Filmul "Locust": recenzii ale spectatorilor și criticilor

Promițător tânăr director de interne Egor Baranov în primii săi 30 de ani, a reușit să creeze patru genuri diferite în Politica proiectului: doua comedie chernushnye „privighetoarea Robber“ și „sinucidere“, un thriller dramatic „Priest-san: Confesiunile unui samurai“, cu o distributie de ansamblu uimitoare (K. Hirayuki-Tagawa, IE Ohlobystin, P. Mamonov) și filmul „Lăcustele“, care analizează banda este menționată melodramă, ignorând cu încăpățânare creatori ai genului poziționate thriller erotic.film recenzii lăcuste

De la o mini-serie la un film de două ore

Practic toate recenziile filmului "Locust" (Rusia) menționează dificultățile care au apărut la etapa de producție a tabloului. Faptul este că istoria creării casetei este vagă. Filmarea mini-serie a avut loc acum doi ani, dar, ca urmare, din motive necunoscute publicului larg, a fost remodelat și transformat într-un film de lung metraj de două ore. Și creatura lui Baranov a fost "luată sub tutelă" de Alexander Tsekalo și Konstantin Ernst, ale carui genii de producatori se prezinta in mod activ recent pe televiziunea domestica. Imaginea a fost luată chiar și la Cannes, dar talentul lui Baranova și filmul "Locusts" au rămas neobservate și neprețuite. Recenzile producătorilor interni au prezis un rezultat similar, neacceptând decizia luată într-un producător de grabă.review-uri critice de crimă

O poveste de avertizare

Critica filmului "Locust" a fost cel puțin ambiguă. Recenzorii, sceptici cu privire la proiect, au explicat toate neajunsurile sale cu trecutul serial. Potrivit acestora, filmul a transformat un film de televiziune similare - luciu simultan, peste intorsaturi de situatii melodramatice prea totul este încărcat importante și prea prolix. Narațiunea benzii a fost considerată disonoasă monotonă. O poveste care atrage atenția asupra vicisitudinile pasiune fatală, împingând iubitorii de pe un drum alunecos, în care creatorii construit filmul „Lăcustele“ recenzii, specialiști in comparatie cu romane melodramatice moralizator de la sfârșitul secolului al XIX-lea. Unele surse de inspirație pentru autor au fost numite "Theresa Raken" Zola și "Lady Macbeth of Mtsensk" Leskov.

Plansul se întoarce și se întoarce

Criticii interni de film, analizând filmul "Locusts", comentarii despre complotul benzii rămase cel mai mult pozitive. Într-adevăr, intriga imaginii nu sunt prost adaptate, fiecare crimă comisă nu beneficiază eroii, agravează doar poziția lor deja precară, dezvăluind anumite circumstanțe.

Narațiunea începe cu faptul că povestea furtunoasă a unui tânăr din provincia Artem (Petr Fedorov) și stricat frumusețea capitalei Lera (Paulina Andreeva) este împărțit cu privire la dificultățile de zi cu zi: fata este într-un partener de afaceri al tatălui soției sale, și un tânăr nu este un suflet nu este altceva decât o motocicletă și o pereche de rime într-un notebook. După ce a ascultat cuvintele mamei, Lera se întoarce la Moscova și se căsătorește cu o persoană bogată. rvanuvshis Artyoma după iubit în Belokamennaya, cucerind de fading Madame Nouveaux (Ekaterina Volkova). Cu toate acestea, pasiunea nesfârșită continuă să le arde pe amândouă.recenzii despre filmul locust russia

Victima unui format de doua ore

Filmul "Locust" analizează spectatorii criticați pentru faptul că mesajul complot simpatic nu este desfășurat în procesul de depunere în întregime. Din nefericire, demonstrând lumea interioară a protagoniștilor, împrejurimile lor, creatorii fac totul prea superficial, în mod regulat, făcând clicuri în clișeuri stupide. Cele mai multe transformări cu adevărat importante ale personajelor sunt prezentate indistinct. Firește, autorii au trebuit să sacrifice foarte mult, conținând conținutul seriei în 118 minute de timp. Cu toate acestea, atunci când supraveghetorul privește cum un tânăr romantic intră în lumea grea a capitalei, transformându-se mai întâi într-o jucărie a unei bogate doamne și apoi într-un ucigaș calculator, este important pentru el să înțeleagă motivele pentru fiecare decizie a protagonistului. Vizitatorul nu are o astfel de oportunitate. Astfel de eșecuri narative nu sunt o problemă mare, ci se acumulează, ei strică impresia și nu încurajează să revizuiască filmul "Locust" de mai multe ori.review-uri pentru filme cu caruta

Probabil, este necesar să menționăm numeroasele scene erotice ale creației lui Baranov. Autorii, scoateți banda adezivă de pe pasiunea toate consumatoare, nu timid departe de nuditate, și alte detalii. În cadru, există un corp gol și nu numai în scene de plăceri carnale. În general, există o încercare a autorului de a se identifica cu câteva poziții realiste. Cu toate acestea, practic fiecare scenă erotică este prezentat cu o solemnitate identică - camera încet fiori în sus și în jos, pâlpâitoare cum ar fi culoarea chihlimbarului topit,-off ecran sunete mai tare o altă compoziție muzicală romantică. Dar când se demonstrează din nou în al șaselea, răbdarea spectatorului este aproape nici o sincronizare timp de două ore. Se pare nu prost și idei bune de bandă nu se dezvoltă în vigoare, și momente repetate pot fi dezamagi rapid publicul. Aceasta este imperfecțiunea filmului.review-uri de filme locustre ale filmului

verdict

Din păcate, declarația binecunoscută despre "Am vrut-o mai bine, dar sa dovedit ca întotdeauna" se potrivește prea mult proiectului concret. "Primul thriller erotic erotic" revendicat de producători nu a avut loc nici ca un "thriller", nici ca unul "erotic". Scenele franțuzești datorită măreției lor și nu ingeniozității nu sunt impresionante. Încercând să-i placă pe fanii unui thriller erotic, Baranov împrumută anumite scene din "Rușine", copiază estetica corpurilor în lumină lumini de neon Gaspar Noe. Drept urmare, a apărut o poveste melodramatică despre pasiunea și uciderea morală, foarte răsucite, nu complet fidele și prea monotone. Sfârșitul picturii, strângându-se într-un nod strâns, apropie scena finală sfâșietoare, care, în termeni generali, poate fi anticipată cu o jumătate de oră înainte de sfârșitul benzii. Cu toate acestea, din motive de justiție, este demn de remarcat faptul că filmul are câteva idei foarte frumoase și rating IMDb: 5,60, astfel încât acesta poate fi recomandat pentru vizionarea către fanii de noutăți din industria cinematografică internă.

Filmul "Locust": actori și roluriFilmul "Locust": actori și roluri
Totul despre stea: Steven MoyerTotul despre stea: Steven Moyer
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului