Filme despre vară și adolescenți: o listă, descriere, actori și recenzii

Este întotdeauna plăcut să urmăriți filme despre vară. De regulă, sunt filmate genul de comedie

sau melodrama. În multe dintre ele, personajele principale sunt adolescenți - elevi sau elevi. Și, în consecință, aceste filme de către orice reprezentanți din aceeași categorie de vârstă.

filme despre vară

Adventureland

Afișarea filmelor despre vară, este primul lucru de remarcat atenția acestei comedii cu elemente de melodrama, lansate în 2009. A jucat actori precum Jesse Eisenberg, Kristen Stewart, Ryan Reynolds, Margarita Levieva, Martin Starr, Matt Bush și alții.

Filmul are loc în vara anului 1987. În centrul povestirii se află James Brennan, absolvent al colegiului. El intenționează să meargă la New York pentru a studia în postura de jurnalist Universitatea Columbia, și de vară pentru a se dedica unei călătorii prin Europa cu prietenii. Cu toate acestea, toate planurile sale sunt ruinate, deoarece părinții nu își pot permite o călătorie din cauza prosperității lor. Sub amenințare este pus și studiat în New York. Și munca este greu de găsit, pentru că oriunde părea adevărat, James a fost refuzat.

Dar dintr-o dată tânărul zâmbește noroc - este recrutat într-un parc de distracții local. Era o fată frumoasă Emily. De asemenea, ea nu are totul în viață: familia are probleme și relațiile sunt legate de un iubit secret căsătorit. Emily îi place lui James și îi place lui Lisa, un alt angajat al parcului. Drept urmare, o poveste dramatică este legată și, în unele momente, se încheie într-un final fericit.

film despre vară și dragoste

Cel mai recent film

Aceasta, poate, poate fi considerată o melodrama, numele original care pare a fi LOL. Iar versiunea rusă este următoarea: "LOL: Summer. Colegi de clasă. Dragoste. " A fost interpretată de actori precum Miley Cyrus, Demi Moore, Douglas Booth, Ashley Greene, Jay Hernandez, Gina Gershon, George Finn și mulți alții.

Această melodrama a fost evaluată la 13+. Filmările care au avut loc în Chicago, Detroit și Paris au fost cheltuite cu 11 milioane de dolari. Taxele au fost mai mici de 1.000.000 de dolari.

Acest film a primit o varietate de critici. Unii îl compară cu "originalul" francez, publicat în 2008 și asigură că remake-ul nu a reușit. Alții, dimpotrivă, îi plăceau melodrama. În general, este în audiență. Astfel de filme despre vară, precum LOL, sunt concepute pentru adolescenți. Această melodrama arată sentimente, prietenie, dezamăgiri de dragoste în primul rând și problema dintre părinți și copiii lor este de asemenea dezvăluită și, de asemenea, cât de important este rezolvarea lor la timp.

filme de vară târziu

"Regii vara"

Enumerand filme despre sfarsitul verii, nu poti sa observi comedia cu elementele dramei.

În centrul povestii se află cei doi cei mai buni prieteni adolescenți, obosiți de viață cu părinții lor, și Biagio, un tip ciudat, care a devenit atașat de ei. Copiii s-au plictisit de existența lor obișnuită și de dependența de casă. Și ei decid să fugă în pădure. Dar, înainte de a fi pregătiți - adună provizii, construiesc o casă într-un loc pe care îl plac.

Când băieții scapă, ei sunt declarați dispăruți. Familiile lor sunt alarmate și înspăimântate, iar băieții se distrează foarte mult - chiar invită fetele la "găzduirea casei". Dar în acest film nu este atât de simplu - la urma urmei, genul nu menționează nimic despre "dramă".

Fapte interesante despre film

În ciuda faptului că aceasta este prima lucrare a regizorului, Jordan Vogt-Roberts, în filmările pe care nu au participat cei mai celebri actori, ea a fost întâmpinată cu excelente. Mai mult decât atât, „Kings of Summer“ a avut loc al patrulea în clasamentul celor mai bune filme ale anului 2013. Și pe unul dintre cele mai autoritare filme din lume (care este Rotten Tomatoes), această comedie dramatică are un rating de 76%, care este o figură foarte solidă.

filme de vară târziu

Am fost primiți!

Nu poți să observați comedia prin afișarea de filme despre vară. În acest film, timpul de concediu însorit ajunge la capăt - absolvenții școlilor părăsesc orașe diferite pentru a se stabili în pensiune. Dar personajul principal numit Bartleby Gaines nu va fi înscris nicăieri. Opt mai multe universități i-au negat! Cu toate acestea, ca și alți solicitanți lipsiți de griji. Dar acest lucru nu se potriveste parintilor cuiva.

Și întreprinzător, Bartleby, alături de prietenii lui apropiați, hotărăște să-și înființeze universitatea! El deschide un site web fals al unei universități fictive, îl face "natural", trimite o scrisoare falsă că a fost acceptat în universitate. Chiar și funcția de acceptare a fondurilor pe site a fost făcută prin semnarea: "Pentru a intra în universitate, este necesar să plătiți 10.000 $".

Și bruschellip-pe cont începe să curgă fonduri! Băieții înțeleg - zeci de studenți neglijenți într-o universitate falsă și-au găsit mântuirea. Dar ei nu știu că universitatea este falsă! Dar elevii nu disperă. Ei găsesc o clădire (un fost spital de psihiatrie), fac un manifest al universității, desemnează deanhellipul - și acesta este doar începutul! La urma urmei, anul universitar viitor, care prefigurează nu numai divertismentul într-o universitate fictivă, ci și probleme. La urma urmei, universitatea este una falsă.

filme despre vară și mare

Filme despre vară și mare

Astfel de filme sunt, de asemenea, populare. Și trei filme foarte populare cu evaluări excelente ale acestui gen ar trebui combinate în listă:

• "Sabrina Under Water" este un film din 1999 bazat pe o serie de benzi desenate despre o vrăjitoare tânără. Vorbind de animale, sirene, ocean albastru, recif pitoresc de barieră, umor spumante și o mulțime de magie - această comedie va lăsa doar emoții pozitive!
  • "Fii atent cu dorințele" - un film din 2015, împușcat în genul unui thriller. În centrul povestii se află un adolescent Dag, care a plecat în vacanță în afara orașului. În vecinătate trăiește un om de afaceri bogat, cu frumoasa sa soție, care în mod clar la privit pe Doug. Intriga obișnuită se transformă într-o incredibilă frenezie și probleme.
  • "Și mama ta" este un film foarte luminos și emoțional despre vară și dragoste care a câștigat mai mult de 30 de premii și premii de film. În centrul povestirii sunt doi cei mai buni prieteni, Teen și Julio, ale căror iubite au zburat în Italia. Baietii nu-i deranjeaza sa-si petreaca vara viu si sa mearga la plaja "Portile Paradisului". Pentru ei se alătură și Louise - frumusețea cu inima frântă pe care soțul sa schimbat. Băieții se așteaptă la distracție nelimitată, starea de spirit excelentă și o pauză completă.

Mai multe filme despre vară. Lista poate fi continuată, dar acestea sunt filmele care, potrivit opiniei tuturor, merită cu adevărat atenție.

filme despre marea de vară și dragostea

Autoritatea "zece"

Există filme despre vară, mare și dragoste cu distracție, ale căror nume sunt menționate în aproape toate ratingurile și TOP-urile. Ei bine, merită să evidențiem cele 10 cele mai des întâlnite și să le definiți într-o listă separată. Deci, iată ce este recomandat pentru vizionarea de către majoritate:

• "Plaja" cu Leonardo DiCaprio.
  • "Regatul Lunii Plane" cu Bruce Willis, Edward Norton și Bill Murray.
  • "Vacanta la soare" cu surorile Olsen.
  • "Doi: eu și umbra mea" - un film de familie cu ei, dar numai foarte tânăr.
  • "Pe creasta unui val" cu Patrick Swayze și Keanu Reeves.
  • "Vacanțe" este un film foarte simplu și stupid-drăguț, care a dus la trei sechele și o repornire în 2015.
  • "Blue Wave" - ​​un film pozitiv cu o fotografiere subacvatică nerealistă;
  • Eurotour este un film de comedie și tineret cu un rating de 18+ despre compania fericită a celor mai buni prieteni care au mers pe un tur neobișnuit în Europa.
  • "Marea mea vară grecească" - primul film american, filmarea cărora a reușit să obțină permisiunea guvernului grec. Cu o poveste foarte caldă și pozitivă.
  • "În Span" - o melodrama excelentă, filmată în Hawaii, cu Mila Kunis, Jason Segel și John Hill în rolurile principale.

Desigur, lista nu include toate filmele - despre vară și adolescenți, în unele benzi apar adulți. Dar din acest motiv nu sunt mai puțin interesante.

filme despre lista de vară

"Proiectul X: Dorthis"

Înregistrați filme despre vară și adolescenți, nu puteți uita despre această comedie. Două caracteristici: se bazează pe evenimente reale, iar actorii au decis să nu schimbe numele pentru a crea personaje.

În centrul povestirii se află o petrecere nebună, aranjată de doi elevi de liceu în onoarea zilei de naștere a celui mai bun prieten al lor. Unul dintre băieți a primit o casă liberă, deoarece părinții au plecat în vacanță - de ce să nu te distrezi? Dar petrecerea se transformă într-un adevărat haos. Ca urmare, a fost descoperit CLS Mercedes în piscină, casa a fost complet distrusă, teritoriul ars în jur și multe alte consecințe. Comentariul de aici este doar unul: "Părinții săraci". Deprimant este că toate acestea s-au întâmplat de fapt, iar daunele de 38 de mii de dolari au trebuit să fie rambursate. Apropo, ca urmare, viitorul tânărului organizator din colegiu este acoperit cu un bazin de cupru - toți banii merg la restaurarea casei. Și întrebarea tatălui dacă o noapte merită toate acestea, tipul răspunde - cu siguranță.

`Stuart Little` - actori și trăsături ale filmului`Stuart Little` - actori și trăsături ale filmului
Jesse Bradford este un actor american popularJesse Bradford este un actor american popular
De ce merită să urmăriți comedia americană despre adolescenți?De ce merită să urmăriți comedia americană despre adolescenți?