O galerie este un loc unde o persoană se poate relaxa cu un suflet, în timp ce se bucură de lucrările de masterat de artă. Din moment ce Moscova este capitala, un asemenea loc pentru ea este o raritate. Aici, la fiecare pas, există expoziții care vor atrage orice public. Galeriile din Moscova, fără îndoială, sunt diverse și fiecare poate alege ceea ce este mai aproape de el.

Dedicare lui I. Glazunov

31 august 2004 deschiderea galeriei, care a fost numit în onoarea artistului Ilia Glazunov. În acest loc sunt prezentate peste 700 de lucrări ale celebrului maestru. Subiecții lor sunt foarte diverse: de la evenimente istorice până la politicieni contemporani din diferite țări, de la schițe arhitecturale la peisaje și operă rusească. Aceste lucrări sunt imboldate de sinceritatea și profunzimea înțelegerii istoriei Rusiei. Acestea provoacă imediat emoție înaltă și similitudine fotografică uimitoare cu persoanele prezentate (Pușkin, Nekrasov, AA Block, Lermontov mea și altele). Toate aceste imagini constituie o lume uriașă, pe care artistul a creat-o de mulți ani. Chiar și interiorul însuși a fost proiectat de I. Glazunov.

Punctul culminant al acestei expoziții sunt icoane vechi, sculpturi din lemn, Elemente de mobilier pe care artistul le-a salvat de la distrugere în timpul războiului. Dacă o persoană dorește să se bucure de o artă reală, cea mai bună opțiune pentru el va fi această galerie. Moscova este un oraș mare, dar trebuie să găsești timp pentru a deveni o parte din ceva frumos.

Artistul poporului din URSS

Un alt loc minunat pentru distracție culturală este galeria A. Shilov. Este destul de tânără și combină moștenirea trecutului cu strălucirea modernității. A fost numit după Alexander Maksimovich Shilov, care în 1985 a primit titlul de Artist al URSS al URSS. A prezentat cu succes operele sale nu numai în Rusia, ci și în străinătate (Franța, Canada, Portugalia, Germania, Japonia și altele). Un fapt interesant este că numele acestui pictor este o mică planetă în sistemul solar. În plus, el este membru al Academiei Ruse de Arte, a primit Ordinul de Merit pentru Patrie, 4 și 3 grade.

În 1997 a fost hotărâtă deschiderea unei galerii pentru plasarea picturilor, pe care comandantul le-a transferat în oraș, iar acest lucru reprezintă peste 300 de lucrări. În 2003, a fost finalizată o altă clădire, care a fuzionat cu cea veche. Pana in prezent, acest loc a expus peste 800 de lucrari in genul graficii si picturii. A. Shilov a considerat tema principală în portretele sale de lucru, așa că galeria este plină de astfel de lucrări. El a trecut imagini ale poporului comun în anii de după război. Dar, în plus, puteți vedea aici cele mai frumoase momente de viață și peisaje. Galeria Shilova din Moscova este cunoscută și pentru faptul că în zilele de sâmbătă găzduiește concerte de romane și muzică clasică.

Papusi A. Chizhovoy

În inima capitalei se află galeria lui A. Chizhova. Ea se află în clădirea unui conac vechi, atât de multe galerii din Moscova îl pot invidia. Există trei săli de expoziție. Cel mai interesant este cel în care sunt expuse păpușile antice. Fiecare detaliu în el creează atmosfera ultimilor ani. Numeroase exponate aici sunt mai vechi de 100 de ani. În alte săli există păpuși făcute de maestrul renumit Olina Wentzel. În cadrul expoziției principale sunt mai mult de 150 de exponate, care sunt colectate în cadrul proiectului "Istoria omenirii în păpuși". Acestea sunt miniaturi de porțelan cu diferite personaje istorice. Ele sunt îmbrăcate în costume potrivite în epoca lor. De asemenea, aici sunt mai multe personaje ale faimoaselor opere literare, personaje de poveste, artiști vii și cultura. Muzeele, galeriile din Moscova se pot mândri cu un astfel de vecin, pentru că se bucură de o mare popularitate atât între localnicii, cât și vizitatorii capitalei.

Muzee ale Galeriei Moscovei

Se crede că acest loc a fost fondat în 1853, deoarece a fost din acest moment Pavel Tretiakov Prima dată când a achiziționat o lucrare de artă și a decis să-i colecteze. Primii vizitatori au apărut în 1881. Moscova a primit această colecție ca dar în 1892. De atunci, ea sa extins și a fost completată cu exponate noi din cauza cadourilor și a achizițiilor. În 1985, la galeria Tretyakov a fost adăugată galeria de imagini a URSS, datorită căreia colecția a fost completată cu exemple interesante de artă sovietică. În plus față de galeria Tretyakov, există un alt loc neobișnuit în apropiere, care va atrage vizitatori în capitală. Aceasta este galeria Hotel Voyage. Moscova este plină de astfel de locuri și clădiri neobișnuite. Lucrătorii Centrului Cultural Tretyakov lucrează constant la ceva nou, iar recent este o expoziție a secolului al XX-lea. Există și săli în care este expusă arta contemporană. Aceasta este probabil cea mai faimoasă galerie metropolitană (Moscova), a cărei adresă este cunoscută.

Artă tehnologică

În 2012, un loc unic a apărut în capitală, care a cucerit rapid cunoscătorii artei. Aceasta este o galerie de evoluție a calculatorului. Toată lumea se poate plimba acum în progresul tehnologic și înțelege istoria sa. Acesta este un loc foarte popular în rândul elevilor, deoarece acestea pot vedea tehnica în trecut și o pot compara cu modernitatea. Expoziția galeriei este foarte mare. Aici puteți găsi toate versiunile de echipamente informatice, cum ar fi prima mașină de calcul sau laptopuri și tablete moderne. Tot aici sunt toate etapele evoluției dispozitivelor de numărare a oamenilor (chineză contoare, primul abac, abacus). Excursia, care poate fi rezervată în avans, vă satisface pe deplin interesul în acest domeniu, va prezenta informații despre primele calculatoare, va oferi posibilitatea de a examina prima linie și calculatorul Leibniz. După încheierea ocolului, vă puteți bucura de un film despre dezvoltarea civilizațiilor și progresul tehnic. Destul de interesant este opțiunea de excursii de noapte. Nu există galerii de stat din Moscova, cu excepția faptului că nu se poate lăuda cu astfel de exponate și colecții, prin urmare acest loc este foarte neobișnuit.

„Predică“

Această galerie, a cărei activitate vizează organizarea unor cursuri de masterat de pictori tineri și faimoși. Sunt aranjate poezii seri, citirea și vorbirea unor figuri culturale. Complexul "Nagornaya" include un salon de artă. În ea, oricine poate cumpăra o varietate de picturi și produse de masterat celebre pentru casa sau biroul lor. Într-o sală confortabilă, se organizează adesea concerte de muzică clasică și pop. Este organizat aici festivalul "Opera de la Nagornaya", care face posibilă interpretarea muzicii lui Ceaikovski, Verdi și Leokavallo. Un nivel ridicat de expoziții este asigurat datorită echipamentului de iluminat special, care confirmă nivelul european pe care această galerie îl are. Moscova și locuitorii săi iubesc acest loc.

Fundația Stella Art

Aceasta este o galerie privată, a cărei activitate vizează popularizarea artei contemporane. Fondatorul ei, Stella Kesaeva, a depus toate eforturile pentru a dezvolta schimbul de experiență culturală cu autorii străini și pentru a susține artiștii de origine interni - începători. Acest fond a fost deschis în 2003, fiind planificată deschiderea Muzeului Creativității Contemporane pe bază. Relațiile sunt stabilite în mod activ cu toate structurile, atât private, cât și publice, și publice. La fel ca toate galeriile de la Moscova, desfășoară o expoziție activă și în același timp selectează cele mai bune dintre ele pentru viitorul muzeu pe care intenționează să-l deschidă în următorii 10 ani.

"Heritage"

Acest cuvânt neobișnuit este tradus ca moștenire. Numele Complicata a fost ales pentru un motiv, pentru că partea principală a lucrării acestui loc este de a găsi și să se întoarcă acasă acea parte a lucrărilor de artă meșterii ruși, care, din diverse motive a fost în străinătate. Tot în expozițiile lor sunt lucrări ale artiștilor de origine rusă care au trăit și au lucrat în alte țări. De exemplu, cartea de vizită a pictorilor ruși din Franța a fost opera lui Andre Lansky. Dar acasă, aproape nimeni nu știe despre ele, Eritazh încearcă să corecteze această greșeală. Că s-au făcut niște lucrări la expoziția din această galerie, ea trebuie să facă o selecție riguroasă. Deoarece lucrătorii doresc ca toate exponatele expuse să aibă o valoare artistică reală.

"Regina"

În 1990, a apărut o nouă galerie, care a fost unul dintre primele muzee private din capitală. Conceptul muncii sale nu sa schimbat de-a lungul anilor - căutarea artiștilor tineri și talentați atât în ​​Rusia, cât și în străinătate. Fondatorii săi au fost Vladimir și Regina Ovcharenko. Primul curator al acestui loc a fost Oleg Kulik, care a organizat mai multe proiecte luminoase, dar în cele din urmă el a decis să plece. După aceea, scara galeriei a crescut și deja a îmbrățișat artiști străini. Și până în ziua de azi, acest loc este un refugiu pentru tinerii talentați.

Astfel, galeriile din Moscova sunt foarte diverse. Toată lumea poate alege ceea ce îi place cel mai mult și merge la o vacanță culturală în aceste locuri.

Tretyakov Gallery pe Krymsky Val: program, prețuri bilete, direcțiiTretyakov Gallery pe Krymsky Val: program, prețuri bilete, direcții
Glazunov Ilya. Imagini care se pot agitaGlazunov Ilya. Imagini care se pot agita