Interstelar: recenzie, data lansării, actori

Datorită talentului de geniu și a energiei irepetabile a lui Stanley Kubrick, cel mai bun film din istoria cinematografiei despre spațiu a fost eliminat la sfârșitul anilor `60. Acesta este un axiom. Acest fapt și nu a crezut că a provocat creatorul unei serii de succesoare de succes, Christopher Nolan. Cu toate acestea, noua sa creație - "Interstellar" - filmul este cel mai grandios din scară sa. Este un concurent foarte serios pentru un loc de invidiat în colecția de aur a filmelor moderne de aventură.recenzie interstelară

Preambulul filmului

Regizat de Christopher Nolan - un profesionist în genul de fantezie, astfel încât calendarul întregului film (2 ore și 45 de minute), privitorul este cufundat în atmosfera specială a patosul vorbi despre mecanica cuantică, gravitația și relativitatea. Periodic, un flux nesfârșit de terminologie științifică clin raționament mai degrabă grandilocvent personajele principale ale soarta valorilor umanității, dragoste și familie. Formal „Interstellar“ (confirmare critici) echilibru între șubredă genului eșantion știință fantasy sovietic, cum ar fi „Moon Rainbow“ și iconic „Space Odyssey“, de Stanley Kubrick restante. Ideea de director Nolan exalta astronauti de zi cu zi de lucru eșuează în mare parte din cauza acompaniament muzical Hans Zimmer, care se potrivește perfect în fiecare episod al filmului „Interstellar“ muzica creează cu succes efectul imaginar la nivel mondial.

Ideea principală a filmului "Interstellar"

Parcela imaginii este greu de numit inovatoare. Planeta Pământ se confruntă încă o dată cu o catastrofă ecologică globală. Omenirea (americanii au fost nici o excepție) este constrânsă să câștige din natura culturi slabe, în timp ce două dintre cele trei tipuri principale de pâine (cereale și orez) au scufundat în uitare, lăsând doar porumb, și că este pe cale de dispariție. Pe suprafața pământului, furtuni de praf se învârt în jurul lor, scotând totul în calea lui. NASA nu este, armata americană este uitată, economia este prăbușită, oamenii sunt preocupați doar de problema foametei. Protagonistul fostului pilot Cooper (Matthew McConaughey) singur are o fiică și fiul său, privindu-se din când în când la stele îndepărtate. Curând, mai ales când Cooper discută cu copii întrebări despre explorarea spațiului și aterizări pe Lună, ciudat și fenomene inexplicabile.film interstelar

Mai departe, cu atât mai fascinant

Acesta este modul în care începe principala intriga a imaginii lui Interstellar, iar complotul devine dinamic. Protagonistul reușește să înțeleagă semnele secrete, depusă de o forță necunoscută, mesajul este coordonatele geografice punct în deșert, în cazul în care Cooper este trimis împreună cu fiica sa. Când ajung la destinație, personajele intră în ramura secretă a NASA, în care Dr. Brand (Michael Caine) face o ofertă interesantă tatălui său. Cooper este cel care trebuie să meargă pe planeta Saturn, lângă care există o gaură temporară, care cu forța să deplaseze naveta spațială într-o altă galaxie. Și astronauții trebuie să găsească în ea planete potrivite pentru viață a rasei umane. Copiii Protagonist puternic opus, pentru că ei înțeleg că tatăl nu poate merge înapoi, dar Cooper acceptă oferta și în curând papură în spațiu în fiica companiei Amelia Brenda (CN Hathaway) și cei doi astronauți, dintre care unul este în mod tradițional negru.recenzii interstelar

De echilibru de neimaginat

fanii adevarati vor aminti fantastic gen explicația încurcată cinematografică aspectul cel mai mare monstru de Godzilla în filmul „Godzilla vs Space Monster“. Există aspectul monstru explică trecerea celulei sale printr-o gaură neagră cu înmuiere în modul de structuri cristaline. Acest amuzant amuzant se încadrează în cinematografia fantastică japoneză. Dar imaginea este „Interstellar“ (comentarii sunt unanime în opinia), cu toată seriozitatea, cu sprijinul consultantului științific eminent oferă equilibr incredibil. Citiți de robot de la marginea găurii negre, informația cuantică este transmisă prin intermediul caracterului etern al codului Morse pe ceas, care rămâne pe sol, dar de data aceasta eroul însuși plutind într-o a cincea dimensiune, înconjurat de rafturi de cărți și de camere ale fiicei sale. Și această informație este cheia, va ajuta planeta să evite o catastrofă. Și fanii Nolan au văzut în marele plan al creatorului, și săraci japonez rămâne doar nervos pentru a fuma o parte, revizuirea „Interstellar“ - filmul este cu adevărat fantastic.interstelar

Praful cosmic

Christopher Nolan nu este singurul autor care, cu cunoștință, a dezvoltat subiectul mecanicii cuantice, în fața lui în lucrările sale, acest lucru a fost practicat de Didier van Koveler și Michelle Uelbek. Diferența este că imaginea "Interstellar" (o revizuire a fiecărui al doilea critic de film accentuează acest fapt) se bazează pe lucrări provocatoare ale fizicianului teoretic Kip Thorne. Dialogurile individuale sunt suprasaturate cu termeni fizici, care se aseamănă cu celebrul praf cosmic din ochii uriași ai spectatorului. Nu este necesar ca un fizician să înțeleagă că fraza că, dacă mecanica cuantică devine o contradicție a teoriei relativității, atunci totul va deveni rău pentru toată lumea - este extrem de absurd. Aceste discipline fizice sunt inițial în dispută perenă. Aici este un film fizic în filmul "Interstelar", revizuirea lui Stanislav Zelvensky subliniază acest lucru.actorii interstelari

Exaggerarea emoțiilor se străduiesc pentru hiperbolă

Dacă separăm complotul de teze și încercăm să-l rezumăm pe hârtie, atunci o foaie din notebook-ul elevului este suficientă. Stăpânirea creatorul picturii „Interstellar“ (recenzie kinoeksperta Viaceslav Surikov detaliu reflectă trucurile directorului) este în detalii, daca le descrie, nu ar fi de ajuns și hârtie de desen. Virtuoso Nolan continuă să lucreze la sistemul de distracție a schizofreniei creative, pe care la testat cu succes în filmul "Început" (2010). Maestro daca conduce publicul intr-un peisaj suprarealist cu adevărat proporții epice, nu uitați să se oprească din când în când în sălile de clasă reale University, camere confortabile orasenilor case Midwest. Iar muzica maiestuoasă a lui Hans Zimmer, cu mîna luminoasă a creatorului, este însoțită de creta familiară de creionare a bordului. O dramă lumească - o încercare de explicare științifică a ceea ce se întâmplă, diluată de citate de mari fizicieni și de el însuși Isaac Newton, termeni precum "singularitate" și scheme complexe. Curbura spațiului interstelar intersectează cu vechea problemă a relației dintre părinți și copii și frica de distrugerea completă a omenirii - cu detașare, reprezentată pe graficul realității cuantice. Într-un cuvânt, regizorul exagerează emoțiile în momente, iar în unele episoade joacă cu hrănire hiperbolă, dar nu trece peste cadrul conturat al filosofiei blockbuster. Intenția, dexteritatea și originalitatea cu care Christopher Nolan colectează un mozaic de compoziție proprie în cele mai bune episoade din Interstellar merită, fără îndoială, cea mai înaltă laudă. interstelar data de lansare

Actori și roluri

O castă reușită poate să se laude cu curajul unui film "Interstelar", actorii cărora sunt perfect absorbiți în imaginile personajelor lor. Câștigătorul premiului Oscar Matthew McConaughey - starul seriei de televiziune de succes "The Real Detective" și filmul "Clubul Dallas al cumpărătorilor" a creat un astronaut de caractere carismatic. În schimb, imaginea lui Annie Hathaway, a cărei eroină nu mai părăsi laboratorul mai devreme. Fiabilitatea psihologică a filmului a fost oferită de actorii Jessica Chestane, David Gacy, Casey Affleck și Matt Damon. Și nimeni deja nu acordă atenție faptului că în distribuirea personajelor există un standard testat în timp: erou-omul principal al partenerului este distribuit frumusețea etc. Eroii "cresc", dezvoltă și urmăresc mai mult decât interesant în filmul Interstellar. Actorii au făcut tot posibilul.muzica interstelara

Pe marginea metaforei capabila

Nu este nici un accident de distribuitori interni traducere „Interstellar“ numele original misterios a ales „Interstellar“. Data lansării (06.11.2014) a fost aleasă fără intenție specială. În aceeași zi a devenit destul de clar că, chiar și „Gravity“, în regia lui Cuaron, a lovit anul trecut, rămâne mult în urmă, iar ideea de K. Nolan a căzut pe același nivel cu crearea de Kubrick și „Solaris“ Tarkovski. Cu acesta din urmă au în comun „setarea creierul privitorului“, și o mare parte a naratiunii pe punctul de metafizică. Dar, în ceea ce privește performanța tehnică și divertismentul filmului, există câțiva rivali.

epilog

Realizarea creatorilor de imagine "Interstelar" (o revizuire a lui Velimir Razuvaev, corespondent special al Nezavisimaya gazeta, subliniază doar momentele norocoase) este de a păstra un conținut fantastic și simultan aventuros. Omenirea personajelor principale, motivația și logica acțiunilor lor nu sunt corupte de "glamourul interstelar" tradițional. În bandă există momente de suspans, intrigă de mister și o culmă care nu dezamăgește.

Thrillerele psihologice: cele mai bune filme ale genuluiThrillerele psihologice: cele mai bune filme ale genului
Ce să vedem din ficțiune: alegerea unui căminCe să vedem din ficțiune: alegerea unui cămin
"Cine a încadrat Roger Rabbit?" - cel mai bun film din 1988"Cine a încadrat Roger Rabbit?" - cel mai bun film din 1988