Știri din 2015: lista, evaluarea, descrierea, recenzii și recenzii

Originalitatea, relevanța, caracteristicile specifice ale genului și un scenariu răsucit caracterizat prin filme noi 2015 Listă completate de bandă aventură, acțiune pictura, melodrama si mister thrillere sentimentale. Aceste filme doresc să fie revizuite de mai multe ori, primind o mulțime de emoții vii și impresii de neșters.

aventuri

Vorbind despre noutățile din filmul din 2015, vreau să observ lucrarea uimitoare Alejandro Gonzalez "Survivor" din Inyarritu. Imaginea, bazată pe evenimente reale, povestește despre evenimentele tragice care au avut loc în Occidentul Sălbatic în 1823. Protagonistul, care a interpretat magistral de Leonardo DiCaprio, încercând să supraviețuiască în natura aspră și rece de foame să se răzbune pentru uciderea fiului său. Filmul, care a primit trei premii Globul de Aur pentru cele mai bune film, masculin rolul și regia, precum și nominalizat pentru "Oscar" în diferite categorii, a primit o mulțime de laudă din partea publicului. Oamenii l-au numit profund, interesant și naturalist.

noutati produse noi lista 2015Filmele noi 2015, lista cărora este prezentată în acest articol, ridică adesea tema supraviețuirii. Filmul "Mad Max: Drumul furiei" nu face excepție. Spre deosebire de imaginea anterioară, acesta descrie lumea după Apocalipsă în cazul în care omenirea suferă de război mondial și criza petrolului. Persoana principală are nevoie nu numai să supraviețuiască în pustie, ci și să lupte cu soldați nemiloși. Printre filmele de aventură trebuie să evidențieze, de asemenea, thriller-ul „În inima mării“ despre călătoria tragică a navei vânătoarea de balene în ocean și o bandă fantastică „Ant-Man“ al eroului, capacitatea de a reduce la o dimensiune mică a unei insecte.

fantezie

Un mare număr de critici și public au primit știri despre distribuția cinematografică 2015: lista celor mai bune este condusă de mult-așteptatul episod al celebrului saga "Star Wars: Force Awakening". Evenimentele se desfășoară la 30 de ani după moartea împăratului și a lui Darth Vader. Existența galaxiei este amenințată: singurul Jedi care o supraviețuiește o poate salva. Pe ecran apar eroi vechi și toți preferați: Chewbacca, frumoasa Leia și Han Solo, care se alătură bătăliei. Filmul este nominalizat de cinci ori pentru Oscar: pentru efecte vizuale, sunet, editare și acompaniament muzical.

cinematografele din 2015O noutate in genul fanteziei a fost seria "Heroes: Revival", primul sezon din care a devenit disponibil pentru vizionare in ultimul an. Din păcate, publicul nu este foarte apreciat acum, principalul co-cu Jack Coleman, Zachary Levi, Robbie Kay și alți actori. Cu privire la continuarea telespectatorilor epice cult arata sceptic, dar, în același timp, da-i o șansă. Apropo, linia de complot a seriei se învârte în jurul mai multor oameni care au descoperit abilități extraordinare și extraordinare. Ei se confruntă cu cei care doresc să-și folosească abilitățile în scopuri rele și criminale.

Science Fiction

Printre picturile de acest gen, pozițiile de lider au fost luate de noile produse ale distribuției de filme din 2015, care au ieșit pe ecrane largi anul trecut. De exemplu, "Martian" este un film dramatic cu elemente pline de umor. Matt Damon a primit premiul Globul de Aur pentru rolul masculin al primului plan, filmul însăși a primit o statuetă pentru cel mai bun film din categoria "comedie sau muzical". Publicul ia plăcut, de asemenea, povestea astronauților, care a fost considerat mort și a plecat pe Marte. Un om încearcă să supraviețuiască, inventând pentru aceasta cele mai incredibile căi.

noua listă de filme 2015Dar imaginea "Jocuri de foame: Joke-mockingbird. Partea a II-a "nu a fost acceptată pe scară largă de către public. Oamenii obișnuiți, precum și examinatorii profesioniști nu a evaluat o nouă lucrare de Francis Lawrence, care spune povestea unei mișcări populare revoluționare împotriva forțelor Capitoliului. Același lucru este valabil și pentru noul episod despre societatea distopic în cazul în care a persecutat brutal individualitatea - „divergent, Capitolul 2: insurgenților.“ În același timp, filmul "Avengers: The Age of the Altron" are ratinguri ridicate. Povestea omenirii, care era pe punctul de a distruge și a cerut ajutor de la Răzbunători în lupta împotriva dușmanului, îi plăcea mult mai mult publicului.

film de aventuri

intrigi complexe și se transformă sunt diferite filme noi în 2015 - o listă a celor mai bune lucrări continuă „copil“ Spectrum Sam Mendes` 007“. Acesta este un thriller de aventură cu elemente ale unui film de acțiune și un detectiv. Principalul personaj James Bond, care a devenit un personaj clasic în cinematografia modernă, este în ajunul unei organizații criminale amenințătoare. În ciuda faptului că imaginea a jucat strălucit Daniel Craig, Nu se poate lauda cu premii speciale. "Globul de Aur" filmul a primit doar pentru cel mai bun cantec, în aceeași categorie a fost nominalizat la Oscar.

știri din lista distribuției de film din 2015 care a ieșitDestul de ciudat, dar majoritatea thrillerilor de anul trecut nu au apreciat publicul. Un rating destul de scăzut pentru filmele "Eclipse", în care a jucat Emma Watson și "Cine este acolo?" Cu Keanu Reeves în rolul principal. Chiar și actorii celebri nu au salvat poziția deplorabilă a acestor tablouri. Și în zadar. Filmele trebuie privite, deoarece diferă într-un complot complicat și neordonat. Apropo, primul film spune despre abuzul sexual al unei fete. În procesul de investigare, detectivul implică treptat mistere oculte și ritualuri satanice. Cea de-a doua imagine povestește despre torturile sofisticate și despre batjocurile de neconceput la care arhitectul a fost supus, adăpând pentru noapte două fete nefamiliare.

dramă

Regizorul Quentin Tarantino a reluat, de asemenea, noutățile distribuției filmului în 2015: lista continuă cu imaginea "The Ghoulish Oight". O distributie stralucita de scenariu interesant si atmosfera sinistra a facut treaba - imaginea a venit în minte nu numai admiratorii creatorului său, dar și alte categorii de telespectatori. Filmul spune despre un grup de oameni care sunt blocați într-un magazin abandonat din cauza unei furtuni de zăpadă. În această companie destul de colorată, este prinsă o persoană care reprezintă o altă persoană. Ce sa încheiat, puteți afla dacă vă uitați la fotografia de trei ore a lui Tarantino.

știri din lista de distribuție a filmului din 2015Comentarii destul de bune și filmul "Creed: Legacy of Rocky". Sylvester Stallone a jucat rolul legendarului Balboa, care îl pregătește pe fiul vechiului său rival. Tânărul tânjește să învețe de la un mentor înțelept, dar Rocky nu este în mod special doresc să se întoarcă la hobby-ul trecut - chiar și ca profesor. Mai mult decât atât, printre imaginile dramatice ale 2015 rolă poate fi „urs“, bazat pe o poveste adevarata despre istoria mediumuri care au fost în măsură să prevadă criza economică. În schimb, filmele "Defender" și "Regina deșertului" nu au câștigat recunoașterea unui public de masă.

melodramă

Noile filme din 2015, ale căror liste continuă poveștile pe tema iubirii, nu au adus mereu admirația publicului. Mulți dintre aceștia au eșuat la box-office. De exemplu, "Cinci nuanțe de gri" - o imagine despre predilecțiile sexuale ale bogatului frumos, care încearcă să învețe toate înțelepciile plăcerilor carnale unui student fără experiență. Publicul scrie în comentariile filmului că este plină de pietre și plictisitoare. Opinii negative negative atât ale spectatorilor, cât și ale criticilor despre filmele "Cote d`Azur" și "The Girl from Denmark". În inima primului film, împușcat de faimoasa Angelina Jolie, povestea unei relații dificile a unui cuplu căsătorit, în al doilea - o poveste reală despre primul om din lume care a decis să se supună unei operațiuni de schimbare sexuală.

știri din lista de distribuție a filmului rusesc din 2015În schimb, o mulțime de comentarii pozitive sunt asociate cu melodrama "Brooklyn". În centrul plotului se află fată Ellis, care merge pe continentul american în căutarea unui loc de muncă. Își părăsește localitatea irlandeză și se stabilește în Brooklyn. O femeie poate scăpa de nostalgie, se bucură de libertate. Era chiar norocoasă să găsească un om bun. Se pare că totul este perfect. Dar știrile tragice din patrie nu numai că pun în pericol planurile, ci și soarta eroinei. Fata se întoarce acasă și se îndrăgostește din nou. Acum trebuie să facă o alegere serioasă și responsabilă: între bărbați și continente.

militanţii

Cineva a plăcut cu adevărat noutățile din distribuția cinematografică 2015. Lista filmelor care au găsit recunoașterea spectatorului începe cu partea a șaptea mult așteptată a "Forsage". Încă o dată suntem convinși că nu există limită de viteză. În film, spectatorul excită și surprinde aventura pe roți, plină de căldura deșertului arab, milioane de dolari și scene care îi urmăresc pe ticălosul inteligent. Filmul "Mission Impossible: The Trib of Outcasts" a fost, de asemenea, pe partea de sus. Tom Cruise bewitches cu îndemânare și acționează. Personajul său încearcă să prevină o serie de atacuri teroriste. Scopul principal al bandiților este de a stabili o nouă ordine în lume.

noutăți ale cinematografiei 2015 cele mai anticipate filmeDin păcate, prezența în film a actorului legendar nu este întotdeauna o garanție a succesului filmului la box-office. De exemplu, apariția lui Arnold Schwarzenegger în următorul "Terminator" nu a salvat filmul de critici. Publicul nu a continuat sub numele de "Genesis", numindu-l inutil și neinteresant. În ceea ce privește parcela, este construită în jurul călătoriei sergentului Kayla Reese în timp. În 1984, el a trimis liderul rezistenței - crescut de John Connor. Scopul este de a găsi noi aliați, de a salva Sarah, schimbând astfel viitorul.

Desene animate

Printre acestea se numără și noutăți ale cinematografiei din 2015. Cele mai anticipate filme de personaj animat sunt "Minions". Caracterele principale sunt niște minioni galbeni. Acestea au existat din momentul creării lumii, evoluând treptat de la organismele unicelulare. Acum, nerăbdări mici merg la New York în căutarea unor noi aventuri. Un alt desen animat - "Monsters in vacation 2" - a mers pe ecrane mari in ultimul an. O altă poveste despre Contele Dracula și familia lui a plăcut cu adevărat publicului, care a numit distracția și instructivitatea.

noutati produse noi lista 2015Printre alte lucrări de primă clasă pot fi identificate "Puzzle" - o capodoperă de la compania Disney. Filmul a primit premiul Globul de Aur în categoria de animație. El pretinde că este un Oscar cu o nominalizare similară și poate fi, de asemenea, premiat pentru cel mai bun scenariu. "Puzzle" invită privitorul în cea mai misterioasă lume - adâncimile conștiinței. Personajul principal - elevă de 11 ani în capul meu care trăiesc cinci emoții umane de bază: furie, teamă, bucurie, tristețe și dezgust.

Cinema cinematografic

Nu uitați de noutățile distribuției de filme rusești în 2015. Lista începe cu filmul "El este un dragon", care ne duce în lumea zână a frumoaselor prințese și monștri cruzi. Șarpele teribil îl răpește pe tânără prințesă Miroslava și o duce în castelul ei. Acolo ea uită de casă și de mire, să se familiarizeze cu frumosul Arman, fără să știe cine este cu adevărat. Adevărul amar se va deschide până târziu: e înfricoșător și greu de iubit. un alt Melodrama rusă, eliberat în chirie - "Treizeci de întâlniri". Principala eroină Dasha - fata nefericită - încearcă să-și găsească propria fericire. În termen de o lună, ea merge în fiecare zi la întâlniri cu bărbați diferiți, crezând că a doua jumătate va fi cu siguranță găsită. Un film vesel și nepretențios.

O altă poveste de benzi desenate - "Vocile unei țări mari" - povestește despre viața oamenilor talentați din regiunea care vin în capitală pentru a participa la spectacol și pentru a vorbi despre realizările lor. Dar luminile ieșesc, dar viața trebuie să continue. Eroii suferă multe teste, mergând într-o echipă unită și unită. Ca și alte noutăți din filmul din 2015, această imagine povestește despre prietenie și trădare, ura și dragostea, suișuri și coborâșuri. Asigurați-vă că aveți timp și vedeți fiecare film de mai sus. Mulți dintre ei erau susceptibili de critici: în ciuda acestui fapt, fiecare film este original și în felul său uimitor.

Filmul "Carol": recenzii, povestiri, actori și roluriFilmul "Carol": recenzii, povestiri, actori și roluri
Actorii americani din "Setul de minciuni" (film)Actorii americani din "Setul de minciuni" (film)
Filmul "De la mașină". Actori și roluriFilmul "De la mașină". Actori și roluri