Teatrul "Torch Red" (Novosibirsk): istorie, recenzii

Istoria teatrului din Novosibirsk "Torch Red" este foarte interesantă și nu este în întregime obișnuită. Există încă de la începutul secolului al XX-lea. Cladirea in care se afla acest teatru, in anul 2014, a marcat centenarul sau.

Din istoria teatrului

Din 1920, există teatrul "Torch Red". Istoria creării sale își are originea în orașul glorios Odesa. A fost acolo că formația a fost formată sub conducerea regizorului Vladimir Konstantinovici Tatișciov. Teatrul "Torch Red" de 11 ani a fost mobil. Numai în 1932 a devenit staționar și a obținut o reședință în orașul Novosibirsk. În clădirea, construită în 1914, se află teatrul "Torța roșie". Istoria acestei camere nu este mai puțin interesantă. A fost construită în funcție de proiectul celebrului arhitect Novosibirsk Andrey Kryachkov. Înainte de teatru a fost localizat în clădirea reuniunii comerciale în cazul în care pentru a organiza întâlniri de afaceri, mingi, precum și spectacole cu participarea actorilor amatori. Au fost efectuate mai multe reconstrucții aici. Construcția teatrului de astăzi este unul dintre monumentele arhitecturale din Novosibirsk. Datorită apariției companiei sale în oraș, cultura a început să se dezvolte, alte centre de artă au început să apară. Șeful teatrului a creat-o ca o întruchipare a ideilor pitorești ale unor astfel de profesori și regizori, precum Stanislavsky, Meyerhold, Tairov. Astăzi, trupa este încă adevărată pentru tradițiile rusești. În același timp, teatrul este deschis și să caute ceva nou, pentru experimente.

actor de teatru torță roșie

Spectacolele "Torchului Roșu" de șase ori au devenit nominalizări la Premiul Teatrului Național "Masca de Aur". Teatrul a vizitat orasele din Rusia si de multe ori isi desfasoara activitatea in strainatate. În ultimii ani trupele au vizitat Finlanda, SUA, China, Polonia, Germania, Grecia și așa mai departe. Din 2003, teatrul și-a publicat propriul ziar. Din 1999 participă activ la festivaluri rusești și internaționale. Pe scenă, „Red Torța“ a inclus astfel de regizori celebri precum Jan Willem van den Bosch din Anglia și Riccardo Sottili din Italia. Principalul director al teatrului este Timofei Kulyabin. A primit postul în 2015, deși a servit în "Torța Roșie" din 2007. Directorul teatrului este Alexander Kulyabin

reconstrucție

Construcția teatrului "Torța roșie" a fost actualizată cu câțiva ani în urmă. Reconstrucția sa desfășurat între 2004 și 2008. Toate spațiile teatrului au fost complet renovate. Suprapunerea a fost înlocuită. Interiorul a fost restaurat în forma sa istorică. În timpul reconstrucției, Auditoriul Mici a fost construit de la zero. Este proiectat pentru 120 de locuri. Acum teatrul dispune de două sali de spectacol. Camerele mari pot găzdui 510 de persoane. Ambele scene după reconstrucție sunt echipate cu cele mai moderne echipamente. Fiecare cameră are intrare separată și garderobă. În timpul renovării, au fost restaurate: deschiderile pentru ferestre din porticul de pe fațada de est, acoperișul a revenit decorarea felinar cupole de rame de ferestre, deschideri de ferestre la etajul doi și arcade - la început, imaginea torțelor de pe fațada de est. Intrarea principală este acum deschisă de cealaltă parte - de pe strada Lenin.

repertoriul torței roșii de teatru

Spectacole pentru publicul adult

Repertoriul teatrului "Torța roșie" pentru spectatori de peste 12 ani include următoarele spectacole:

teatru roșu lanterna novosibirsk

• "Fără cuvinte."
  • - Totul despre femei.
  • "Masquerade".
  • - Hedda Gabler.
  • «KILL».
  • - O femeie care sa căsătorit cu o curcană.
  • - Totul despre bărbați.
  • - Nu este așa de grozav.
  • "Șofer de taxi noaptea."
  • "Decameron".
  • "Părinți și fii".
  • Doar pentru femei.
  • "Vânzătorul ploii."
  • „Oneghin“.
  • - Cina cu un nebun.
  • „Dovlatov. Anecdote. "
  • - Sclavii.
  • "Sylvester."
  • "Rugăciunea memorială".

Spectacole pentru copii

Teatrul "Torch Red" oferă tinerilor spectatori trei spectacole interesante.

• "Jolly Roger" (film de acțiune pirat).
  • "Three Ivans" (o aventură fabuloasă).
  • "Budinca pentru micul dejun - Tom pentru prânz" (muzică pentru copii).

"Jolly Roger" - juca pentru copii de la 7 ani. O poveste amuzantă despre aventurile pe mare și prietenii adevărați. Pirații fermecători și amuzanți se luptă pentru o hartă, indicând locul în care comoara este ascunsă. Ei așteaptă teste dificile și găsesc o adevărată comoară - prietenie. Și nici un pericol periculos nu este pentru prietenii înfricoșătoare.

istoria torței roșii de teatru din Novosibirsk

"Three Ivans" este un basm bazat pe piesa lui Julia Kim, despre care multe generații au cunoscut și au iubit. În 1980, a fost filmat. Este o poveste înțeleaptă a puterii atotbiruitoare a iubirii, care poate dezarma chiar și cei mai cinici, despre onestitate și prietenie adevărată, care nu se teme de nici un raufacatori. Un basm bun, mai puternic decât cel din lume. Fiul sa născut la țarul Ivan. Și în aceeași noapte, la vicleșugul Varvara, menajera, a apărut și un băiat. Și în curând a apărut o minciună în palat. Toți erau numiți Ivan. Și totul ar fi bine, însă îngrijitorul invidios a decis să înlocuiască fiul regelui pentru ea. Cine va fi regele lui Ivanov? Cine trebuie să muncească din toată viața - să-și îndoaie spatele? Și cine va cânta cântece? Cine va reuși să-l rătăcească pe Koshchei Nemuritorul însuși? Și cu cine va căuta prințul Milolica sub coroană? Teatrul Krasnyi Torch va da tinerilor spectatori răspunsuri la toate acestea și nu doar la numeroasele întrebări.

Trupa

teatru torță roșie poveste

În total, teatrul "Torța roșie" servește arta a patruzeci și trei de actori. Două dintre ele au titlul de Artist al Poporului din Rusia. Aceasta este Alyokhina Galina și actorul teatrului "Torța roșie" Belozerov Igor. Și unsprezece dintre ei - artiști onorați ai Rusiei. Acest Lemeshonok Vladimir, Sergeeva Svetlana, Tatiana clasică, Chernykh Andrey, Zhdanova Elena, Shuster Grigory, Mihail Strelkov, Victoria Levchenko, Novikov Serghei, Solovyov Nikolay, Shironina Valentina.

directori

Teatrul "Torch Red" (Novosibirsk) colaborează cu mai mult de 50 de regizori.

Directorii care lucrează cu trupele:

• Valery Galin.
  • Alexander Zykov.
  • Andrey Andreev.
  • Anna Morozova.
  • Valery Grishko.
  • Timothy Kulyabin.
  • Nikolay Gorbunov.
  • Vasily Oliychuk.
  • Vladimir Rubanov.
  • Riccadro Sottili.
  • Andrey Korionov.
  • Yuri Urnov.
  • Alexander Bargman.
  • Oleg Rybkin.
  • Vadim Tskhakaya.
  • Vasily Senin.
  • Jan Willem Van den Bosch.
  • Yuri Pakhomov.
  • Andrey Prikotenko și alții.

Art directori, cu care teatrul "Torța roșie" cooperează:

• Emil Capelius.
  • Oleg Golovko.
  • Mitrich.
  • Themistocles Atmadzas.
  • Eugene Hanzburg.
  • Căpitanul Igor.
  • Rosita Raud.
  • Vladimir Avdeev.
  • Timofey Ryabushinsky.
  • Vladimir Boer.
  • Evgeny Lemeshonok.
  • Polina Korobeinikova.
  • Maria Lucca.
  • Alexander Gorenshtein.
  • Fagilya Rural.
  • Stephanie Hanald.
  • Tatyana Noginova.
  • Vitaliy Chernukha.
  • Ilya Kutyanskiy.
  • Nana Abdrashitova.
  • Vadim Koptievsky.
  • Nikolay Chernyshev și alții.

Coordonatori coregrafi care colaborează cu teatrul "Torch Red":

• Oleg Zhukovsky.
  • Irina Panfilova.
  • Irina Lyakhovskaya.
  • Albert Albert
  • Irina Vakarina.
  • Igor Grigurko.
  • Arthur Oschepkov.
  • Oleg Glushkov.
  • Nikolay Reutov.
  • Rushan Iksanov.
  • Irina Tkachenko.

"Transitul Novo-Siberian"

Din 2001, Teatrul "Red Torch" a organizat Festivalul interregional. Inițial, sa numit "tranzitul siberian". Acest proiect în 2005 a fost recunoscut ca fiind cel mai bun la Festivalul Internațional "Diaghilev Seasons: Perm - Petersburg - Paris". Autorul ideii este directorul teatrului Alexander Kulyabin. Din 2010, festivalul este numit "Tranzitul Novo-Siberian". Datorită existenței sale, turneul a fost reînviat în Siberia. Festivalul se desfășoară o dată la doi ani. Acesta prezintă cele mai bune producții dramatice ale teatrelor din Siberia, Urali și Orientul Îndepărtat. Festivalul reunește oameni simțitori care doresc să atragă atenția unui public larg asupra realizărilor lor creative. Simbolul "tranzitului Novo-Siberian" este roata. Acum, festivalul se desfășoară exclusiv în Novosibirsk, unde vin colectivități teatrale din cele trei regiuni menționate mai sus. Și înainte de aceasta a fost într-adevăr tranzitorie și a fost ținută într-un oraș, apoi în altul. Datorită acestui festival a devenit posibil schimb tur de vară, directorul de întâlnire al teatrului, un număr mare de producții consideră cineaști tineri novice, critici chat cu trupa de teatru, și așa mai departe. Irina Vasilyevna Kulyabina este responsabilă de "tranzitul Novo-Siberian". În toamna (timp de 6 luni înainte de festival) membrii juriului merg în Siberia, Urali și Orientul Îndepărtat, a urmărit diferitele spectacole și să aleagă cel mai bun pentru invitația de a participa la „tranzit Novo-siberian“.

caritate

teatru roșu de teatruVP Redlich - cel mai mare director siberian al secolului 20, a condus Teatrul „Red Torța“ (Novosibirsk), în anii `50 ai secolului trecut. A avut titlul de Artist al Poporului din RSFSR. Datorită ei, teatrul "Torch Red" a devenit faimos în întreaga țară ca "MAT Siberian". În onoarea ei, fundația caritabilă este numită. El este chemat să ofere sprijin financiar actorilor și altor angajați ai teatrului "Torch Red", proiecte importante și așa mai departe. Fiecare cetățean din Novosibirsk poate contribui la dezvoltarea artei teatrale a orașului. Site-ul teatrului "Torța roșie" oferă toate detaliile fondului.

Teatrul KaPe

foto torta torță roșie

Teatrul "Torch Red" (Novosibirsk) oferă spectatorilor oa treia scenă informală - o cafenea. Aici puteți sta într-o companie bună, gustați mâncăruri delicioase. Pentru a vedea și auzi cum actorii teatrului se reîncarcă ca parodiști, muzicieni și chiar cantareți. De asemenea, aici puteți să discutați cu artiștii preferați, să faceți o fotografie cu ei pentru memorie. Aici domnește o atmosferă caldă, prietenoasă, creatoare de confort.

Reguli pentru spectatori

Teatrul „Red Torța“ oferă telespectatorilor săi să achiziționeze bilete pentru spectacole on-line în două moduri: carte de pe Internet și pe tot parcursul zilei pentru a răscumpăra în numerar, sau pur și simplu să le plătească cu un card de credit și pentru a obține înainte de performanță, prezentând un document de identitate. Pentru comoditatea publicului, teatrul „Red torță“ postat pe afișul site-ul său oficial, în cazul în care puteți selecta performanța dorită și convenabil pentru a vizita ziua teatrului. Pe diagrama din sala de audiență puteți alege locurile potrivite.

Obiective turistice din Novosibirsk: monumente de arhitectură și alte obiecte interesanteObiective turistice din Novosibirsk: monumente de arhitectură și alte obiecte interesante
Teatru de teatru (Nizhny Novgorod): istorie, repertoriuTeatru de teatru (Nizhny Novgorod): istorie, repertoriu
Teatrul `Globe`. Teatrul Academiei de tineret din Novosibirsk…Teatrul `Globe`. Teatrul Academiei de tineret din Novosibirsk…