Seria `Walking Dead `: recenzii, actori și roluri

În 2010, primul sezon al emisiunii a fost prezentat publicului, o poveste despre modul în care oamenii încearcă să supraviețuiască în condițiile din cele veni apocalipsa. Aceștia sunt forțați să lupte împotriva zombilor care au inundat planeta. În octombrie 2016, fanii așteaptă deja cel de-al șaptelea an al filmului iubit Walking Dead. Opinii ale emisiunii sunt atât pozitive, cât și negative, acesta din urmă de multe ori lasa fanii serie de benzi desenate cu același nume Kirkman plecare semnificativ nemultumit de scenariul „original.“ Cu toate acestea, evaluările ridicate ale proiectului TV arată că va trăi mult timp.

Câteva cuvinte despre complot

"Walking Dead" - o serie de televiziune, ale caror personaje principale nu sunt zombie deloc. Personajele principale sunt oameni obișnuiți, care au fost loviți de epidemia care a lovit planeta și le-a lipsit de lumea pe care o cunosc. Mai mult de 90% din populația lumii a devenit zombie, puțini supraviețuitori sunt forțați să lupte pentru supraviețuire, unite în grupuri.

plimbari moarte recenzii

Un astfel de grup, condus de Rick Grimes, fost ofițer de poliție, călătorește în zadar încercând să găsească un loc sigur. Pe drum, fugarii trebuie sa lupte nu numai cu zombi, ci si cu alti oameni care au reusit sa supravietuiasca dupa raspandirea epidemiei. Acestea din urmă sunt adesea mult mai periculoase, deoarece în lume după apocalipsă, legile nu mai funcționează. Nici un membru al grupului nu are imunitate față de moarte, pierdere de rude și prieteni, cum va putea vedea publicul.

"Walking Dead" - o serie de televiziune, complotul căruia este preluat din faimoasa serie de cărți de benzi desenate de autor Robert Kirkman. Cu toate acestea, pe măsură ce evenimentele se desfășoară, scenariul se estompează de "originalul", ceea ce provoacă nenorociri între mulți fani.

Andrew Lincoln și eroul său

Rick Grimes - unul dintre personajele principale ale spectacolului senzațional, un lider gata pentru orice acțiune în numele salvării grupului său, printre al căror participanți sunt fiul și fiica sa. Înainte de apariția apocalipsei, personajul jucat de actorul fermecător Andrew Lincoln, a fost ofițer de poliție, a locuit împreună cu familia sa într-un mic oraș. După înfrângerea planetei de epidemia virusului, a fost forțat să conducă un grup de supraviețuitori, încercând să-și salveze soția și copiii de la moarte.

stevenen en

La începutul seriei, Rick apare în fața audienței ca un calm, inteligent, care nu se retrage din propriile sale principii de om. Cu toate acestea, pe măsură ce evenimentele se desfășoară, personajul devine agitat, începe să comită acte neobișnuite pentru el mai devreme. Andrew Lincoln susține că este mai dificil pentru el să joace eroul său, deoarece el este forțat să arate schimbări în caracterul său. De asemenea, actorul spune că filmarea în seria "Walking Dead" la salvat de la a fi nevoită să meargă la sala de sport. Rolul fostului polițist, luptând în mod constant cu zombi, și astfel asigură volumul de muncă necesar.

Rick Grimes este cel mai faimos personaj al tuturor celor pe care Lincoln le-a jucat până acum. De asemenea, interpretul rolului poate fi văzut în imaginile "Heartbreaker", "Real Love".

Cine a jucat pe Laurie Grimes

Laurie Grimes este un alt personaj viu al proiectului senzațional "The Walking Dead". telespectatorii turistilor despre acest personaj au fost atât de negativ încât creatorii seriei a trebuit să „omoare“ mai devreme decât o face în benzile desenate Kirkman. Laurie urma să moară în timpul atacului asupra închisorii, care pentru două sezoane a părăsit grupul lui Rick din armata guvernatorului. Cu toate acestea, în film, doamna Grimes a murit la naștere, după ce a produs o fată.

mers pe jos mort sezonul 9

Sarah Wayne Callis este o actriță care a jucat soția lui Rick și a mamei copiilor săi. Personajul ei a provocat conflictul lui Grimes cu prietenul său din copilărie, Shane Walsh, care a condus la uciderea acestuia din urmă. Sarah și-a prezentat personajul ca pe un adevărat "splinter", care intervine în mod constant în chestiuni care nu o privesc, punându-i soțul și întreaga grupă într-un pericol mortal. Moartea ei în seria pe care publicul a primit-o cu o furtună de aplauze. Este interesant faptul că actrița însăși nu înțelege motivele atitudinii negative față de eroina ei, justifică pe deplin acțiunile ei.

Sarah Wayne Callis - o fată care a devenit o stea înaintea filmului "Walking Dead". Spectatorii și-a amintit mai ales pe Sarah ca un medic din celebra serie de televiziune „Prison Break“ - protagonist iubit, reshivshayasya pentru el să comită o crimă. Printre noile proiecte cu actrița merită o atenție „Colonie“, ea joacă Katie - unul dintre locuitorii din Los Angeles, ocupate de străini.

David Morissy și personajul său

David Morissy - un adevărat zeu pentru seria "Walking Dead". Actorii care au devenit colegii săi pe scenă nu neagă faptul că guvernatorul a devenit adevărata stea a celui de-al treilea și al patrulea sezon al emisiunii. Acest personaj a unificat în jurul său un alt grup de supraviețuitori, dar metodele sale de conducere nu au nimic de-a face cu stilul lui Grimes. Guvernatorul primește plăcerea de a ucide oameni, gata să-i conteste pe toți cei care îi iau drumul. În același timp, eroul său nu este lipsit și farmecul negativ, a cucerit mulți spectatori. De aceea, David Morissy a rămas mult timp în proiectul TV decât era planificat inițial.

Desigur, guvernatorul nu le-a plăcut pe toți fanii spectacolului, ca și celelalte personaje din seria "Walking Dead". Comentariile fanilor cărții de benzi desenate Kirkman indică faptul că sunt nemulțumiți de apariția actorului Morissy. Sursa spune că acest personaj ar trebui să fie un Hispanic cu mustar lung cu părul lung. A fost schimbat și caracterul eroului, care a devenit un sociopat pragmatist și nu un nebun temperamental.

Telespectatorii care au plăcut actorul poate vedea în filme, cum ar fi "Derailed", "The Other Boleyn Girl", "Nowhere Boy".

Cine a jucat Andrea

Laurie Holden este o actriță a cărei caracter nu a căzut în favoarea majorității audienței seriei. A jucat-o pe Andrea - o fată care a lucrat într-o firmă de avocatură în trecut, după ce a devenit membru epidemic al grupului Rick, sora ei din primul sezon devine victimă a zombiilor. Publicul nu-i plăcea instabilitatea emoțională inerentă eroinei, indisciplinarea, pe care ea a demonstrat-o în prima serie a proiectului TV. Actrița susține că a fost chiar amenințată de fanii cei mai nemulțumiți.

mers pe jos seriale TV serios

În cazul în care creatorii au aderat la complotul de benzi desenate, Andrea ar mai face parte din "Walking Dead". Cu toate acestea, nemulțumirea publicului seriei cu acest personaj ia împins pe scriitori să o "ucidă". Andrea moare în al treilea sezon, asasinul ei devine guvernator, cu care eroina a avut o poveste de dragoste.

Actrița Laurie Holden poate fi văzută și în filme precum "Mist", "Silent Hill", "Young Catherine". Jucând în războinicul "Walking Dead" Andrea, învățând să se ocupe de arme și să se apere, îi plăcea foarte mult. Personajul nu este ca toate eroinele, în ale căror roluri sa întâmplat.

Danemarca Gurira și eroina ei

Mishon este o eroină care ocupă un loc special chiar și într-o serie plină de personaje interesante, cum ar fi "Walking Dead". Comentariile spectatorilor despre militantul Amazon, care cunoaște perfect katana, sunt în mare parte pozitive. O fată luptă cu un trecut misterios este portretizată de Danemarca Gurira. În pregătirea pentru rolul actriței a trebuit să ia câteva lecții de împrejmuire, să acorde o atenție deosebită formei lor fizice.

mișcarea actorilor morți

Inițial, Mishon apare în fața audienței ca un pustnic-misantrop, cu care este greu să găsească un limbaj comun. După ce sa alăturat grupului Grimes în al treilea sezon, ea treptat "dezghetează", începe să se facă prieteni. Principala pretenție a fanilor față de scenariști este povestea nereușită a lui Mishon cu un alt membru al grupului Tyrizom, care a murit în sezonul 5.

Danemarca Gurira este o actriță care, până la lansarea The Walking Dead, a fost încredințată doar rolurile episodice din serie. Este curios că, pentru rolul lui Mishon, ea nu numai că trebuia să urmeze o pregătire fizică, ci și să obțină dreadlock-uri.

Cine a luat rolul lui Glen

Ultimul episod al celui de-al șaselea sezon sa încheiat în momentul tragic al uciderii unuia dintre personajele centrale. Cine a fost ucis exact este un mister care va fi dezvăluit doar în prima serie a următorului sezon al proiectului TV "Walking Dead". Actorii nu recunosc care dintre ei va părăsi spectacolul, însă fanii suspectează că va fi interpretantul rolului lui Glen.

Sarah Wayne Callis

De ce caracterul lui Glen are cele mai mari șanse de a pierde în mâinile ticălosului Nigan? Așa se întâmplă benzi desenate create de Robert Kirkmann, despre complotul pe care scriitorii nu il uita. Glen (Stephen Yong), în trecut, a fost un furnizor obișnuit de pizza, în prezent - unul dintre cei mai activi membri ai grupului Rick Grimes, aproape liderul drept. Moartea sa, pe care cea mai mare parte a publicului din "Walking Dead" nu se îndoiește, este, de asemenea, tragică, deoarece eroul iubit, Maggie, așteaptă un copil de la el.

Curios, Stephen Yen nu are nimic de-a face cu personajul său Glen. De exemplu, eroul este absolut indiferent față de aspectul său, în timp ce interpretul rolului colectează costume scumpe, consacră o mulțime de timp pentru cumpărături. De asemenea, actorul este convins că, dacă se afla într-o lume plină de zombie însetată de sânge, ar fi cu siguranță printre primele victime, deoarece nu poate supraviețui în astfel de condiții.

Daryl Dixon - preferatul publicului

Interesant, cel mai popular personaj al "Walking Dead" - în nici un caz Rick Grimes. Cel mai mare număr de entuziasm este eroul, al cărui rol a fost dat lui Norman Ridus. Inițial, actorul a vrut să joace rolul lui Merle Dixon, fratele mai mare al lui Daryl, care a murit în al treilea sezon, dar rolul a fost dat unei alte persoane. Cu toate acestea, reclamantul a plăcut creatorilor atât de mult încât un erou a fost inventat special pentru el, care este absent în benzi desenate.

Andrew Lincoln

Tânărul Dixon este adesea comparat cu Legolas din "Stăpânul Inelelor", deoarece arma lui preferată este și săgețile. Cu arcul, Daryl aproape că nu sa despărțit niciodată, ajutând în mod constant din necaz întregul grup datorită abilităților sale de luptă. Norman Ridus sa confruntat excelent cu imaginea unui tip dintr-o familie nefericită, care se schimbă treptat și devine un prieten devotat și asistent al lui Rick. Imagini în care puteți vedea actorul: "The Dark Harbor", "Sfinții din Bundok", "Gangster".

Merle Dixon este un alt personaj de la care multi fani ai "Walking Dead" au fost incantati. Hero - frate mai mare Daryl, care devine accidental mâna dreaptă a Guvernatorului, dar apoi moare la mâinile caracterul lui David Morrissey. Michael Rooker, când este rugat să numească un episod favorit al emisiunii cu participarea sa, cheamă momentul în care se transformă într-un zombie. În pregătirea pentru acest eveniment, actorul a trebuit chiar să urmeze cursuri speciale, pe care le-a învățat să se miște ca un zombie.

Lorin Cohen vs. Violență

Lorin Cohen este o actriță care a ezitat mult timp înainte de a fi de acord să participe la proiect. Fata a fost confundată de abundența scenelor de violență prezente în spectacol. Dar acum este fericită să-i facă pe creatori să devină un analog al seriei "Supranatural" "Walking Dead" (sezonul 11 ​​al povestirii frații Winchester acum prezentat telespectatorilor). Actrița susține că este gata să joace rolul lui Maggie pentru o lungă perioadă de timp.

Maggie Green este un personaj care apare în al doilea sezon al proiectului TV. După ce a pierdut cea mai mare parte din familia ei, fata cu tatăl și sora ei (mai târziu pe moarte) este forțată să se alăture echipei Rick Grimes. De asemenea, ea își găsește dragostea în persoana lui Glen, la sfârșitul celui de-al șaselea sezon află despre sarcina ei de la el. Maggie Green este unul dintre personajele pe care le place cei mai mulți spectatori.

Actrița Lorin Cohen a devenit faimă în primul rând datorită filmărilor în seriale. De exemplu, poate fi văzută în filmul "Supernatural", unde a jucat un hoț neimprimat Belu Talbot. Cunoașteți vedeta și fanii seriei "The Vampire Diaries", în care ea a interpretat vampirul Rose de 500 de ani.

De câțiva ani, proiectul TV "Walking Dead" a rămas popular. Eliberarea anotimpurilor este întotdeauna așteptată de o armată multimilionară de fani. Desigur, nu toți fanii din primele sezoane ale spectacolului au păstrat interesul pentru acesta. Mulți spectatori acuză seria de etanșeitate excesivă, saturația caracterelor "superficiale" și dialogurile goale. Cu toate acestea, există mulți care continuă să-l considere una dintre cele mai bune lucrări ale genului său.

Cel mai mare număr de pretenții la "Walking Dead" vine de la fanii de benzi desenate Kirkman. Scenariul seriei este în continuă scădere față de original, pe care fanii nu-l plac. De exemplu, mulți au fost nemulțumiți de faptul că guvernatorul nu la lipsit pe Rick Grimes de mâna dreaptă, așa cum era în benzi desenate. De asemenea, spectatorii nu sunt mulțumiți de schimbările care au suferit caracterul și aspectul unora dintre personajele principale.

Creatorii răspund la acest lucru, că nu se poate mulțumi tuturor fără excepție. Și, de asemenea, că o criză de criză nu îi va forța să renunțe la filmarea continuării proiectului de televiziune "The Walking Dead". Cel de-al 9-lea sezon al seriei, care a fost deja prelungit pentru anotimpurile a șaptea și opta, pare a fi destul de real pentru echipa de filmare, soarta ulterioară a povestii depinde de interesul publicului.

Opinii ale fanilor despre sezonul 6

Încercări continue de critici și spectatori pentru a stabili cel mai bun sezon al "Walking Dead". Actorii și creatorii seriei, numiți în același timp cei mai interesanți, este sezonul 6. Se știe că, scriind-o, scriitorii s-au concentrat în sfârșit pe relațiile oamenilor din lume care au supraviețuit epidemiei, făcând zombi doar un fel de fundal pentru dezvoltarea istoriei.

Cea mai mare emoție în public a fost cauzată de episodul final al celui de-al șaselea sezon al proiectului TV, mai precis, de fotografiile sale finale. Dorind sa incalzeasca interesul publicului de a continua povestea, creatorii au decis sa lase in urma scenelor cel care a fost ucis de noul antagonist Nigan, interpretat de actorul talentat Jeffrey Morgan. Fanii serialului nu i-au plăcut această decizie. Cu toate acestea, discuțiile aprinse care au fost înfuriate pe mii de forumuri arată că proiectul "Walking Dead" este încă foarte popular. Sezonul 9, prin urmare, va fi, deoarece soarta sa este determinată tocmai de interesul spectatorului.

Când să așteptați cel de-al șaptelea sezon

Începând cu anul 2010, la sfârșitul lunii octombrie, audiența a prezentat noi sezoane serii populare. Ca atare, al șaptelea an al proiectului TV "The Walking Dead" în limba rusă va fi disponibil în țara noastră în octombrie 2016. Data exactă a apariției primului episod nu a fost încă denumită oficial.

Actorul Vincent Martella: biografie, fotografie. Cele mai bune filme și emisiuni TVActorul Vincent Martella: biografie, fotografie. Cele mai bune filme și emisiuni TV
Tânărul Brighton CharbinoTânărul Brighton Charbino
Ce este un spin-off: o câstigare usoara sau un copil de arta?Ce este un spin-off: o câstigare usoara sau un copil de arta?