"Regina jocului": recenzii ale publicului despre serie

În cadrul seriei "Regina jocului", recenziile trebuie citite mai întâi pentru acei oameni care doresc să înceapă vizionarea. Mulți spectatori își împărtășesc impresiile despre lucrare, ceea ce ajută la adăugarea unei opinii preliminare. Ele pot contribui la economisirea timpului de vizionare sau pot fi recomandate ca fiind obligatorii pentru vizionare, chiar dacă primele episoade nu au reușit.

În seria "Regina jocului", recenziile nu ar trebui privite separat de parcelă, pentru a percepe imaginea în mod cuprinzător. Povestea începe cu doi oameni de afaceri de succes Nikolay și Serghei. Primul a decis că a trebuit să-și gestioneze propria afacere și, prin urmare, a salvat pe neașteptate pe fostul coleg din partea sa. Serghei, în disperare, pierde sensul vieții, ceea ce duce la sinucidere. Douăzeci de ani mai târziu, bătrânul fiu Pavel a început răzbunarea și primul pas este să atragă atenția fiicei lui Anna, Anna. Planul începe să se spargă atunci când tipul însuși își dă seama că este nebun îndrăgit de o fată.

regina joc comentarii

O picătură de pozitiv

Este demn de remarcat faptul că feedback-ul pozitiv cu privire la seria "Regina jocului" a adunat o sumă minimă. Cei mai mulți utilizatori au lăsat comentarii furioase, dar au existat excepții între numărul total. Unele fete au plăcut melodrama cu complotul lor cu multe schimbări de evenimente, deși previzibile. Un amestec de sentimente de iubire, de ură, de prietenie și de toate acestea, setul de adulterări favorabile unor astfel de lucrări ale telespectatorului poate să fie plăcut. Actorii joacă un pic de fundal general, dar este departe de performanța calității rolului. Povestea tragică a avut un bun plan de plecare, dar a fost implementată prea fără succes. Pe aceasta se incheie toate momentele pozitive si se incepe valurile de merite ale negativitatii spectatorilor din recenziile "Reginei jocului".

jocuri de serie queen

Prea multe minusuri

Se pare că scenaristi talentați ar trebui să fie prezenți în orice țară, dar această încercare încearcă să dovedească totul în mod contrar. Povestea a fost complet copiată din imaginea coreană a mai multor serii, care a fost publicată în 2004. Numai în ea totul a fost arătat mult mai bine. Povestea tragică a unui tip care a adus durere și o dorință de răzbunare pentru mult timp în piept a fost distrus. Caracterele sunt atât de nerealiste încât provoacă râsete, nu simpatie. Încercările de a arăta motivația toporului nu sunt chiar de dorit să caute subtexte în acțiuni.

Producția merită comentarii separate furioase, pentru că numai orbul nu va observa doar un număr mare de greșeli. În fiecare nouă scenă se observă "bloopers" care, după zece ori, nu provoacă nici măcar emoții. Nici un spectator nu se poate simți pur și simplu într-o poveste sumbră, când au încercat să-l pună pe genunchiul scenaristului. Chiar și în unele replici există un sentiment că actorii au fost târâți în seria TV "Regina jocului". Comentariile cu descrieri ale mai multor momente proaste sunt auzite de pretutindeni. Unii oameni, după ce au vizionat această fotografie, au refuzat complet să urmărească seriile de televiziune.

recenzii de serie queen games