Muzeul de Arte Frumoase, Ekaterinburg, Voivodina, 5: recenzie, istorie și fapte interesante

Omul caută întotdeauna să știe totul despre trecutul său. De aceea, oamenii merg la muzee și găsesc răspunsuri la întrebări interesante. Ekaterinburg Muzeul de Arte Frumoase, în Voevodina, 5 lucrări foarte interesante! Are fonduri proprii frumoase și schimbă exponate din depozite, expoziții interesante importate și programe proprii cu clase de master și prelegeri. Pe baza muzeului se organizează festivaluri internaționale. "Mezzo-tinto" a costurilor! Dar cel mai interesant lucru din articol.

Cum arată muzeul?

Multe generații au crescut pe campanii de muzee și au păstrat în memoria lor propria lor percepție ca o instituție publică de o anumită orientare. Majoritatea cetățenilor din generația mai în vârstă (conform informațiilor din anchete) pentru un motiv oarecare, muzeul pare săli plictisitoare și sumbru, muzeu cufere vechi de sertare cu capace de sticlă, sub care sub formă de prafuri de exponate, muzeu femei în vârstă numai și monitorizare ordinul ca cineva să strige lucrătorilor. Poate că a fost așa în primii ani când vârstnicii erau acum copii.

Muzeul de Arte Plastice екатеринбург воеводина 5

Dar această imagine a fost de mult depășită. Întregul paradox este că muzeul este așa cum ne imaginăm. Muzeul de Arte Plastice din Ekaterinburg este o confirmare a acestui fapt. Aceasta diferă de ideea menționată mai sus. Nu este plictisitor și destul de interesant.

Istoria Muzeului

Muzeul de Arte Plastice din Ekaterinburg începe cu galeria de artă din Ekaterinburg (Sverdlovsk). În prezent, este cel mai mare centru cultural și artistic. Muzeul are două situri. Pe malul Iset, în clădirea reconstruită din secolul al XVIII-lea, a servit anterior ca un turnatorii munte spital Ekaterinburg este Ekaterinburg Muzeul de Arte Frumoase, în Vojvodina, 5. În 1985, în curtea clădirii în ușă a fost echipat cu un hol spațios, care găzduiește o colecție de fier Ural turnare.

Începând cu 1936, a doua clădire a muzeului (Weiner, 11) ocupă Sverdlovsk (Ekaterinburg), o galerie de artă, care în 1985 a fost fuzionat cu Muzeul de Arte Frumoase. Și aici se află construcția clădirii expoziționale "Hermitage-Ural". În Sverdlovsk din Leningrad în timpul războiului a fost colectată evacuarea colecțiilor de picturi ale Schitului. De aceea, sa hotărât aici să se facă o ramură a Muzeului Rus.Muzeul de Arte Plastice din Ekaterinburg

Evenimente și proiecte ale muzeului

Muzeul este cunoscut pentru colecțiile sale unice, cum ar fi turnarea artistică din fontă. Expune proiecte culturale și educaționale, programe de excursii, cicluri de lecții, serile de poezie și spectacole. Muzeul participă la "Noaptea Muzeului" anual, fiind un loc interesant, cu turnee virtuale și expoziții neobișnuite, potrivit vizitatorilor care participă la eveniment. Dacă vorbim despre muzee de artă din Urali, Ekaterinburg Muzeul de Arte Frumoase din Vojvodina, 5 va fi cea mai mare dintre ele.

Realizarea cu Fundația de caritate „Compania rusa de cupru“ Ural Mining și Compania metalurgica, Muzeul de Arhitectura si proiecte sociale Design „Arta împotriva cancerului“, a avut loc anual, pe baza muzeului „mezzotinto“ gravat pe Festivalul de cupru. În 2017, în ziua orașului, vizitatorii au văzut lucrările artistilor interpretați de această tehnică sofisticată. La festival, tinerii talentați autori care au participat pentru prima oară la concursul festivalului și-au demonstrat aptitudinile.Muzeul de Arte Frumoase din Yekaterinburg

Castingul Kasli

Aceasta este o frumusețe uimitoare a lucrurilor făcute atât de maeștrii vechi cât și de cei moderni. Cea mai complexă și frumoasă expoziție a expoziției este un pavilion din fontă. În jurul lui o mulțime de sculpturi mari și mici de același metal. Acest pavilion a fost creat pentru expoziția de artă și industrială din 1900 în Paris. muncă foarte delicat, delicat, similar cu dantele. Vizitatorii expoziției sunt pur și simplu îmbătați de această lucrare de bijuterii cu fontă. Nu există astfel de exponate aici ca în nici unul dintre muzeele din lume. Fabricat din pavilion din fontă, a meritat merituos premiile Expoziției Mondiale de la Paris: o medalie de aur și un Grand Prix de cristal.

Timp de ore puteți să vă plimbați prin exponatele castingului Kasli, admirați cum puteți face o lucrare atât de frumoasă, lucruri atât de mici din fontă. În expoziția pavilionului există statuete din fontă și bijuterii de autor.Muzeul de Arte Plastice din Yekaterinburg din Ekaterinburg

Galeria de imagini a Muzeului de Arte Frumoase din Ekaterinburg din Voivodina, 5 are numeroase săli și terenuri. Expoziția permanentă oferă ocazia de a se familiariza cu fotografiile prezentate pe ea timp de câteva zile sau de a alege o anumită temă și de a-și dedica timpul în muzeu. În săli, fiecare vizitator va găsi ceva ce îi place.

Printre exponatele din muzeu se numără o colecție bogată de pictură icoană ce datează din secolul al XVII-lea, artă rusă și europeană din secolele XIV-XX. Arta aplicată a popoarelor din Ural este reprezentată de multe aspecte. Unele dintre tablouri au fost transferate la Muzeul de Arte Plastice MAUK Ekaterinburg din Galeria Tretyakov, Muzeul Pușkin, Schitul. Puteți să vă plimbați încet prin holuri și să vă uitați la poze ale diferitelor secole. Tot aici există diverse expoziții care vin cu exemplare rare. Muzeul găzduiește peisajele din Levitan și picturile lui IK Aivazovski.

Muzeul de Arte Frumoase din Voivodina

Există, de asemenea, o pictura portretă despre Tropinin, Venetsianov, Repin și Kramskoy, cunoscute tuturor artiștilor. Un loc de onoare este ocupat de lucrările sculptorului Shadra și de pictura artistului florentin Jacopo di Chione "Madonna and Child".

În sălile muzeului de la Weiner, 11 expoziții ale artei avangardiste rusesti, pictura domestica si arta contemporana. Expoziții mobile mobile și expoziții de fotografi.

În loc de un cuvânt

Vizitarea muzeului este utilă pentru a recomanda elevilor de toate vârstele, profesorilor și părinților lor. Trebuie să cunoașteți istoria și arta Uralilor. Trebuie să mergi la muzee! Spațiul intelectual interior este umplut în ele. Emoția empatică pentru eroii operelor (în special picturile), unitatea cu ei, este ca și altceva. Și dacă, după ce ați vizitat muzeul, vă gândiți că o piesă de artă nu iese din cap timp de câteva zile, înseamnă că timpul petrecut în muzeu nu a fost în zadar.

Muzeele Helsinki: descriere și recenziiMuzeele Helsinki: descriere și recenzii
Moscova, Muzeul de Arte Plastice din PuskinMoscova, Muzeul de Arte Plastice din Puskin
Muzeul Transportului Feroviar: Istorie și modernitateMuzeul Transportului Feroviar: Istorie și modernitate