`Voice`, sezonul 4: recenzii ale juriului. Noul juriu al emisiunii `Voice`, sezonul 4: recenzii

Spectacolul "Voice" este un nou hit pe televiziunea internă. Spre deosebire de toate celelalte programe muzicale din anotimpurile actuale si trecute, spectacolul tine ferm si cu incredere conducerea in cursa pentru atentia publicului. Care este motivul interesului public? Și ce putem aștepta de la juriul noului sezon?

Puțin despre istorie

"Voice" este o versiune de televiziune rusă a spectacolului popular din Europa Vocea, drepturile la care au fost vândute cu succes în peste cincizeci de țări.

voce 4 recenzii de sezon ale juriului

Cu toate acestea, versiunea internă a fost un pic diferit: spectatorii au observat că juriul nostru, chiar și în competiție „orb“ își propune să ghicească apariția cântărețului, astfel încât se pare că nu este evaluarea cea mai imparțială a talentului vocal. Dar diferența de formatul original este inevitabilă: avem o altă scenă, alți muzicieni, alți profesori și alte opinii despre artist „dreapta“.

Emisiune TV

La televiziunea internă, au fost multe programe muzicale în formatul "căutarea talentului". La un moment dat, de exemplu, "Star Factory" a fost populară. Dar timpul trece, totul se schimbă. Publicul, gusturile și solicitările acestuia se schimbă, iar acesta este și un factor care trebuie ajustat. Spectatorii TV au devenit neinteresanți să urmărească aceiași tineri artiști cântând la coloana sonoră. Deci, a fost nevoie de un spectacol, unde accentul se va face în întregime pe celălalt. Acest lucru explică popularitatea proiectului "Voice" în țara noastră - există participanți complet diferiți și voce live.

Reguli și juriu

La fel ca în emisiunea TV originală, principalul criteriu pentru evaluarea concurenților este vocea. Vocalele pline de viață și puternice permit juriului să evalueze artistul și să aleagă cele mai bune pentru trecerea la etapa următoare. Fiecare mentor este un maestru recunoscut al scenei muzicale interne. Sarcina lui este de a selecta participanții la echipa sa, bazându-se doar pe auz. După etapa "audițiilor orb", formatul transferului intră în lupta "pentru zbor" între concurenți. Iar din partea mentorilor depinde distracția performanțelor și alegerea corectă a numerelor, care este necesară pentru a dezvălui potențialul fiecăruia dintre artiștii selectați. Juriul selectează cu atenție repertoriul pentru toți jucătorii, transferând experiența muzicală în timpul repetițiilor. juriul arată vocea 4 sezonLa spectacol nu există nici un scop de a orbi o stea nouă de la artiști, esența proiectului este în munca de echipă a mentorului și a secției, rezultatul căruia sunt uneori numere complet neașteptate și neoficiale. La turnarea "Voci" vin în special artiștii deja formați, deși necunoscuți. Prin urmare, pentru ei juriul este foarte important.

Mentori ai anotimpurilor anterioare

Echipa juriului emisiunii "Golos" a suferit o schimbare. Inițial, candidații au prezentat atât critici, cât și aprobări. Compoziția comisia de judecători Primele trei sezoane au fost incluse Alexander Gradsky, Leonid Agutin, Dima Bilan și cântăreața Pelageya. Sa dovedit o echipă destul de "vie".

Formatul spectacolului TV a definit o diviziune clară a mentorilor în genurile muzicale. Astfel, participanții care au impresionat juriul au avut dreptul să aleagă profesorul care ia impresionat cel mai mult. Toți cei patru îndrumători au câștigat repede dragostea privitorilor cu imparțialitatea, profesionalismul și dorința sinceră de a descoperi noi talente. Audiența a așteptat cu nerăbdare lansări noi și îngrijorat de concurenții care îi plăceau. Spectacolul a avut încredere poziția de lider în clasamentul rețelei de televiziune, iar numărul celor care au dorit să participe la proiectul senzațional a crescut exponențial.

noul juriu votează 4 sezon

Transfer de experiență de masterat

Spectacolul "Voice" se distinge imediat de atmosfera sa. Pe fondul altor programe vocale, el a fost desemnat exact prin atitudinea membrilor juriului la secțiile sale. Participarea în fiecare cameră, sentimente autentice, respect pentru participanți - aceste calități sunt apreciate de public și de mentori. "Voice" nu a devenit un alt "show-off", în loc de acesta a fost un spectacol profesionist și adult. Candidații pentru juriul proiectului au fost selectați nu mai puțin atent decât participanții. Preferința nu a fost acordată popularității și promovării artistului, ci a adevăratului talent, autoritate și merit în domeniul muzical. Prin urmare, profesionalismul mentorilor anteriori nu a fost pus la îndoială. Toți ar putea fi plăcuți sau displăcuți de audiență, dar într-o singură opinie, audiența a convertit întotdeauna - fiecare dintre ei a parcurs un drum lung, are o bogată experiență, poate învăța mult concurenților. Iar diviziunea specială a membrilor juriului în genurile muzicale este confirmarea: proiectul a reunit adevărați maeștri de pe scena rusă, pe deplin realizați în domeniul lor. Dar asta a fost înainte.

Intriga al patrulea sezon

După finalizarea celui de-al treilea "Voice", spectatorii aștepta cu nerăbdare noul sezon. Și mulți au pus o întrebare dificilă: vor rămâne mentorii din trecut? Se pare că juriul proiectului sa format deja pe deplin și nu este supus schimbării, dar au existat zvonuri despre schimbări. Spectatorii TV au început să se întrebe cine va fi înlocuit și, cel mai important, cine și apoi Gestionarea primului canal a anunțat oficial schimbarea în juriul proiectului popular, dar a refuzat să dezvăluie numele noilor eroi. Motivele pentru astfel de măsuri au fost numite foarte diferite, dar rezultatul a rămas neschimbat: în noul sezon telespectatorii nu l-au văzut pe iubitul Dima Bilan, Pelagia și Leonid Agutin.

Noul juriu. "Voice", sezonul 4

Numele mentorilor au fost păstrate în secret până în ultima perioadă, chiar și în sondajele cu variantele candidaților. Au fost discuții întregi despre cine este vrednic să ia locurile vacante în emisiunea TV de rating. În cele din urmă, sezonul a început cu prezentarea unui premiu și prezentarea unui juriu actualizat. Pentru bucuria publicului și a concurenților, Alexander Boris Gradsky nu a mers nicăieri. Restul compoziției a suferit modificări cardinale: maeștrii anteriori au fost înlocuiți de Polina Gagarina, Grigory Leps și Vasili Vakulenko, mai bine cunoscut sub pseudonimul Basta.

observațiile ascultătorilor despre juriu 4 sezoane de voce

Noii profesori nu au provocat prea multe surprize, mulți au presupus un astfel de rezultat. Dar intrebarile legate de faptul daca membrii juriului din noul sezon erau corecti au fost intrebati. Scaunul de referire este conectat cu altceva decât profesionalismul? De ce exact Pauline Gagarin și chiar acum? Și formatul transferului lui Grigory Leps se potrivește în format?

O reacție negativă este, de asemenea, o reacție

Noul spectacol jurizat „The Voice“ ... Sezonul 4 al proiectului a început cu acest lucru. Iar dacă spectatorii au luat inițial știri este pozitiv, cu fiecare nouă versiune este în creștere val de resentimente și neînțelegere. Pe de o parte, toți cei trei candidați este foarte clar, în plus, Grigori Leps și Polina Gagarina a avut deja o experiență similară în cadrul programului „Main Stage“ și „Vreau să Meladze“. Pe de altă parte - alegerea este de succes?

Se poate înțelege reacția puternică și spectatori la spectacol jurizat „The Voice“ - 4 sezonul multe de așteptat în mare parte din cauza lider de echipă bine coordonat și mentor, observă că nu a existat mai puțin interesant decât concurenții. Dar noul sezon nu a putut justifica speranțele spectatorilor, echipa de proiect din rețelele sociale a inundat comentariile negative ale ascultătorilor despre juriul din sezonul 4. "Vocea", totuși, rămâne în grila de difuzare de vineri, dar pentru cât timp?

"Voice", sezonul 4. Opinii ale juriului

La un moment dat, rating-urile suflate ale proiectului First Channel pierd rapid teren. Care este motivul pentru aceasta? Formatul spectacolului este depășit? Sau se simte noul juriu? "Voce", sezonul 4, în special, a combinat întotdeauna în mod unic opiniile publicului. Dar, dacă inițial publicul a acordat mai multă atenție participanților, în noile emisiuni barajul de indignare a căzut asupra mentorilor și a creatorilor emisiunii TV.

După începerea unor noi probleme, se vorbește din ce în ce mai mult despre juriu. "Voice" (sezonul 4) a devenit unul dintre cele mai discutate. Au existat multe postări, sondaje și comentarii negative. Spectatorii își exprimă în mod activ opinia cu privire la noul juriu al proiectului "Golos": cel de-al patrulea sezon a devenit cel mai discutat în istoria adaptării interne, dar din anumite motive într-o lumină negativă. votul juriului 4 recenzii de sezonDacă vă amintiți primele programe, atunci ați criticat în principal pe Alexander Borisovici Gradsky - mulți dintre ei nu au fost de acord cu declarațiile și evaluările sale. Acum este invers: stăpânul a meritat majoritatea aprobării publicului, spre deosebire de Polina Gagarina și Grigory Leps. Este vorba despre spectatorii lor, care sunt menționați în comentariile lor. Imaginea generală a recenziilor din juriu - "Voice", sezonul 4, a fost un eșec. jury compoziția votului 4 recenzii de sezonDintre toți noii profesori numai rapper Busta picături din fluxul de critici universale, el a luat-o destul de rezervată, observând rigoarea rezonabile inerente și prudență, totuși este Vasili Vakulenko provoca cele mai multe probleme înainte de începerea sezonului. În ceea ce privește Polina Gagarina, elevii au fost unanime: această actriță nu deține până la titlul de mentor.

noi membri ai juriului votează recenzii 4 de sezonReproșul ei este în insinceritate, dorința de a copia Pelageya, în gelozie și părtinire. Da, fără îndoială, Polina Gagarina este o cântăreață talentată care se află acum la vârful carierei și la zenitul gloriei, dar "Voice" nu este proiectul de care are nevoie. mare proteste publice El a convocat pe Grigory Leps, primind mai mult decât estimări neplacute.juriul proiectului de voce 4 de sezonMulți au remarcat lipsa de voință de a intra în esența a ceea ce se întâmplă, rudeness și incompetență. Astfel, putem concluziona că noua compoziție a juriului "Golos" (sezonul 4), recenzii nu au fost cele mai bune.

Schimbarea mentorilor = schimbarea formatului?

Pierderea rapidă a ratingului după începerea noului sezon - un semn proastă. Este probabil că conducerea primului canal va ajunge la aceeași opinie și așteptăm din nou schimbarea. Poate că vor fi înlocuiți din nou de mentori și poate că vor închide proiectul pentru non-profitabilitate. Un lucru este sigur: în spectacolul "Golos" (sezonul 4), recenziile despre juriu au jucat un rol important în reducerea interesului publicului. Proiectul, după cum a început în 2012, a suferit modificări semnificative. Și nu numai noile fețe ale juriului. Participanții au fost, de asemenea, mult mai slabi decât cei precedenți.

În primele sezoane am văzut neprofesioniștii cu voci puternice și uneori unice. Acum, proiectul sa transformat în următorul loc de PR. Cum altfel pentru a explica sosirea fostului membru al „Casa 2“ și prezentator al „coada Eagle și“ care sunt primite în mod favorabil au fost juriul? "Voice" (sezonul 4) - nu este cu siguranță spectacolul care a fost înainte. Începând cu ceva fundamental nou, se transformă treptat într-un transportor, similar cu "Star Factory", care nu urmărește în mod corespunzător calitatea produselor "produse". Este vina pentru acest nou juriu al emisiunii "Golos" (sezonul 4)? Feedback-ul tinde spre un răspuns pozitiv. Poate că proiectul se adaptează la nevoile televiziunii și varietății moderne, schimbându-și principiile originale?

Viitorul spectacolului reînnoit

Fără îndoială, noul sezon este încă un program popular nu va dispărea din grila de emisie de vineri. Vom putea examina pe deplin lupta celorlalți participanți pentru victoria râvnită. Dar ce se va întâmpla în continuare? Va fi spectacolul "Golos" (sezonul 4), ale cărui recenzii ale juriului au fost atât de clare și negative, ultimele din istoria lor, sau vom vedea această echipă în noi versiuni? Întrebarea rămâne deschisă, mai ales că nu există încă o alternativă demnă la un astfel de format modificat. Acest lucru înseamnă că, indiferent cât de mult este discutat acest subiect, conducerea Canalului 1 nu intenționează să schimbe compunerea juriului în nici un fel.

"Voice", sezonul 4 (recenzii ale spectatorilor aici sunt puțin probabil să facă ceva) - spectacolul este ambiguu. Deși, cine știe, poate că furia publicului dispare, iar elevii se obișnuiesc cu frivol și Polina Gagarina și prejudecată Grigori Leps și Ungeti neformatată ca, de exemplu, odată obișnuiți cu Alexander Borisovici. Și apoi, este posibil ca un nou juriu, „The Voice“ (Sezon 4) Revizuirea și mai pozitivă.

Între timp, merită doar să urmăriți proiectul pentru cel mai important lucru - concurenții săi, care se apropie deja de luptele finale. Indiferent de formatul emisiunii TV, obiectivul rămâne același: să găsești o voce puternică și profesională. Așa că imaginea de ansamblu rămâne aceeași, pe scena principalului proiect muzical al țării, încă o dată a sunat celebrele, frumoase și sofisticate în compozițiile de proiectare, însoțite de o orchestră live. La urma urmei, aceasta este esența emisiunii "The Voice" (sezonul 4). Comentariile asupra juriului, opiniile privind schimbarea mentorilor și discutarea arbitrajului - toate acestea din nou. Rămâne doar să încercăm să ne bucurăm de talentul concurenților, fără a acorda atenție problemelor secundare.

Cine știe, poate că acest lucru este temporară, iar în noul sezon, conducerea „Voice“, după ce a ascultat comentarii, face fericit publicul lor cu noi stăpâni pe scaunul de judecată, că nu va mai face apel la publicul. Deși indiferent cât de profesioniști sunt mentorii spectacolului popular, nu există aproape niciun candidat care să susțină absolut publicul întreg. Acest lucru înseamnă că, chiar juriul cel mai adecvat și imparțială a viitorului poate fi în aceeași lumină negativă ca și în prezent, deoarece reacția publicului este întotdeauna imprevizibil.

Jacqueline Migal. Biografia personalității creativeJacqueline Migal. Biografia personalității creative
Tsvetkov Andrey: biografie și participare la proiectul "Voice"Tsvetkov Andrey: biografie și participare la proiectul "Voice"
Cum se ajunge la "Voice. Copiii: instrucțiuni pas cu pasCum se ajunge la "Voice. Copiii: instrucțiuni pas cu pas