Abdel Cellou: biografia scriitorului și recenzii despre creativitate

Abdel Cellu - un om care a devenit cunoscut în întreaga lume datorită filmului "Untouchables". Filmul acestui film este povestea vieții sale. Cu câțiva ani înainte ca filmul să apară pe ecran, el a scris o carte de memorii către Abdel Cellu. "Mi-ai schimbat viața" - o lucrare despre soarta extraordinară a unei persoane obișnuite. În acest articol vom vorbi despre această carte.

abdel violoncel

Parisian de origine arabă

Abdel Cellu sa născut în Algeria. Dar când băiatul era de patru ani, el era la Paris. Părinții săi au dat-o pentru educație într-o familie arabă fără copii care locuia în capitala franceză. Pentru locuitorii Serverului Africa, în acest act nu a existat nimic, nici condamnabil, nici neobișnuit. Așa au făcut mulți oameni săraci din Algeria. Soții Sella i-au dat pe fiii lor să fie crescuți de rude îndepărtate, și-au lăsat fiicele la rândul lor: au beneficiat mai mult de casele lor.

Abdel Sella, a cărui biografie este început într-unul dintre cartierele cu probleme din Paris, n-ar fi scris o carte despre viața lui, dacă nu atunci când soarta la adus la un om pe nume Philippe Pozzo di Borgo. Autor al lucrării, se face referire în acest articol, fără tragere de inimă a mers la școală, a petrecut cea mai mare parte a timpului pe străzile din Paris, în căutare de bani ușor. El a trăit fără să se gândească la viitor și la durerea pe care o provoacă rudele sale. Ar fi mers toată viața lui, dacă nu pentru evenimentele care au fost subiectul filmului „The Untouchables“.

Anii de început

Care a fost copilăria băiatului algerian? A fost tratat cu cruzime? Părinții favoriți nu i-au acordat atenția și îngrijirea adecvată?

Primul lucru pe care Abdel Sello la învățat era să fure. Educația lui era de șase clase ale școlii. La secția de poliție, a petrecut atât de mult timp încât sa simțit acolo ca un pește în apă. Cel puțin până la vârsta de optsprezece ani. Dar nici părinții, nici mediul, nici societatea pariziană nu îl acuză pe Abdel Sella. "Mi-ai schimbat viața" - amintirile unui bărbat care, de la o vârstă fragedă, era convins că pentru a obține ceva, nu este nevoie să faci eforturi. Puteți să ajungeți și să o luați.

abdel selle te-ai schimbat

Părinții favoriți

Persoanele care au luat-o pe Abdel Sella pentru educație erau din Algeria. Nu aveau idee cum să crească copii, care este sistemul educațional din școlile din Paris. Îi îngrijeau pe fiii adoptivi, au cumpărat tot ce aveau nevoie. Foster părinții nu au limitat niciodată libertatea băieților. În astfel de circumstanțe, Abdel Sello - o persoană extrem de iubitoare și energică din partea libertății - a avut toate șansele să devină un hoț și un criminal. Ar putea petrece o bună parte din viața sa în spatele gratiilor. Dacă nu ar fi cazul ...

Criminal talent

Profesorii au condus de multe ori pe Abdel din clasă, ceea ce ia dat bucurie. Băiatul arab a avut ocazia să studieze conținutul buzelor copiilor francezi și să obțină toate cele necesare. În tinerețe era deja un extortator cu experiență. Până la vârsta de doisprezece ani, Abdel și-a pierdut ultima șansă de a deveni un cetățean care respectă legea. Părinții încurajați - oameni buni și naivi - nu puteau schimba nimic în viața lui.

abdel selle mi-ai schimbat viata

Ruse din Kutuz

Acesta este titlul unuia dintre capitolele care alcătuiesc cartea. Abdel Cellu și-a schimbat treptat viața. Acest proces a fost lung și aproape invizibil pentru alții. Și, conform lui Abdel, schimbările din viața lui nu ar fi avut loc fără intervenția discretă a primului și singurului său prieten, Philip Pozzo.

Înainte de a se întâlni cu aristocratul francez, Abdel a fost în mod repetat adus la răspundere penală. Zece luni a petrecut în închisoarea Fleury, care în cartea sa cu ironie a numit "casa de vacanță". Înainte de întâlnirea cu Philip, Abdel a condus o viață care să-l potrivească.

Care este principala caracteristică a cărții? Autorul nu spune despre dificultățile tinerilor arabe săraci, care sa îndepărtat de societatea franceză. Mai degrabă, el spune despre viața unui leneș, aventurier și hoț care nu dorește să înceapă o viață normală, în ciuda ajutorului părinților iubitori, a asistenților sociali și a angajatorilor. Nu a vrut să schimbe nimic. El credea că a trăit bine.

Philip Pozzo nu numai că și-a schimbat soarta. Acest om a ajutat mai întâi Abdel să-și dea seama cât de greșite sunt ideile lui despre viață.

cartea abdel a schimbat viața

Indemnizații pentru șomaj

Ce a fost Abdel Cellu la sfârșitul anilor optzeci? Fotografii ale acestei persoane sunt disponibile în acest articol. Sunt imagini ale unui om obișnuit, dar fermecător de origine arabă. Este greu de crezut că acest bărbat, până la vârsta de douăzeci și patru de ani, nu avea nicio idee de muncă onestă.

În plus față de furt, Abdel a practicat un alt mod de a face un profit. După eliberarea sa din închisoare, el, pune un pic de efort, dându-se drept un om tânăr, aș dori sincer să reformă. Periodic, el a fost la schimbul de muncă, el a primit următoarea direcție. Mergând la un potențial angajator, știa cu siguranță că va fi refuzat. Și așa - beneficiile de șomaj. Totul a mers conform planului până în momentul în care la întâlnit pe Philip Pozzo. El, revizuind sute de candidaturi pentru postul de asistentă medicală, în mod surprinzător, rudele și prietenii i-au ales pe tânărul său arabe nevăzută și impudentă.

abdel selle mi-ai schimbat viata

Alianță ciudată

Mai multe persoane sunt greu de imaginat. Philip este descendent al unei familii aristocratice, un om de bogăție și educație. Abdel este fiul adoptat al imigranților din Algeria. Philip Pozzo a vorbit în limba lui Victor Hugo. Abdel Cellu a vorbit în jargonul parizian. Dar, destul de ciudat, un tânăr necătuit, cu fundație criminală, nu numai că a câștigat încrederea unui aristocrat francez, ci și la sprijinit de zece ani.

Beatrice

La patruzeci și trei, Philip a devenit invalid. Zborul nereușit pe parapantă îl făcea tetraplegic. Cu câțiva ani înainte de acest eveniment, Beatriz, soția lui Philip, fusese diagnosticată cu cancer. Surprinzător, accidentul teribil care a avut loc în 1993 a dus la faptul că boala a scăzut timp de doi ani. A fost o remisie. Atât rudele cât și medicii au crezut că medicamentele au funcționat. Abdel a trăit în casa lui Philip Pozzo mai mult de un an înainte de momentul în care Beatrice a suferit o recidivă.

Cu dizabilitatea lui, prietenul lui Abdel putea să se împace și fără ajutorul lui. Pentru a supraviețui doar moartea lui Beatrice era dincolo de puterea lui. După moartea acestei femei, Abdel a scos-o pe Philip din depresiune. Necunoscutul și foarte imprevizibilul arab a revenit la bogatul francez, un gust pentru viață. Cum a făcut-o?

Învățați să trăiți din nou

Abdel a aranjat pentru salile sale aventuri neașteptate și nebunești. Unul dintre aceștia, creatorii filmului "The Untouchables", a fost inclus în complot.

Abdel și Philip s-au dus la conferință. Araba-asistenta - la volanul "Jaguar". Dar sa întâmplat ca într-o grabă șoferul a încălcat regulile drumului. Următoarea jumătate de oră a fost o etapă în care nu numai aventurierul Abdel, ci și inteligentul Philip au descoperit abilitățile actorului. Ceea ce a încheiat această aventură, toți cei care au vizionat un film despre viața acestor doi oameni extraordinari știu. Dar foarte puțini oameni știu că astfel de aventuri erau multe. Pentru a afla mai multe despre prietenia, compasiunea și ajutorul reciproc, trebuie să citiți cartea scrisă de Abdel Cellu.

abdel sat village fotografie

"Mi-ai schimbat viața": recenzii

Povestea prieteniei oamenilor din diferitele lumi sociale a devenit extrem de populară. Unirea a doi oameni atât de diferită nu poate decât să se bucure. Una este sănătoasă din punct de vedere fizic și are nevoie de bani. Celălalt are tot ceea ce visează un prieten, dar nu poate să se miște independent. Abdel este un om ignorant. Philippe nu este doar educat. Este un cunoscător subtil în diferite domenii ale artei. Iar acești oameni, atât de diferiți la prima vedere, și-au petrecut cea mai mare parte a timpului împreună timp de zece ani. Au găsit teme comune pentru conversație, organizate excursii comune.

Povestea pe care Abdel Sello a spus-o în cartea sa nu lasă cititorii indiferenți. Cel puțin, cei cărora le cunoaște, nu lasă decât să laude lucrarea.

scriitor abdel violoncel

Modificări ale vieții

Abdel este sigur că Philip și-a schimbat soarta. În cartea sa, el vorbește despre cum a făcut-o. Philip Pozzo nu știa prea multe despre trecutul prietenului său. A încercat adesea să-l cheme pe Abdel să vorbească, dar el a refuzat complet să-și amintească, mai puțin să-și analizeze viața. Dar într-o zi, Philip a reușit să ajungă la prietenul său. Abdel a vizitat Algeria și a vizitat familia sa. În mod surprinzător, toți acei ani în care locuia la Paris, nu și-a amintit prea mult de orașul său natal. Dar când a trecut pragul casei părinților, amintirile au inundat. În curând Abdel a primit o propunere pentru a scrie o carte. Philip a fost cel care la convins să nu abandoneze această idee aparent nebună.

memorialistică

Este Abdel Sello un scriitor? Cei care erau familiarizați cu această persoană la mijlocul anilor optzeci, ar părea că o astfel de declarație este fantastică. Citiți Abdel a început numai după ce a petrecut mai mulți ani în casa unui aristocrat francez. Philip ia spus despre istoria literaturii. În lumea artei, el a încercat să-și dedice prietenul în mod discret, în mod obișnuit. Și, probabil, datorită acestei abordări, Abdel și-a schimbat lumea interioară.

Cartea sa este scrisă într-o limbă simplă, dar vie. Interesul față de cititor se datorează în primul rând sincerității. În memoriile sale, Abdel nu încearcă să pară mai bine. El își analizează acțiunile în mod strict și imparțial. timid-timid-timid-timid-timid-Abdel a recunoscut că activitatea de asistente medicale, care l-au atras inițial posibilitatea de a câștiga și de a folosi masina de lux gazdă în mod regulat, apoi a schimbat complet viziunea sa asupra vieții.

Singurul prieten

Ani au trecut. Acum Abdel nu mai însoțește pe Filip. De mult timp nu a acționat ca asistent și asistent al unui bărbat legat într-un scaun cu rotile. Sunt doar prieteni. Toată lumea are propria sa viață. Abdel a fondat o fermă de păsări, în care a jucat, de asemenea, un rol semnificativ Philip.

Versiune de film a ecranului despre povestea lui Sholokhov "Soarta unui om". Actori și…Versiune de film a ecranului despre povestea lui Sholokhov "Soarta unui om". Actori și…
John Campbell, scriitor științific american: biografie, creativitateJohn Campbell, scriitor științific american: biografie, creativitate
Alain Shaba: faimos regizor și actor francezAlain Shaba: faimos regizor și actor francez