imboldată de gânduri și filosofia Estului, a fost scrisă de un autor german. Mulți oameni spun că citirea acestei parabole este necesară în buna dispoziție, încercați să înțelegeți ceea ce Siddhartha a simțit în drum spre o adevărată înțelegere a vieții.

În ciuda faptului că „Siddhartha“, precum celebrul „Alchimistul“ lui Paulo Coelho, mulți aparțin unui singur gen - o parabolă, totul aceeași lucrare în diferite clase de greutate, pentru fiecare vârstă și percepția lui. Dacă „Alchimistul“ este interesant și oarecum util pentru adolescenți, de „Siddhartha“ - o carte pentru cititorii mai mature, care este aceeași ca protagonist al romanului, a găsit adevărata lui chemare în viață.

Creativitatea Hesse după "Siddhartha"

În continuare, Herman Hesse a lansat, probabil, cel mai faimos roman al său - "Steppe Wolf". În această lucrare, se acordă o mare atenție temei artei. Autorul vorbește despre declinul culturii, în special al artei muzicale.

Aceasta este o lucrare fascinantă cu subtitlul "Notele lui Harry Garler (numai pentru cei nebuni)". Criticii fac de asemenea acest roman în genul parabolei. Personajul principal se află într-o profundă criză mentală. În acest moment, ochii lui veni peste teoria separării personalității umane în două părți: un om de moralitate morală și spirituală înaltă și animale, în special lupi. Eroul înțelege că personalitatea sa este mult mai complexă și mai complexă decât a imaginat anterior.

Hermann Hesse este unul dintre cei mai remarcabili scriitori germani care au primit recunoașterea mondială. În 1946 a primit premiul Nobel pentru literatură.

Herman: sensul cuvântului și traducerea luiHerman: sensul cuvântului și traducerea lui
Cine este el, "lupul de stepă" Hesse - un filozof sau un ucigaș?Cine este el, "lupul de stepă" Hesse - un filozof sau un ucigaș?