Seria "Life Double": recenzii ale filmului pe 1 canal

Filmarea regizorului Dmitri Laktionov este o melodrama a producției ucrainene, premiera oficială a căreia a avut loc în Kazahstan în 2013. De îndată ce seria "Life Double" a ieșit, revizuirile ei au căzut literalmente, ca de la corn al abundenței.

După cum sa dovedit, filmul merită într-adevăr să fie discutat activ. Unul dintre motivele acestei situații este o poveste neobișnuită. La prima vedere, se pare că situația banală cu triunghiul iubirii este jucată, dar, de fapt, cele mai diverse sfere ale vieții umane sunt afectate.

Terenul serialului de televiziune

În centrul evenimentelor se află un cuplu căsătorit care a trăit fericit împreună timp de 17 ani. Catherine, încă în anii ei mici, și-a sacrificat cariera, angajarea în menaj, ridicarea unui copil și păstrarea vetrei familiei. În același timp, soțul ei Mark lucrează din greu și câștigă bani pentru a asigura o viață confortabilă. Cu toate acestea, această fericire este umbrită atunci când soția lui Catherine a ieșit brusc din viață prin voința destinului.

Când au început să investigheze toate nuanțele acestui caz, sa dovedit că Mark avea două familii. Și cu a doua soție a înregistrat oficial relații, spre deosebire de o căsătorie civilă cu Katya. Nina, a doua soție a lui Mark, avea, de asemenea, să sacrifice creșterea carierei de dragul nașterii, dar acest lucru nu sa întâmplat.

serie de recenzii de viață dublă

Pe "arena" apare Roman - fratele târzii Marcu. El face multe eforturi pentru a reconcilia femeile furioase. Dar toate aceste eforturi nu conduc la un rezultat pozitiv. Pe de altă parte, Nina se uită la el, care visează despre copii și intenționează să-l folosească pe Roman pentru propriile sale scopuri. Catherine își construiește treptat o viață personală: relația ei cu fiul ei ajunge treptat la normal, un bărbat interesant se ocupă de ea. În plus, Katya decide să se întoarcă la muncă și să înceapă o activitate activă.

De-a lungul timpului, protagoniștii filmelor scapa de atitudine negativă și am ajuns la concluzia că nu există nici un sens pentru a ascunde resentimente, ci dimpotrivă, este timpul pentru a da drumul din trecut și de a construi viitorul nostru pozitiv.

Dacă analizați complotul, puteți vedea că seria "Double Life" diferă de multe alte "săpunuri". Recenziile confirmă acest fapt, deoarece în film există mai multe stories care dezvăluie nu numai viața personajelor principale, ci și experiențele copiilor adolescenți, atitudinile față de valorile familiei și multe altele.

dubla recenzii de viata a filmului

Distribuția este foarte atent selectată, astfel încât publicul să-și amintească seria "Double Life". Recenzile despre diverse resurse de pe Internet conțin informații detaliate despre jocul pe care artiștii le-au plăcut fanilor acestei benzi multi-serie. În special, personajele personajelor lor au dezvăluit rolurile principale. Deci, actrița Ekaterina Volkova a jucat Katya, care a devenit voluntar casnică. Volkova a demonstrat emoții reale, care pot fi experimentate de o femeie care a primit o dublă lovitură de soartă.

Ekaterina Olkina a înfruntat perfect rolul soției oficiale a lui Mark Nina, inițial atitudine negativă împotriva lui Katya. Potrivit actritei însăși, în film nu există personaje negative sau pozitive. În fiecare persoană există deficiențe și demnități care se manifestă în grade diferite, în funcție de situație.

recenzii de viață dublă

Declarații ale artiștilor interpreți sau executanți

Despre filmul cu mai multe serii, recenziile "Double Life" sunt disponibile nu numai pentru public, ci și pentru participanții înșiși. În special, în opinia lui Valery Nikolaev (interpretat de Roman - fratele principalului erou al lui Mark), caracterul personajului său se schimbă cu timpul. Dacă la începutul romanului există egoism și auto-dreptate, atunci mai târziu are îndoieli în legătură cu acest lucru și este arătat respectul pentru sentimentele normale ale omului. Admira, de asemenea, ambiguitatea personajului ei și Ekaterina Olkina: în cursul evenimentelor, Nina își revizuiește atitudinea față de soarta și oamenii din jur.

Potrivit creatorilor filmului, în viața reală există adesea probleme pe care seria "Double Life" le demonstrează viu. Comentariile telespectatorilor, saturate cu experiențele proprii, confirmă acest fapt.

Procesul de fotografiere

Publicul este întotdeauna interesat de informații despre modul în care filmările filmului sunt filmate și mulți spectatori s-au gândit la ceea ce a lăsat în urmă episodul "Double Life". Recenzile despre film conțin adesea nu numai impresii, ci și întrebări relevante. În ceea ce privește momentele de divertisment de pe scenă, aici sunt dificultăți cu scenele de pat. Ekaterina Olkina a trebuit să se încerce pentru prima dată în această situație, pentru că înainte, în alte filme, nu a întâlnit o astfel de experiență. De asemenea, pentru actrita a fost pregătită o altă pereche de sarcini dificile, în realizarea căruia ea a suferit un pic. De exemplu, în timpul unei devauch, eroina ei a împrăștiat mese în direcții diferite în filmul "Double Life". Comentariile, însă, au atins aceste scene luminoase și au remarcat faptul că Olkina și-a arătat abilitățile de actorie.

dublă serie de viață 1 recenzii de canal

Recenzii ale seriei

În calitate de experți în domeniul cinematografiei, un proiect multiserial poate fi atribuit pe bună dreptate copiilor neobișnuite ale unei melodrame de familie. Criticii de film au acordat o atenție deosebită seriei "Double Life". Recenziile filmului spun că opiniile experților au fost împărțite în două tabere. Acei reprezentanți ai industriei cinematografice, care au perceput pozitiv filmul, consideră că sunt deplină în conținut. În imagine, există un loc pentru situații dramatice, umor și momente educaționale legate de copii. În același timp, unii critici au văzut partea negativă a faptului că scenariul filmului este similar cu un proiect scandinav similar, din care scenariul a fost anulat.

Impresiile telespectatorilor

Opinii, opinii și impresii ale imaginii sunt exprimate și scrise foarte mult, în special pe paginile web dedicate melodramelor cu mai multe serii. Mulți spectatori ruși au așteptat cu nerăbdare apariția pe primul canal al proiectului "Double Life". Recenzile despre film nu au durat prea mult să aștepte și conțin în principal o reacție pozitivă la serie. Bineînțeles, jumătatea populației feminine a fost încântată, pentru că doamnelor le place să privească mai degrabă povești sentimentale decât luptători sângeroși sau ficțiune științifică. Dar mulți oameni vorbesc pozitiv despre film: îi plăcea complotul neterminat, a cărui încheiere nu poate fi rezolvată imediat, ceea ce este și mai interesant.

serie de recenzii de viață dublă despre film

Nu a ramas indiferent si generatia mai in varsta a proiectului "Double Life" (serie). Canalul 1 examinează spectatorii ca un stimulent pentru capturarea continuării, ceea ce se așteaptă în viitorul apropiat.

Conținutul filmului "Double Life": o scurtă descriere a tuturor seriilorConținutul filmului "Double Life": o scurtă descriere a tuturor seriilor
Justin Bruening: BiografieJustin Bruening: Biografie
"Sweet Life": actorii seriei despre viața din capitală, fără înfrumusețare"Sweet Life": actorii seriei despre viața din capitală, fără înfrumusețare