Karaoke `Chaliapin` din Tyumen: meniu și recenzii

Karaoke iubitorii de oameni moderni devin din ce în ce mai mult în fiecare zi. Este greu de argumentat că este o modalitate excelentă de a vă relaxa și de a vă odihni bine. Efectuarea melodiilor preferate pe scenă mai devreme ar putea fi doar în vise. Și acum instituțiile celebre oferă să facă acest lucru pentru o taxă moderată. Deci, clubul de karaoke "Shalyapin" din Tyumen invită oaspeții să-și demonstreze talentul vocal și, bineînțeles, să se odihnească bine. În club, totul este oferit pentru petrecerea timpului liber și pentru o seară plictisitoare. Meniul Karaoke include cele mai renumite și populare cântece. Prin urmare, fiecare vizitator va găsi cu siguranță cel mai favorit hit.Shalyapin Karaoke Tyumen

Informații generale

Apariția karaoke "Chaliapin" în Tyumen se datorează companiei holding restaurant "Maxim". Experții adevărați ai afacerii lor au venit foarte serios, astfel încât sa dovedit a da oamenilor o odihnă cu adevărat calitativă. Locația clubului a fost aleasă nu accidental. Partea istorică a orașului este minunată pentru instituțiile de acest tip. Interiorul clubului este combinat ideal cu strazi și atmosferă frumoase.

Candelabrele strălucitoare, o perdea solidă, mobilierul - toate acestea fac posibilă simțirea unicității unui astfel de loc. Fiecare oaspete va putea să se simtă excepțional pe scenă, descoperind un talent pentru realizarea artei. În ciuda solidității restaurantului, aici domnește o atmosferă confortabilă, care vă ajută să vă relaxați și să petreceți o seară minunată.Karaoke Club Shalyapin Tyumen

Clubul găzduiește adesea petreceri, petreceri costumate, proiecte de film și conferințe. Există o sală unde se pot potrivi până la șaptezeci de persoane. Oferă totul pentru negocieri și evenimente similare. Zilele de naștere, aniversările și alte sărbători devin speciale, dacă au fost trecute aici. Acest lucru este facilitat de interiorul unității, precum și de o echipă formată din specialiști.

Calitatea sunetului în club poate chiar să concureze cu concertul, deoarece efortul este investit în acest lucru. Meniul cu melodii este actualizat în mod constant cu noi hituri, astfel că există întotdeauna posibilitatea de a realiza cea mai populară melodie. Clubul își începe activitatea de la ora 19:00. Și deja de la ora 21:00 puteți încerca performanța voastră chiar pe scenă, efectuând un hit care vă place. Cântați oaspeții până dimineața. Instituția își închide porțile abia la ora 6:00.Shalyapin Karaoke Tyumen Meniu

Meniu al clubului

În instituție, oaspeții nu numai că pot să cânte și să se odihnească bine, ci și gustări gustoase. Pentru el, maeștrii profesioniști care și-au pregătit deja arta culinară să strălucească vor încerca. Costul mediu al cecului "Chaliapin" din Tyumen variază între 1000 și 1500 de ruble. Cu alcool, prețul va fi puțin mai mare. Hărțile de băuturi sunt prezentate într-o gamă largă, astfel încât vă vor plăcea și cunoscători reali.

Aici puteți veni să mâncați cu copiii, pentru că au pregătit un meniu separat pentru ei. Gustul delicioaselor feluri de mâncare se oferă și pe veranda verii. În plus, este disponibil un serviciu de masă la recepție. Prin urmare, puteți comanda felul dvs. de mâncare preferat chiar și cu dvs. Mulți vizitatori sărbătoresc bucătăria rafinată și își exprimă dorința de a veni aici din nou.

Meniu în karaoke "Chaliapin" în Tyumen:

1. Salate (inclusiv "Caesar" și altele).
  2. Grilă legume.
  3. Supe.
  4. Paste.
  5. Fripturi friabile.
  6. Deserturi.
  7. Cocktail-uri.
  8. Sucuri proaspete
  9. Mâncăruri ale autorului.

Aceasta este doar o parte din opțiunile bine-cunoscute pe care oaspeții preferă să le rezervați. Meniul oferă o listă extinsă de mâncăruri din bucătăria europeană și asiatică, deci într-adevăr există ceva de ales. Dacă doriți, clienții se pot răsfăța cu o narghilea, care, desigur, merită atenție și este potrivit pentru un sejur de calitate.

Oaspeții stele

Pe scena clubului au fost deja vizitate multe personalități bine-cunoscute, despre care știe întreaga țară. Deschiderea clubului a avut loc într-o atmosferă solemnă. A fost deosebit de memorabilă pentru oaspeți, la care au participat Larisa Dolina și alte persoane de presă. Oamenii au apărut cu interesul clubului. Acest lucru a permis imediat colectarea unui număr mare de persoane, dintre care mulți aștepta mult timp pentru deschiderea unui astfel de loc. Comentarii pozitive au fost făcute chiar de către președintele Comisiei pentru cultură din regiunea Tyumen. El a menționat că karaoke-ul va permite multor oameni Tyumen să se dezvăluie ca artiști muzicali.chaliapin karaoke tyumen telefon

Au trecut mulți ani de la deschidere. Și vizitatorii își amintesc încă de ziua în care erau prezenți la masa de masă festivă. Cunoscutul cântăreț L. Dolina a inspirat mulți atunci, remarcând caracteristicile vocale bune ale oaspeților. Din acea zi, karaoke "Chaliapin" din Tyumen nu este niciodată gol. Vizitatorii obișnuiți știu că puteți vedea trupe populare, DJ-i și vedeți de afaceri de aici. Prin urmare, ei tind să ajungă la petreceri cât mai des posibil.

Raport de fotografie

Un loc de recreere a câștigat de mult dragostea oamenilor de diferite vârste și prosperitate. Acest lucru se datorează faptului că în instituție sunt organizate seri tematice interesante, concerte și alte evenimente pentru petrecerea timpului liber. Este suficient să vezi chiar câteva fotografii ale Karaoke "Chaliapin" din Tyumen în ultima vreme pentru a vedea ce situație pozitivă este aici.

Porturile populare încearcă să-și trimită fotografii pentru a capta fotografii spectaculoase. Resursele "Geometry" și alții, de multe ori, încarcă imagini proaspete din "Chaliapin" pe site-uri. În plus, oaspeții înșiși încearcă să păstreze momentele pline de bucurie pe care le-au adus aminte când au vizitat clubul.opinii despre chaliapin karaoke tyumen

Cei mai mulți oaspeți ai unității tind să-și lase opinia, deoarece vor fi folositori și pentru alți vizitatori. Multe comentarii despre karaoke "Chaliapin" din Tyumen sunt pozitive și chiar entuziaste. Oaspeții își împărtășesc opiniile între ei, menționând că le-a plăcut această instituție. Pe unele portaluri, puteți citi recenzii pozitive nu numai în ultima vreme, ci și în 2012. Aceasta înseamnă că serviciul pentru această perioadă a devenit mai bun și nu sa deteriorat.

Vizitatorii remarcă faptul că clubul este cel mai bun karaoke din Tyumen și îl sfătuiește puternic să îl viziteze. De remarcat este și părerea pozitivă a vizitatorilor despre bucătărie și meniul instituției. Oaspeții individuali nu-i plac chansonul, deci oferă să îl elimine din repertoriu. Dar majoritatea oamenilor sunt de acord că este posibil să se odihnească bine împreună cu prietenii și oamenii apropiați, să cânte cântece populare în karaoke și să mănânce bine.Shalyapin Karaoke Tyumen Fotografie

Telefonul Karaoke "Shalyapin" din Tyumen

Informații detaliate se referă și la resursele instituției. Puteți contacta personalul pentru a rezerva o masă sau pentru alte întrebări prin telefon pe site-ul oficial al clubului.

Cum să ajungi la club

Mulți oameni din oraș cunosc o instituție bine-cunoscută din Tyumen, precum și vizitatori ai orașului. Clubul este situat într-o locație convenabilă, în apropierea locurilor pitorești în care curge râul Tura.

Karaoke "Chaliapin" din Tyumen se află la: strada Kirov, casa 40. Puteți ajunge la destinație cu mașina sau cu mijloacele de transport în comun. Clubul este deja foarte cunoscut, deci chiar și mulți turiști vor putea să-i spună cum să ajungă acolo.

Restaurant `Păsări și albine`: caracteristici și recenziiRestaurant `Păsări și albine`: caracteristici și recenzii
Karaoke în Ufa: prezentare generală a locurilor populare pentru odihnă mentalăKaraoke în Ufa: prezentare generală a locurilor populare pentru odihnă mentală
Revizuirea celor mai bune instituții cu karaoke la Nijni NovgorodRevizuirea celor mai bune instituții cu karaoke la Nijni Novgorod