Circus pe Vernadsky `Messenger`: recenzii ale spectatorilor, caracteristici ale spectacolului și program

Îți place circul așa cum îi plac copiii pentru festivitate și fără griji, pentru frumusețea și curajul său, pentru muzica veselă și atmosfera interesantă? Dacă da, grăbește-te la Marele Circ din Moscova pe Vernadsky. Moscova este subjugată de premiera, acțiunea care se desfășoară pe arena glorificată a circ mare

țară.

circ pe recenzii de mesager Vernadsky

In rolurile principale

Parcela unui spectacol de circ, „The Messenger“ - vise de o fetiță, în care ea este inconjurata de oameni extraordinari și animale vesele, prietenos. Acest rol a fost debutul timp de șase ani Eva Zapashnyy, un reprezentant al dinastiei circ a patra generație, fiica directorului artistic al Bolshoi din Moscova Circul de stat pe Vernadsky Prospekt Askold Zapashny.

Cu spontaneitatea inerentă copiilor, Eva admite că ceea ce este cel mai dificil pentru ea stai pe gât unchiul său, Edgard, care în acest moment transformă un hula-hoop gigantic. Este evident că găsirea printre leii africani și de mare, de mers pe jos printre celule cu un leopard sau un terariu cu crocodili copil care a crescut într-o familie de ursari celebre prădători, nu provoacă disconfort intern. În înregistrarea artistică a lui Eva Zapashny, a fost făcută deja prima înregistrare: un circ pe Vernadsky Prospekt, programul "Messenger".

Circus pe Vernadsky Prospect Avenue comentarii

Comentariile despre cel de-al doilea personaj principal, Messenger, audiența au fost împărțite. Actorul Boris Nikishkin, un clovn și un câștigător al mai multor festivaluri de circ, întruchipat strălucit de design al regizorului și a devenit ghidul de fete discrete într-o călătorie în lumea circului. Tânăr, fermecător, vesel - el însoțește cu ușurință o mică eroină și auditoriu în timpul spectacolului. Cu toate acestea, publicul pretențios și sofisticat apreciază nu întotdeauna munca lui clovn, împărțind artistul a participat la jocul pe două componente - care acționează și circ.

Amestecarea ficțiunii și a realității

Mesagerul Circului despre recenziile lui Vernadsky

Vise de culori, călătorii pe terenuri necunoscute și întâlniri cu animale incredibile - un spectacol de circ de interesant care a pregătit circulația de la Moscova pe Vernadsky. "Messenger" (recenzii ale publicului sunt mai elocvente decât revistă de ziar indicând succesul piesei noi) este organizată de echipa de creație a circului Zapashny Brothers. În tonuri entuziaste, publicul care a vizitat spectacolul își exprimă impresiile. Deși punctat, ca și cum, în mod deliberat, în povestea de circ circulată face ca auditoriul să fanteze și să caute propria interpretare a evenimentelor care au loc în evenimentele de pe arena.

În centrul poveștii o fetiță (Eva Zapashnaya), în care viața de zi cu zi monotona impersonal înlocuiește cu vise vii și plimbări nocturne, însoțite de o jucărie de iepure de pluș (Elsa Zapashnaya Sonia Selnihina). Înainte de a visătorul apare șir de caractere pe care o implică într-un caleidoscop colorat de evenimente care se desfășoară în arena circului.

Proprietarii de mani luxurianți - puternici Leii africani. Bătălia de la Steller Leii de mare sunt locuitori grațios-grea ai unor mări îndepărtate și reci. Bolasuri tropicale, aligatori imprevizibili, leoparzi, lupi și husky. Împreună cu ei formatori de animale neînfricați, pietoni curajos acrobați, agil si sarma pietoni - o companie pestriță însoțește vise ale personajului principal al piesei. Îl întâlnește, de asemenea, pe Angel (Boris Nikishkin) - amabilă, amuzantă și amuzantă - stângace. Călătoresc împreună printre vise, și nu vreau să vină dimineața și separarea. Deoarece Îngerul este un mesager, aducând noi impresii pline de bucurie. O astfel de fantezie a fost prezentată publicului pentru un circ pe Vernadsky.

Comentariile publicului exprimă admirația pentru truc, în care antrenorul a ridicat cel mai mare leu pe umeri.

Unul cu unul cu lei

circ pe recenzii despre mesageria programului Vernadsky Avenue

Vladislav Goncharov nu face parte din pleiada de traineri ereditori care, din copilărie, au înțeles înțelepciunea de a comunica cu prădătorii. În 1997, a început să lucreze într-un circ de călătorie cu postarea de postere și distribuirea biletelor, a lucrat ca administrator. Când a decis să-și creeze propriul număr - a cumpărat un pui de leu, dar nu a putut să-i facă un artist, iar animalul trebuia să fie dat grădiniței. Apoi am repetat încercarea cu un alt prădător și, din nou, am eșuat. Cu toate acestea, persistența și răbdarea au dat rezultatul. Un tânăr artist a pregătit o atracție cu participarea a 12 lei adulți.

Cu diligență și talent, a obținut recunoașterea în comunitatea profesională și în public. Atracția lui Vladislav este o decorare a fiecărui program de circ și o garanție că biletele vor fi cumpărate cu mult înainte de începerea spectacolelor. Repetiții și excursii, relocări frecvente - specificitatea muncii de circ. Astăzi adresa lui Vladislav Goncharov: Moscova, circ pe Vernadsky, "Mesagerul".

Comentariile publicului descriu în mod expres emotiile legate de sfoara făcute de fată pe capetele a doi walkers de corzi sub domul circus - surprinzător și de neuitat.

Merge pe o coardă subțire

circ de pe recenzii de mesager arată Vernadsky

Prima persoană pe care am văzut într-o fată de vis, îngerul plimbandu sub partea de sus mare pe pista abia vizibile luciu auriu fantomatic în înălțimea cablului de oțel subțire. Design-ul original și recuzită combinații complexe trucuri executabile - cum ar fi aripi de înger fals, de fapt, menținute în aer artiști curajoși. Sentimentul de plutire, imponderabilitate și luminozitatea dă iluzia de coastă și imaginația infinit, la acel vis scufundat tânăr eroina circ spectacol. pietoni tightrope sub conducerea lui Roman Cijov a reușit să transmită o lume de relaxare aerisit lumina de somn a copiilor și de a crea o atmosferă de magie palpabil, care este încorporată în graficul de spectacol, „The Messenger“ Circul pe Vernadsky.

Comentariile sunt pline de entuziasmul auditoriului la vederea unui leopard care călătoresc pe balanțele de aer și un crocodil uriaș care trece prin arenă la câțiva metri de public.

Borneo: teritoriul exoticismului

și feedback privind prezentarea unui mesager

Performanța de la Circus - un caleidoscop de miniaturi colorate care se schimbă rapid. Cercul arenei se transformă într-un regat al animalelor exotice. Pictonii și crocodilii albi sunt martori ai unei evoluții de o mie de ani. Grațios, alertă și în fiecare secundă gata să sară leoparzi. Actrita Marina Rudenko, camere creator „Borneo“, a fost capabil să vadă în saloanele lor artistice - în talente visele copiilor actori Toothy arata inofensiv și prietenos.

Circul de vânt: Alaska

circ despre vizionările spectatorilor din Vernadsky

Swirls swift poartă o fată și un ursuleț de pluș de-a lungul unui cal tras de patru husky siberian. Dupa fanteziile tropicale "Borneo" transporta eroina spre latitudinile nordice reci, spre zonele "Alaska" (liderul Ekaterina Korenkova). Aici trăiesc malamute din Alaska și lupi canadieni negri. Și, spre deosebire de prădătorii sălbatici, caprele domestice obișnuite, cu coarne de argint - un cartier cu adevărat fabulos, pregăteau pentru Fată și public un circ pe Vernadsky Avenue.

"Messenger" (recenzii și fotografii despre vizita publicului sunt publicate cu generozitate în rețea) îi plăceau pe moscoviți. Connoisseorii sofisticați admirau complexitatea și originalitatea camerei cu recuzita non-tradițională pentru circ - ușile.

Ușile: viziunea asupra lumii circului

Marele Circ din Moscova pe Vernadsky Moscova

Mici de standardele de circ, numărul de echilibristică pereche „în spatele ușii“ (capul lui Roman Hapersky) a uimit publicul și a provocat un val de răspuns uimită. Eșecul fundațiilor - rolul "inferior" în orchestră a fost o fată fragilă care susține un partener de sex masculin care efectuează trucuri complicate. Contracte neconventionale - ușa, ca o gaură într-o lume necunoscută, dincolo de care abilitățile umane se ridică la un nivel diferit. Onoare onorată - nu fără nici un motiv Roman Khapersky a devenit proprietarul "Clown-ului de bronz" al Festivalului Internațional de Circus din Monte Carlo (2011). La urma urmei, circul multicolor este format dintr-o paletă de numere luminoase, care a profitat în mod strălucit de spectacolul de circ de la Vernadsky în spectacolul său fantezie.

Comentariile "Messenger" merită entuziaști și recunoscători. Audiența a experimentat un sentiment real de afecțiune din cauza numărului de animale de mare - o înțelegere reciprocă izbitoare a artistului și a animalelor sale de companie.

Mesagerii din Marea Nordului

circ pe recenzii de mesager Vernadsky

Leii de mare - bădăran voluminoase și lipsit de tact, clătina alene cu aripioare pe lamele, iar restul până la laturile țărmurile stâncoase ale îndepărtat Kamchatka. Antrenorul Vasily Timchenko introduce publicul de cealaltă parte a naturii acestor animale: rapid, emoțional, dexterous și grațios grațios. Artiști Zapravsky: au stăpânit echilibrul triplu și au dansat, au răsuci cercuri și au urcat pe scări. Și o fac ușor, cu ușurință și cu o dorință vizibilă. Leul de mare, o specie de leu de mare, este cea mai periculoasa specie printre rudele sale. Dar antrenorul ereditar Vasily Timchenko a reușit să găsească o înțelegere reciprocă cu ei. Deși este recunoscut că peștele pe care îl adoră leii de mare, este alergic. Un astfel de popor nobil și animale talentați a fost văzut într-un vis de o fetiță dintr-un fel de basm, care a fost prezentată publicului printr-un circ pe Vernadski.

"Messenger", recenzii care ilustrează succesul producției, publicul considerat cea mai bună performanță de circ a fraților Zapashny în sezonul curent. Programul a capturat nu numai copii, ci și părinți - aceasta este opinia unanimă a persoanelor care au vizitat circul.

În spatele scenei spectacolului

Uită-te la perdea de circ (forgang), spectatorii rareori reușesc. Există o mișcare și o forță a valului, ridicând până la nivelul rândurilor superioare ale amfiteatrului farmecul simplei povestiri a Fatăi și visele ei fantastice. Acrobații frământă pe un băț rus sub conducerea lui Maxim Selnikhin - în câteva minute se vor lovi în sală cu salturi amețitoare. Bulele de săpun, care sunt irizante într-o varietate de culori în grinzile proiectoarelor de circ, se odihnesc în tăcere în tăvi de plastic. Acrobatul cu hula-hoops Alexey Chaynikov se pregătește pentru eliberarea lui - numărul său din a doua secțiune a programului. Perșul lung strălucește slab în lumina din culise. Pe ele, în emisiunea finală a programului, vor fi ridicate de către echilibrist sub conducerea lui Vadim Shagunin.

Impresiile pozitive ale publicului reprezintă cel mai bun indicator al succesului noului program. Alegerea unui loc pentru o vacanță de familie de duminică, mii de oameni sunt interesați de ceea ce primește Circul pe recenziile lui Messenger despre Prospectul lui Vernadsky.

Mesageri de artă din circ

Când vine vorba de spectacolul de circ, ei menționează rar un regizor și un coregraf sau un designer de costume. Deși numele fraților Zapashny, care au condus recent circul pe Vernadsky, fanii artei circului sunt bine cunoscuți. În construcția de noi spectacole, s-au îndepărtat de practica de a demonstra programe de divertisment, care nu au legătură cu linia parcelei. Evident, publicul a plăcut stilistica teatrală, iar feedback-ul despre prezentarea "Messenger" este ilustrat grafic.

Împreună cu Edgard și Askold Zapashnyy lucrat în cadrul programului: directorul principal al circului Evgeny Shevtsov, coregraf-șef Olga Poltarak, sunet Jan Peterson și Eugene Bargmann - dirijor principal al orchestrei de circ.

Prezentarea continuă

Astăzi și în fiecare zi - un tribut adus bazele de vârstă vechi de circ până în prezent continuă să folosească lucrările tradiționale formulă. In timp ce publicul este uneori încurcat, deoarece punctele de vedere nu au loc în fiecare zi. Intrarea principală se deschide miercuri, vineri, sâmbătă și duminică. Foaierul este umplut cu zgomot de vorbăreț, cu ecouri venind din culise facilități voci de animale și sunetul înăbușit al orchestrei. Al treilea apel, cei întârziați spectatori grăbește să găsească locurile lor, bate bastonul de cauciuc stand muzica, Uvertura ... Se stinge lumina și începe o idee pentru care spectatorii au venit la circ pe Vernadsky - spectacol „The Messenger“.

Recenzile publicului sunt comparabile cu șocul emoțional, iar programul este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai bune dintre cele care au avut loc în ultimul an în Marea Circ din Moscova.

Edgard Zapashny: biografia și viața personală a formatorului (foto)Edgard Zapashny: biografia și viața personală a formatorului (foto)
Voroneț le circula. DurovVoroneț le circula. Durov