Filmul "Elena": recenzii critice

Despre acest film puteți spune că este atât autor și social în același timp. Regizorul Andrei Zvyagintsev iubește să ignore cele mai acute probleme ale societății, făcând picturile sale populare. Ele pot găsi adesea o reflecție a vieții de zi cu zi. O astfel de lucrare este filmul "Elena", recenziile cărora vor fi discutate mai detaliat. De asemenea, subiectul articolului nostru va fi și alte imagini despre puterile și slăbiciunile eroinelor cu acest nume.

filme elena de film

Dispăreați în viață

Se pare că acești doi pot găsi destul fericirea. Vladimir și Elena au trecut mult timp de tineret. După căsătoria "civilă", numită conviețuire, ei au decis să-și legitimeze relația. Dar un om de afaceri în vârstă bogat își tratează soția ca servitor, deci este greu să vorbim despre sinceritatea sentimentelor. El are o fiică mai înverșunată, Catherine, iar Elena are un fiu, un Serghei șerpuit șomer. Atunci când nepotul femeii nevoie de ajutor, ea se întoarce la soțul ei, dar este refuzat - după un atac de cord recent, Vladimir intenționează să scrie un testament în favoarea fiicei sale ...

Dramatismul, ca parte integrantă, este umplut cu întregul film "Elena". Recenzile audienței indică faptul că acesta este un film emoțional puternic, generând o furtună de sentimente conflictuale.

elena film zvyagintseva comentarii

Infracțiunea și pedeapsa

Dezvoltarea ulterioară a graficului este în mare măsură previzibilă. Orice spectator care a privit imaginea va observa o referire la faimoasa lucrare a lui Dostoievski. Poate că aceasta a fost baza pe care se bazase Andrei Zvyagintsev. Relațiile dintre oamenii iubitori, în care circumstanțele vieții intervin, nu dobândesc doar o nuanță dramatică, ci tragică. Cât de puternică este dragostea aproapelui tău? De ce este necesar opta între cineva? Este faptul că Serghei nu este fiul lui Vladimir, spune că nu are nevoie să ajute? Este meritat dacă soția o cere?

O mulțime de întrebări pe care directorul încearcă să le răspundă este plină de filmul "Elena". Comentariile criticilor nu au fost unanime. Unii credeau că Zvyagintsev a atins cele mai subtile aspecte viața de familie, alții s-au gândit că era prea departe de astfel de lucruri. În consecință, opiniile au fost împărțite: de la entuziasm la extrem de negativ. Ce indicatori sunt mai importanți pentru regizor? Trebuie adăugat că filmul a plătit bugetul, a fost prezentat în mai multe țări și a adunat mai multe premii de prestigiu.

Cal troian

Darwinismul: bătălia celor mai puternici

La un moment dat, narațiunea ne conduce la faptul că se deschide o confruntare între soți. Observăm modul în care personajele se luptă pentru cine dintre copiii lor au nevoie de sprijin financiar. Acest lucru sugerează idei despre lupta pentru existență - teoria dată de Darwin cu mulți ani în urmă. Acest lucru, desigur, iese în evidență în filmul "Elena".

Recenzile despre imagine nu se limitează la criticii autohtoni. publicatii americane, printre care New York Times și vocea satului, numit relația dintre Elena și Vladimir tipul căsătoriei în care unul dintre soți este într-o poziție avantajoasă în mod clar în raport cu alta. Diferența în stratul de clasă este exprimată în prosperitatea materială pe care Vladimir o are datorită afacerii sale. Elena, pe de altă parte, pare mai degrabă ca un servitor.

film de Elena Zvyagintseva

Paraziți printre noi

Imaginile problemelor sociale sunt un subspecie specială a cinematografiei rusești, pentru care nu sunt luate toate filmele. Ele sunt greu de numit afirmarea vieții. Cu toate acestea, filmul "Elena" Zvyagintseva are șansa de a deveni lider în ceea ce privește numărul de disperare și disperare.

Primul sentiment amintit din vizionare este răutatea copleșitoare care vă ține de la început până la sfârșit. Astfel de sentimente nu sunt cauzate doar de zgârcitul Vladimir. Dimpotrivă, celelalte personaje nu sunt mai bune decât personajul principal. De exemplu, Serghei, din anumite motive, considerând că tatăl său vitreg este un sponsor pentru el și pentru copiii săi. Soția lui, care este prea leneș să-și spele capul și care nu încearcă să se desprindă de "mlaștina" internă. Sau Catherine, care întotdeauna își amintește de faptul că de la tatăl ei iubit va primi o bucată gustoasă.

Mesajul Elenei este acela de a aduce spectatorilor lucruri simple: nimeni nu este îndatorat pentru tine. Pentru a obține ceva, ar trebui cel puțin să începeți ceva.

filme elena de film

Întrebarea veche: nu poți să ierți execuția. Unde pot pune o virgulă?

Problemele ridicate acoperă ceea ce rămâne întotdeauna în spatele scenei în aproape toate familiile moderne. Valorile umane, reflectarea zilnică a realității noastre, sărăcia spirituală a societății - acestea și multe alte case de „Elena“ filmului Zviaghințev lui. Comentariile publicului sunt aproape unanime: toate sunt îngrozite de înlocuirea idealurilor. Iar Elena, personajul principal, vine în prim plan. Calitățile sale contradictorii, luptând în interior, nu se potrivesc împreună. Chiar și ieri, ea a plâns de lipsa de moralitate, am pus o lumânare în biserică, și a decis astăzi pe un act disperat - pentru a scăpa de soțul ei, nu solidaritatea cu poziția sa. Pe de o parte, actul poate fi explicat printr-o dorință sinceră de a ajuta. Pe de altă parte, puteți justifica crima? Imediat, regizorul ne arată pe cel pentru care a fost comis teribilul: un adolescent crud care nu-i pasă de nimic din viață.

Filmul "Elena": recenzie ca principal rezultat

Opiniile pozitive includ o evaluare a lui Andrei Plakhov. Faimosul critic de film a considerat "Elena" nu numai cel mai bun film al anului, ci unul dintre cele mai importante. Acesta este, fără îndoială, un argument greu în favoarea imaginii. Puteți adăuga și faptul că în ultimii ani, nimic asemănător în cinematografia domestică nu a fost creat. Din punct de vedere tehnic, filmul este realizat cu o abordare profesionistă, întregul echipaj merită o atenție specială, de la cameraman la client.

Un studiu competent al unui subiect dificil și al unei prezentări accesibile pentru spectator sunt principalele componente cu care Elena este umplută, filmul lui Zvyagintsev. Review spune fără echivoc un singur lucru: din cauza problemelor sociale acute ale acestui film pentru o lungă perioadă de timp rămân relevante.

film elena recenzii de critici

Prețul unei mari bătălii

O serie de imagini de femei puternice, înrădăcinate în secolele trecute, includ o poveste despre cea mai frumoasă Elena, percepută aproape creatură mitologică antică grecească. De multe ori a devenit o sursă de inspirație pentru filme.

Istoria spune cum, ca soția liderului Sparte, frumusețea sa îndrăgostit de prințul troian din Paris. Despre acest film "Elena Troyanskaya." Tinerii se refugiază cu regele Priam. Denunțat, Menelaus nu poate suporta trădarea. Fratele său Agamemnon, nemulțumit nu mai puțin, începe să se răzbune. El colectează o armată imensă și avansează spre Troia. Se vor ridica zidurile maiestuoase ale statului, în care se ascunde trădătorul?

Asediul durează mai mult de un an. În cele din urmă, grecii penetrează orașul, folosind figura celebră Calul Troian. Din acest moment al istoriei, începe o luptă epocală care va determina soarta marilor imperii.

Filmul "Elena Troyanskaya" a fost lansat în 2003. Evenimente similare se desfășoară în filmul "Troy", lansat în continuare.

film gratuit

Dragostea adevărată dincolo de frontiere

Povestea lui Helena și Peyton se reflectă în această bandă. Ambele fete sunt incredibil de diferite, spre deosebire de altele. O femeie lesbiană și o femeie casnică exemplară traversează întâmplător. Foarte repede înțeleg că vor să fie împreună, dar cum va reacționa mediul înconjurător? Este necesar să deveniți străini pentru a deveni fericiți?

Filmul "Elena Free" se referă la problemele homosexualității. Heroinele încep relația cu o prietenie simplă. Curând, unul dintre ei înțelege că de mult timp nu va fi de ajuns, ci pentru că încearcă să renunțe la sentimentele sale. Dar este supusă ei? A doua femeie, dimpotrivă, nu reprezintă modul în care va trăi fără jumătate ...

Eliberat în 2003, filmul american "Elena Free" este în cea mai mare parte primit de audiență. Mesajul său cheie nu este să trăim ani de zile cu o persoană neiubită, ci să ne deschidem cu adevărat un suflet înrudit.

Dragoste și obsesie

Cinematografia folosește adesea calea bătută, folosind ideea că pasiunea și nebunia merg mereu împreună. Asta se întâmplă cu eroii acestei imagini. Nick și Elena au fost foarte fericiți, până când o femeie frumoasă și îndrăgită a decis să oprească relația. Imposibil să o uităm, un chirurg talentat înșelător îl invită pe Elena la casa lui șic, să vorbească din nou și să ofere să înceapă. Fugind de Nick, o femeie intră într-un accident. Un om îl preia și salvează o viață. Adevărat, trebuie să-i taie brațele și picioarele ...

Elena în revistă film film

Ceea ce la determinat pe Nick să o facă, o va spune "Elena în cutie" (film). Recenzile includ numărul major de ratinguri pozitive. Principalul lucru pe care spectatorii l-a scos din vizionare: imaginea nu este despre dragoste ca atare, ci despre nevoia dureroasă de a deține o altă persoană.

Tsyplakova Elena - biografia actriteiTsyplakova Elena - biografia actritei
Biografie a lui Elena Zakharova - o actrita rusa de succesBiografie a lui Elena Zakharova - o actrita rusa de succes
Biografia lui Proklova - femeie fatală, dar mama nefericităBiografia lui Proklova - femeie fatală, dar mama nefericită