Episodul "Apostolul": actori, roluri, recenzii și recenzii

07 aprilie 2008 privind „Primul canal“ a avut premiera dvenadtsatiseriyny spion saga „Apostolul.“ A fost o poveste tensionată, serioasă despre confruntarea dintre cele două agenții de informații - „Abwehr“ și NKVD - în 1942. Seria „Apostolul“, actorii care au plonjat în fotografiere, lupte violente, urmăriri de mașini, și în istoria omenirii pentru mântuirea celor dragi, a castigat imediat inimile a milioane de telespectatori.

Eroii imaginii

Acesta este un brand nou toate canoanele de thriller-ul de spionaj cinematică a rupt simultan toate înregistrările de pe rating. Saga „Apostolul“, actorii în care au fost alese foarte atent, nituit atenția publicului prin două personaje: eroul Nikolai Fomenko - un fel de brutal, (Securitatea Căpitanul de stat) „tip dur“ Alexei Ivanovici Khromov și un erou Evghenii Mironov - intelectual slab rafinat, care, în conformitate cu povestea, Paul devine un Istomin superman.

actorii apostolului

Alți artiști care au participat la realizarea acestui film de acțiune nu sunt nici mai puțin talentați și celebri - Daria Moroz, Yuri Nazarov, Alena Babenko, Larisa Malevannaya, Serghei Bystritsky, Andrei Smirnov, Alexandru Bashirov ... În serie au existat o mulțime de scene intense, astfel încât actorii trebuiau să se joace în situații destul de extreme - alergând, înotați, făcând trucuri de cascadorie. Dar, în ciuda complexității, nici unul dintre ei nu s-a plâns, răspunzând la toate apelurile profesionistului regizorului și a muncii coordonate.

Luat de la viață

Întregul complot al sagei "Apostolul", ale cărui actori erau stăpâni ai meseriei lor, sa dezvoltat destul de neliniar. Se bazează pe soarta neplăcută a doi frați gemeni, ale căror drumuri au fost divorțate dramatic în timpul Marelui Război Patriotic. În fiecare serie a imaginii, amintirile principalilor eroi acționează, trecând constant în trecut, într-o viață încă liniștită și fericită.

apostolii de televiziune

Aceasta este o poveste foarte dificilă, care are o bază documentară. Aici este prezentată funcționarea multipass a departamentului secret al NKVD împotriva structurii puternice de recunoaștere a Abwehr-ului. Din păcate, au existat unele victime. Fugarii acestor acțiuni devin un simplu om sovietic și familia sa. Checiștii se prinse foarte bine pe cârligul protagonistului, promițându-i, dacă nu-și îndeplinește sarcina, să-i distrugă soția și copilul.

Linia parcelei seriei

Deci, deja am dat seama că adevăratul motiv de bază este tot ceea ce arată "apostolul", seria de televiziune. Actorii surprinzător de organic se potrivesc în acea epocă, jucând în culori strălucitoare și chiar curajoase.

Personajele principale ale filmului sunt doi frați care sunt similare între ele ca două picături de apă - Petru și Paul Istomin. Unul dintre frați - Petro - german de recunoaștere-sabotor. Ei într-o echipă cu alte două sabotori arunca pe teritoriul Uniunii Sovietice în 1942, în timpul iernii. Și ca comanda germană prevăzută pentru un maxim de scenarii posibile, dar ... Dar nu a mers cum a fost planificat, plantat grup subversiv. Și asta e ceea ce sa întâmplat: unul dintre sabotorii ultimul nume de piloți Marchenko împușcat direct în avion, și apoi a ucis un al doilea sabotor și arma lovitură asurzitor al treilea - Peter Istomin. Peter miraculos reușește să recupereze și sare din avion. Lui i se pare că a scăpat, dar aproape imediat el devine „în mâinile“ ale NKVD-ului.

actori ai apostolului seriei

Așa începe să povestească întreaga poveste a "Apostolului", o serie de televiziuni, recenzii despre care conțin cuvinte calde de recunoștință față de artiști. Actorii și-au jucat rolurile atât de fin încât în ​​momente se părea că nu era un joc, ci o viață reală.

Peter Istomin a decis să scape. În timpul încercării de a scăpa, el (așa cum sa dovedit, el a fost un hoț rus în drept) este pe moarte. Checiștii trebuie să găsească urgent ceilalți saboți. Ei se adresează fratelui gemene Peter-Paul pentru ajutor. Paul se dovedește a fi diametral opus în ceea ce privește caracterul, comportamentul, în conformitate cu principiile sale de viață Peter. Dar el trebuie să se angajeze într-un joc mortal, în care câștigătorul este cineva care își face munca mai bine decât altele. Deci, greșelile unui frate trebuie să fie corectate de altul.

Mironov, Istomin

Actorii din seria "Apostolul", care au jucat două roluri principale, au fost deja celebrități. Dar fotografiile din această imagine au adăugat doar flori frumoase la "buchetele lor" uriașe.

Frații Istomin - Petru și Pavel - a fost jucat în mod strălucit de Evgheni Mironov. Mai târziu a vorbit despre cum dintr-un inteligent Pavel a format treptat același lup - singur, ca și fratele său. Cum a fost separat de familia sa iubită, pe care a prețuit-o mai mult decât viața. Actorul este sigur că asta Oleg Antonov a scris un scenariu foarte bun al filmului, pentru că sa dovedit a fi un film cu mai multe serii, precum cele filmate în cadrul Uniunii Sovietice, aceasta este o poveste pe care viata însăși a determinat-o. "Apostolul" a fost semnul de apel al lui Pavel. Iar lupta sa nu era atît pentru Victory în general, cît și pentru reuniunea sa cu familia sa - cu soția și fiul său.

apostolii actori și roluri

Actorii din filmul "Apostolul" (Rusia), multe scenarii au fost realizate fără a atrage ajutorul unor înțelegeri. Când a fost filmat episodul capturării trenului, Mironov însuși a trebuit să sară singur pe acoperișurile autoturismelor.

Mironov și Fomenko pe foc

Odată ce Evgheni Mironov și Nikolai Fomenko (personajul Alexei Khromov) aproape au murit într-o flacără într-o mașină antică GAZ M-1. Când a fost luată o fotografie, a izbucnit o fântână de scântei strălucitoare, care a căzut de sub capota acestei mașini, iar fumul gros se toarnă. Puțin mai târziu sa dovedit că cablajul a ars în motor. Foarte repede a început să aprindă focul stins de toate mijloacele improvizate. Pentru a economisi timp cât mai curând posibil, echipa de film a decis să nu aștepte până când vechiul "gazik" este reparat. Antichitățile de pe roți tocmai au legat un cablu puternic la "Citroen" și au cules cu curaj materialul necesar.

Abvershkola în mănăstire

Seria „Apostolul“, actorii și rolikotorogo aplaudată de milioane de telespectatori, a fost împușcat în diverse locații. Fotografiere una dintre scenele-cheie a avut loc la Manastirea Chiril-Belozersky Sf. Și, în conformitate cu scenariul, toată acțiunea a avut loc în abvershkole. Este în zidurile sale de criminali sovietici predea Sovietelor soldat captive, și multe alte personalități ciudate la minte ale țării germanii pregăteau sabotori. creatorii seriei a spus reporterilor omniprezente că localnicii cu mare de vânătoare au fost de acord asupra rolului lor „proprii“, dar jocul germanilor nu sunt de acord toți.

actori de film apostol russia

Pe teritoriul acestei mănăstiri, în curtea închisorii, a fost construit un turn, un gard de sârmă ghimpată. În același loc, au fost atârnate steaguri naziste. Iar în locul icoanelor se afla un portret al lui Hitler însuși.

Explozie, fulgere, pene ...

În ciuda unor astfel de indulgențe față de problema procesului de filmare, filmatorii au avut un număr suficient de restricții atunci când lucrează în rezervația muzeului. De exemplu, a fost interzisă împușcarea efectelor pirotehnice pe teritoriul mănăstirii, astfel încât exploziile care au izbucnit în saga de spionaj au fost auzite în afara zidurilor.

Toți actorii din seria "Apostol" au fost de acord cu această situație și au încercat să nu permită nici un pas greșit.

toți actorii apostolului seriei

Explozia în sine a decis să ia pe malul lacului mic, care se află în apropierea mănăstirii. În acest scop, 60 de litri de motorină, care a explodat cu un sunet asurzitor pe care membrii echipajului deconectat telefoanele mobile și camerele de luat vederi, și în apropiere, în mașini urle de alarmă. Acolo, pe lac, îndepărtat o strălucire roșie-portocalie a focului și a sunetului înregistrat. Direct în zidurile mănăstirii au fost fotografiați pui, care zboară departe în toate direcțiile de explozie. Chiar în momentul în care păsările urmau să zboare pe vânt lăsa să iasă din pene și în jos perne obișnuite. Actorii din seria „Apostolul“, au fost aruncate o bucată de pământ, ca și în cazul în care piesele au fost în scădere pe ele de explozii. Și apoi oamenii de știință de calculator sunt combinate, aceste explozii și mănăstirea de imagine.

Imagini finale

Ultimele episoade au fost filmate în Tunisia. Munca a durat greu, deoarece sondajele străine nu sunt o sarcină ușoară. Există propriile reguli și principala problemă este că nu totul depinde de actori și de regizori. Întregul echipaj de film a fost în termene limită, așa că au filmat de la apus la răsărit. Nimeni nu a avut timp să se bucure de frumusețea naturii, a mării calde. Unele modificări se încadrează în scenariu, astfel că mai multe scene au fost inventate și reprocesate în mișcare. Așa că au terminat episodul "Apostolul". Actori și apoi a arătat miracole de reținere și pricepere - nu sa plâns de nimic, ci a încercat să îndeplinească cât mai bine toate cerințele directorului.

apostol serie de actori și roluri

Sfârșitul povestii a fost păstrat într-un astfel de secret încât publicul până în ultimele cinci minute nu va înțelege cine este principalul ticălos.

Acest lucru sa dovedit a fi "Apostolul", o serie de televiziune. Actorii și rolurile pe care le-au jucat în această saga s-au dovedit a fi foarte reale, ca și cum toate personajele ar fi trăit undeva pe străzile vecine sau în curțile vecine.

Filmul "Cargo 200": actori și roluriFilmul "Cargo 200": actori și roluri
Apostolul al treisprezecelea: și din nou despre supranaturalApostolul al treisprezecelea: și din nou despre supranatural
Sfânta Cruce a Sfântului Apostol Andrei - numită: istorieSfânta Cruce a Sfântului Apostol Andrei - numită: istorie