Filme străine-luptători: o listă cu cele mai bune recenzii

Filme străine-luptători ca telespectatorii din diverse motive. Divertisment, dinamism, emoționalitate - cele mai atrăgătoare calități inerente picturilor acestui gen. Cu ajutorul lor, o persoană poate uita zilele lucrătoare plictisitoare, stocându-se pe adrenalină. Cele mai bune proiecte de film sunt vrednice de interesul fiecarui fan al acestei directii. Unde ar trebui să începem să vizionăm?

Acțiunea din anii 90 în străinătate: filme cu Schwarzenegger

"Terminator", "Terminator 2" - imagini pe care toată lumea ar trebui să le familiarizeze, deoarece sunt recunoscute ca fiind clasice. Aceste filme străine militante combină elemente ale unui thriller, fantezie. În centrul plotului se află lupta oamenilor cu un ucigaș cibernetic, trimis să-i distrugă. Kyle Reese este un soldat din viitor, trimis de John Connor înapoi în timp pentru a-și proteja mama. Sarah Connor vrea să elimine mașinile care au capturat lumea, pentru a nu-i permite să dea naștere unui bărbat care le poate rezista.

filme străine

Fanii care iubesc filmele de acțiune străină sunt convinși că a doua parte a lucrat și mai bine. De data aceasta, caracterul lui Arnold Schwarzenegger se schimbă. Reprogramată de John Connor în viitor, el este forțat să-l ajute pe el și pe mama sa în trecut. În rolul inamicului este un terminator nou - mai perfect, capabil să schimbe aspectul, transformându-se în orice persoană pe care o vede înaintea lui. Misiunea lui în trecut este eliminarea lui Ioan adolescentul.

Filme în care se desfășoară lupta împotriva teroriștilor

Filmele de film, a căror idee principală este de a face față terorii, au fost în cerere foarte mult timp. Mulți insurgenți din anii `90 spun peste eroi care se opun grupurilor periculoase. O versiune clasică a acestui film poate fi numită seria "Die Hard", care cuprinde mai multe părți. În fiecare dintre ele salvatorul omenirii este jucat de Bruce Willis.

Ca multe filme de actiune straina, prima parte incepe cu o scena cu totul pasnica. John McClain cade în Los Angeles, plănuind să se relaxeze împreună cu soția sa, sărbătorind Crăciunul. Planurile sale sunt încălcate de teroriști, care captează două duzini de oameni. Bineînțeles, printre ostatici este soția lui McClain.

serie de militanți străini

Un alt epic clasic dedicat luptei împotriva terorii - toate părțile "asediului" cu Stephen Sigal. Prima poveste începe cu faptul că teroriștii intră pe navă cu arme nucleare. Înlăturarea majorității echipajului, criminali intenționează să șantajeze guvernul. Cu toate acestea, au fost ghinion, deoarece nava este un fost Marine, este foarte dificil de a face față.

Filme bazate pe cărți de benzi desenate

Aceste proiecte de film vor interesa spectatorii care preferă o bătălie cu teroriștii un amestec de două genuri - film de acțiune, fantezie. Imaginile străine, ale căror povești sunt preluate din benzi desenate populare, câștigă armata admiratorilor. Un exemplu al unui astfel de film este "The Iron Man", cu Robert Downey Jr.

În centrul celebrei trilogii - Tony Stark - un om de știință de miliarde de geniu. eroul este capturat de teroriști care îl forțează să dezvolte arme de distrugere în masă. Stark creează o rețea cibernetică inovatoare, cu ajutorul căreia scapă de criminali. Înapoi acasă, inventatorul se confruntă cu o conspirație, care membrii devin reprezentanți ai consiliului de administrație. Ce va face Stark, având în vedere noile sale capacități?

filme de acțiune 90 × străine

"Răzbunători" în 2012 - un reprezentant strălucit al genului, combinând cei mai apreciați super-eroi, care, la fel ca publicul. Hulk, Thor, Iron Man - personajele familiare au decis să își unească forțele. Scopul alianței este de a lupta împotriva răului care amenință lumea.

"The Dark Knight" - o versiune de ecran a popularelor benzi desenate cu Batman, principalul salvator al Gotham. Trilogia îi va interesa pe cei care îi plac serialele sumbre - luptătorii străini. Ultima parte a fost lansată în 2012.

Militanții, unde oamenii se luptă cu străinii

Tema străinilor a intrat ferm în lumea cinematografică în ultimul secol. A atins o varietate de genuri, străinii nu făceau excepție. Lista celor mai bune picturi, într-un fel sau altul legată de confruntarea străinilor și a oamenilor, este suficient de lungă.

Merită să urmăriți filmele "Ziua Independenței", "Oamenii în negru". În ambele tablouri, Will Smith este eliminat. Prima poveste de film începe cu un semnal de alarmă trimis de o sursă extraterestră. Toată lumea înțelege că se apropie de pământ, iar asta pune întreaga planetă într-o panică. Cel de-al doilea proiect este o poveste despre agenții care nu permit resturile intergalactice să pătrundă pe pământ.

film de acțiune franceză de peste mări

"Predator" este un film de acțiune, în care Schwarzenegger este forțat să lupte împotriva unui nou om periculos. Un monstru străin urmărește un joc bipedal, amuzat de încercările sale de a rezista. Puteți vedea, de asemenea, continuarea imaginii interesante.

Acțiune pentru aventuri

"Jocuri de foame" - o adaptare senzațională a romanului popular, lansat în 2012. Acest proiect este înzestrat cu toate avantajele cei mai buni luptători de peste mări. Aventurile personajelor principale, încercând cu orice preț să supraviețuiască, pe tot parcursul filmului, păstrează audiența în suspans. Scene de luptă eficiente sunt completate de o linie de dragoste.

militanții lista străinilor celor mai buni

Mecanicul este un film din 2010 cu Jason Statham. Actorul este considerat personificarea eroului moderat al militanților - inteligentă, calmă, care are un aspect nemaiîntâlnit. Pictura a fost un remake al vechiului proiect, datorită ideilor proaspete ale creatorilor, originalul a fost depășit. În centrul parcului se află un ucigaș profesionist, care de ani de zile lucrează pentru un cod personal. Episcopul este folosit pentru a-și elimina singuri victimele, dar soarta îl forțează să ia un "discipol" care nu are pacea profesorului.

Spectatorii care îi place actorul se pot familiariza cu luptătorii mai în vârstă, în cazul în care el este eliminat: "Cursa morții", "Carrier".

Comedie luptători

"Green hornet", prezentat publicului în 2011, poate fi numit un reprezentant luminos al acestei tendințe. Protagonistul este moștenitorul unui magnat de presă, care este interesat în principal de legăturile ocazionale, petreceri de alcool. Atitudinea lui față de viață se schimbă când moare tatăl său. Împreună cu un prieten, eroul decide să se alăture listei de super-eroi remarcabili, dedicându-se eliminării criminalilor.

"Bad guys" - un thriller comic, lansat la sfârșitul secolului trecut, care nu îi afectează interesul. Audiența va afla ce înseamnă unirea a doi oameni, absolut diferită una de cealaltă. Mai ales dacă sunt ofițeri de poliție care caută un criminal periculos.

Acțiune penală

Având în vedere generalitatea genurilor, nu este surprinzător faptul că ele se combină adesea într-o singură imagine. Direcția la care sunt legați mulți militanți este infracțiunea. Filmele străine legate de această nișă merită, de asemenea, să urmăriți, de exemplu, film 2008 "Regii străzii". Aceasta este povestea unui polițist american care își pierde neașteptat soția. O acuzație nedreaptă de crimă îl face pe erou să se angajeze într-o luptă sângeroasă.

militanți străini criminali

"Déjà vu" este un thriller, lansat pe ecrane în 2006. Odată cu efectul deja vu, se confruntă cu mulți oameni care, deodată, par să știe locuri necunoscute, oameni. Doug Carling, un agent special, al cărui lucru îl forțează să se miște în timp. Sarcina în fața lui este să găsească un răspuns la întrebarea de ce a explodat feribotul din New Orleans. Misiunea este complicată atunci când personajul se îndrăgostește de un străin frumos care urmează să devină victimă.

Cei care sunt atrasi de luptatorii "multi-serie", de crime, de filmele straine care se combina in seria "Fast and the Furious", vor place cu siguranta. Ultima parte a epocii de curse a fost prezentată publicului în 2015.

Ce altceva să vezi

Oamenii care sunt interesați de seriale străine, care combină mai multe părți, trebuie să vadă "Terminator: Genesis". Aceasta este ultima parte a epicei grandioase.

Toți luptătorii interesați sunt greu de enumerat. Lista de deasupra este facuta pentru cei care vor sa inceapa sa se scufunde in ceva din acest gen.