Smartphone MTS 982T: recenzie și recenzii ale proprietarilor

Compania MTS a oferit un nou model de smartphone - 982T. La fel ca toate celelalte telefoane produse sub acest brand, comunicatorul este blocat pentru utilizarea cartelelor SIM de la alți operatori. Se fac până la zece încercări pentru a debloca telefonul. Cu toate acestea, cu utilizarea programelor speciale, este încă posibil să vă conectați la alți operatori decât MTS. În acest caz, beneficiați de un smartphone ieftin și nu plătiți prea mult pentru adiții adesea inutile la dispozitiv și nu este necesar să investiți fonduri suplimentare în competiția și publicitatea producătorilor. Telefoanele mobile de la operatorii de telecomunicații sunt adesea foarte reușite. Este asta smartphone MTS

982T, putem afla dacă îl testăm. Citiți mai multe.

MTS 982T: prezentare generală a aspectului

mts 982tCutia de ambalare este fabricată din carton roșu, este forma obișnuită dreptunghiulară cu imaginea unui smartphone, sigla operatorului mobil, numele telefonului și o scurtă descriere a caracteristicilor MTS 982T. În setul complet cu comunicatorul se află un încărcător, un set cu cască și un cablu USB. Ridicând un smartphone, greu de numit-o subțire: grosimea casetei este de 12,3 mm. În general, un telefon mobil cu un afișaj de patru inchi este destul de compact. Cazul este fabricat din plastic ieftin, dar se simte suficient de plăcut pentru atingere. Pentru a proteja de deteriorarea ecranului de-a lungul întregului său perimetru, este o muchie metalică. În partea de jos a afișajului există trei butoane funcționale familiare pe butonul de control tactil. În partea superioară a telefonului smartphone există chei mecanice pentru a bloca ecranul și regla volumul. Partea din spate a carcasei este complet realizată din plastic mat. Difuzorul și camera aparatului sunt încastrate în siguranță în cutie și sunt încadrate de cadre de protecție metalice. Pe marginea inferioară sunt găurile pentru încărcare și conectare la computer, iar în partea superioară putem vedea un conector pentru conectarea căștilor sau a căștilor stereo.

MTS 982T: comentarii despre calitate

mts 982t recenziePentru un astfel de telefon ieftin folosit materiale de înaltă calitate, ansamblul de cenzuri nu provoacă. Capacul din spate este detașabil, producătorii au încercat să îl fixeze în siguranță pe corp. Pentru a deschide dispozitivul, trebuie să lucrați puțin. Dar această caracteristică este destul de utilă, deoarece atunci când utilizați smartphone-ul din interior, veți obține mai puțin praf și umiditate.

Performanță și caracteristici

mts 982t comentariiAfișajul de patru inch al dispozitivului mobil are o rezoluție de 800x480 pixeli. Acest lucru este suficient pentru munca de zi cu zi, deoarece textul este văzut pe un ecran atât de mic, destul de clar. Luminozitatea poate fi reglată independent, dacă lumina directă a soarelui atinge telefonul, parametrii sunt afișați la maximum. Contrastul și reproducerea culorilor afișajului nu provoacă plângeri, este destul de convenabil să folosiți telefonul.

Telefonul inteligent MTS 982T funcționează destul de repede dacă vorbiți despre rularea aplicațiilor, despre întoarcerea paginilor sau despre utilizarea Internetului. Cu acest dispozitiv mobil, desigur, este imposibil să lansezi jocuri grele, dar pentru această categorie de preț nu este necesar de la ea.

Bateria cu o capacitate de 1400 mAh la telefonul mobil MTS 982T este detașabilă, fără încărcare, poate dura până la paisprezece ore de utilizare activă a dispozitivului (apeluri, trimitere de mesaje, rețele sociale, navigare pe Internet). Cu vizionarea continuă a videoclipurilor sau a jocurilor, încărcarea bateriei va fi suficientă pentru o utilizare de șase ore.

Telefonul smartphone acceptă conexiunea fără fir, bluetooth 4.0, radio, poate funcționa pe Internet cu ajutorul 3G.

Cu sarcina maximă admisibilă, dispozitivul mobil nu se încălzește, ceea ce indică un bun echilibru al telefonului.

Telefonul smartphone este programat să suporte MTS numai pentru SIM, dar dacă este necesar, folosind programe speciale, acesta poate fi adaptat la utilizarea altor operatori.

fotografie

smartphone mts 982tCamera foto de pe telefonul smartphone MTS 982T suportă un modul de 3.2 megapixeli și un blitz. Acest lucru este suficient pentru a face imagini de înaltă calitate pentru rețelele sociale. Interfața dispozitivului este simplă, fără utilizarea funcțiilor suplimentare încorporate. Setările pentru fotografii și video sunt practic inexistente, nu vă puteți deranja în mod special în modul automat.

Astfel, acest smartphone de la buget plătește în totalitate pentru funcționalitatea sa.

Cum pot să deblochez telefonul lui Megafon pentru alți operatori? O metodă dovedităCum pot să deblochez telefonul lui Megafon pentru alți operatori? O metodă dovedită
Cum de a alege smartphone-uri ieftineCum de a alege smartphone-uri ieftine