Restaurant `NEP`, SPb: recenzie, caracteristici, meniu și mărturii ale vizitatorilor

Doriți să vă plimbați în atmosfera secolului al XX-lea? Când se află în școli Piața Palatului

la St. Petersburg au rupt mesele de la sărbători, ochii vizitatorilor au fugit din abundența de diverse gustări burgheze, iar muzica din tradițiile cabaretului renumit în întreaga lume a tresărit într-o manieră uluitoare? Apoi, trebuie să vizitați cu siguranță restaurantul "NEP" din Sankt Petersburg, situat pe malul Moika. Aici veți avea cu siguranță posibilitatea de a simți atmosfera sărbătorilor subterane, distracție și curaj real. Restaurantul "NEP" (SPb) este un loc excelent pentru o cină romantică, o sărbătoare sau un eveniment corporativ.

restaurant nap spb

cunoștință

Restaurantul „NEP“ (Sankt Petersburg) este în general considerată ca probabil cel mai unic restaurant din Sankt-Petersburg, care combină un meniu bogat de preparate din bucătăria rusă și thailandeză și pline de culoare european, care a devenit celebru în spectacol de cabaret. Restaurantul este situat pe Piața Palatului, în inima capitalei de nord.

Cabaret NEP Sankt-Petersburg

"NEP", Sankt Petersburg: descriere

Acesta oferă două camere în instalația prevăzută. Practic, aici este nevoie de până la 60-65 de vizitatori. decorațiuni interioare în restaurantul „NEP“ este conceput în spiritul instituțiilor secolului trecut. canapele confortabile, rotunjite cu catifea stabilite pentru ei un perne moi de lux și trândăvie, în centrul camerei paiete cu candelabru magnific florale scena roșu în stilul anilor 20, realizate în formă de buze de sex feminin blând îngrășa. Un accent deosebit în interior este creat de prezența unor scaune cu dungi chic, care amintește de bine-cunoscut „set gambsovsky“, din cauza care a izbucnit în celebrul roman prin nici un mijloc de benzi desenate pasiune.

Restaurantul NEP din St. Petersburg

Există, de asemenea, o cameră VIP separată pentru oaspeții speciali, în care se recreează o atmosferă romantică specială, decorată sub canapeaua elegantă a Orient Express. Oaspeții pot sta aici confortabil pe o canapea moale, capitonate în catifea, și o pauză de la orgie destrăbălată „Nepmen“, admirand fresce deosebite decorarea sălii. Într-o sală VIP confortabilă și compactă se pot găzdui până la 10 persoane. Este ideal pentru un prânz de afaceri, o cină prietenoasă sau o mică vacanță de familie.

Informații generale

Instituția este situată la: 191186, Rusia, regiunea Leningrad, Sankt-Petersburg, Moika, 37A.

• Bucătărie: Rusă, Europeană, Thai.
  • Greutate medie: 1300 freca.
  • Divertisment: muzică (fundal și live), cabaret
  • Lucrări: 12:00 - 23:00 (Mon-Tue), 12:00 - 01:00 (Miercuri-Duminică).
  • Număr de săli: 2
  • Terasa de vară: în stoc.

comentarii restaurant cabaret nap

Serviciile

Oaspeții restaurantului pot comanda aici:

• banchet;
  • o masă bufet.

Atunci când comandați un eveniment, este necesară o plată în avans (30% din cost). Restul clientului plătește suplimentar după primirea serviciului. Oaspeții își pot folosi alcoolul propriu (de comun acord cu administrația). Decorarea sălii se face de către client. La cererea clientului, specialiștii în restaurant oferă un serviciu de dezvoltare de design pentru decorarea sălii, precum și decorarea încăperii pentru o plată suplimentară. Posibilitatea de decorare a sălii este convenită în prealabil cu administrația instituției. Restaurantul oferă, de asemenea, servicii pentru cofetăria sa, care va pregăti orice tort la comandă. La oaspeții lor de vacanță pot comanda camere separate de programe muzicale. Clientului i se oferă consultări complete cu directorul de artă al restaurantului, cu care se discută toate aspectele legate de partea creativă a sărbătorii. Instituția oferă echipamente luminoase și sonore, o scenă (în sala obișnuită). În camera comună există un ring de dans cu acces convenabil dintr-o cameră separată. În hol există un dulap.

NEP St.Petersburg

terasă

O caracteristică distinctivă a unității este prezența unei terase de vară.

• Capacitate: 24 de locuri
  • Design: are un baldachin, glazurat.
  • Locație: lângă apă (în apropierea digului Moika).
  • De la terasă, oaspeții pot admira priveliștea Pieței Palatului.
  • Fumatul pe terasă este interzis.

bucătărie

Restaurantul „NEP“ (Sankt Petersburg) oferă oaspeților o selecție de preparate din bucătăria europeană și rusă. Potrivit experților, despre bucătăria locală, poți vorbi la nesfârșit. Meniul restaurantului este un rafinament de feluri de mâncare preferate de burghezia rusă în secolul al 20-lea. Ca specialități sunt oferite: o combinație surprinzătoare de șalău și somon cu fasole prăjite și parpadele morcov - sub numele exclusiv al „Uniunii de sabie, și a strigat“ cerb file cu afine Dorfan de cartofi numit „Rugăciunea braconier“ sos. Restaurantul „NEP“ (Sankt Petersburg) oferă gurmanzi apreciază gustul reprezentat în secțiunea europeană a meniului feluri de mâncare cu adevărat delicioase: afumat afumat în combinație cu orezul de ghimbir-usturoi, precum și salata dintr-o carne de vită friptură juicală cu cartofi tineri și dressing de menta de măsline. Iubitorii bucătăriei italiene moderne nu pot rezista lasagnei clasice, cea mai delicată tagliatelă cu brânză Grana Padano și ciuperci albe, precum și supă de cremă de tomate cu busuioc.

Lista de vinuri se distinge printr-o bogată varietate de soiuri de elită de vinuri franceză, chiliană, spaniolă și italiană. Iubitorii de băuturi mai puternice din restaurant pot oferi varietăți delicioase de sherry, vin port, whisky și cognac.

Recenzii despre Cabaret NEP

Opinii despre restaurantul-cabaret "NEP" mărturisesc că instituția este cea mai bună pentru cei care știu să aprecieze adevărata atmosferă de sărbătoare și distracție.

Cotațiile din meniu

În meniul restaurantului "NEP" oaspeții pot sărbătoresc pe:

• 2 tipuri de salate cu ciuperci negre și cartofi tineri - pentru 310 ruble.
  • Salata cu frunze de salata verde, vanata afumata si balsamica de fructe de padure - pentru 370 de ruble.
  • Salata de la arugula, romaine si radicchio cu parmezan - pentru 290 de ruble.
  • Borsch cu limbă și smântână - pentru 290 de ruble.
  • Atlantic catfish cu fenicul, fasole și dovlecei - pentru 390 de ruble.
  • Carne de porc cu ratatouille de legume cu sos de muștar - pentru 420 de ruble.
  • Trufe de lucru manual - pentru 90 de ruble.
  • Clatite clare cu o lingura de inghetata sub sos de portocale - pentru 260 de ruble.
  • Cheesecake zmeura cu sos de boabe - pentru 250 de ruble.

restaurant nep spb comentarii

Într-o realizare, oaspeții de meniu banchet sunt invitați să se bucure de gustul de carne de porc sunca, la cuptor cu condimente și usturoi, șuncă de miel „în vechea rusă“ usturoi larded cu muștar și miere, purcel de lapte, umplute cu varză acră cu sos „Dijon“, rață, prăjită cu mere și varză acră, tort corporative, pâine, și multe altele.

recenzii despre restaurant cabaret NEP

divertisment

Restaurantul "NEP" (SPb) oferă oaspeților divertisment care distinge perioada iluzorie a capitalismului în Rusia post-revoluționară. Divertismentul principal burgheziei ruse la începutul secolului trecut erau restaurante și un cabaret în care bucuria de a merge către public au fost tot felul de trupe de jazz, cântăreți și dansatori, canar si muzicieni.

„NEP“ - restaurant St. Petersburg, care servește oaspeții pe scena instituției roșie stilizată mândrie - teatru. Vizitatorii programului propus, prin care oaspeții sunt transportate într-o epocă a fi sărac, ar putea deveni dintr-o data un om bogat, atunci când pe aceeași stradă coexistat strălucire și sărăcie, atunci când cizme de lac poate fi văzut în imediata apropiere a centurii de piele, iar scena restaurante și cabarete efectuate melodii din care a fost cald petrecăreți chiar maturate.

Conceptul de producții muzicale

„NEP“ - un restaurant, Sankt-Petersburg, drepturile de autor producțiile muzicale care sunt calculate pe percepția celor mai pretențioși clienți. Aici toată lumea va găsi un favorit pentru sufletul spectacol. Opinii de teatru „NEP“ indică faptul că instituția pentru oaspeții pentru a crea un mediu cu adevărat confortabil, în care oricine poate fi eliberat și se bucură de un spectacol minunat și muzică de calitate, nostalgia trecutului.

"Nostalgia" și "O mică călătorie în trecut" sunt mini-muzicale care sugerează rechemarea Rusiei la începutul secolului al XX-lea. Ascultatorii sunt scufundați într-un kaleidoscop de romane alb-emigrante, dansuri tiganci incendiare și mini-piese coregrafice stilizate în timpul NEP.

"Bravo, Broadway!" - Programul oferă numere de la faimoasele muzicale de pe Broadway, precum și hituri de la celebrele filme muzicale.

poveste de dragoste - programul de spectacol, care este un plin de culoare re-enactment de dragoste și pasiune, care combină cele mai populare melodii romantice, coregrafie originală și punerea în scenă cu costume în stilul secolului trecut.

"O astfel de cabaret diferită" - un spectacol de muzică, recunoscut ca fiind cel mai bun dintre programele similare. Spectatorii vor putea simți atmosfera de sofisticare a acestei cantine pariziene, se vor arunca în lumea pasiunilor de foc ale turiștilor și se vor alătura stilului chic al spectacolului de varietăți din Chicago. După spectacol, oaspeții sunt invitați să participe la o disco retro.

În plus, teatrul „NEP“ (Sankt Petersburg) oferă pentru a merge la format din trei divizii pus în scenă excursie ori spectatorii NEP călătorie retro cu Ksusha Arsenieva. Rusă, franceză, germană, genurile de restaurante sunt auzite în instituție, spectacole de dans în cabaret sunt efectuate. Iubitorii de spectacole moderne au posibilitatea de a se bucura de individuale show-programe, care combină elemente de cabaret, pop și muzicale.

Restaurantul NEP

Restaurantul-cabaret "NEP" se bucură de o mare popularitate printre locuitorii orașului și oaspeții. Vizitatorii remarcat localizarea cu succes a proprietății, vorbește cu entuziasm despre activitatea excelentă a actorilor și cântăreții, lăudând călduros profesionalismul bucătari și chelneri. Restaurantul este numit un restaurant plin de viață și confortabil, cu un bar bun și un meniu variat, are o bucătărie excelentă, în cazul în care toate felurile de mâncare sunt ceea ce se numește suflet. Oaspeții sunt bucuroși să reamintească sărbătorile și evenimentele organizate în cadrul "NEP", întâlnirile prietenoase, împărtășirea impresiilor plăcute și familiarizarea cu meniul local. Opinia generală a multor vizitatori ai instituției despre serviciile oferite aici este exprimată de autorii cuvintelor "frumoase, demne, elegante, distractive!".

Restaurant `Sails` în St. Petersburg: meniul și recenziiRestaurant `Sails` în St. Petersburg: meniul și recenzii
Despre restaurantul "Abrikos" din St. PetersburgDespre restaurantul "Abrikos" din St. Petersburg
Restaurant `Maxim` din Sankt PetersburgRestaurant `Maxim` din Sankt Petersburg