Quest `Amnesia`: recenzie, recenzii

Jocul, în cursul căruia participanții își verifică nivelul intelectual, rezolvând tot felul de puzzle-uri, pentru a ieși din spațiul închis la timp și pentru a termina povestea, a fost foarte îndrăgit de tineretul modern. Quest "Amnesia", al cărei nume este luat din medicină, se numește termen care indică pierderea memoriei.

Există într-un număr de orașe rusești și necesită întotdeauna o înregistrare preliminară - cei care doresc să se testeze foarte mult.

quest amnesia

Igor de la compania PartyHard

Această căutare, care se desfășoară la Moscova, este o performanță, la care participă actorii. Jucătorii se simt alternativ în Fort Boyard, apoi participanții la spectacolul "Fear Factor". Fără aplicare gândirea non-standard, deducerea și al șaselea simț, determinare și curaj, toate aceste locații ciudate și pasaje secrete nu pot fi depășite. Cu toate acestea, nici puterea fizică, nici cunoștințele și abilitățile care sunt deja dobândite, jocul nu va fi necesar.

În același mod, în anumite jocuri pe calculator există tot felul de povești cu povești nedumerite. În plus, ceva similar celui pe care îl oferă această căutare, am văzut toate fragmentările în diferite filme de aventură. Acum, aceasta este practic o realitate. Mai întâi de toate, este necesar să ghiciți rolul atribuit oaspeților în istorie, apoi să interacționați cu secretele întregului spațiu din jur, să găsiți mișcări secrete și oportunități ascunse pentru a câștiga. Acest lucru este cu siguranță posibil, dar nu atât de simplu este căutarea "Amnezie"! Compania PartyHard, însoțită de termenii questului, a investit în toată ingeniozitatea lor, obținând o calitate, spre deosebire de alte jocuri de divertisment.

Șasezeci de minute

O oră întreagă de jocuri încântătoare îi va da vizitatorilor un sentiment de participare la film, în care finala este imprevizibilă, iar realitatea se întinde pe drum. În același timp, utilizează un bogat arsenal de evoluții operaționale și, prin urmare, călătoria va avea loc într-o singură respirație. Ruși de realitatea obișnuită, oamenii se găsesc într-o realitate nouă și aproape complet incomprehensibilă. Emoțiile pe care le vor avea jucătorii, prietenii, colegii sau familia lor vor fi încântătoare. Mai întâi de toate, datorită amuzamentului, incitantului, plin de mirare și bucurie de momente, aromate cu o mare parte a adrenalinei. Nu fără nici un motiv căutarea quest-urilor "Amnesia" este pozitivă. După ce au trecut testul, jucătorii nu mai încearcă să admire complotul interesant.

Oamenii părăsesc aici cu o experiență mare de joc în echipă, apropiindu-se de colegii lor atât de mult încât învață mult despre proprii lor prieteni. În plus, impresiile jocului rămân proaspete pentru o lungă perioadă de timp, iar activitățile comune devin mai bogate și mai ușoare în viața de zi cu zi. Cel mai bine este să treceți prin căutarea "Amnezie" în vacanțe și în weekend. Moscova este renumită pentru numeroasele sale distracții, însă acest joc este una dintre cele mai bune modalități de petrecere a timpului. De la primul pas, ea cucerește și poartă pe toți în spatele ei. La urma urmei, imediat, o persoană se află într-o situație în care mișcările normale sunt imposibile, iar senzațiile familiare înșeală. Dar cel mai interesant va fi următorul!

quest amnesia reviews

goluri

Această căutare este foarte originală. El este diferit de alte jocuri care au loc în locuri aglomerate și pentru bani mari, în cazul în care o mulțime de puzzle-uri sunt complet fără legătură cu povestea pe care jucătorii experiență. De asemenea, nu există puzzle-uri goale și rebusuri ilogice. Aici totul este cinematic, cu o poveste în continuă evoluție. Oaspeții sunt așteptați, în primul rând, numeroase teste pentru dexteritate, situații amuzante, unde este necesară logica pe care o are echipa. Curajul este, de asemenea, testat în mod repetat, deoarece depinde de el, va fi posibil să se detecteze și să se treacă toate pasajele secrete și să se anticipeze răsucirile neașteptate ale complotului.

Locațiile în căutare sunt foarte neobișnuite: electronică la un nivel ridicat, peisajul este complet scufundat în situație, într-o realitate diferită. Și, cel mai important, scenariul este gândit atât de mult încât, se pare, el compune viața însăși în acest loc neobișnuit. Jocul de aventură părea că a ieșit de pe monitor și a devenit rapid mai popular decât răsturnările și răsturnările de pe Internet. Și toate pentru că acțiunea are loc în realitate. Divertisment în orașul mare este o mulțime: cafenele, filme, cluburi. Dar este posibil să ajungem acolo o astfel de creștere de emoții, o eliberare puternică de energie?

amnezie quest Voronezh

Horror cu elemente de umor

Căutarea "Amnezie", în primul rând, este unul dintre cele mai dinamice jocuri ale timpului nostru. Obstacolele, care apar pe drumul echipei la fiecare pas, poartă cu ele mereu două emoții aparent disparate - râsete și groază. În final, jucătorii așteaptă o adevărată explozie a celor obișnuiți și familiari. În căutare, realitatea însăși este plină de mistere și mistere. Nimeni nu știe nici măcar rolul lor, care va trebui să fie jucat. Totul se întâmplă ușor și vesel, și cel mai important, este foarte mobil: rebusul nu va face echipa să se oprească și să se plictisească, ghicind următorul puzzle.

Parcela va trebui să se scufunde în capăt, deoarece finalul povestii depinde de jucători. Organizatorii s-au gândit la atâtea opțiuni că nici un pas al persoanei, nici una dintre deciziile sale nu va deveni o veste pentru ei. Ei vor găsi mereu noi vicisitudini și vor trimite un alt test. Spațiul de joc "Amnezia" este destul de dimensional, este proiectat pentru mai multe nivele, deci nu va fi nimeni aici. Și nici o recuzită ieftină! Chiar și arborele liftului este real. Locațiile sunt echipate cu astfel de efecte speciale încât spiritul captează chiar și cei experimentați.

amnesia quest saratov

Cine așteaptă căutarea?

O persoană care nu se simte ca un novice în industria de divertisment, ținând cont de prezent, este întotdeauna gata să încerce o situație neobișnuită, să învețe lucruri noi. Prin urmare, jocul este potrivit pentru o persoană care sa obișnuit cu adrenalina, aventura-iubitoare, chiar și cele periculoase. Mai ales, el ar trebui să-i placă pe toți cei extraordinari, amuzanți, pentru că în nici una, chiar și în cea mai dificilă situație, simțul umorului nu-l lasă.

Quest invită cu plăcere un bărbat care are mulți prieteni, printre care vrea să desemneze pe cei reali. Dar tovarășii adevărați sunt cunoscuți doar într-o situație extremă. Prin urmare, căutarea "amnezie" este exact ceea ce îl va ajuta să decidă asupra acestei alegeri, să simtă o echipă prietenoasă. În plus față de aceste funcții utile, el dă cel mai important lucru - un minunat joc, plin de aventuri, sentimente de pericol, căutarea unei ieșiri.

Sankt-Petersburg

Jocul este construit în genul psihozei detective. Terenul este aventuros. Se referă la un om de știință remarcabil, în a cărui conștiință trebuie să pătrundă jucătorii. A avut o tragedie foarte personală - fiul său a fost ucis, așa că omul de știință sa îmbolnăvit mental. Conștiința lui a fost împărțită, percepția lumii sa schimbat mai mult decât complet. Astfel de psihoze nu pot fi vindecate, dar căutarea "Amnezie" (Sankt-Petersburg) se face ca un joc cu elemente de fantezie. Există o cale. Aceasta este ceea ce jucătorii ar trebui să descoperă, dar și să pună în aplicare.

quest amnesia irkutsk

Cursul jocului

Riscul este mare, dar este justificat, deoarece omul de știință este cu adevărat geniu, iar misiunea sa pe acest pământ nu este completă. Înainte de debutul bolii, el a căutat și a găsit aproape un remediu pentru boala, care a devenit o plagă a secolului XXI, luând fără încetare vieți pe întreaga planetă. Și acum totul depinde de jucători. Ei sunt obligați să-l salveze pe om de știință, și cu el întreaga lume.

În interiorul jocului, toată lumea va avea schizofrenie în mintea lor. Fie că va câștiga jucătorul - este necunoscută. Apropo, această poveste se bazează pe evenimente absolut reale, astfel încât pătrunderea în realitate a fost creată aproape completă. Merită adăugat că scenariul este ca un asalt, iar spațiul este pentru peisajul cinematografului autorului nu pentru publicul larg. Aici, așa-numitele gourmet-uri joacă artă.

quest amnesia spb

Nizhny Novgorod

Aici, un thriller mistic joacă o oră și jumătate. Întreaga performanță oferă jucătorilor numai rolurile principale, unde vor primi o răsplată de emoții și o groază atmosferică inexprimabilă. Terenul este profund, interesant și plin de groază. Quest "Amnesia" Nižni Novgorod a decis să facă o scară largă. Aceasta este o lovitură totală a armurii-piercing la nervi, și nu doar la lumina lor gâdilind. De aceea este deosebit de bucuros să câștigăm acest joc. O poveste pe scurt este după cum urmează.

Dintr-o data, un jurnalist a fost pierdut. Colegii săi au pornit într-o căutare. L-au cunoscut ca un profesionist fără teamă, un iubit pasionat de senzații. Numai el singur a întreprins o investigație în povestea complicată a unei case ciudate. Se presupune că în repetate rânduri au avut loc tot felul de lucruri inexplicabile. Și a dispărut. Nu am o legătură de câteva zile. Jucătorii trebuie să treacă prin mai multe încercări pentru a salva un coleg tulburat și, în același timp, să descopere secretele unei case ciudate.

Irkutsk, Voronej, Saratov

Această poveste este atât de bună încât povestea ei a fost aleasă în orașele Irkutsk, Voronej și Saratov. Faptul că jocul este fascinant peste tot, spun numeroase recenzii. Într-adevăr, chiar și un simplu complot merită să încerce să-i dezlegeți secretele. Quest "Amnesia" Irkutsk a numit cele mai bune dintre toate, care operează în oraș, și acolo, pe lângă acestea, nu sunt una sau două. Acestea sunt înregistrate în joc în câteva săptămâni.

Jucătorii ar trebui să aibă între două și cinci persoane. Fiecare extra petrecere este pentru bani în plus. Dar, desigur, merită cheltuiala suplimentară a plăcerii, cum ar fi "Amnezie". Quest Saratov a luat și sa îndrăgostit imediat. Există reguli similare cu Irkutsk. În Voronej acest joc diferă puțin de Saratov. În același timp, evaluarea succesului și a popularității are o "Amnezie" ridicată. Quest Voronezh, de asemenea, stăpânit instantaneu, în plus, în acest oraș colectate cele mai numeroase recenzii.

Și complotul este după cum urmează. Există o casă în oraș. Din 1917, nu cunoștea reparațiile majore. Și în acea casă există un apartament rău, gol și abandonat în ultimii o sută de ani. Vecinii auzi sunete incredibile din spatele zidului: plânsul cuiva, exclamațiile umflate și criptele copilărești. Povestea spune că, acum o sută de ani, un vaduv adorabil împreună cu fiica sa vitregă s-au stabilit în acest apartament, al cărui mamă, din motive necunoscute, a murit recent. Noul chiriaș nu era în particular vorbind, părea trist și a dispărut rapid, fără să înțeleagă unde.

Jucătorii reîncarnați ca jurnaliști trebuie să afle ce sa întâmplat acolo. De ce într-un apartament rău de o sută de ani, nimeni nu sa stabilit? Din ce motiv au auzit în permanență vocea unei fetițe, care este jignită de un adult și de un om supărat, care este constant în biroul lui? Copilul plânge tot timpul, are nevoie de ajutor. Dar cum să nu fugi în mânia tatălui ei vitreg?

quest amnesia inferior Novgorod

Kazan

Questul "Amnesia" Kazan tocmai a început să stăpânească. A fost recent echipat în subsolul unui bloc de apartamente. Feedback-ul persoanei care testează noul joc este plin de admirație. Jucătorii au fost legați la ochi, au fost duși la locul convenit și au plecat singuri. De îndată ce primele sunete de muzică au început să sune, bandajele au fost îndepărtate - timpul a trecut. Aici, căutarea trebuie să fie finalizată într-o oră, nu un an și jumătate.

Jucătorul susține că performanța este prezentată sub forma unei capcane cu o parcelă terminată la rece. Nu dorea să dezvăluie detaliile, ca să nu-l strică. A menționat separat muzica: spune că a fost excelentă. Uneori, în timpul jocului, a fost cu adevărat înfricoșător. Doamnele au strigat. Puzzle-urile sunt imprevizibile. Limita de vârstă 18+ este obligatorie. Camera este foarte spațioasă, are mult aer. Printre alte avantaje: emoții încântătoare, mișcare constantă, locații interesante.

O lume fascinantă de aventură: o listă cu cele mai bune căutăriO lume fascinantă de aventură: o listă cu cele mai bune căutări
Ce sunt quest-urile și ce fel de quest-uri sunt acestea?Ce sunt quest-urile și ce fel de quest-uri sunt acestea?
Căutări pentru copii și nu numaiCăutări pentru copii și nu numai