Review-uri "Fii frică de mersul mort": gen, actori și personaje

O altă serie despre apocalipsa zombie a fost un dar neașteptat pentru fanii "Walking Dead" de la creatorii săi. Teleproject, primul sezon din care a fost lansat în 2015, a primit recenzii foarte mixte de la spectatori și critici. "Fii frică de mersul pe jos" - spectacolul, de la prima serie a reușit să-și însușească atât fanii, cât și cei care hrănesc. Articolul citează argumentele ambelor.

Genul și povestea

Seria "Walking Dead" a oferit spectatorilor ocazia de a observa lumea în care a apărut apocalipsa zombie, iar câțiva supraviețuitori prin toate mijloacele încearcă să supraviețuiască. Un nou proiect TV despre zombi vă permite să vedeți primele zile de răspândire a epidemiei. Audiența spectacolului va putea viziona viețile oamenilor obișnuiți, care se vor prăbuși peste noapte.

recenzii se tem de mersul pe jos mort

În mijlocul acțiunii va fi un profesor de școală obișnuită Manava Travis și prietena viața lui Madison rupte în mod grosolan din lumea lor familiare și obligate să se și copiii lor salva, treptat, obisnuirea cu noua realitate. Dramă, thriller, groază - genurile la care aparține spectacolul fascinant "Fear the Walking Dead".

După cum sa menționat deja, noul proiect TV a primit feedback pozitiv și negativ. "Fii frică de mersul pe jos" - o serie care a dezamăgit audiența, care a visat să știe motivele care au dus la răspândirea epidemiei. Creatorii au lăsat din nou subiectul scenelor, lăsând publicului să-și construiască propriile presupuneri. Dar fanii "Walking Dead" au avut ocazia să vadă primele zile ale apocalipsei zombie, care a fost apreciată de mulți dintre ei.

cliff curtis

Ce alte avantaje ale seriei indică spectatorilor care lasă feedback pozitiv? "Fii frică de mersul pe jos" - spectacolul, potrivit multor fani, are o atmosferă unică. Nu există o disperare aici, așa cum se întâmplă în universul "Walking Dead", ci o speranță că eroii proiectului de televiziune nu s-au despărțit încă. Lumea se prăbușește în fața ochilor lor, dar personajele centrale nu încetează să mă conving că toate problemele sunt temporare și se vor face față cu ei, dacă vor continua să lupte.

Argumentele convingătoare sunt exprimate de persoanele care lasă comentarii negative. "Fii frică de mersul mort" - o serie în care există prea multe personaje clișeu, dacă aveți încredere în opinia lor. Mulți spectatori nu-i plăceau o astfel de mișcare standard, cum ar fi apariția la sfârșitul primului sezon a unui bărbat într-un costum cu un plan misterios, prezența în spectacol a unor militari răi, împrăștiați, paranoici. Astfel de tipuri, după cum cred adversarii show-ului, sunt prea frecvente în serialele moderne.

Personajele principale ale „Walking Dead“ (Rick, Shane, și multe altele) sunt în măsură să se ocupe de o armă, posedă abilitățile de arte marțiale, cu alte cuvinte, gata pentru apocalipsă, în cazul în care nu moral, fizic. Câteva alte personaje centrale prezintă audienței o serie de "Fear Afraid of Walking Dead". Actorii sunt aleși astfel încât nimeni să nu se îndoiască de faptul că eroii lor sunt oameni obișnuiți care consideră că este dificil să supraviețuiască într-o lume lovită de o epidemie misterioasă.

O astfel de decizie a creatorilor seriei a găsit atât suporterii cât și adversarii. privitori sentimentul negativ cred că uitam cum să lupte pentru viața oamenilor obișnuiți, ceea ce face în mod constant greșeli și pune un pericol mortal tine si cei dragi, plictisitoare. Fanii proiectului TV, dimpotrivă, cred că acest lucru le distinge de "Walking Dead", unde majoritatea personajelor știu imediat cum să tragă și să lupte.

Cliff Curtis și eroul său

Cadre didactice Travis - unul dintre personajele centrale ale seriei. Creatorii au considerat mai mulți candidați pentru rol, ca urmare a lui Cliff Curtis. Actorul joacă o persoană obișnuită care predă copiii englezi în lume "înainte de apocalipsă". Travis are o fostă soție și fiu care îl urăște pe tatăl său pentru abandonarea familiei sale.

Nu totul a mers fără probleme și într-o nouă familie: fiul prietenei viața lui Madison - un dependent de droguri, care au în mod constant să se retragă din situații dificile. Cu toate acestea, toate problemele se retrag în fundal atunci când răspândirea epidemiei conduce la dispariția treptată a lumii familiare.

Mercedes Mason

Cliff Curtis susține că i-a plăcut imediat caracterul său. Actorul a fost fascinat de ideea de a juca un om care este forțat să facă fapte eroice, fără a avea calitățile necesare pentru asta. Travis este forțat să se adapteze la lumea din jurul lui și să se schimbe cu el, dar în el trăiește și dorința de a ajuta oamenii.

Cliff vine dintr-o familie din Noua Zeelandă Maori. Sa născut în 1968 în Noua Zeelandă. Star actor de stat câștigat cu mult înainte de lansarea seriei. Spectatorii îl pot aminti pentru filme populare precum "Die Hard 4", "Hell", "Lord of the Elements".

Cine a jucat Madison

Dacă actorul căuta destul de mult rolul lui Travis, atunci cu candidatura actriței, care va juca soția sa Madison, creatorii spectacolului "Fear The Walking Dead" au fost determinați aproape imediat. Alegerea a căzut pe fermecătorul Kim Dickens, care poate fi văzut în multe emisiuni populare de televiziune. Cele mai izbitoare roluri au fost actrița în proiecte precum "Staying Alive", "House of Cards" și "Fiii Anarhiei". Anul nașterii stelei este 1965. Kim este din Alabama.

alicia debby carey

Madison Clark este un psiholog școlar și o mamă singură crescând un fiu și o fiică. Afacerea ei cu colegul Travis a început după divorț și în curând iubitorii au început să trăiască împreună. Viața lui Madison nu era neclară până la începutul apocalipsei. Principala ei problemă era fiul lui Nick, dependent de droguri. De asemenea, Clark era îngrijorat de datoriile legate de împrumuturi și de certurile ocazionale cu soțul ei. Desigur, toate acestea au încetat să pară importante odată cu apariția epidemiei.

Kim Dickens este convinsă că personajul ei este unul dintre cele mai strălucite personaje din spectacol. Este Madison care își asumă în mod constant rolul de lider, având grijă de salvarea familiei. Ea este capabilă de acțiune decisivă, învață repede să supraviețuiască în lume după apocalipsă, să lupte cu zombie și alte persoane supraviețuitoare.

Frank Dillane și personajul său

Nick - adolescent, din cauza problemelor din familia dependente de droguri. La începutul spectacolului toate gândurile sale sunt dedicate problema de a găsi o nouă doză, iar pentru aceasta el este gata să ia orice acțiune, inclusiv și în afara legii. Cu toate acestea, eroul are o minte limpede, abilitatea de a naviga rapid situația, supraviețui în condiții extreme. El este primul care realizează că oamenii infectați sunt morți, nu bolnavi. De asemenea, simpatia este cauzată de calități precum optimismul și un simț al umorului.

vă fie frică de a umbla actorii morți

Nick - un erou care îi place aproape tuturor fanilor seriei "Fii frică de mersul pe jos". 2 sezon al seriei permite actorului să demonstreze în mod clar cele mai bune calități ale personajului său, caracteristicile negative ale lui Clark merg la fundal.

Rolul a fost dat unui tânăr actor Frank Dillane, născut în 1991 în Marea Britanie. Participarea la serie este departe de a fi prima realizare profesională a lui Frank. Publicul ar putea fi amintit de actori în filme precum "Harry Potter și Printul Semipur" și "În inima mării". A jucat, de asemenea, în proiectul popular de televiziune "Opt simț".

Alicia Clarke

Alicia Debnem-Carey este o actriță care a jucat în seria Alicia Clark, fiica lui Madison și sora lui Nick. Fata, născută în 1993 în Australia, nu a făcut seria bine cunoscută "Fii frică de mersul pe jos". Până în momentul în care primul sezon al emisiunii a avut deja fani care au venit să iubească Alicia ca conducător mândru de token-uri de la proiectul de televiziune senzațional „o sută.“

kim dickens

Actrita în toate interviurile povestește cât de dificilă este pentru ea să treacă de la rolul reginei de luptă Lexa la imaginea blândă a lui Alicia. Eroina ei este o școală obișnuită, absolut inadecvată pentru lupta pentru viață într-o lume plină de epidemii. Suferă din cauza pierderii tipului ei iubit, care era printre victimele unui virus mortal. Alicia a dorit întotdeauna să scape de ocupat Los Angeles, acasă la familia ei, dar exodul forțat din oraș cu rudele, nici acasă, în care puteți merge înapoi, nu-i plac.

Chris Manava

Alicia Debnem-Carey nu este singura care a primit rolul de personaj slab. Chris Manava, fiul lui Travis de la prima lui soție, jucat de Lorenzo James Henry, se simte de asemenea pierdut în lumea nouă.

Chris este un elev școlar obișnuit, un adolescent complex, supărat pe tatăl său, care a părăsit familia și a trăit cu o altă femeie. Ca urmare a morții unei mame care a devenit victima unui zombie, el este forțat să rămână cu tatăl și noua sa familie și cu ei să fugă din oraș în căutarea unui adăpost. Experiențele îl fac treptat pe tipul nebun, începe să facă lucruri ciudate, înfricoșându-i pe tovarășii săi.

fi frică de mersul pe jos 2

Chris a jucat rolul lui Lorenzo James Henry, un actor american născut în 1993. A fost datorită seriei "Fear the Walking Dead" că a devenit cunoscut publicului. Înainte de aceasta, tânărului ia fost atribuită în principal rolurile episodice, de exemplu, el poate fi văzut în filmul "Star Trek".

Familia Salazar

Mercedes Mason este o actriță puțin cunoscută din Suedia, care sa născut în 1982. În serie, fata a primit rolul lui Ophelia Salazar, fiica imigranților din El Salvador. Fuga din țara lor natală a părinților lui Ophelia a fost forțată de războiul civil. Fata sa născut în Statele Unite, vorbind în egală măsură engleza și spaniola. În primele zile ale apocalipsei, își pierde mama, suferința suplimentară a lui Ophelia provoacă vestea trecutului întunecat al tatălui său. Împreună cu familia Madison și Travis, ea și tatăl ei fug din Los Angeles, care a captivat zombi.

Ecranul "tatăl" Mercedes Mason - Ruben Blades. Eroul actorului este Daniel Salazar, un nativ din El Salvador, care a servit odinioară în notorii "Squadron Death". Din întreaga echipă, numai el știe cum să se ocupe bine de arme, aplică cu succes abilitățile unei vieți trecute, pentru a obține informații de la inamici. Scopul principal pe care îl stabilește Daniel după moartea soției sale este de a-și salva fiica iubită.

Alte caractere

Desigur, nu toate personajele interesante enumerate mai sus sunt enumerate mai sus, pe care publicul din seria "Fii speriat de mersul mort" va fi capabil să se întâlnească. Actorii care au jucat Strand și Lisa, fosta soție a lui Travis, merită, de asemenea, atenție.

Strand este un străin misterios pe care Nick îl întâlnește în timpul șederii sale în tabăra de refugiați. El are un plan de a ieși din Statele Unite, detalii despre care totuși refuză să-i dedice companionilor săi ocazionali. Strand a fost jucat de Coleman Domingo.

Liza Manava este fosta soție a lui Travis și mama lui Chris, care este prezentă doar în primul sezon. Ea este o asistentă care, mai presus de toate, îi ajută pe oameni. După moartea mamei, cu psihicul lui Chris, lucrurile teribile încep să se întâmple.

Urmăriți sau nu urmăriți

Seria "Fear Dead Walking" merită să fie vizionată? Fiecare persoană va putea lua această decizie în mod independent, după ce sa familiarizat cu prima serie a spectacolului. Opinii despre proiectul TV spun că evenimentele câștigă ritmul treptat, introducând încet publicul în lumea apocalipsei și cunoașterea personajelor principale. Cu fiecare serie există mai multe scene spectaculoase și răsturnări neașteptate de complot, există noi ghicitori în seria "Fii frică de mersul pe jos". 2 sezon devine și mai dinamic.

Cum să eliminați "The Walking Dead": caracteristici și fapte interesante despre serieCum să eliminați "The Walking Dead": caracteristici și fapte interesante despre serie
Jocul "Walking Dead": trecerea și tactica joculuiJocul "Walking Dead": trecerea și tactica jocului
Apocalipsa zombie: hărți Minecraft, servere și alte jocuriApocalipsa zombie: hărți Minecraft, servere și alte jocuri