Filmul "Tomahawk osoasă": recenzii, actori și roluri

Există filme despre premiera vorbit mult timp înainte să apară pe ecran, dar în cele din urmă publicul sunt adesea dezamăgiți - nu justifică așteptările rezultatului final. Și există imagini, pe care nimeni nu știe până la data eliberării lor, dar ei se găsesc brusc o gură de aer proaspăt reală. Deci, filmul este un western-horror-ul „Tomahawk Bone“, criticii și publicul, care sunt foarte impresionante.

recenzii tomahawk de oase

Director al tabloului

Realizatorii Craig S. Zaler vorbind la o dată ca scenarist și regizor panglică - cal întuneric în lumea cinematografiei. În contul său, participă doar la șase proiecte, dintre care majoritatea sunt filme de scurt metraj. Cea mai importantă lucrare Zalera a devenit implicat ca scriitor în thriller-ul „The Incident“. Filmul "Tomahawk Bone" a devenit debutul său regizoral. Fotografia a primit recenzii ravnite de la critici. Dar mai mult despre asta mai târziu.

actori tomahawk osoși

Zaler este o personalitate interesantă și versatilă. Este scenarist, scriitor și muzician. Patru romane au fost publicate. Potrivit ultimului, directorul filmului "Bony Tomahawk", recenzii despre care aproape toate sunt pozitive, scrie acum scenariul pentru un nou "Robbers from Rattleborg" occidental. Scena se bazează pe povestea a doi cowboy care au venit în localitatea indiană. Acestea oferă asistență în întoarcerea fiicei răpite a bandei conducătorului tribului și, în schimb, îi cer șamanilor indieni să provoace o "furtună de ploaie" cu o furtună puternică într-un anumit loc. Zaler este un adevărat maestru al stiloului, scrupulos scriind portrete ale personajelor sale. Drept urmare, cititorii încep să perceapă caracterele cărților ca cunoscuți. Declanșat recepție și în filmul „Tomahawk Bone“ ( «Tomahawk Bone“, în limba rusă).

ororile tomahawk-ului osos

Alegerea genului este o mare parte a succesului imaginii

Westernuri au fost extrem de popular în mijlocul secolului trecut, dar apoi a dat drumul la astfel de genuri, cum ar fi filmele thriller, groaza și gangster. Pentru lucrarea sa de debut, Zalerul a ales exact vestita veche de jumatate uitata, si nu a dezamagit. Filmul „Tomahawk Bone recenzii“ despre care puteți citi mai departe, dar diferă de Westernuri clasice - regizorul nu a ezitat să adăugați o mare cantitate de sânge este scene foarte realiste. Rezultatul a fost un cocktail devil occidental cu elemente de groază.

Distribuție strălucitoare

Pentru fiecare artist și rolul său în „The Tomahawk Bone“, în 2015, vom separa, dar este demn de remarcat faptul că puțin cunoscute înainte de acest tânăr regizor a fost capabil să adune o mare distributie: Kurt Russell, Matthew Fox, Richard Jenkins si Patrick Wilson este excelent jucat împreună. Fiecare dintre ei a primit un manual, dar o imagine vie - seriful veteran filosofarea asistent în vârstă, vânător de recompense agresiv și cowboy șchiop gelos pe soția lui frumos pentru oricine care se apropia de ea.

Lucrați pe imagine

Încercați să lucrați ca regizor, scenaristul S. Craig Zaler planificat în 2012. Atunci Timothy Oliphant trebuia să fie în film. Un an mai târziu, Kurt Russell a fost de acord să participe la proiect. Matthew Fox și Patrick Wilson s-au alăturat emisiunii în anul 2104. În același an, a început filmarea filmului. Trebuiau să fie ținute în Utah și New Mexico, însă filmul a fost împușcat în parcul național Malibu Paramount Ranch. Un fapt interesant: imaginea a reușit să se termine în timp record - în doar trei săptămâni.

Povestea horrorului occidental

Filmul are loc la sfârșitul secolului XIX, la granița dintre Texas și Mexic. Doi bandiți, Purvis și Buddy, ucid călătorii de pe prerie și își curăță trupurile și lucrurile. Auzind un zgomot, se ascund în defileu. În el, găsesc totemuri înfricoșătoare create din oase, inclusiv cele umane. Curând, ei se rătăcesc în cimitirul indian și sunt atacați. Amicii sunt uciși, iar Pervis reușește să scape.

bone tomahawk 2015

După ceva timp, se pare, în orășelul Bright Hope, în cazul în care, în următoarea ordine a Sheriff Franklin Hunt și cei doi asistenți. Unul dintre ei, o Chicorie în vârstă, îi spune șerifului despre un străin suspect și Hunt îl arestă pe Pervis după ce la împușcat cu un picior în încercarea de a scăpa.

Asistentul este asistat de un asistent de medic local, Samantha Orsquo-Dwyer. Stă în biroul șerifului pentru noapte, îngrijorată de starea lui Persis. Al doilea asistent al lui Hunt îl protejează pe bandit - Nick.

Noaptea, orașul este atacat de indieni. Mirele este ucis, iar Nick, Samantha și Pervis sunt răpiți. De la oamenii indieni locali învață despre un trib de canibali indieni, de care restul le este frică și de a evita întâlnirea cu ei. Khan adună oameni pentru a salva răpit, dar numai patru oameni sunt de acord să meargă într-o expediție de salvare. Ei vor avea câteva zile de greu să meargă și să se întâlnească cu un inamic periculos și crud.

os tomahawk os tomahawk

Motivele celor patru persoane care au mers la misiunea de salvare a sinuciderii sunt interesante. Sheriff Hunt poate fi citit ca stejar vechi, dezlipire condus față, deoarece are doar să o facă. Este un șerif și nimeni nu-și poate face treaba. Asistentul bătrânului Buddy este gata să-l urmeze pe șeful până la capătul pământului, iar Hunt nu-l poate ajuta, deși înțelege că bătrânul este o povară. John Brooder merge cu toată lumea să se răzbune pe indieni pentru viața sa ruptă, iar cowboyul Arthur Orsquo-Dwyer este pregătit pentru orice să-și salveze iubita soție. Fiecare dintre cele patru are o mână slabă, dar la momentul crucial, toate acestea sunt în măsură să manifeste voință enormă.

Reacția criticilor

Filmul în genul de groază de Vest „Tomahawk Bone“, care comentarii de la criticii și publicul au fost unanim pozitive, a fost filmat pentru un buget surprinzator de modest de standardele superproducții în ultimii ani - aproximativ 2 milioane de $. Banda a intrat în chirie limitată, ceea ce nu a împiedicat-o să devină o premieră luminoasă și merită o mare laudă a criticilor de film. Pictura a fost premiată cu mai multe premii.

Western horror "Bony Tomahawk": actori și roluri

Kurt Russell în calitate de șerif Franklin Hunt

În timpul lungii cariere, actorul a apărut în fața spectatorului în diferite imagini. Cel mai mult, își amintea de rolurile sale în numeroșii luptători fantastici din anii 1980-1990. Cea mai faimoasa lucrare a lui Kurt Russell - "odiosului opt" cyberpunk "Escape from New York" de groază "Ceva", un thriller "Proof of Life" și un detectiv de vest Cele mai bune roluri ale actorului sunt legate de filme Quentin Tarantino. Filmografie cele mai interesante și de succes picturi Russell au fost acum completate cu oroarea "Bony Tomahawk". Actorii care au participat la aceasta au format o echipă excelentă de artiști talentați.

Șeriful Franklin Hunt este o persoană calmă și laconică, care a văzut și preferă să rezolve problemele în mod pașnic. Dar acest lucru nu înseamnă că el nu este capabil de acțiune activă. Dacă situația o impune, este gata să-și risipească viața fără întârziere pentru a salva oamenii pe care este obligat să îl protejeze ca șeriful orașului.

film de tomahawk osoasă

Matthew Fox în rolul lui John Brooder

Actorul a fost cunoscut pentru participarea sa la seria "Staying Alive". Personajul său, John Brooder, este un tip și rasist, răzbunând indienii pentru moartea celor dragi. În același timp, el este un domn și fără ezitare este chemat să-l ajute pe șerif în căutarea Samantha O`Doyer răpit.

Richard Jenkins - asistent al șerifului Cicoare

Actorul joacă rolul celui de-al doilea plan, iar cea mai faimoasă imagine cu participarea sa este filmul "Vizitator". Pentru rolul în ea, Jenkins a fost nominalizat la Oscar. În "Bone Tomahawk" personajul său este un văduv dedicat șerifului, care iubește filosofia.

Patrick Wilson în rolul lui Arthur Orsquo-Dwyer

Cele mai cunoscute filme cu participarea actorului - horror "Astral" și un film de acțiune fantastic "Păstrați".

Cowboy Arthur Orsquo-Dwyer în interpretarea lui Wilson este o delicatețe înșelătoare. Atunci cand companionii de cowboy din cauza piciorul rupt forțat să meargă mai departe, arătând spre drum cu pietre, el nu renunță, și arată o voință mare, străduindu persistent la ceilalți, în scopul de a salva soția sa.

bone tomahawk în rusă

Informații interesante despre imagine

Kurt Russell a citit una dintre cărțile lui Zalel și ia spus că este un scriitor foarte talentat. Fraza acestui actor a fost plasată pe coperta din spate a tuturor cărților ulterioare de regizorul și scenaristul "Bone Tomahawk".

Pentru un actor David Arquette aceasta este cea de-a doua vestică despre canibali, în lăstarii pe care ia luat parte. Prima a fost pictura "The Ogre".

Scenariul pentru filmul Zaler a scris în 2007, iar versiunea finală a vesticului a fost preluată din prima versiune a manuscrisului.

Filmul "Bone Tomahawk" în 2015 este o vestică groaznică, ciudată și frumoasă, cu elemente de groază despre confruntarea cowboys și canibali indieni. imagine puternică și puternic, cu un scenariu puternic și mari actori a jucat piesele lor - o raritate în cinematografia în ultimii ani. Ea cu siguranță în valoare de ceas, dar cu o singură condiție: dacă spectatorii au nervi și stomacuri puternice, cât mai multe scene violente foarte realiste eliminate.

Danny Boyle: FilmografieDanny Boyle: Filmografie
Filmul "Joia de sânge". Actori și roluriFilmul "Joia de sânge". Actori și roluri
Alarma auto "Tomahawk" - de înaltă calitate!Alarma auto "Tomahawk" - de înaltă calitate!