Filmul "Dezgustătorul opt": recenzii, regizor, distribuție, complot

Quentin Tarantino a devenit renumit pentru munca sa în filme, în care majoritatea personajelor sunt "băieți răi". Unul dintre cele mai izbitoare filme, care confirmă ceea ce sa spus, este "The Ghoulish Oight". Terenul acestei imagini în sine, însuși, a fost descris de Tarantino după cum urmează: o grămadă de ticăloși, încuiate într-o colibă, în spatele ferestrelor din care o viscolă și toată lumea în mână - un revolver. Cu toate acestea, fiecare personaj are propria sa poveste, și uneori două: adevărat și inventat. Acesta este motivul pentru care de-a lungul vizualizatorul de imagine, nu uita în sus de pe ecran, uitam de modul în care eroii, sau mai degrabă, „anti-eroi“, amintesc și literalmente salvat de nedreptățile mușca gâtul celuilalt.

Ghoulish opt recenzii

Quentin Tarantino

Filmul "The Ghoulish Oight" a fost lansat în 2015. În acest moment regizorul a avut deja 37 de premii, iar 47 de ori a devenit nominalizat la premiile cinematografice cele mai prestigioase. În plus, el a avut mai mult de 40 de filme în spatele lui, marea majoritate din care nu numai că au primit calificative ridicate de specialiști, dar, de asemenea, a avut un succes imens box office.

Este suficient să amintim că 6 picturi kotoryve au Quentin Tarantino ( „odiosului opt“ - ultimele opera sa), inclus în „Top 100 de filme“ de „FHM“ lista revistei. Printre acestea se numără „Pulp Fiction“, care a luat in clasament locul 1, „Reservoir Dogs“, cele două părți ale picturii „Kill Bill“ și imaginea „From Dusk Till Dawn“ și „True Love“.

Regizorul de la o vârstă fragedă a fost un fan ardent al vesticilor. Poate că acest lucru se datorează faptului că sângele tribului indian Cherokee curge prin vene. Sub impresia picturilor italiene despre cowboy și serifi, Tarantino a creat filmul "Django Liberated". Vorbește despre un sclav care, în general, începe să-și caute sclavul soției. Potrivit lui Tarantino însuși, el dorea să arate acele pagini din istoria americană, care erau foarte rar afișate pe ecran, și o făcea în genul "spaghetti western".

Filmul, în care regizorul a descoperit esența monstruoasă a sclaviei, a fost filmat în 2012. Pentru scenariul lui Tarantino i sa acordat un alt "Glob de Aur", iar al doilea "Oscar".

filmul

Filmul "The Ghoulish Oight": cum a fost creat

Anunțarea noii lucrări a lui Tarantino a avut loc în toamna anului 2013. Inițial, sa presupus că aceasta ar fi o continuare a "Django Liberated" occidentale. Cu toate acestea, câteva luni mai târziu, directorul a anunțat că refuză proiectul. Motivul acestei decizii a fost publicarea scenariului "Ghoulish Opt" pe Internet. Cu toate acestea, dorința de a face un film în care nu există un singur erou pozitiv a predominat, iar Tarantino a reluat lucrul la imagine. În același timp, el a spus că a schimbat sfârșitul pentru a păstra intriga.

Eliberarea imaginii în caseta de box din America de Nord a avut loc în 25 decembrie 2015 la 100 de locuri, iar filmul cu ecran lat a fost 1 ianuarie 2016.

Veniturile din imagine au însumat 155.760.117 dolari, în timp ce 44 milioane au fost cheltuite pentru crearea sa.

Plot: șir

Acțiunea picturii lui Quentin Tarantino "The Ghoulish Opt" se desfășoară după războiul civil din Wyoming. Pe una dintre drumurile sale se află o căruță care îl conduce pe John Ruth și pe ucigașul Daisy care a scăpat din închisoare. O mare recompensă este promisă capului femeii, iar "vânătorul de recompense" este sigur că va primi această sumă. Pe drum, Ruth selectează doi călători, inclusiv Chris Mannix, care sa prezentat ca un șerif și când începe o furtună de zăpadă, călătorii decid să o aștepte la han. Când echipajul ajunge la locul dorit peste noapte, se dovedește că proprietarii au plecat, lăsând casa să se uite după servitorul mexican, și el a admis vite miner peste noapte, un fost general al armatei confederate, cowboy și călău, calau.

rezultat

Cel mai interesant lucru din imagine începe când zăpada taie eroii din lumea exterioară și sunt în poziția de păianjeni închis într-un borcan închis. Imediat între Smithers și Warren, începe un conflict, deoarece generalul și negrul major au fost doar adesea dușmani pe câmpul de luptă. Ca urmare, ambii apuca revolverele, iar confederatul cade mort. Între timp, Daisy vede că cineva toarnă o otravă în oala de cafea. Pentru încântarea ei, Ruth și antrenorul său încep să scuipă sânge. "Bounty Hunter" acuză femeia de otrăvire și începe să o bată. Daisy smulge arma și împușcă pe Ruth, care moare. Un maghiar negru, cunoscut pentru corespondența cu Lincoln, dezarmează criminalul, forțează pe toți să se ridice împotriva peretelui, cu mâinile în sus și începe să afle cine poate fi otrăvitorul. Se pare că acesta este un Gage de cowboy. În filmare, Warren este rănit cu un glonț care zboară de sub podea, iar Mobray moare, după ce la rănit pe Mannix. După ce a ajuns la acest punct în complotul filmului "The Ghoulish Oight", regizorul și scenaristul Tarantino arată spectatorului evenimentele care au avut loc la han, în dimineața zilei precedente. Se pare că în acest moment, fratele lui Mobray, Bob, Gage și Daisy, Jody Domergue, a sosit acolo. Scopul lor era de a pune capăt și a elibera captivul lui Ruth. Pentru a face asta, au ucis proprietarii și cei care au fost în tavernă. Singurul dintre cei răniți de bandiți a fost generalul Smithers. În acest caz, Jody Domergue sa ascuns în subsol și de acolo a urmărit desfășurarea evenimentelor.

Apoi acțiunea revine la momentul împușcăturii, iar șeriful îl obligă pe fratele Daisy să iasă din pivniță. Majorul negru împușcă pe toți criminali și apoi îl închide pe criminal împreună cu șeriful. În final, ambii, sângerând până la moarte, așteaptă moartea.

Felul

"The Ghoulish Oight": actori și roluri

Pentru a participa la pictura sa, Tarantino a invitat actori care nu trebuie să fie introduși. Printre acestea:

• Oscar-câștigător Samuel L. Jackson este maiorul Markus Warren.
  • Jennifer Jason Lee, câștigător al premiului "Oscar" - Daisy Domergue.
  • Tim Roth, nominalizat la premiile Oscar și Globul de Aur - Osvaldo Mobray.
  • Kurt Russell, laureat al lui "Saturn" - John Ruth "The Hangman".
  • Walton Goggins, nominalizat la premiul Emmy - Sheriff Chris Mannix.
  • Michael Madsen, care a jucat în multe dintre tablourile lui Tarantino, este Joe Gage, cowboy.
  • Demian Bisher, nominalizat la Oscar - mexican.
  • Bruce Dern, câștigător al festivalurilor de la Berlin și Cannes, nominalizat la Oscar - generalul Sanford Smithers.
  • Channing Teitum, câștigător al premiului pentru filmul de tineret al companiei "Fox" - Jody Domergue și alții.

În plus, în spatele scenei, se aude vocea lui Tarantino, care acționează ca un narator. Cu toate acestea, el a decis să nu precizeze numele său în credite.

„Pirateria“

După cum am menționat deja, chiar înainte de începerea lucrărilor de pe tablou, scenariul fără permisiunea autorului său a fost publicat pe Internet. Astfel, intriga a fost distrusă, iar Tarantino a trebuit să vină cu o nouă dezbatere. Cu toate acestea, pirații nu s-au oprit acolo. Cu câteva zile înainte de filmul „odiosului opt“, a trebuit să meargă la închiriere, ea promokopiya, Andrew Kosove destinat (unul dintre compania Alcon Entertainment), a fost disponibil gratuit pe internet. Numai pentru prima zi a fost descărcat de mai mult de o jumătate de milion de ori. Sa dovedit că "răpirea" a fost organizată de faimosul "gang" Hive-CM8. În aceasta, ei s-au mărturisit imediat după premiera filmului și, de asemenea, i-au cerut scuze directorului. „Pirații“ au spus ca regreta ca au stricat premiera noului său de muncă, dar sunt conduse de dorința de a împărți filmul cu fanii de film, care nu își pot permite să meargă la cinema.

Filmul

Fapte interesante

Tarantino este un binecunoscut original și provocator. Îi place să inventeze detalii și să-și combine picturile cu ajutorul celor mai bune linii de poveste, pe care numai spectatorul foarte atent, familiarizat cu opera sa, îl poate vedea și înțelege.

În special, dacă vă uitați atent, puteți vedea țigările roșii de pe rafturile de pe banca Minnie. Această marcă inexistentă a fost inventată în urmă cu câteva decenii de către director ca semn de protest împotriva publicității în cinematografie. Asemenea țigări au fost fumate de eroii filmelor lui Tarantino "Kill Bill", "Pulp Fiction" și "Inglourious Basterds". Apropo, a dat această idee prietenului său apropiat, Robert Rodriguez, care ia forțat să folosească personajele picturilor sale "Planeta fricii" și "De la zgomot până la zori".

Între filmul "Ghoulish Opt" (recenzii vezi mai jos) și "Inglourious Basterds" există un alt link. Potrivit uneia dintre interviurile sale, Tim Roth, personajul său, Pete Hickox, este strămoșul direct al locotenentului britanic Archie Hickox din filmul lui Tarantino despre cel de-al doilea război mondial.

Feedback pozitiv din partea telespectatorilor

Este oarecum ciudat să aștepți să auziți răpirea despre imagine, al cărei nume sună ca "The Ghoulish Oight". Feedback-ul spectatorilor care au vizionat-o este foarte diferit. Trebuie avut în vedere faptul că o imagine este în principal a mers pentru a vedea ventilatorul fervent al lui Tarantino, deoarece are o armată antipoklonnikov destul de mare, care nu ar merge la cinema la film, în care titlul este numele său.

Deci, când se discută "Ghoulish Opt", recenziile tind să înceapă cu uimire la intrarea prea strânsă. Cei mai mulți spectatori subliniază faptul că mișcarea lentă a câmpiei acoperite cu zăpadă este prea lungă și nu este tipică pentru Tarantino. Cu toate acestea, evoluțiile ulterioare în casă, în cazul în care o companie diversă este forțată să se ascundă de viscol, plătesc așteptările fanilor scriitorului scenaristului.

Laudele speciale, judecând după recenzii, merită jocul aproape tuturor actorilor din film. Apropo, casting lor, de asemenea, a venit la public pentru a gusta.

Filmul lui Tarantino

Feedback negativ

Sunt foarte puțini iubitori de film care nu le-a plăcut filmul lui Tarantino The Ghoulish Oight. Puteți auzi chiar și feedback-ul, conform căruia a fost considerat lipsit de sens. Critica se confruntă cel mai adesea cu încețoșarea poveștilor personajelor, mai ales că din 8, numai șase se pot preface în acest grad într-o oarecare măsură. În plus, unii spectatori, "răsfățați" cu scenele de violență, cheamă ce se întâmplă pe ecran, provocând râs și nu luându-se în serios. De asemenea, puteți auzi acuzații împotriva regizorului, potrivit căruia el este mândru și împușcă un film, calculat doar pentru a impresiona pe "academicieni".

În ceea ce privește pictura lui Tarantino "The Ghoulish Oight", răspunsurile filmarilor și criticilor diferă de asemenea.

Bineînțeles, învinuirea câștigătorului Oscar este un ton destul de rău. Cu toate acestea, astfel de îndrăznețe care susțin că Tarantino nu mai este la fel ca înainte, sunt încă. Deși ar trebui remarcat: majoritatea experților susțin că le place filmul "The Ghoulish Oight". Revizuirea unui cunoscut critic american seamănă cu mult mai mult cu un "discurs pentru gloria lui Tarantino", iar în ultima lui lucrare se numește cel mai matur și mai matur. În plus, mulți experți consideră că Tarantino, în vârstă de 53 de ani, a reușit să spargă stereotipul de la Hollywood că cinematografia este arta tânărului.

muzică

Deoarece discutăm despre recenzii, ar trebui să spunem câteva cuvinte despre opera lui Ennio Morricone. Practic toți cei care au văzut imaginea, printre punctele forte, notează muzica scrisă de acest celebru compozitor. Lucrarea sa pentru filmul "Ghoulish Opt" (în dialoguri rusești, realizată destul de bine) a câștigat un Oscar pentru cea mai bună coloană sonoră. Unii critici au numit chiar și realizarea principală a imaginii 100% a lovit "muzica" Marikone pe seria video Tarantino. Mai mult decât atât, temele muzicale domină dialogurile și este mult mai substanțială.

Filmul lui Tarantino

Merită să te uiți la imagine

Dacă aveți o seară gratuită care nu are nimic de ocupat, chiar și în ciuda prezenței recenziilor negative, nu vă refuzați plăcerea de a urmări filmul "The Ghoulish Oight". Distribuția este foarte strălucitoare și, dacă nu vă place chiar scenariul, vă puteți bucura de jocul multor vedete de la Hollywood, care, ca de obicei, au fost pe primul loc, mai ales că au fost inspirați de Tarantino însuși!

Filmul "Joia de sânge". Actori și roluriFilmul "Joia de sânge". Actori și roluri
Filmul "Hartile oraselor". Actorii Nat Vulff și Kara DelevinFilmul "Hartile oraselor". Actorii Nat Vulff și Kara Delevin
Scoutul ultimelor băieți: actori și roluriScoutul ultimelor băieți: actori și roluri