Lista de filme despre roboți: descriere, evaluare, recenzii și recenzii

Omenirea excitează ideea inteligenței artificiale, abilitatea de a înlocui un om, de a prelungi în mod artificial viața și de a învinge vârsta înaintată. Aceste gânduri și dorințe se reflectă într-un gen ca filmele despre roboți. Lista celor mai bune se completează anual, deoarece acest subiect este foarte fertil pentru cercetare. La început, roboții erau doar ajutoare în viața de zi cu zi, gadgeturi convenabile și "glande", dar apoi scriitorii învățau să vadă în ei suflet, minte și chiar dorințe. Poate, în cele din urmă, un robot poate înlocui o persoană?filme despre o listă de roboți pentru femei

Pentru a ușura viața

Omenirea a căutat întotdeauna să se scape de muncă și să-și schimbe îndatoririle în umerii celorlalți. Și este de dorit ca aceste umeri să fi demisionat și executivi. Timpul trece, lumea se schimbă, iar ambițiile oamenilor de știință cresc. Deja, nimeni nu este surprins de robotică în aproape toate nivelele vieții umane. Roboții devin asemănători cu oamenii, deoarece dezvoltatorii tind să înțeleagă interfața și să le ofere creaturilor o imagine umană. Robotul poate avea un anumit caracter și nu se deosebește prea mult de persoana din mulțime. Dar a fost un moment în care robotul a fost considerat o fantezie, o fantezie incomprehensibilă, care a fost exprimată pentru prima oară de un scriitor ceh de ficțiune Karel Capek. El a descris principiile de bază ale robotului, înainte de toți oamenii de știință și inginerii secolului al XIX-lea. Czepek a dat numele creatiei sale, care sa incheiat in spatele acestor mecanisme. Au trecut ani și oamenii de știință s-au concentrat pe a da corpului uman intelectul omului, creând un cyborg ideal capabil să-și desfășoare în mod independent activitatea. Aceste fantezii au permis să filmeze despre roboți și cyborgs.filme despre lista de roboți și cyborgs

Lista cu accent pe punctele principale

O persoană nu și-a schimbat niciodată mintea cu privire la ceea ce este punctul culminant al evoluției. În ciuda slăbiciunilor sale, a bolilor și a calităților de caracter, el se consideră a fi unitatea principală și, prin urmare, se gândește la roboți ca servitori ai săi. Unele filme au pus roboții în poziția de ajutoare, dar cele mai interesante sunt filmele despre ucigașii robotului. Lista, desigur, deschide o serie de tablouri despre Terminator. Unicul Arnold Schwarzenegger a reprezentat o imagine unică care nu a devenit depășită de-a lungul anilor. În prima poză a jucat rolul unui răufăcător, dar, în ciuda acestui fapt, a atras o parte din audiență. Misiunea „terminator rea“ a fost simplu la un primitiv - de a ucide mama liderului revoltei poporului, pentru a exclude posibilitatea nașterii sale. Numai o persoană slabă ar putea împiedica robotul, care a fost trimis și din viitor pentru a proteja femeia. Ca rezultat, se pare că apariția acestui om creează un paradox temporar, el devine tatăl liderului omenirii. Terminatorul se blochează și câștigă bine. Sincer, este chiar un pic ofensator, pentru că "bolnav" pentru "Iron Arnie" este mult mai plăcut decât să te oprești.filme despre lista roboților 80

A continua

"Terminator" a capturat publicul și a continuat în mod firesc. Cel de-al doilea film a fost chiar mai bun decât primul, deoarece Schwarzenegger se află pe partea bună, interferând cu planurile celui mai modern cyborg. Misiunea lui este complicată, dar, după cum arată practica, este fezabilă. Cel de-al treilea film - despre robotul - lista nu se întîmplă neîncetat, după toate acestea este debutul actual. Christian Loken a jucat o "doamnă de fier" rece, în multe privințe superioară terminatorului vechi. A fost trimis din viitor, pentru a distruge toți suporterii rezistenței. Principalul pericol rămâne același - revolta mașinilor, retragerea oamenilor în subteran.

După al treilea film a fost o mulțime de bârfe despre ce este terminat povestea, iar apoi scoateți inutilă, dar în 2015, „Terminator: Geneza“ a dovedit falsitatea acestei ipoteze. Bună companie vechi Arnie Emilia Clarke câștigă din nou o victorie decisivă asupra dușmanilor săi, deși terminatori le ataca mai mult și mai mult, iar John Connor nu mai este pe partea oamenilor. Recenzile despre film au fost mai pozitive, deși unii dintre spectatori au remarcat de asemenea că filmul a devenit mai "acasă", aceeași lacrimă a dispărut, ceea ce la făcut pe "Terminator" un militant.filme despre lista de ucigasi a robotilor

Din anii `80

Dacă luăm în considerare filme despre roboți din anii 80, lista va fi în mod necesar completată de un insurgent cult despre cyborgul invulnerabil - acesta este Robocop. Potrivit complotului, a fost unul dintre cei mai buni polițiști care au fost mutilați brutal într-o singură operațiune. Doctorii experimentatori au creat de la el un cyborg invulnerabil, capabil singur să depășească o întreagă bandă de criminali. Sub armura robustă a lui Robocop, inima omenească, continuă să fie chinuită de vise și amintiri din trecut, unde moare în mâinile infractorilor. Robocop vrea dreptate și răzbunare, pentru că înainte de a avea o familie. Subiectul contradictoriu a provocat multe comentarii negative. O parte din audiență a fost înclinată spre faptul că slujba legii după moarte este o datorie a cetățeanului, dar o altă parte a descoperit o astfel de experiență inumană și a protestat împotriva filmărilor ulterioare. lista de filme despre roboții din anii `90

Treci prin generație

Lista de filme despre roboți din anii 90 include și picturi despre Robocop. În 1990 a lansat „Robocop 2“, care va elimina cyborg laboratoarele de droguri secrete și un nou robot care sunt special concepute pentru a ucide Robocop. Și în 1993, a apărut și a treia parte a filmului, unde Robocop găsește răzbunarea pentru moartea partenerului său și restabilește ordinea în Detroit.

Moda temă

În 2007 a existat un film regizat de Michael Bay, „Transformers“ la lupta Autobots și Decepticons pentru posesia unei surse de putere. În cursul luptelor, se pare că un om de pământ obișnuit poate arăta unde este subiectul căutării universale. Filmul a avut succes, după 2 ani, a continuat - "Transformers 2: Revenge of the Fallen". În viața liniștită a eroilor din primul film se rupe într-un ticălos nou care se învârte pe soare! A treia parte a epocii a fost eliberată doi ani mai târziu. Potrivit complotului, roboții vor să înrobească terenul, încheind o alianță cu Autobots. În 2014, a apărut cea de-a patra parte. Aproape toate Autoboții și Decepticoanele sunt distruse de oameni. Dar inventatorul Cade a cumpărat un camion pe piața de vechituri și a descoperit că era însuși Optimus Prime. Guvernul dorește să găsească descoperirea și cel mai puternic transformator, care vrea să-și recupereze colecția de roboți periculoși. Filmele s-au dovedit a fi spectaculoase și în numerar, ceea ce, potrivit spectatorilor, a contribuit puternic la efectele speciale și supermodelele primare. filme despre roboți lista celor mai bune

O nouă generație de filme

Lista de filme despre roboți completează în mod adecvat "Bine ați venit în Paradis", care întruchipează complotul unui vis - viitorul, unde există o stațiune specială pentru cei bogați și toți servitorii constau în întregime din androizi. Clienții stațiunii își pot realiza toate fanteziile, inclusiv violența și crimele. În fiecare zi, androizii sunt șterși, dar în cele din urmă unul dintre ei începe să bănuiască ce se întâmplă și vrea să scape.

În 2013, a fost lansat filmul "Pacific Frontier". Aici, monștrii extratereștrii Kaitzu au ieșit din adâncurile mării și omenirea a căzut abrupt. Pentru a lupta cu ei, au creat roboți giganți, a căror conducere este angajată în piloți. lista de filme despre roboți

Cel mai bun dintre cei mai buni

Lista filmelor despre roboți ar fi incompletă fără imaginea "Sunt un robot". Acest film a stropit printre fanii genului. Conform figurii, se poate observa cum tehnologiile perfecte devin principalul element care formează lumea. Filmele despre cyborgs sunt foarte emoționante, pentru că dezvăluie sensul existenței unor mașini inteligente care pot scoate oamenii cu adevărat datorită inteligenței și ingeniozității lor. În lista de filme despre roboți trebuie să includă în mod necesar "Inteligența Artificială" Steven Spielberg. În film, este vorba despre relația dintre o persoană și un robot, despre sentimentele unui băiat cyborg care îi iubește mai mult pe mama sa umană și vrea foarte mult să fie singura și iubita ei. Din păcate, părinții lui au un fiu, înseamnă mai mult pentru ei decât un copil adoptiv.

Băiatul David sa făcut cu prietenii cu robotul-urs Teddy, care îl păzea. David vrea să găsească Zână Albastră din povestea lui Pinocchio și să o roage să-l transforme într-un băiat adevărat. Este nevoie de mulți ani, roboții evoluează. Îl decongelează pe David și pe Teddy și recreează casa și mama pentru Teddy, dar numai pentru o zi. Aceasta este o poveste incredibil de tristă și luminată, care replementează pe bună dreptate lista filmelor despre roboți.

În concluzie, trebuie spus că tema roboților și a cyborgs este ridicată atunci când este creată desene animate full-length. Cel mai memorabil și mai drăguț a fost desenul animat "Wall-i". Dacă lista de filme despre roboți, o listă cu cele mai bune reface în mod necesar acest proiect despre un aspirator robot, singura care rămâne pe pământ, și a preluat o serie de emoții umane. Zid și există chiar un animal de companie - un gândac de gâscă - și un film favorit cu cântece. Dar într-o zi are o dragoste pentru care el, în cele mai bune tradiții ale eroului, este de acord să lupte.

Mușchi artificiali cu mâinile lor: producție și caracteristiciMușchi artificiali cu mâinile lor: producție și caracteristici
Robotul ASIMO sau Descoperirea în crearea inteligenței artificialeRobotul ASIMO sau Descoperirea în crearea inteligenței artificiale
Toy-transformer ca cel mai bun cadou pentru un copilToy-transformer ca cel mai bun cadou pentru un copil