Filmul "Left-handed": recenzii. "Left-handed": recenzii ale criticii de film și ale boxerilor

În spatele unui șir de megablock-uri mult așteptate în 2015, filmul aproape abandonat "Lefty". Comentariile spectatorilor care au vizitat fotografia, precum și opiniile criticilor de film și ale sportivilor profesioniști pe care le vom prezenta în această publicație.

Un film umplute cu clișeele de la Hollywood

Director bun Antoine Fukua, Având mai multe lucrări importante (inclusiv "Shooter", "Equalizer" și "Day Training"), nu-i place să caute scenarii originale. Puteți spune că toate filmele sale sunt pline de standardele și tehnicile uzuale ale Hollywood-ului. Singurul lucru pe care Antoine Fukua acordă o importanță deosebită este o distribuție competentă a distribuției. Este piesa actorilor care aduce pofta la casetele din Fukua. Din cauza actorilor, spectatorul este de acord să urmărească pentru a saptea oară o re-împușcare pe un nou complot. Așa sa întâmplat și cu filmul "Lefty". Recenzile criticilor de film erau prea reținute, dar privitorul era atât de impresionat de simpatia caracterului principal al imaginii, încât era gata să-și închidă ochii față de toată banalitatea răsturnărilor și comploturilor.Comentariile lui Lefty

Controlează-te

Filmul spune povestea unui boxer profesionist, campionul Billy Hope, care, din cauza naturii sale insuportabile și a dorinței de a-și dovedi propriile drepturi, își pierde mereu iubita femeie. Nu este un secret că în spatele lumii profesionale de box sunt bani mari. În plus, fiecare sportiv profesionist bun are propriul patron bogat. Când interesele fracțiunilor se ciocnesc pe frunte, orice este posibil. Și acum, într-una dintre recepțiile seculare din următorii dintre potențialii concurenți pentru glumă, glumă accidentală a rănit fatal soția sa, Billy. Ei bine, evenimentele viitoare ale vieții personajului principal se dezvoltă cu o viteză rapidă. Puțin mai târziu vă vom oferi feedback. "Lefty" este un film ambiguu, care, totuși, merită atenția dumneavoastră.

În rol Billy Hope a coborât cu pași mari și cu furie care se îndreaptă spre gloria lui Hollywood, Jake Gyllenhaal. Partenerul său a fost fermecătorul Rachel McAdams. Și dacă eroina Rachel vedem doar în prima parte a imaginii, atunci restul timpului Gyllenhaal surprinde complet atenția spectatorului. Opera actorului nu a trecut neobservată de critici și i-au oferit recenzii foarte măgulitoare. "Lefty" este un film care are propriul său audiență, inclusiv datorită rolului său excelent.Film Review Lefty

În ciuda tuturor trivialității, a erupției și a unui fel de complot dulce, Jake Gyllenhaal sa descurcat perfect cu munca lor. Și punctul de aici nu este că cea mai mare parte a filmului îl vedem cu o față umflată și distorsionată, cu multe vânătăi. Se pare că într-un timp atât de scurt, actorul a reușit să reflecte pe fața lui toate emoțiile existente. În cazul în care filmul nu pretinde laurii unul dintre cele mai bune filme de succes ale anului, atunci este nici o revelație va fi de numire a lui Jake Gyllenhaal în nominalizații pentru „Oscar“ în 2016.

Dacă nu ați văzut filmul "Lefty", recenziile criticilor de film, precum și profesioniștii din lumea sportului, probabil vă vor ajuta în alegerea dvs. În această bandă există cel puțin două personaje colorate demne de menționat în recenziile noastre. În primul rând, acesta este un mentor Bili Hope efectuată de strălucitoarea Forest Whitaker. Procesul de formare sub conducerea unui instructor profesionist retras care și-a dedicat restul vieții să lucreze cu copiii merită o atenție deosebită. Ei bine, rolul agentului Billy, în căutarea propriului său beneficiu, a executat coloratul Fifty Sainte.Revizuiri grele ale filmului

"Lefty": comentarii despre filmul unui spectator simplu

În ciuda scenariului tocit, care se încheie prea previzibil, și nu suficient de lupte de așteptare de bună calitate, această imagine a fost în măsură să ajungă la inimile simpli spectatori. Aici au văzut totul: dragostea eroului, slava lui, tragica pierdere a sotiei sale, faliment, alcoolismul (și, în consecință, separarea de fiica sa), uitare totală și disperare, dar în cele din urmă - curățarea morală. În timp ce vizionați, adesea au strigat spectatori deosebit de impresionați. Vă prezentăm o scurtă analiză generalizată.

"Lefty" este o drama sportivă puternică, provocând o furtună de emoții în fiecare minut de vizionare. În ciuda caracterului egoist și contradictoriu al protagonistului, care sa îndreptat spre fundul existenței umane, merită o empatie puternică. Spectatorul vede curățirea agresivă a protagonistului, vede cât de tare își tânjește să-și recapete propria fiică, cât de pasionat vrea să iasă din gaură. Lăudați separat scriitorii pentru că nu întorc sfârșitul filmului într-o formă de represalii asupra "forțelor întunericului".

Revizuirea greșită

Această poziție reflectă pe deplin opiniile fanilor filmului.

Stil limitat

Orice s-ar putea spune, filmele despre sport, mai ales despre box, sunt un gen foarte limitat. Iar stadiul bătăliilor poate să nu fie atât de important pentru omul obișnuit de pe stradă, dar pentru un ochi de box profesionist, supravețele și greșelile directorului nu pot fi ascunse. Vreți să știți ce cred atleții profesioniști despre filmul "Lefty"? Comentariile boxerilor nu sunt deloc disputate.

În film - nu cea mai impresionantă etapă a luptelor. Se pare că întregul buget al picturii a fost plătit pentru activitatea actorilor și operatorilor, dar nu mai există un specialist bun - un consultant pentru lupta împotriva mijloacelor. În bătăliile în sine nu există o anumită tensiune, dinamică sau unitate. Din nou, întreaga conducere este creată de starea depresivă excesivă a protagonistului. Dacă comparăți această imagine cu cele mai bune analogice ale genului, benzi "Knockdown", "Fighter" sau "Rocky", atunci din punct de vedere profesional, această imagine nu merită o atenție deosebită. Dar procesul de formare în film se reflectă destul de curios.

Chiar mai multă atenție la pregătirea lui Billy Hope pentru întoarcerea la inel este adăugată de activitatea muzicală, patologică și, în același timp, tragică a reputației lui Eminem. Spectatorul pare să se încarce de la personajul principal cu emoții și se sparge în luptă cu el.Recenzie scurtă Lefty

Doi antipoduri

În această revizuire, discutăm pictura lui Antoine Fukua "Lefty". Recenzile despre film sunt destul de contradictorii. Dacă boxerii profesioniști numesc această operă destul de obișnuită, criticii observă doar lucrarea actorului lui Jake Gyllenhaal, iar privitorul îi place totul în general. Dacă prima parte a imaginii este curioasă să observe relația unui cuplu căsătorit visat de un viitor fără sport profesional, atunci în a doua parte dramatică a benzii, interacțiunea celor doi antipoduri este interesantă. Vorbim despre o imagine morală pierdută, care se scufunda în chiar fundul existenței lui Billy și a unui fost antrenor profesionist, a supraviețuit tragediei odată aproape asemănătoare.

erou Forest Whitaker nu a promis niciodată să pregătească un boxer profesionist, în ciuda faptului că la un moment dat a fost cel mai bun în afacerea sa. Acum îi dă cunoștințele, dragostea și patronajul celor care au nevoie de acești copii din familii dezavantajate. El este de acord să îl ajute pe Billy doar pentru că a văzut în el păcatele sale de acum douăzeci de ani. Confruntarea dintre cele două antipozi luminoase în filmul „Southpaw“ (comentarii critici de film, publicul și boxeri profesioniști, am oferit în această publicație), firul principal care trece prin a doua parte a narațiunii.Recenzii grele ale criticii de film

Întâlnirea cu antrenorul face Billy Hope abandoneze toți sateliții prezent de viață: temperament violent și neînfrânat, alcool și depresie severă, ură și răutate. Personajul principal cu ajutorul unui mentor nu numai făcut o mulțime de muncă fizică, dar a fost capabil să înțeleagă cauzele tragediile din trecut, să te înțeleagă și să ierte asasinii soției sale. Conform ideii scriitorilor, a avut loc un rematch cu un boxer care a fost indirect vinovat de o crimă accidentală. Cu toate acestea, Billy are suficientă forță să ierte și să renunțe la această situație. Nu ar trebui să câștige din cauza răzbunării, trebuie să câștige din cauza fiicei sale.

Forma fizică a lui Jake Gillehole

Ce altceva ne vor spune recenziile? "Lefty" - un film specific de box. Prin urmare, pentru a participa la filmarea unui actor care joacă rolul de atlet profesionist, a avut mult timp să studieze stilurile de luptă, un tren și o masă musculară necesară. Martorii oculari spun ca pentru baza luptei, Gyllenhaal a ales tactici de lupta Miguel Cotto. Cel puțin forma fizică a actorului este cu adevărat impresionantă. Nu o singură persoană, trage cu ochiul la această dramă nu lasă nici o îndoială că pe ecran în fața publicului a apărut un adevărat campion: atletic, punct de vedere tehnic, tenace și agil.

Zest în drama previzibilă

Astăzi vorbim despre drama sportivă "Lefty". Comentariile criticilor au fost găsite în scenariul șters și într-un loc luminos.

Cele mai multe dintre tablourile acestui gen spun despre formarea sportivilor, despre drumul spre Olympus. În "Lefty" i se spune despre un boxer profesionist, a cărui carieră se apropie de final. Cea mai valoroasă poveste. La urma urmei, dă oamenilor speranța că nu este niciodată prea târziu să întruchipezi ceea ce a fost conceput în viață. Dacă un boxer de patruzeci de ani a reușit să facă față nenorocirilor vieții și să câștige, în primul rând, într-o luptă cu el însuși, acest lucru inspiră într-adevăr optimismul. Și privitorul nu-i pasă de acest lucru din punct de vedere pur profesional, un astfel de complot în realitate nu va fi cel mai probabil posibil.Revista filmului Lefty a boxerilor

Dacă continuați să analizați recenziile, "Lefty" - acesta este exact filmul de film standard. În opinia criticilor, aici, cu acuratețe absolută, se verifică proporțiile timpului, care sunt date pentru afișarea luptelor, pentru digresiuni lirice și schimburi dramatice. Da, și procesul de antrenament din film este arătat exact la fel de mult ca în cazul predecesorilor de imagine. Dacă nu sunteți un fan al poveștilor sportive, puteți sări peste spectacol. Dar dacă sunteți interesat de o dramă de viață, atunci completați cu îndrăzneală numărul de spectatori ai imaginii. Este de remarcat faptul că cei 30 de milioane de dolari cheltuite pe sondaj au adus deja creatorilor 90 de milioane. Iar această cifră, ca și alta, nu reflectă interesul și favoarea spectatorului.

Astăzi am discutat despre filmul "Lefty". Recenzile despre imagine sunt destul de contradictorii. În ciuda acestui fapt, potrivit celor mai mulți spectatori, merită încă o privire.

Alessandro Nivola: biografie și filmeAlessandro Nivola: biografie și filme
Filmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilorFilmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilor